Zijn die makkelijk te vervangen? Die van mijn schoonvader laad namelijk niet meer fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:02 schreef Skiet het volgende:
Mocht iemand met een Jiayu G4 nog op zoek zijn naar een nieuw bordje met MicroUSB poort dan moet je maar even DM'en. 6 euro incl. verzendkosten. Ik heb er een aantal liggen nog.
Er zijn op Youtube video's van te vinden. Je moet er een PH00 schroevendraaier voor hebben voor de schroefjes en je moet wel even opletten met de connectors en antenne losmaken dat je de instructies volgt. Ik vind het niet moeilijk. Reserve antenne kabeltje heb ik ook nog liggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:13 schreef relativity het volgende:
[..]
Zijn die makkelijk te vervangen? Die van mijn schoonvader laad namelijk niet meer fatsoenlijk.
Ahh nee dat valt reuze mee van wat ik kan zien. Bedankt. Ga het eens voorleggenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Er zijn op Youtube video's van te vinden. Je moet er een PH00 schroevendraaier voor hebben voor de schroefjes en je moet wel even opletten met de connectors en antenne losmaken dat je de instructies volgt. Ik vind het niet moeilijk. Reserve antenne kabeltje heb ik ook nog liggen.
Ik heb ook nog een nieuw G4 scherm liggen voor een redelijke prijs.
Ziet er wel uit als een grappig toestel!quote:
Wanneer hebbie hem binnen?quote:Op maandag 8 juni 2015 00:13 schreef shiznuts het volgende:
Grappig toestel?Dat is de 600+ USD Nubia Z9... mag hopen dat 'ie er grappig uit ziet.
Maar kijk nog eens naar de Z9 en die foto's van de 'gelekte X1'. Enige verschil dat de rode ring homeknop weggesoept is. Design en interface is identiek. Let's be real people.
1% kans dat ze voor 99 USD ook met zo'n ding komen aanzetten...
2% kans dat 'ie er lichtelijk op lijkt, maar voor 99 USD er dik naastzit
97% kans dat ze blij zijn met de publiciteit en mensen naar Doogee laten kijken en vertrouwd maken met de merknaam en afstand nemen van de zogenaamde lek en ontkennen daaraan te werken
quote:Op maandag 8 juni 2015 09:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wanneer hebbie hem binnen?
Trouwens. zijn best wat give-aways van phones door die Chinese toko's, wel hendig dus om die facebooks in de gaten te houden. Helemaal met een Bluboo die relatief weinig likes heeft en een Mstar die de S700 weggeeft.
Misschien vrijdag (al ben ik waarschijnlijk niet thuis). Paar dagen voordat het in de UK is. Heb alleen de tracking voor Gatwick - Wenen, maar die is natuurlijk alleen vooraangemeld en nog niet actief.quote:
quote:''the Meizu MX5 Pro will join in with a 6" QHD screen and a chipset sourced from Samsung. Two photos show the back of the bigger device, which looks different from its non-Pro sibling – a flat glass pane, instead of beveled plastic.
The 6" screen is rumored to have a QHD resolution but that may mean the unusual 1,5360 x 2,560px resolution from the MX4 Pro (it's not that unusual, it's just the 15:9 version of QHD).
Anyway, the new Pro model will allegedly use Galaxy S6's chipset, the Exynos 7420, trading up from the octa-core MediaTek its smaller bro will use (perhaps a MediaTek Helio X10). The MX5 Pro is expected to pack more RAM too, 4GB, up from 3GB for the regular MX5.''
4GB RAM voor de pro.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meizu MX5 Pro
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ziet er aardig uit. Ben wel benieuwd hoe de beeldverhouding is, wellicht valt dan 6'' nog wel te bedienen met 1 hand.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:05 schreef Kenzi het volgende:
Ziet er tof uit op zich die MX5 Pro. Die knop zal wel wennen zijn. Krijgt wel die touchsensor erin.
| 1 | 17 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:40 |
Een 7000P zware Olifantquote:
Goudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |