IS werd in Ramadi geholpen door milities van lokale stammen maar dat het Iraakse leger daar gedomineerd werd door de lokale stammen ben ik nergens tegengekomen. Ik kom vooral tegen dat het sjiitische leger niet wilde vechten in soennitisch gebied.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Bullshit, het Iraakse leger in ramadi zat vol met lokale stammen.
Welk sjiitisch leger? Er is geen sjiitisch leger.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:23 schreef sam7sam het volgende:
[..]
IS werd in Ramadi geholpen door milities van lokale stammen maar dat het Iraakse leger daar gedomineerd werd door de lokale stammen ben ik nergens tegengekomen. Ik kom vooral tegen dat het sjiitische leger niet wilde vechten in soennitisch gebied.
Gaan we mierenneuken? Je snapt het best.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Welk sjiitisch leger? Er is geen sjiitisch leger.
Shukran Putintwitter:hassonshubbz twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 22:25:41arrived at Umm Qasr today #Iraq #Russia Shukran Putin http://t.co/3IbIxiCgMJ reageer retweet
Ik denk dat jij je verkeerd hebt ingelezen. De ramadi soldaten waren lokale stammen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:23 schreef sam7sam het volgende:
[..]
IS werd in Ramadi geholpen door milities van lokale stammen maar dat het Iraakse leger daar gedomineerd werd door de lokale stammen ben ik nergens tegengekomen. Ik kom vooral tegen dat het sjiitische leger niet wilde vechten in soennitisch gebied.
Idd, beter verkopen we het gewoon aan ISIS. Misschien krijgen we dan er ook nog eens meer geld voor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:13 schreef Szura het volgende:
Nog meer materiaal dat ze kunnen achterlaten voor ISIS
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:58 schreef primakov het volgende:
[..]
Gezien de status quo, ja. Ik hoor je namelijk niet over eerlijke procesgang en weet ik veel wat, dingen die ook in de grondwet zijn genoemd.
Nee ik snap het niet. Het leger bestaat uit Irakezen, en wie in Ramadi gestationeerd is komt ook uit dat gebied. Het enige 'sjiitische leger' dat er was is de PMU. En die zijn onder druk van 'Murica teruggetrokken waarna Ramadi viel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:27 schreef sam7sam het volgende:
[..]
Gaan we mierenneuken? Je snapt het best.
Ze lopen ook nog eens relaxed weg, zo van het maakt toch niet uit. Ik vraag mij echt af wat door hun hoofd ging op dat momentquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet. Het leger bestaat uit Irakezen, en wie in Ramadi gestationeerd is komt ook uit dat gebied. Het enige 'sjiitische leger' dat er was is de PMU. En die zijn onder druk van 'Murica teruggetrokken waarna Ramadi viel.
Vraag me af hoe ze dit gaan verdraaien om "de sektarische sjiitische milities" de schuld te geven.. of "het sjiitische leger"...quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet. Het leger bestaat uit Irakezen, en wie in Ramadi gestationeerd is komt ook uit dat gebied. Het enige 'sjiitische leger' dat er was is de PMU. En die zijn onder druk van 'Murica teruggetrokken waarna Ramadi viel.
"De sektarische safawiden in Baghdad en het zuiden vangen ons toch wel op."quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:03 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ze lopen ook nog eens relaxed weg, zo van het maakt toch niet uit. Ik vraag mij echt af wat door hun hoofd ging op dat moment
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
"De sektarische safawiden in Baghdad en het zuiden vangen ons toch wel op."
Trailer van nieuwe VICE-video:twitter:Reuters twitterde op woensdag 03-06-2015 om 16:03:44Islamic State militants use water as weapon in western Iraq http://t.co/qvYlplft3N reageer retweet
Je nietszeggende reactie is al een antwoord op zich, onvermogen om er inhoudelijk op te willen ingaan. Gelukkig weet jij alles, want jij bent in Irak geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:51 schreef Geoffrey het volgende:
[..]hier ga ik niet eens op antwoorden. Jij hebt duidelijk geen flauw benul wat je zegt..
En de soldaten geven humvees, dus dat is allemaal mooi.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:48 schreef Montana_ir het volgende:
Ramadi: Soennie stammen steunen ISIS en geven Bay'ah aan Albagdadi:
Al-Faluja: Soennie stammen steunen ISIS en geven Bay'ah aan Albagdadi:
الجزيرة : شيوخ ووجهاء الفلوجة يؤيدون الدولةالإسلامية ويعلنون الولاء لخليفة المسلمين أبو بكر البغدادي
@IraqLiveUpdate: Ex General: Ops commander, 1st & 7th Army Division commanders + 24,000 policemen gave up fighting, are all from Anbar http://t.co/u9iINKx9mI
twitter:IraqiSecurity twitterde op woensdag 03-06-2015 om 23:26:00Looks like someone let off a nuclear bomb in Hawijah 😧 Aftermath of huge airstrikes on a Da'ish car bomb factory. http://t.co/21DoCvdcne reageer retweet
Ziet er naar uit dat Ramadi een spookstad gaat worden als al die jurken worden geruimdquote:
Beter knallen ze er ook zo wat op Ramadi, lijkt me beter als ik die filmpjes hierboven ziequote:
SPOILER: pics nieuwe parkeerplaats HawijaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijnt een bommenfabriek geraakt te zijnSay what?
Ik vraag me wel af wat voor motivatie de groepen hebben die tegen IS strijden. De koerden en sjiieten hebben de sterkste motivatie op dit moment maar IS sluit vrij naadloos aan op de idealen van de meeste soenieten. Voor deze groep is het toch wat meer als vechten voor je stad met een tegenstander die voor het geloof vecht en die je eigenlijk als broeders moet zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:03 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ze lopen ook nog eens relaxed weg, zo van het maakt toch niet uit. Ik vraag mij echt af wat door hun hoofd ging op dat moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |