nee ik heb niks zitten draaienquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:03 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je flink met je satellietfoto hebt zitten draaien. Zo lijkt hij goed vergelijkbaar, maar is nog steeds iets gedraaid t.o.v. HERE in Noord - Zuid. In het rode cirkeltje zou huis 12 moeten staan. Het lijkt erop, maar de foto is eigenlijk niet goed genoeg.
http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
Goed punt met impermeabele andesieten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:07 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Na regen zijn die geulen - holle wegen zelf waarschijnlijk riviertjes. Vol modder. Onbegaanbaar. Je gaat het zien!
Het is dezelfde plek volgens mij, maar een slordige 190 graden gedraaid t.o.v. noord - zuid. Wie het gedaan heeft is niet zo'n punt. Foto heeft te weinig resolutie en contrast, helaasquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee ik heb niks zitten draaien
in GE zit een functie historical imagery
Ik heb maandag de pianista gelopen. Ik heb van jackie12 opdrachten meegekregen om informatie te verzamelen. Dit heb ik gedaan, en ik jackie12 de gevraagde informatie zo goed mogelijk proberen te geven. Aangezien ik hiervoor een vergoeding heb gehad is het niet aan mij om deze informatie met jullie te delen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Pahlawan, please, als je de Pianista doet, kun je kijken en vragen wat die "steep area" is?
En vanaf welk punt (als je GPS hebt (op je telefoon), geniaal) en in welke windrichting (N 000-090 E) kun je de Caribische Zee zien?
Ah, je was al geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:14 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Ik heb maandag de pianista gelopen. Ik heb van jackie12 opdrachten meegekregen om informatie te verzamelen. Dit heb ik gedaan, en ik jackie12 de gevraagde informatie zo goed mogelijk proberen te geven. Aangezien ik hiervoor een vergoeding heb gehad is het niet aan mij om deze informatie met jullie te delen.
Hartstikke goed pahlawan !!quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:14 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Ik heb maandag de pianista gelopen. Ik heb van jackie12 opdrachten meegekregen om informatie te verzamelen. Dit heb ik gedaan, en ik jackie12 de gevraagde informatie zo goed mogelijk proberen te geven. Aangezien ik hiervoor een vergoeding heb gehad is het niet aan mij om deze informatie met jullie te delen.
Ben je voorbij de Mirador geweest?quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:14 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Nee dat is ie niet. Het was mistigquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:18 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ben je voorbij de Mirador geweest?
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:26 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Okay. Dank je. Maar het was wel de bedoeling?
super bedankt! en nog een fijne reis!quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:14 schreef pahlawan het volgende:
[..]
ZZO postte ik in het vorige topic volgens mijn berekening ahv foto en video materiaalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Om nog even terug te komen op de fotorichting van #499 en de Iphone
Ik kom tot m'n verrassing uit op vrijwel pal Zuid.
Dwz. dat het midden van de foto naar (gokje) kompaskoers 175 graden kijkt.
Ik had verwacht dat het ietwat meer naar het oosten zou zijn, er van uit gaande dat ik het goede punt op de achtergrong gevonden heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukere trails dan de 'one day pleasant hike' zijn er. Alhoewel de Pianista nu gewoon interessant is. Tof van/voor Pahlawan dat hij deze tocht nu heeft gedaan en je informeert.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee.
Pahlawan postte vorige week dat ie naar Boquete ging. Ik was al dankbaar dat ie de Pianista wilde doen.
Top Pahlawan![]()
Ik bedoel, als je maar een paar dagen in Boquete bent dan denk ik dat er toch wel leukere trails zijn dan deze 'one day pleasant hike"
Mooie vakantie nog. We zien wel wat Jackie met wie deelt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:14 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Daar wordt de laatste dagen veel over gepost op Boquete.ning ivm een recente overval op expatsquote:Op woensdag 27 mei 2015 00:46 schreef StaceySinger het volgende:
Waar ik eigenlijk het meest benieuwd naar ben is of er (ook vanwege de vele inbraken en omdat er veel expats wonen) of er daar in het stadje en bij veel huizen,winkels en restaurants etc. security camera's hangen.
Thanks!quote:
Huh?quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:14 schreef bladwijzer het volgende:
De stelling dat die jeugbendes zich hoofdzakelijk met elkaar bezig houden kan nu ook wel eens naar het land der fabelen verwezen worden.
Een uit de hand gelopen of mislukte overval denk ik dan aan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh?
Nee, jeugdbendes houden zich bezig met zogenaamd kleine criminaliteit.
Inbraken, overvallen, zakkenrollen, drugshandel, etc.
Daarnaast zullen ze als ze moeten concurreren ook elkaar lastig vallen.
Twee blonde vrouwen lastigvallen is voor een jeugdbende geen dagelijkse routine, itt bovenstaande.
Ja, dat is dus het probleem; er is niks gejat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:26 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen of mislukte overval denk ik dan aan.
Als je het nieuws enigszins gevolgd hebt zal het je niet ontgaan zijn dat jeugdbendes worden ingezet door meerderjarige criminelen vanwege de lage strafmaat voor minderjarigen die al enige tijd ter discussie staat en recent is aangepast.
Welk woord van een mislukte overval begrijp jij niet?quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem; er is niks gejat.
Dat was vanaf de vondst van de rugzak ook de motivatie om het misdrijfscenario op een extreem lager pitje te zetten.
Ok, maar de rest van de vele uren buiten die minutenlange overval is natuurlijk?quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:32 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Welk woord van een mislukte overval begrijp jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |