SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door SQ op 25-05-2015 10:14:25 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
checken op: pijn, fles op schone luier aan... En anders hop in bedquote:Op maandag 25 mei 2015 07:45 schreef AwayTL het volgende:
Wat doen jullie trouwens met een baby die echt alleen maar wil jammeren?
Op schoot is niet goed, wagen niet, in de auto niet, kleedje niet, stoel even, tula ging wel goed gisteren, maar moet nog wat meer oefenen met rugdragen om het langer vol te houden.
Laten jullie dan gewoon op schoot een beetje piepen, zodat hij weet dat je er voor hem bent?
klinkt vermoeiend Zoëquote:Op maandag 25 mei 2015 10:03 schreef Zoë23 het volgende:
AwayTL
Hier ook veel gejammerS.ophie heeft best veel volume ..
Ik zie ook best veel nieuwe ontwikkelingen en daardoor is ze snel moe. Ze is veel actiever dan E.mma (al kan E hetzelfde als S) maar E is gewoon rustiger.
Ik doe S sneller op bed, muziekje aan en in de rust. Ze zijn ook zoekende naar
een nieuw ritme lijkt het. Ze weigeren nog steeds vaak de fles. 1x pd beginnen ze tegelijk te huilen(krijsen) en dan moeten ze echt de fles. als ik het regelmatig aanbied willen ze het niet dus moet echt afwachten..
Ik vind dit best een pittige fase![]()
Ze eten gelukkig wel goed.
Weer fruit geïntroduceerd . Banaan met liga ging goed.
Ze drinken gelukkig af en toe slokjes water uit een chicco fles. Andere flesjes willen ze niet(heb allemaal avent en dr Brown flessen)
Valt mee hoor, 71 cm. Nog altijd onder gemiddeldquote:Op maandag 25 mei 2015 10:35 schreef Roomsnoes het volgende:
Lucas! Wat goed! En wat issie lang!!
Wat leuk dat ie nog in de box speelt! Wij hebben m weggehaald. O zat er maar spiradisch in en ze vond het maar saai, die bewegingsbeperking. Wat een ruimye je dan ineens hebt in je huiskamer <3
veel bijtspeelgoed geven .. sterkte!quote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Even zonder bijlezen, heeft iemand tips tegen knarsen of moet ik dit lijdzaam doorstaan? Ik heb geen kippenvel meer over en ze doet het pas sinds vanmorgen![]()
Dat wordt lijdenquote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Even zonder bijlezen, heeft iemand tips tegen knarsen of moet ik dit lijdzaam doorstaan? Ik heb geen kippenvel meer over en ze doet het pas sinds vanmorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |