Dan nog vind ik het een kut-actie. Laat de eigenaar van de hamster die kooi betalen en opgelost.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:39 schreef Chai het volgende:
Snap het wel.
Net helemaal geïnvesteerd in een goed huis voor dat beestje, omdat hij nergens heen kan.Komt zo'n onverlaat daar nu ineens pas mee.
Omg ..... In mijn stad .... nu komt het wel héél dichtbijquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:49 schreef Ireth het volgende:
Hamsteren!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit. Toen ik en mijn vriend samen gingen wonen hadden wij de eerste 5 weken ook geen gordijnen,senseo of een kast. Konden we prima zonder omdat het ook echt niet anders kon. Wat een vreemde eisen in die lijst zeg..quote:Op zondag 14 juni 2015 23:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik snap dat ze hier om durven te vragen, want nodig = nodig. Maar kom op, een senseo is echt geen eerste levensbehoefte en dat geldt ook voor rolgordijnen e.d. Ik snap dat je een kast nodig hebt, maar waarom moet dat dan meteen een dressoir zijn? Sowieso vind ik het hele bericht vervelend overkomen, nergens een 'alsjeblieft' of 'met dit of dat zijn we al heel erg geholpen'. Ik kan het niet precies benoemen.
Natuurlijk. 100 euro voor een hamsterkooiquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:39 schreef Chai het volgende:
Snap het wel.
Net helemaal geïnvesteerd in een goed huis voor dat beestje, omdat hij nergens heen kan.Komt zo'n onverlaat daar nu ineens pas mee.
Je bent me voorquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:56 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ..... In mijn stad .... nu komt het wel héél dichtbij.
Asiel is trouwens al een tijdje geleden gesloopt ....
Niet eensquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe duur is zo'n hamster dan? Kost toch 2 tientjes ofzo?
Of laat dat kind een nieuwe hamster regelen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het een kut-actie. Laat de eigenaar van de hamster die kooi betalen en opgelost.
En dan een foto van een potje met pis er inquote:Jeej onze XXXX zijn eerste pipi op het potje!!
Neequote:Op woensdag 17 juni 2015 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is (helaas ... ) Jij wel?
Is er al een reactie van de ''eigenaar'' ?quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:49 schreef Ireth het volgende:
Hamsteren!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenaar is meisje van 15 en hamster was van haar en haar gehandicapte zusje. Ze zaten dus met kooi + hamster in de tuin, hamster even knuffelen en bij het terugzetten sprong ie op het gras en was ie pleite.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is er al een reactie van de ''eigenaar'' ?
Kinderen dus ..... dat maakt het verhaal nog triester ...quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eigenaar is meisje van 15 en hamster was van haar en haar gehandicapte zusje. Ze zaten dus met kooi + hamster in de tuin, hamster even knuffelen en bij het terugzetten sprong ie op het gras en was ie pleite.
Inderdaad.. dit is zo zielig. En dan bedoel ik vooral zielig van degene die het diertje niet terug wilt geven aan de eigenaar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:28 schreef Enchanter het volgende:
Dat verhaal van die hamster.
Koop gewoon een nieuwe hamster als je het zonde van die kooi vindt.
Geef dat mens die hamster gewoon terug
Woh.. dat is wel erg..quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eigenaar is meisje van 15 en hamster was van haar en haar gehandicapte zusje. Ze zaten dus met kooi + hamster in de tuin, hamster even knuffelen en bij het terugzetten sprong ie op het gras en was ie pleite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |