Tegen de Hawks bleken ze ook zonder hem redelijk goed uit de voeten te kunnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:55 schreef lordteddybeer het volgende:
Zo jammer dat irving uitvalt. hoop niet dat hierdoor de finals snel zal aflopen
Idd, de Hawks. GSW is een ander verhaal, als James even rust is Irving de enige die kan creëren vanuit een ISO. LeBron zal ze vast nog wel een wedstrijdje winnen, maar geen 4.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tegen de Hawks bleken ze ook zonder hem redelijk goed uit de voeten te kunnen.
Voor mijn gevoel schiet Thompson de hele po's al matig.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:43 schreef Hathor het volgende:
Ik vind overigens wel dat Lebron ontzettend veel en opzichtig zijn ellebogen gebruikt om ruimte te maken voor een layup of jumper zonder dat dit gevolgen heeft. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat als dit de wat mindere goden zou betreffen er wel regelmatig voor een aanvallende fout gefloten zou worden.
Stroeve start van de Splash Brothers, denk zo'n beetje het laagste schotpercentage van de playoffs tot nu toe?
Maar goed dellevedova is wel een betere verdediger. Al was irving heel goed bezig in game 1 maar toch over het algemeen..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:44 schreef Principia het volgende:
[..]
Idd, de Hawks. GSW is een ander verhaal, als James even rust is Irving de enige die kan creëren vanuit een ISO. LeBron zal ze vast nog wel een wedstrijdje winnen, maar geen 4.
Lol das echt onzinquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:41 schreef Zipportal het volgende:
Het enige wat LeBron kan is mensen aan de kant beuken en de scheids mee hebben.
Yup,quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:57 schreef TheGOAT het volgende:
Nouja dat bedoel ik. Lol vind ik het niet, stel het even voor dat je het zelf bent. Maar als je ziet wat hij gebroken heeft; neus, hand, vinger, kaak en knieschijf. Daarnaast veel verrekingen dus. Triest om te zien.
Er zijn zo van die lui die nooit eens een heel seizoen blessurevrij kunnen spelen, en dat is niet alleen in basketbal.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:33 schreef TheGOAT het volgende:
http://instreetclothes.co(...)gs-patella-fracture/
Interessant artikel over de gebroken knieschijf van Irving. 3-4 maanden wat gegeven werd vind ik extreem kort. Griffin miste z'n hele rookie seizoen bijvoorbeeld.
Heb zelf vorig jaar een patient begeleid bij z'n revalidatie na gebroken patella. Die heeft er zeker een half jaar over gedaan om weer enigzins normaal te kunnen sporten.
Wat in het artikel staat en belangrijk is, is de hoeveel druk en stress die er op de patella komt. Zeker bij een topsporter, zeker bij een basketballer.
Dus ik vraag me af hoever Kyrie zal komen wat betreft het nieuwe seizoen.
Daarnaast; ik was verbaasd dat hij weer iets gebroken heeft. Heeft z'n hand al gebroken, z'n kaak en nu z'n knieschijf. Z'n botten zijn blijkbaar niet heel sterk. Tel daarbij al z'n schouder sprains, voeten, etc. op en hij is toch injury prone, ondanks z'n 75 games dit jaar. Hopen dat hij kan herstellen, hopen dat hij ook iets daar aan gaat doen. Zoals Curry heel fijn is teruggekomen na al die gruwelijke enkel problemen
De vraag is dus wat steph curry heeft opgeofferd om een heel jaar blessure vrij te zijnquote:Op zondag 7 juni 2015 13:28 schreef TheGOAT het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/CG19onBUgAAnw4U.png
Damn....
Vooral Curry bakt er geen klote vanquote:Op maandag 8 juni 2015 04:16 schreef Hathor het volgende:
Wat lopen die Warriors een partij te takkebossen zeg, vreselijk.
Niet in overtimequote:Op maandag 8 juni 2015 04:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lebron krijgt vaak de scheids mee , dat is geen nieuws
Mwoah, het was niet zozeer dat Curry aan het slapen was. Dellavedova schaduwde hem de hele wedstrijd perfect, waardoor hij (en Dellavedova zelf ook) aanvallend niks meer kon. GSW moet beter gebruik maken van de ruimte op het veld die ontstaat door de mandekking op Thompson en Curry.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:10 schreef DaveDave09 het volgende:
[ afbeelding ]
Verrassende uitslag, ben benieuwd of steph wakker word.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:41 schreef onlinespeurtocht het volgende:
Als LeBron zorgt dat de cavs winnen is die dat de beste speler ooit??
Verdedigend was hij bijzonder goed, aanvallend was het ook maar matig. Slechts 11-35 (4-22 in de tweede helft) en voor de tweede keer op rij het game winning-shot gemist.quote:Op maandag 8 juni 2015 07:25 schreef pfaf het volgende:
Lebron laat even zien wie de echte MVP dit jaar is?
Hij heeft anders genoeg open schotkansen gehad, hij stond gewoon als een drol te schieten, hij kiest zijn moment om de slechtste wedstrijd van het jaar te spelen wel uit zeg.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:11 schreef Principia het volgende:
[..]
Mwoah, het was niet zozeer dat Curry aan het slapen was. Dellavedova schaduwde hem de hele wedstrijd perfect, waardoor hij (en Dellavedova zelf ook) aanvallend niks meer kon. GSW moet beter gebruik maken van de ruimte op het veld die ontstaat door de mandekking op Thompson en Curry.
Hoezo tuurlijk niet.quote:
Vond je hem matig?quote:Op maandag 8 juni 2015 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verdedigend was hij bijzonder goed, aanvallend was het ook maar matig. Slechts 11-35 (4-22 in de tweede helft) en voor de tweede keer op rij het game winning-shot gemist.
Lol noquote:Op maandag 8 juni 2015 15:41 schreef onlinespeurtocht het volgende:
Als LeBron zorgt dat de cavs winnen is die dat de beste speler ooit??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |