Vind ik ookquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef Ballet9 het volgende:
Vind dat Wendy erg overdreven reageert, hij ìs toch nog afgevallen!?
Dat is waar, maar op 18 kilo na je doel niet halen is wel flink veel natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef Ballet9 het volgende:
Dit belooft weinig goeds voor de toekomst hoorquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef Ballet9 het volgende:
jaquote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef meloenx het volgende:
Is dit de laatste aflevering van het seizoen?
Jupquote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef meloenx het volgende:
Is dit de laatste aflevering van het seizoen?
idd, tis niet dat hij niks is afgevallen of is aangekomenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:05 schreef Ballet9 het volgende:
ook dit jaquote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef Samson het volgende:
Tja, dat ze steeds zeggen dat ie voor zn werk kiest, maar bij mij gaat werken ook toch echt wel voor, daar genereer je toch je inkomsten mee? Alsof ie zomaar kan zeggen dat ie weg gaat om te sporten als het retedruk is?
Aan de andere kant, als ie niet afvalt zijn ze hem straks ook kwijt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef Samson het volgende:
Tja, dat ze steeds zeggen dat ie voor zn werk kiest, maar bij mij gaat werken ook toch echt wel voor, daar genereer je toch je inkomsten mee? Alsof ie zomaar kan zeggen dat ie weg gaat om te sporten als het retedruk is?
wil ik ook welquote:
whehe ja graagquote:
Nu Sonic is gevlucht volgens mij wel, jaquote:Op zondag 24 mei 2015 21:17 schreef Sunshineboy het volgende:
Ben ik dan echt de enige man die ook kijkt?
Nee hoor,ik ook.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:17 schreef Sunshineboy het volgende:
nee johquote:Op zondag 24 mei 2015 21:17 schreef Sunshineboy het volgende:
om dat vallen moest ik dus lachenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:17 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
hoe hij erin viel en hoe hij eruit getrokken werd
whehe dus datquote:
precies, nu pas er achter komen dat je een eetverslaving hebtquote:Op zondag 24 mei 2015 21:28 schreef Samson het volgende:
Niet om het een of ander, maar al bijna een jaar bezig en ook die psychologe Hilde, en nog steeds op hetzelfde punt met het eten. Tja, of je dan een goede psychologe bent.....
Vind ik ook. Hij moet ook wel overdreven veel sporten.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt nu alsof de eindshow het hoogste doel is en da's niet oke
ligt ook aan hem hequote:Op zondag 24 mei 2015 21:28 schreef Samson het volgende:
Niet om het een of ander, maar al bijna een jaar bezig en ook die psychologe Hilde, en nog steeds op hetzelfde punt met het eten. Tja, of je dan een goede psychologe bent.....
zo echt veel te groot jaquote:
Is het ook voor het programma. Stoorde er me dit keer wel aan.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt nu alsof de eindshow het hoogste doel is en da's niet oke
Precies mijn gewichtquote:Op zondag 24 mei 2015 21:34 schreef Negentiendertig het volgende:
Hij is bijna mij aan gewicht afgevallenWauw.
Ik 55,5....Ik vind het altijd indrukwekkend da iemand zoveel kan wegen en zoveel afvaltquote:Op zondag 24 mei 2015 21:37 schreef Ballet9 het volgende:
Ik weeg 53 kilo zelfs, hoj woog dus 4x zoveel of zo
Ja maar die hadden hun ''doel'' gehaald.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:37 schreef roos94 het volgende:
Maar sommige kandidaten kregen een vakantie van corendon. Is ook niet eerlijk
Toch niet drie weken met die Tessa toch?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:37 schreef roos94 het volgende:
Die hebben hun doel gehaald ipv kilo's stroopwafels vretenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:37 schreef roos94 het volgende:
Nope.quote:
Om de genoemde zaken in de toekomst wel te krijgen?quote:Op maandag 25 mei 2015 10:40 schreef Samson het volgende:
Hij zal het idd niet volhouden, maar wees eerlijk, waar leeft hij eigenlijk voor?
Je snapt het niet, hij heeft geen doel voor ogen en zonder dat wordt het gewoon nooit wat. De mensen zonder doelen in het leven functioneren over het algemeen redelijk slecht.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:47 schreef Trusten het volgende:
[..]
Om de genoemde zaken in de toekomst wel te krijgen?
Ik heb ook geen doel voor ogen maar functioneer best prima en ben ook niet obeesquote:Op maandag 25 mei 2015 11:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Je snapt het niet, hij heeft geen doel voor ogen en zonder dat wordt het gewoon nooit wat. De mensen zonder doelen in het leven functioneren over het algemeen redelijk slecht.
Nee, maar jij bent waarschijnlijk niet verslavingsgevoelig? Dat zijn mensen zonder doelen vaak wel (kan er over meepraten in mn familie..) Zijn eetobsessie is ie nog lang niet kwijt, hij leeft niet bepaald ergens voor dus wat denk je zelf dat met m gaat gebeuren? 1 week begeleiding weg en hij valt weer aan op een pak stroopwafels....quote:Op maandag 25 mei 2015 12:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb ook geen doel voor ogen maar functioneer best prima en ben ook niet obees![]()
Hij gaat het volgens mij niet redden omdat hij actie-reactie en oorzaak-gevolg maar niet leek te vatten
Is er nergens een site waar je kunt zien hoe het alle kandidaten nu vergaat? Ik heb nl sterk het gevoel dat de meeste binnen een paar jaar weer terugvallen...quote:Op maandag 25 mei 2015 10:40 schreef Samson het volgende:
Hij zal het idd niet volhouden, maar wees eerlijk, waar leeft hij eigenlijk voor? Zie geen vrienden, geen relatie, geen andere doelen qua werk of sport, buurvrouw moet met hem mee voor afspraken.... Dan heb je ook niet echt iets voor ogen waarvoor je het doet....... dus dat wordt idd geheid een terugval.
Zou idd leuk zijn om te zien!quote:Op zondag 31 mei 2015 10:21 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Is er nergens een site waar je kunt zien hoe het alle kandidaten nu vergaat? Ik heb nl sterk het gevoel dat de meeste binnen een paar jaar weer terugvallen...
bij de vorige Amerikaanse seizoenen werd deze altijd gebruiktquote:Op zondag 13 september 2015 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er ook een topic van de Amerikaanse Obese eigenlijk?Nu op RTL 4.
Ja, hij is heel leuk! Wist niet dat hij zelf ook ooit obese is geweest?quote:Op zondag 13 september 2015 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Chris Powell is ook zo leuk.En die weet ten minste hoe het is om dik te zijn.
Wat een ondankbare hont zegquote:Op zondag 13 september 2015 19:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Twee mensen omdat deze knakker erogeen zin meer in had?
quote:
Obese weet ik niet, maar wel te zwaar. Kan er alleen geen foto's van vinden.quote:Op zondag 13 september 2015 18:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja, hij is heel leuk! Wist niet dat hij zelf ook ooit obese is geweest?
kan ze ook niet vinden. Maar goed, hij weet dan iig wel wat het is om te zwaar te zijn, dat helpt wel mee met het inleven in de kandidaten lijkt mij.quote:Op zondag 13 september 2015 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Obese weet ik niet, maar wel te zwaar. Kan er alleen geen foto's van vinden.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:42 schreef Juicyhil het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ntaar-op-zwartrijder
Hij is volgens mij wel een beetje mediageilquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:17 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]![]()
die gast duikt ook echt overal op he.
Ja! Hij mag mij ook wel trainen hoorquote:Op zondag 27 september 2015 19:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lekker ding he?
Lijkt heel ander programma zonder officiele weeg momenten en hoge targets
niet een Nederlandse.quote:
Geen operatie als beloning, geen oficieel weegmoment met publiek en mooiste outfitquote:Op zondag 27 september 2015 19:21 schreef MissJ het volgende:
ok... abrupt einde. Dan toch liever de Amerikaanse versie.
whehe, ik ook hoorquote:Op woensdag 11 november 2015 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
ik zit al klaar met mn broekje op de enkels
quote:Op woensdag 11 november 2015 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
ik zit al klaar met mn broekje op de enkels
echt he!quote:Op woensdag 11 november 2015 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
ik had een heel andere vrouw verwacht bij hem
opvallend ook dat danny er niet bij isquote:Op woensdag 11 november 2015 21:32 schreef MissJ het volgende:
Wow, veel zijn inderdaad weer behoorlijk dik geworden
ja echt hequote:Op woensdag 11 november 2015 21:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
opvallend ook dat danny er niet bij is
Nee, wat helpt is 24/7 een camera op je kop en team dat je begeleid, waardoor je niet durft te falen.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:04 schreef Beursaap het volgende:
Het enige wat helpt bij die mensen is een 24/7 dieetregime...
Jep, ook dat, maar daar is op zich wel aandacht voor inmiddels. Psychologen van de Obesitaskliniek, die zouden er verstand van moeten hebben (ik twijfel daar zelf wel een beetje aan, vind het vrij oppervlakkig). Maar zelfs als dat allemaal op orde is, is het nauwelijks vol te houden, zo'n regime.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:41 schreef SEMTEX het volgende:
Of die mensen hebben psychische issues die nooit aangepakt zijn. Als je dan niks anders geleerd hebt dan je problemen vereten, dan ben je zo weer terug bij af.
Afvallen draait nog altijd voor 80% om voeding. Die mensen hebben hun oude eetpatroon weer opgepakt waarmee ze hun eetverslaving weer 'aangezwengeld' hebben. Zo beestachtig veel sporten is sws bullshit: je lichaam gaat ervan naar de kloten en voor je het weet heb je een blessure -> eetstoornis slaat weer toe. Het beste is een half uurtje bewegen op een dag, minderen met eten en op die manier 5-10 kg afvallen per jaar. Zo raakt je metabolisme er ook aan gewend. Wel is het zo dat sommige mensen nog maar een paar jaar te gaan hebben met hun gewicht dus dan is het weer een ander verhaal. Ach ja laat ze het zelf maar uitzoeken.. Gewoon voorkomen dat je dik wordt, dan hoef je nooit met dit soort ellende te beginnen! Al dat gelul over stress eters en depri eters ookquote:Op donderdag 12 november 2015 10:46 schreef SEMTEX het volgende:
Vaak bestaan dat soort programma's (ook die Amerikaanse versies) uit 5/6 keer per week sporten. Bijna het schema van een topsporter. Dat houdt maar een enkeling volZelfs ik niet en ik heb prachtige sportdoelen om naartoe te werken.
Danny heeft een operatie ondergaan, dus die valt er wel een beetje buiten.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
opvallend ook dat danny er niet bij is
Angeli lijkt me wel ietsje zwaarder, maar niet heel veel kilo's. Ze ziet er heel gezond en gelukkig uit. Een vrouw van 50+ hoeft toch ook geen maatje 36 te hebben?quote:Op woensdag 11 november 2015 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
al die deelnemers lijken weer aangekomen, zelfs angeline
Maar het is toch bizar dat eten 80 of 90% van het afvallen is en sporten 90 tot 95% de focus van dit programma is? Iemand die 180 kilo weegt, valt op jouw manier wel meer dan 5 tot 10 kilo per jaar af; een normaal eetpatroon van 2000 kcal en een half uur tot uur per dag bewegen levert zo tientallen kilo's op voor mensen die normaal 5000 kcal naar binnen slaan en op de bank zitten. Maar daar krijg je geen spectaculaire en feel good tv van...quote:Op donderdag 12 november 2015 10:55 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Afvallen draait nog altijd voor 80% om voeding. Die mensen hebben hun oude eetpatroon weer opgepakt waarmee ze hun eetverslaving weer 'aangezwengeld' hebben. Zo beestachtig veel sporten is sws bullshit: je lichaam gaat ervan naar de kloten en voor je het weet heb je een blessure -> eetstoornis slaat weer toe. Het beste is een half uurtje bewegen op een dag, minderen met eten en op die manier 5-10 kg afvallen per jaar. Zo raakt je metabolisme er ook aan gewend. Wel is het zo dat sommige mensen nog maar een paar jaar te gaan hebben met hun gewicht dus dan is het weer een ander verhaal. Ach ja laat ze het zelf maar uitzoeken.. Gewoon voorkomen dat je dik wordt, dan hoef je nooit met dit soort ellende te beginnen! Al dat gelul over stress eters en depri eters ookBij stress ga je de sauna in, bij depressies naar een psycholoog.
Inderdaad, juist die momenten dat de deelnemers jankend op het strand liggen, naar adem happend omdat hun lichaam het totaal niet meer gewend is om te sporten, dat trekt kijkers... het is de realiteit.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar daar krijg je geen spectaculaire en feel good tv van...
dat hoeft zeker nietquote:Op donderdag 12 november 2015 10:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Angeli lijkt me wel ietsje zwaarder, maar niet heel veel kilo's. Ze ziet er heel gezond en gelukkig uit. Een vrouw van 50+ hoeft toch ook geen maatje 36 te hebben?
Ik zou wel eens willen weten hoeveel deelnemers na 5 jaar nog steeds op een gezond gewicht zitten...quote:Op donderdag 12 november 2015 10:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Danny heeft een operatie ondergaan, dus die valt er wel een beetje buiten.
[..]
Angeli lijkt me wel ietsje zwaarder, maar niet heel veel kilo's. Ze ziet er heel gezond en gelukkig uit. Een vrouw van 50+ hoeft toch ook geen maatje 36 te hebben?
[..]
Maar het is toch bizar dat eten 80 of 90% van het afvallen is en sporten 90 tot 95% de focus van dit programma is? Iemand die 180 kilo weegt, valt op jouw manier wel meer dan 5 tot 10 kilo per jaar af; een normaal eetpatroon van 2000 kcal en een half uur tot uur per dag bewegen levert zo tientallen kilo's op voor mensen die normaal 5000 kcal naar binnen slaan en op de bank zitten. Maar daar krijg je geen spectaculaire en feel good tv van...
Met dien verstande dat een gezond gewicht bij mensen die zo zwaar geweest zijn ook een BMI van 25-30 inhoudt? Ik gok uit seizoen 1 Danny niet en Alexander zeker ook niet (hij weegt 130 kilo staat in de link hierboven). Angeli wel, Katelijn ook (100 kilo en niet de kleinste), Natascha ziet er prima uit en Elly kan ik niets over vinden....quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:39 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten hoeveel deelnemers na 5 jaar nog steeds op een gezond gewicht zitten...
Klopt. Eigenlijk moet gekeken worden naar het vetpercentage, aan BMI heb je igg niks.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met dien verstande dat een gezond gewicht bij mensen die zo zwaar geweest zijn ook een BMI van 25-30 inhoudt? Ik gok uit seizoen 1 Danny niet en Alexander zeker ook niet (hij weegt 130 kilo staat in de link hierboven). Angeli wel, Katelijn ook (100 kilo en niet de kleinste), Natascha ziet er prima uit en Elly kan ik niets over vinden....
waar is die te zien?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:25 schreef Ole het volgende:
Ik kijk nu Britse versie. Wat een lieve sympathieke trainer!
Was vanmiddag gewoon op RTL4.quote:
ik ga de chips alvast klaarzettenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:34 schreef MissJ het volgende:
Vanavond om 20.00 uur op RTL4 de 1e aflevering van een nieuw seizoen van de Amerikaanse versie
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ga de chips alvast klaarzetten
Oh, ik hoopte dat het hier weer begonnen was.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:34 schreef MissJ het volgende:
Vanavond om 20.00 uur op RTL4 de 1e aflevering van een nieuw seizoen van de Amerikaanse versie
quote:
alle meiden weer glijden vanwege die coachquote:Op zondag 12 juni 2016 17:34 schreef MissJ het volgende:
dequote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wedden dat die vrouwen willen werken voor deze hunk.![]()
echt welquote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wedden dat die vrouwen willen werken voor deze hunk.![]()
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik had wel beetje YMCA gevoel er bij
Mij ookquote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Chrisgvd die mag mij wel komen coachen
Bingo.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:24 schreef computergirl het volgende:
Die knie gaat het afvallen door enorme hoeveelheid sport nog lastig maken denk ik
klopt, aan andere kant is afvallen wel beste wat je kan doen bij knieshitquote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Onverwacht ook hoor, als je iemand met 100 kg overgewicht en een al kapotte knie laat rennen
Klopt. Maar hardlopen is zo ontzettend belastend voor het hele gestel, dat kan beter, maar da's minder spectaculair...quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
klopt, aan andere kant is afvallen wel beste wat je kan doen bij knieshit
Hij gaat niet meer hardlopen toch? Kzag een crosstrainer staanquote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt. Maar hardlopen is zo ontzettend belastend voor het hele gestel, dat kan beter, maar da's minder spectaculair...
absurdquote:Op zondag 12 juni 2016 20:31 schreef Negentiendertig het volgende:
56 kg in 90 dagen?! Téring. Dat is meer dan 600gr per dag
Nee, maar dit was toch van tevoren te bedenken? Iemand met 100 kg overgewicht en een kapotte knie laten rennen is onverantwoord.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer hardlopen toch? Kzag een crosstrainer staan
Oh, zo. Ja, eensch idd. Zelfs zonder kutknieen is het niet handig om iemand van 200+ kg te laten rennen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar dit was toch van tevoren te bedenken? Iemand met 100 kg overgewicht en een kapotte knie laten rennen is onverantwoord.
Wat een stomme preek zeg. Net zo'n ex-roker
neem je tijd, reclames duren eeuwig bij obesequote:Op zondag 12 juni 2016 20:43 schreef Negentiendertig het volgende:
Ein-de-lijk reclame, moet al een half uur plassen
En 120 km fietsen, niet te vergeten. Bikkels, die Amerikanenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef computergirl het volgende:
Hoe kan je politiewerk doen met 2 verotte knieen?
net niet, masr enorme transformatiequote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef MissJ het volgende:
Wow, ik denk dat hij wel meer is afgevallen dan het doel
dat zekerquote:Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
net niet, masr enorme transformatie
Heisenbergquote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij lijkt een beetje op Walter White zo
1 cm groter dan ik, maar was dat geen geintje?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:28 schreef MissJ het volgende:
Zo, Chris is echt klein zeg1.68. Kleiner dan ik.
Merk je niks van in bedquote:Op zondag 12 juni 2016 21:28 schreef MissJ het volgende:
Zo, Chris is echt klein zeg1.68. Kleiner dan ik.
Is in de US ook pas een paar weken geleden uitgezonden. Tnt lijkt 'ie iets aangekomen: https://www.instagram.com/coachbobbrenner/quote:Op zondag 12 juni 2016 21:33 schreef Negentiendertig het volgende:
Benieuwd of hij op gewicht is gebleven.
Ah hij heeft er zijn werk van gemaaktquote:Op zondag 12 juni 2016 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is in de US ook pas een paar weken geleden uitgezonden. Tnt lijkt 'ie iets aangekomen: https://www.instagram.com/coachbobbrenner/
dus datquote:
geen ideequote:Op zondag 12 juni 2016 21:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
1 cm groter dan ik, maar was dat geen geintje?
kan je meer snacks/chocolade halenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
neem je tijd, reclames duren eeuwig bij obese
Jammer. Nu vind ik hem opeens minder aantrekkelijkquote:
Je kan wel terugkijken via de Horizon app met Replay TV. Maar alleen als je Ziggo hebt, anders zou ik het niet wetenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Jammer. Nu vind ik hem opeens minder aantrekkelijk![]()
Vergeten dat het gisteren begon dus te laat met opnemen.... Uitzending staat niet op RTL XL helaas.
Ik heb KPN. Maar ga toch even kijken of wij dat ook kunnen. Dankje, niet aan gedacht.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan wel terugkijken via de Horizon app met Replay TV. Maar alleen als je Ziggo hebt, anders zou ik het niet weten
Wat is de US naam van het programma?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij staat ook gewoon integraal op YT.
Zoek op de US naam van het programma en bob.
Ik zie overigens dat de uitzending ouder is dan de FB van Heidi Powell suggereerde. Misschien in de US ook net herhaald dan, of zo.
obesequote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat is de US naam van het programma?
Zo heette het eerst, tegenwoordig heet het Extreme Weight Lossquote:Op maandag 13 juni 2016 14:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
obese![]()
Voluit: Obese: A Year to Save My Life
oh nouquote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Zo heette het eerst, tegenwoordig heet het Extreme Weight Loss
hij kwam mij ook bekend voor op een of andere manierquote:Op maandag 20 juni 2016 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb deze wel eerder gezien volgens mij. Met die moeder die met die arm stond van 'hij heeft anderhalve ton gekost en hij gebruikt hem nooit en we hebben hem zooooooooo gesteund al die tijd'. Die toch?
quote:
maar hij gaat het niet doenquote:Op zondag 26 juni 2016 20:22 schreef MissJ het volgende:
Zij gaat echt knap worden als ze flink is afgevallen denk ik. Ze heeft nu al een best wel mooi gezicht.
Vond hem niet veel aan tbhquote:Op zondag 26 juni 2016 21:29 schreef MissJ het volgende:
Ze zien er beiden echt goed uit nuHij is ook behoorlijk good looking trouwens.
quote:Vanaf woensdag 15 mei is Obese weer te zien bij RTL. Dan start het vierde seizoen van het programma, waarin tien deelnemers in actie komen tegen morbide obesitas. Het programma wordt gepresenteerd door Angela Groothuizen.
Begeleiding
Onder intensieve begeleiding van diverse experts werken de tien deelnemers hard aan niet alleen het afvallen, maar ook aan een geheel nieuwe levensstijl, die zij ook na het programma moeten zien vol te houden. De deelnemers kunnen voor, tijdens en na hun traject rekenen op begeleiding van het team. Het programma telt acht afleveringen.
Team
De nieuwe hoofdtrainer van het begeleidingsteam is Roberto da Costa, die eerder te zien was als choreograaf en jurylid in So You Think You Can Dance. Hij wijst elke deelnemer een personal trainer aan, die hen het hele traject begeleidt op het gebied van voeding en beweging. Ook psychologe Hilde Jans is weer bij het programma betrokken en onder meer verbonden aan de Nederlandse Obesitas Kliniek. Zij focust zich op de psychische begeleiding en omgevingsfactoren die van invloed kunnen zijn op de deelnemers.
Aflevering 1
In aflevering één van Obese staat het echtpaar Wesley en Johanna centraal. Ze zijn gelukkig met elkaar, maar niet met zichzelf. Na een jarenlange eetverslaving lijden ze allebei aan morbide obesitas, dat hun hele leven bepaalt. Door ‘fat shaming’ durven zij bijna niet eens de straat meer op en hun gezondheid loopt ernstig gevaar.
Angela Groothuizen
Groothuizen: "Ik vind dit programma heel relevant. Een groot deel van de bevolking is te dik en op social media wordt er een 'perfecte wereld' voorgehouden. Ik heb met de deelnemers meegeleefd en ik heb bewondering voor hoe ze het zware trainingsschema in hun leven hebben volgehouden.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |