een vriendin zei ooit over haar beginnende relatie ( inmiddels zijn we meer dan 10 jaar en een paar kinderen verder): we konden meteen de hele avond heel serieus en ook filosofisch praten, toen had hij me al voor zich gewonnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was een test online genaamd: "What's your type?"
En hier mijn resultaat.
What’s Your Type?
[..]
[ afbeelding ]
En het klopt welIk hou wel van hersens.
en daar doe je een blij dansje bij ?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was een test online genaamd: "What's your type?"
En het klopt welIk hou wel van hersens.
Linkje naar die test was natuurlijk wel zo leuk geweest. Hadden we meteen matches kunnen maken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
Als ik geen geestelijk orgasme kan krijgen van iemand, dan wordt het nooit wat.
http://www.buzzfeed.com/j(...)tual-type#.xvMv1dEKXquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Linkje naar die test was natuurlijk wel zo leuk geweest. Hadden we meteen matches kunnen maken.
En schamperen over het nut van online testjes. Ook altijd fijn.
en bedankt voor dat topic waar je quote uit komt, ik lach me ziekquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Linkje naar die test was natuurlijk wel zo leuk geweest. Hadden we meteen matches kunnen maken.
En schamperen over het nut van online testjes. Ook altijd fijn.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
You got the Athlete
Your type is some who loves sports. Whether it’s playing or watching athletics is part of your aesthetics. To you, someone active is always attractive.
Goh, misschien die test nog eens maken
Leuk juistquote:
Die dingen zijn veel te algemeen, alsof je een karakter/type in 2 zinnen kan omschrijven, voor sommige mensen heb je een heel boekwerk nodig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk juist
Of het is bevestiging van wat je al wist of het bevestigd alleen maar dat de test zuigt omdat je het net eens bent met de uitkomst
Ja maar elke website heeft weer een andere horoscoop. Welke moet ik nou nemen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:08 schreef just me het volgende:
mijn horoscoop voor vandaag:
Je hebt een hele zware taak op je schouders genomen. Deze taak zal de komende tijd continu jouw volledige inzet eisen en jij zult die geven. Let op de mensen waar je van houdt, ook zij hebben nog steeds jouw aandacht en liefde nodig.
Ik heb hetzelfde probleem dus....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar elke website heeft weer een andere horoscoop. Welke moet ik nou nemen?
Geen, allemaal klinkklare onzin...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Danku...en ik heb dezelfde als jij:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)tual-type#.xvMv1dEKX
astu, Van een website die zeer kwalitatieve testen maakt. (not)
Ik ben niet echt verrast door de uitkomst, dus een prima test.quote:What’s Your Type?
You got: The Thinker
Nothing turns you on more that intelligence. You like someone who is cultured, well educated, and can carry on a conversation. To you, nothing is sexier than some with brains.
You're welcome.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
en bedankt voor dat topic waar je quote uit komt, ik lach me ziek
Welke die dag het beste past.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
Toch doen he?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
What’s Your Type?
You got: The Creative Type
Mwah, kan ik me wel in vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |