je moeder heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder zijn mensen die geen huisdieren (hond of kat) hebben eng.
Dat vind ik wel meevallen, ik weet alleen dat je nogal lui bent. Maar goed, dat ben ik zelf ook.quote:
ik wilde al gaan googelen. Ik mocht ze nooit kijken van mijn oudersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In je zwembroek
Misschien moet ik even vermelden dat dat iets van Koot & Bie is.
Ik heb een hele maffe band met mijn moeder. Ze kent me door en door en weet hoe lastig ik kan worden als mensen in mijn vaarwater komen, daarom had ze altijd medelijden met mijn ex.quote:
wat weet jij toch veelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, ik weet alleen dat je nogal lui bent. Maar goed, dat ben ik zelf ook.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nieuwe kandidaten worden door haar voor mij gewaarschuwd, dan zegt ze meid, vlucht weg nu het nog kan.
Ach joh, ik ontken dat zelf ook altijd.quote:
In ieder geval eerlijkquote:
Ze weet gewoon dat ik een lastpak ben. En van mij mag ze iedereen waarschuwen, dan is daar in ieder geval geen misverstand over.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:46 schreef Kingstown het volgende:
Geen relatie. Ik heb een grafhekel aan honden, dus een partner met een hond is absoluut een dealbreaker.
quote:Op maandag 29 september 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
Aw....de honden-rant is nog gaande? mooi!
Welk huisdier iemand heeft zegt iets over diens karakter. Een hond is trouw, afgericht, slaafs en z'n eigen wil kun je makkelijk breken door training. Mensen die dat aantrekkelijk vinden, vind ik best wel een beetje eng.![]()
Gooi een stok in het water en hij springt er blindelings achteraan....dan is er toch echt iets mis in je bovenkamer. Geen enkel ander levend wezen wat dat ook doet. Hondenmensen in je vriendenkring hebben is dan ook geen pré.
Die laatste twee heb ik niet zoveel moeite mee, zolang het maar niet door een hond gebeurt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb 'niks' tegen honden (tactisch gesproken), ik wil ze alleen niet in mijn buurt hebben......Ik hou niet van stank, geblaf, gehijg en tegen alles aanrijden.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Die laatste twee heb ik niet zoveel moeite mee, zolang het maar niet door een hond gebeurt.
Tegen alles ja?quote:gehijg en tegen alles aanrijden.
Het gaat over honden dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die laatste twee heb ik niet zoveel moeite mee, zolang het maar niet door een hond gebeurt.
Bijna alles.quote:
Ik wil gewoon geen rijdende hond tegen me aan, ik wil ze ook niet aaien of op mijn schoot hebben.quote:
Kan best, maar wat hijgen en rijden betreft, gewoon geen honden. Ik vind ze het leukst als ze ver uit mijn buurt zijn, hoe verder, hoe beter.quote:
Ben jij toevallig een kloon van Juup? Die snapte ook nooit zo goed wanneer er grapjes gemaakt werden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan best, maar wat hijgen en rijden betreft, gewoon geen honden. Ik vind ze het leukst als ze ver uit mijn buurt zijn, hoe verder, hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |