Ja, sommige mensen doen dat ..quote:Op zondag 24 mei 2015 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Daar stond mijn vader voor op midden in de nacht.
Met 22 mensen achter een bal aanrennen en daar naar kijkenquote:Op zondag 24 mei 2015 14:13 schreef Specularium het volgende:
Rondjes rijden met een auto en daar naar kijken,.
Daar heb je mij hoor, ik kijk nauwelijks voetbal.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met 22 mensen achter een bal aanrennen en daar naar kijken
Lekker burgerlijk weer. De vegaburgers niet vergeten he.quote:
Ga dan.quote:
Nee dat had ik al verwacht.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voelt het nu anders, dat er toch gewoon mensen hier blijken te zitten?
Check.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker burgerlijk weer. De vegaburgers niet vergeten he.
Dit is natuurlijk een hele oude foto, sigarettenreclames mogen niet meerquote:
Omdat er Marlboro staat?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:20 schreef Specularium het volgende:
Adriaan heeft nu een pot vaseline gepakt.
Wat een kneuzenquote:Op zondag 24 mei 2015 14:14 schreef YokiKater het volgende:
En je hebt ook van die figuren die er voor op blijven en vervolgens in slaap vallen
[NWS-SC] Waar we allemaal naar de F1 kijken.quote:
Inderdaadquote:
Hou je van grote of kleine vliegtuigjes?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was even in de tuin naar vliegtuigjes kijken.
Ik vind alles wat vliegt leuk.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hou je van grote of kleine vliegtuigjes?
Dus jij vindt muggen leukquote:
Niet meer, maar ik hou het wel regelmatig via de radar in de gaten of ik luister naar de verkeerstoren.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens naar Schiphol om ze te spotten?
Oh serieusquote:Op zondag 24 mei 2015 14:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet meer, maar ik hou het wel regelmatig via de radar in de gaten of ik luister naar de verkeerstoren.
Volgens mij heb ik jou ook nog zien landen, om 13.29 uur was die vlucht geland.
Luchtbusquote:Op zondag 24 mei 2015 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh serieusDat is wel super droog! Was een Airbus.
Ja een Airbus A380-800, vliegtijd 6 uur en 36 minuten. 5.904 km. Ik heb de log voor mijn neusquote:Op zondag 24 mei 2015 14:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh serieusDat is wel super droog! Was een Airbus.
Ik mag inderdaad hopen dat je het van een log hebt en niet zoiets uit je hoofd weetquote:Op zondag 24 mei 2015 15:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja een Airbus A380-800, vliegtijd 6 uur en 36 minuten. 5.904 km. Ik heb de log voor mijn neus
Niet standaard elke week van lelystad airport naar schiphol vliegen in een antonov an-225quote:Op zondag 24 mei 2015 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Is wel een fucking groot ding. Elke keer weer blij als die veilig op de grond terecht komt
Grappig! Zie je ook turbulentie en zo?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja een Airbus A380-800, vliegtijd 6 uur en 36 minuten. 5.904 km. Ik heb de log voor mijn neus
Doe jij dat?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet standaard elke week van lelystad airport naar schiphol vliegen in een antonov an-225
Nee, dat zie je niet. Wel hoogte, koers, snelheid en coordinaten.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Grappig! Zie je ook turbulentie en zo?
Nee joh, die Antonov is nog groter dan die A380. Die kan al nauwelijks op schiphol terechtquote:
Oh dus je maakt een grapje?:Pquote:Op zondag 24 mei 2015 15:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, die Antonov is nog groter dan die A380. Die kan al nauwelijks op schiphol terechtLaat staan Lelystad.
Ik ook, maar dan vanaf de andere kant.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:11 schreef Fokker89 het volgende:
Ik woon ook onder de aanvliegroute van schiphol. Kan ik ook mooi spotten
Gahahahah ja geen ideequote:Op zondag 24 mei 2015 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doh, er zijn er ook maar 2 van op de hele wereld. Wel schattig dat je er serieus op in gaat
Alleen hier vliegen ze nog op 10.000-15.000 ft bij jou maar 2.000 ofzo?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan vanaf de andere kant.
Zo ongeveer ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alleen hier vliegen ze nog op 10.000-15.000 ft bij jou maar 2.000 ofzo?
Daar past toch gewoon de romd van een 747 in?quote:
Ja, ontworpen om de Russische spaceshuttle te vervoeren.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh die is wel groot ja![]()
Is het een vrachtvliegtuig?
En er zijn er maar 2?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ontworpen om de Russische spaceshuttle te vervoeren.
Dat zou best wel eens kunnen ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar past toch gewoon de romd van een 747 in?
Nee, Schiphol kan hem hebben. En hij is ook wel eens op Eindhoven geweest.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar hij is bv te groot voor Schiphol?
Kan niet overal komen, maar kan er wel landen, ik heb hem er een paar jaar terug wel eens zien staan.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar hij is bv te groot voor Schiphol?
Heb je hem wel eens gezien?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, Schiphol kan hem hebben. En hij is ook wel eens op Eindhoven geweest.
Wow lelijk gek.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
Deze is ook wel leuk
[ afbeelding ]
Daar past wel een romp in van een vliegtuig. Maar niet een 747
Als dat lukt wel ja.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je weet dat hij komt op schiphol zou je er dan heen gaan?
Slava Ukrainiquote:
Nog niet mee gevlogen?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:22 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb toen de eerste a380 nog van Schiphol zien opstijgen, was toen toevallig in de buurt. Wel leuk om eens mee te maken.
Weet je wat je misschien ook leuk vindt. In Den Haag is elk jaar toch Veteranen dag en dan vliegen ze hier ook overheen met allemaal vette vliegtuigen.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb toen Obama hier in NL langs kwam voor die nucleare top wel de Marine-One met het HMX-1 begeleidings squadron voorbij zien vliegen.
De eerste keer toen met de landing dacht ik echt dat we er geweest waren. Totaal niet smooth. Maar dat schijnt normaal te zijn. En start is ook maar de vraag of die de lucht in gaatquote:
Ja weet ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je wat je misschien ook leuk vindt. In Den Haag is elk jaar toch Veteranen dag en dan vliegen ze hier ook overheen met allemaal vette vliegtuigen.
Wees maar blijquote:Op zondag 24 mei 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou graag een keer met een Concorde willen vliegen, jammer dat ze die dingen niet meer gebruiken
Gelukkig is die kans wel heel grootquote:Op zondag 24 mei 2015 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De eerste keer toen met de landing dacht ik echt dat we er geweest waren. Totaal niet smooth. Maar dat schijnt normaal te zijn. En start is ook maar de vraag of die de lucht in gaat
Want?quote:
Ik zou mij meer zorgen maken over zo'n binnenlandse vlucht daar in Thailand dan om die A380quote:Op zondag 24 mei 2015 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat gelukkig wel maar toch fingers crossed
Er is er volgens mij maar 1 neergestort.quote:
Ja dat had ik ook. Vloog 2 keer met Airasia. Maar was beter dan Emirates want had met Emirates super veel turbulentie. En dat haat ik echt.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou mij meer zorgen maken over zo'n binnenlandse vlucht daar in Thailand dan om die A380
Retourtje Parijs-New York was geloof ik iets van ¤10.000, dat is niet echt rendabel neequote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus? Waarom zijn ze er dan mee gestopt? Te duur?
Damn ;pquote:Op zondag 24 mei 2015 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Retourtje Parijs-New York was geloof ik iets van ¤10.000, dat is niet echt rendabel nee
Te hoog brandstofverbruik.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus? Waarom zijn ze er dan mee gestopt? Te duur?
Ligt ie in het water?quote:
Nee, was gewoon een veel te duur prestigeprojectquote:Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dus echt dat ze vanwege veiligheid waren gestopt.
Jammer wel. Lijkt mij dat er toch genoeg mensen zijn die het willen betalen. Net zoals dat ze een vermogen neerleggen voor een first class vlucht van 6 uur.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een veel te duur prestigeproject
Ja maar met een normaal toestel is first class slechts een klein deel. In een Concorde was elke plaats gewoon zo duurquote:Op zondag 24 mei 2015 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer wel. Lijkt mij dat er toch genoeg mensen zijn die het willen betalen. Net zoals dat ze een vermogen neerleggen voor een first class vlucht van 6 uur.
Ja dat wel. Nja misschien komt er nog zoiets terug.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar met een normaal toestel is first class slechts een klein deel. In een Concorde was elke plaats gewoon zo duur
Een vliegtuig dat crasht vanwege een lekke bandquote:Tijdens de take-off van het vliegtuig van de Luchthaven Parijs-Charles de Gaulle reed het toestel over een stukje titaniumschroot op de baan, waardoor een band scheurde en ontplofte. Het stukje was ongeveer 3 cm breed en bijna 50 centimeter lang. Een grote brok van de band (4,5 kg) sloeg tegen de onderkant van de vleugel met een snelheid van meer dan 300 km/u, waarbij de brandstoftank boven het landingsgestel van binnenuit kapot ging, waarschijnlijk door een hydrodynamische drukschommeling.
Mja...quote:Op zondag 24 mei 2015 15:36 schreef LTVDK het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Air_France-vlucht_4590
[..]
Een vliegtuig dat crasht vanwege een lekke band.
Kunnen ze nog winnen?quote:
Ja tuurlijk, maar met 2-0 zijn ze meteen door.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1-0 ook nog toch? gaan ze dan verlengen?
Oke, 2 keer Immers in de kruising dusquote:
slecht weerquote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef Fokker89 het volgende:
http://streamable.com/9f2k
Hier nog de crash van verstappen voor de liefhebbers.
Das een beste crashquote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef Fokker89 het volgende:
http://streamable.com/9f2k
Hier nog de crash van verstappen voor de liefhebbers.
Oh, dan loopt mijn stream aardig achter, het is hier nog 0-0quote:Op zondag 24 mei 2015 16:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
d-tjes voetbal. Maar 1-0 dus ik keur het goed
Wie scoorde?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
d-tjes voetbal. Maar 1-0 dus ik keur het goed
#spoiler alertquote:Op zondag 24 mei 2015 16:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dan loopt mijn stream aardig achter, het is hier nog 0-0
Dan heb ik het zelf maar opgezocht hequote:Op zondag 24 mei 2015 16:16 schreef timmmmm het volgende:
Nu heb ik er ook wel weer vertrouwen in. Bij verlengen gaat Feyenoord winnen denk ik
Het is bij Feyenoord al afwachten wat ze weer na de rust doenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:16 schreef timmmmm het volgende:
Nu heb ik er ook wel weer vertrouwen in. Bij verlengen gaat Feyenoord winnen denk ik
Gewoon streampje opzetten joh, hoef je niet te vragen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb ik het zelf maar opgezocht heAllahackbar heeft dus gescoord.
Ik ga toch geen voetbalwedstrijd kijken, een samenvatting vind ik vaak al te lang duren.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon streampje opzetten joh, hoef je niet te vragen.
Ik ben gewoon feeds op de FP aan het zetten ja.quote:
Goed bezig jij.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben gewoon feeds op de FP aan het zetten ja.
Zou je toch eens moeten leren eten dan.quote:
Jij weet.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Asperges met ham , gekookte aardappelen, gekookt eitje en gesmolten boter
Jammer dat jij niet kunt kokenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Asperges met ham , gekookte aardappelen, gekookt eitje en gesmolten boter
Moet je toch maar eens leren danquote:
Ik leef nog dus daar zal ik nee op moeten antwoorden.quote:
Jij voor haar?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik leef nog dus daar zal ik nee op moeten antwoorden.
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik leef nog dus daar zal ik nee op moeten antwoorden.
Vaak genoeg aangeboden, maar helaas.quote:
Weet jij wat dit vliegtuig aan het doen is?quote:
Awesome! Geen idee, ik ga het even proberen uit te zoeken.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet jij wat dit vliegtuig aan het doen is?
http://www.flightradar24.com/C310/656be7c
Is dat voor Google Earth ofzo?
Komt dat omdat je 12 bent of moet je iets te dikke moeder gewoon een kookcursusje volgen?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Awesome! Geen idee, ik ga het even proberen uit te zoeken.
Hoeveel gram vreet jij nou op in je eentje?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:38 schreef timmmmm het volgende:
Zo, asperges geschild. We zitten er weer klaar voor! #liefdagboek
Ik denk een gram of 200. Daar doe ik dan nog wat champignonnen, ui, knoflook en spinazie bij wokken, beetje bouillon daarin en over de asperges, smikkelen maar.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeveel gram vreet jij nou op in je eentje?
Volgens mij kun je beter wat boter gebruiken dan bouillon (zo'n blokje dan).quote:Op zondag 24 mei 2015 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk een gram of 200. Daar doe ik dan nog wat champignonnen, ui, knoflook en spinazie bij wokken, beetje bouillon daarin en over de asperges, smikkelen maar.
Moet wel gezegd worden dat ik aan het dieten ben en er dus geen aardappelen bij eet. Anders was het wrs ook 200 geweest maar dan zonder andere groentes, krieltjes erbij en dan een dikke vette botersaus met lekker wat eigeel over de krieltjes en de asperges
#dieetquote:Op zondag 24 mei 2015 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter wat boter gebruiken dan bouillon (zo'n blokje dan).
Ja, zo kon yoki jou ook volgenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Die vliegtuigen die je nu op die site ziet,vliegen die nu allemaal daar?
Bouillonblokje is gewoon samengeperst zout, houdt je veel vocht door vastquote:
Ja, een luchtverkeersleider zit ook niet aan zijn lul te krabben de hele dag.quote:
Dat maakt ntuurlijk geen reet uitquote:Op zondag 24 mei 2015 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bouillonblokje is gewoon samengeperst zout, houdt je veel vocht door vast.
Ik heb eentje vlakbij met onbekende bestemmingquote:Op zondag 24 mei 2015 16:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, een luchtverkeersleider zit ook niet aan zijn lul te krabben de hele dag.
Maar kijk maar eens of er 1tje in de buurt van jouw huis vliegt, als je dan naar buiten gaat moet je hem kunnen zien.
Ik heb jou ook gevolgd op je heenreisquote:
Oh, en je bloeddruk.quote:
Dacht je dat ik was neergestort?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gevolgd op je heenreisAlleen boven de Bengaalse Golf volgt ie de vliegtuigen niet meer
Jaquote:
Ik gebruik meerdere radars. En ik heb op mijn telefoon ook die FlightradarPro App, als ik dan mijn telefoon op een vliegtuig richt dan geeft hij de info door .. fucking mooi.quote:
Denk haast wel iets van luchtfoto's voor google earth ofzo, de lijnen zijn zo mooi recht. De laatste foto's zijn hier genomen in 2005, dus zou ook wel weer eens tijd worden.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik gebruik meerdere radars. En ik heb op mijn telefoon ook die FlightradarPro App, als ik dan mijn telefoon op een vliegtuig richt dan geeft hij de info door .. fucking mooi.
Maar ik ben er nog niet achter wat die Cessna aan het doen was.
Ja, dat zou je toch wel zeggenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
Er moet er toch nog wel eentje ingaan op deze manier joh Fokker
Ja, moet haast wel luchtfoto's zijn. Maar voor wie? Hij gaf ook geen registratienummer door, dat maakt het lastig zoeken.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk haast wel iets van luchtfoto's voor google earth ofzo, de lijnen zijn zo mooi recht. De laatste foto's zijn hier genomen in 2005, dus zou ook wel weer eens tijd worden.
Misschien een selfie van fylax's moeder?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, moet haast wel luchtfoto's zijn. Maar voor wie? Hij gaf ook geen registratienummer door, dat maakt het lastig zoeken.
Luchtfoto's kunnen natuurlijk overal voor zijn. Vloog wel laag volgens mij, zou het ook nog het Kadaster kunnen zijn?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, moet haast wel luchtfoto's zijn. Maar voor wie? Hij gaf ook geen registratienummer door, dat maakt het lastig zoeken.
Lijkt me vreemd dat hun dat doen op 1e pinksterdag (zondag)quote:Op zondag 24 mei 2015 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtfoto's kunnen natuurlijk overal voor zijn. Vloog wel laag volgens mij, zou het ook nog het Kadaster kunnen zijn?
Whehehe.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien een selfie van fylax's moeder?
Ja, dat zou kunnen.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luchtfoto's kunnen natuurlijk overal voor zijn. Vloog wel laag volgens mij, zou het ook nog het Kadaster kunnen zijn?
Mwa niet zo vreemd eigenlijk, het is goed en helder weer vandaag. Lijkt me een prima dag voor luchtfoto'squote:Op zondag 24 mei 2015 17:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd dat hun dat doen op 1e pinksterdag (zondag)
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa niet zo vreemd eigenlijk, het is goed en helder weer vandaag. Lijkt me een prima dag voor luchtfoto's
Waarom denk jij dat we jou willen volgen?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:59 schreef anonymoussie het volgende:
De avond voor mijn vertrek stuur ik mijn gegevens naar Yoki.
Hij stuurt het naar Yoki. Niet naar jou.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat we jou willen volgen?
Wibi wil dat we hem allemaal gaan zitten volgen.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij stuurt het naar Yoki. Niet naar jou.
Staan ze weer achter?quote:
2-2, dan hoeven ze toch maar 2 keer te scoren?quote:
Zondag + Pinksteren.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:49 schreef Specularium het volgende:
Waarom zijn alle winkels dicht, zijn wij in 1673 ofzo?
Voor penalty's ja, maar Heerenveen had natuurlijk al een thuisdoelpunt.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2-2, dan hoeven ze toch maar 2 keer te scoren?
Dan is het totale resultaat toch 4-3 en gaat Feyenoord door? Uitdoelpunten tellen toch niet dubbel?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voor penalty's ja, maar Heerenveen had natuurlijk al een thuisdoelpunt.
Niet zo haten, Harry.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi wil dat we hem allemaal gaan zitten volgen.
Leer mij Wibi kennen.
Volgens mij welquote:Op zondag 24 mei 2015 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het totale resultaat toch 4-3 en gaat Feyenoord door? Uitdoelpunten tellen toch niet dubbel?
Telt toch alleen dubbel als het eindresultaat gelijk is? Dus als het nu 3-2 wordt Heereveen alsnog door gaat.quote:
Zou ook wel kunnen hoor. Geen idee eigenlijk. Dat heb systeem heb ik nooit zo begrepen.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telt toch alleen dubbel als het eindresultaat gelijk is? Dus als het nu 3-2 wordt Heereveen alsnog door gaat.
We zouden het natuurlijk in VBL kunnen vragen, maar ik kom daar nooit.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou ook wel kunnen hoor. Geen idee eigenlijk. Dat heb systeem heb ik nooit zo begrepen.
Ik ook niet, die pesten je meteen weg.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zouden het natuurlijk in VBL kunnen vragen, maar ik kom daar nooit.
Ga je dan ook allemaal topics aanmaken?quote:
Jammerquote:
Blijf het een raar woord vinden, blanken zijn juist de pigmentgehandicapten terwijl jij juist er de gekleurde medemens mee bedoeld.quote:
Nou en, jij hebt 12 vrienden op facebook.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijf het een raar woord vinden, blanken zijn juist de pigmentgehandicapten terwijl jij juist er de gekleurde medemens mee bedoeld.
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en, jij hebt 12 vrienden op facebook.
Jij bent er tenminste 1 vanquote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat doe je weer stoer?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon even doorbijtenquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi Fylax, ben je nog een beetje #madpanda?
Werkenquote:Op zondag 24 mei 2015 18:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat wil je niet eigenlijk? Terug whatsappen naar LTVKD?
Zelfs ik weet hoe ik het moet schrijvenquote:
Nou enquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:13 schreef Specularium het volgende:
Rondjes rijden met een auto en daar naar kijken,.
Letters typen zodat andere mensen ze kunnen lezenquote:Op zondag 24 mei 2015 14:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met 22 mensen achter een bal aanrennen en daar naar kijken
Onder een kloon posten,quote:Op zondag 24 mei 2015 19:20 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
[..]
Letters typen zodat andere mensen ze kunnen lezen
Jan Jaap van der Kwal komt ook.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/Ali_B_doet_boekje_open/artikel/83601/
Genieten.
Hamsteren!quote:Op zondag 24 mei 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
Dit krijg je dus als er maar 1 AH open is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:34 schreef Webschip het volgende:
Måns Zelmerlöw
Ik heb nog nooit iemand zo'n mooi songfestivalliedje zien maken.
Dat meen je niet??? Vond die nichtenbagger echt niet om aan te horen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:34 schreef Webschip het volgende:
Måns Zelmerlöw
Ik heb nog nooit iemand zo'n mooi songfestivalliedje zien maken.
Vorig jaar was het beter, maar de winnaar van gisteren was ongeëvenaard. Het liedje van Zweden. Die act, het was gewoon prachtig.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat meen je niet??? Vond die nichtenbagger echt niet om aan te horen.
Ben jij homo?quote:Op zondag 24 mei 2015 22:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vorig jaar was het beter, maar de winnaar van gisteren was ongeëvenaard. Het liedje van Zweden. Die act, het was gewoon prachtig.
Da's geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iedereen kan en mag het ESF leuk vinden.
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:38 schreef Webschip het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig heeft wel leukere liedjes gemaakt dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |