Om eerlijk te zijn is de 'normale' SJ5000 niet echt een grote upgrade tov van de SJ4000. Beide zijn niet true 60fps maar 2 x 30fps.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:24 schreef rene90 het volgende:
Voor degene die nog een zo'n SJCAM sj5000 zoeken, DX heeft een actie en eigenlijk van die modellen is alleen de SJCAM SJ5000 wifi gunstig geprijsd, 112 euro waar hij bij andere toko's wat duurder is. Ze hebben zo'n pagina met cam's (ooh ja die pagina is gemaakt voor een review waar ik nog mee bezig ben maar ze gooien de pagina al online. Ze zouden de goedkoopste cam's neerzetten alleen die sj5000 is het goedkoopst de rest kan je voor een betere prijs elders krijgen.
Die Xiaomi Yi is toch 60fps true?quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:35 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is de 'normale' SJ5000 niet echt een grote upgrade tov van de SJ4000. Beide zijn niet true 60fps maar 2 x 30fps.
Dan kan je beter de SJ4000 Wifi kopen, die is een stuk goedkoper en vrijwel even goed.
Alleen de SJ5000 Plus is wel een stuk beter, die is echt 60fps. Maar ook een stuk duurder.
ja, en 480p@120fpsquote:
jup. Alhoewel de meningen over de Xiaoyi toch wat uit een lopen. (Geen image stabilization maakt hem niet echt geschikt voor bijv mountainbiken etc).quote:
Nouja de SJ4000 heeft dat natuurlijk ook niet. OIS zou wel leuk zijn op zo'n camera maar vast ook direct een stuk duurder nog.quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:08 schreef Kenzi het volgende:
[..]
jup. Alhoewel de meningen over de Xiaoyi toch wat uit een lopen. (Geen image stabilization maakt hem niet echt geschikt voor bijv mountainbiken etc).
De SJ4000 Wifi (komt met hoop accessoires) en de Xiaoyi zijn goede deals.
De SJ5000, dan moet je echt de SJ5000 Plus hebben
Jah, de Xiaomi schijnt het wel in het chipset te hebben zitten maar het is niet geactiveerd. (software stabilization)quote:Op donderdag 28 mei 2015 08:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nouja de SJ4000 heeft dat natuurlijk ook niet. OIS zou wel leuk zijn op zo'n camera maar vast ook direct een stuk duurder nog.
Wel eens vaker gezien dat soort spul. Cadeautjes voor collectanten die wellicht niet allemaal worden afgenomenquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:54 schreef G-NiLES het volgende:
What the fuck?
http://www.ebay.com/itm/R(...)&hash=item3398bd14aa
[ afbeelding ]
Super tof ding lijkt me dat, had het filmpje al eerder gezien ergens ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:37 schreef Zspirit het volgende:
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het kijken naar drones, ook in china.
Mijn conclusie is dat die dingen verdomde duur zijn als je een goede wil.
Nu hoor het niet helemaal in dit topic thuis maar ik denk dat ik deze ga halen:
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Super tof ding lijkt me dat, had het filmpje al eerder gezien ergens ja.
Inderdaad super tof, maar wel een heel groot nadeel:quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:37 schreef Zspirit het volgende:
Uhm, met deze drone heb je dat probleem nog steeds.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:44 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Het punt is een beetje dat ik juist mezelf wil kunnen filmen.
Drones besturen schijnt nog lastig te zijn en ik ben bang dat ik dan zelf mijn drone kapot vlieg. Met deze drone heb je dat probleem niet. Maarja 530$ als de douane m niet onderscheppen is wel vele geld. Hoe vaak gebruik je zo iets uiteindelijk is de grote vraag!
Ga het vanmiddag is verder uitzoeken.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:44 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Inderdaad super tof, maar wel een heel groot nadeel:
Currently, Lily does not have any obstacle avoidance capabilities.
Klopt ik bedoelde alleen meer dan ik m te hoog of te ver zou kunnen laten vliegen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:44 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Uhm, met deze drone heb je dat probleem nog steeds.
Die Lily volgt je blind, dus obstakels gaat ie niet uit de weg. Staat er een boom, jammer dan, hij vliegt er recht in.
Of in versie 2. Die schijnt ook een LCD-scherm te krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:32 schreef RobertNL het volgende:
Zie wel zitten dat Xiaomi zoiets via een update toe gaat voegen
Kan ook ja, wellicht een losse LCD bij de huidige (gezien de video out op USB).quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Of in versie 2. Die schijnt ook een Lcd-scherm te krijgen.
(Lees je mijn PM nog even)
Laatst stuurde hier of in een ander topic op FOK een drone van kickstarter voor de prijs van $180. Die zag er heel goed uit.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:37 schreef Zspirit het volgende:
Cool die ga ik straks ook eens bekijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatst stuurde hier of in een ander topic op FOK een drone van kickstarter voor de prijs van $180. Die zag er heel goed uit.
Edit:
http://www.flyzano.com/ ¤240
Klopt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Cool die ga ik straks ook eens bekijken.
Die heeft wel opstakel vermijding zo te zien!
Wow dat is wel heel netjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Cool die ga ik straks ook eens bekijken.
Die heeft wel opstakel vermijding zo te zien!
Interessant, hij is wel heel klein.quote:
Goede prijzen inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:59 schreef rene90 het volgende:
Voor degene die nog een Earson 151 zoekt hij is maar $17,5 dollar bij Allbuy, staan nog wel meer gunstige dingen zoals een Miband voor 13.99 dollar, en pistons 3 voor 15,99. Nette prijzen dus weer daar, ze staan onder de super deals. (volgens mij is het idee van die superdeals dat het gegarandeerd de laagste prijzen zijn vergeleken met alle andere shops).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |