niet gewoon een kwestie van een hoesje zoeken om een tablet in te hangen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:01 schreef G-NiLES het volgende:
Vraag van een collega:
iemand tips voor een hoofdsteun-mediaspeler voor de achterbanken?
Of waar te kijken, of op letten?
Ik zou voor een Intel-based mediaplayer gaan. Kun je XBMC Kodi opzetten en je hebt ook niet de 24p probleem (veel media is 24 fps en Android heeft de output vastzitten op 60fps waardoor je soms niet erg vloeiend beeld krijgt).quote:Op maandag 25 mei 2015 23:02 schreef Poepoog het volgende:
Ik ben op zoek naar een micro/mini "computer" om content van mijn nas af te spelen op mijn televisie, max 1080. Dacht zelf aan een Pi2 of een minix, iemand anders die zelf wat Chinees heeft brommen achter zijn televisie?
Nee hoor, wel geactiveerdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:27 schreef Iemand91 het volgende:
Daarnaast las ik dat de Pipo X7 een niet geactiveerde versie van Windows had.
Oh, ik las op verschillende bronnen van niet namelijk. Maar goed, zal dan wel.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:17 schreef rene90 het volgende:
0.99 dollar muismat binnen van Artscow [ afbeelding ]
Wel geactiveerd, over de legaliteit van de licentie twijfelen ze wel (ivm gratis licentie door onder 9'' maar hij heeft geen scherm dus niet legaal), maar dat heeft PIPO afgehandeld met Windows en de prijzen verhoogd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh, ik las op verschillende bronnen van niet namelijk. Maar goed, zal dan wel.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:17 schreef rene90 het volgende:
0.99 dollar muismat binnen van Artscow [ afbeelding ]
SJ5000 geen optie? Of is die te duur. Met BangGood krijg je hem sowieso binnen een maand thuis.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:08 schreef JiePieWie het volgende:
Wegens een geschil over de Soocoo S60 (dat ding werkt niet: waarschijnlijk USB aansluiting in die camera kapot) heb ik voor mijn vakantie nog steeds een sportscam nodig. Wat is dan nu de beste keus: sj4000 of toch de Xiaomi Yi? En waar is die beste keus dan het beste/goedkoopste te krijgen?
Extra uitdaging: ik moet die camera wel hebben voor 5 juli...
haha dat was ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ben toch nog een beetje huiverig om die Blitzwolf te bestellen.
Het komt uit China...
Ik vertrouw eerder de Anker.
Verder las ik op Tweakers dat iemand verschillende kabels getest had.
Alle kabels onder de 1,5A gooide hij weg. Deze geeft volgens hem 1,9A door.
http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1497.l2649
Heb toevallig een minuut geleden de mail gestuurd zodat hij (als het goed is) morgen weer actief is, ook de vraag of het misschien 6/7% mag wordenquote:
Inderdaad. Dacht ff dat het aan mij lag. Maar voor die 1 euro vond ik het wel best.quote:
quote:
Hij werkt weerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inderdaad. Dacht ff dat het aan mij lag. Maar voor die 1 euro vond ik het wel best.
Of je cancelt hem nu en ordert hem opnieuw met coupon, kan ook natuurlijk als het een grote order was.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Weet ik dat weer voor mijn volgende bestelling.
Slechts een order van 23 euro. Die ik voor 18 juni binnen moet hebben trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Of je cancelt hem nu en ordert hem opnieuw met coupon, kan ook natuurlijk als het een grote order was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |