18650's zijn afaik altijd Li-ion.quote:
bij een order kan je ze inzetten, max 30% van de order waarde volgens mij.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef TheSatanSlayer het volgende:
weet iemand hoe ik mijn Gearbest points kan omzetten in een coupon? Ik heb een redelijk aantal opgespaard, maar er staat nergens hoe je ze kunt egbruiken
Ik heb er zelf eigenlijk niet veel gebruiksdoeleinden voor als ik het zo even bekijk. Maar ik kan nog even nadenken, want ik moet sowieso wachten tot ze die eerste bestelling verzenden. Anders zul je zien dat ze beide bestellingen tegelijk verzenden en de douane nog even langskomt met de pet...quote:Op maandag 25 mei 2015 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn ervaring.. Niet twijfelen. Je raakt die dingen altijd wel kwijt, heb al vaak genoeg mensen gehad die hem willen overkopen en dat ik weer een nieuwe bestel.
Als je twee losse bestellingen doet wordt het gewoon los verzonden ook. Heb nog nooit meegemaakt dat ze op eigen initiatief twee bestellingen bij elkaar doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:37 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ik heb er zelf eigenlijk niet veel gebruiksdoeleinden voor als ik het zo even bekijk. Maar ik kan nog even nadenken, want ik moet sowieso wachten tot ze die eerste bestelling verzenden. Anders zul je zien dat ze beide bestellingen tegelijk verzenden en de douane nog even langskomt met de pet...
lipo bedoelde ikquote:
Da's de 5000mAh versiequote:
Heb dit op ebay toch enkele keren meegemaakt, vandaar dat ik er nu mee op pas (ondanks dat het die keren goed ging).quote:Op maandag 25 mei 2015 13:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je twee losse bestellingen doet wordt het gewoon los verzonden ook. Heb nog nooit meegemaakt dat ze op eigen initiatief twee bestellingen bij elkaar doen.
Zat dit weekend nog in buitenkunst. Zonder die xiaomi 10400 was ik er nooit doorheen gekomenquote:Op maandag 25 mei 2015 11:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
gebruiken jullie nou echt je powerbank of is het gewoon een gadget voor in de lade? Ik heb er een aantal jaar een gekocht, maar ik ben geen student die lang reist met het ov of een visser die 3 dagen langs de kant van een vijver zit. Ik heb dat ding dus eigenlijk nog nooit gebruikt..
Misschien is het drie keer 3400mah en afgerond om marketingredenen..quote:Op maandag 25 mei 2015 14:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De bouwtekening.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
C'mon son. Je weet toch dat ur een rievjoe topik is.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:26 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn er ook nog leuke chinese alternatieven voor een smart watch? iemand tips?
Zien er wel top uit maar geen MFi zo te zien. Straks zit je weer met een update met een kabel die niks doet.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:55 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik vind 15 euro alleen wel heel duur voor een kabeltje.
Heb nu gehoord dat Nillkin kabels wel oke zijn: http://www.aliexpress.com(...).32010308.4.9.N930ox
Wellicht dat ik die nog ga proberen.
Mooie headphones!quote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef shiznuts het volgende:
Undz! 's Gab scho wiedah neue gadgetzzz!
[ afbeelding ]
Oh nu snap ik het, MFi betekend door apple gecertificeerd ofzo?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zien er wel top uit maar geen MFi zo te zien. Straks zit je weer met een update met een kabel die niks doet.
Exact ja. Het zal wel even goed gaan maar met een bepaalde update zal de pret ophouden helaas heb ik dat met (weliswaar elcheapo) chinese kabels al ondervonden. Zonde van je geld kan je echter beter 15 euro uitgeven voor een Belkin of Apple kabel of in ieder geval iets wat gecertificeerd is. Kost iets meer maar dan heb je ook wat garantie.quote:Op maandag 25 mei 2015 16:02 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Mooie headphones!
[..]
Oh nu snap ik het, MFi betekend door apple gecertificeerd ofzo?
http://www.aliexpress.com(...)327_32329945079.html
deze schijnen ook goed te zijn maar ook niet MFi zo te zien
Of voor 7¤ een PortaPow scoren. Geen gezeik bij updates, wegens enkel laden en geen syncquote:Op maandag 25 mei 2015 16:06 schreef Shogo het volgende:
[..]
Exact ja. Het zal wel even goed gaan maar met een bepaalde update zal de pret ophouden helaas heb ik dat met (weliswaar elcheapo) chinese kabels al ondervonden. Zonde van je geld kan je echter beter 15 euro uitgeven voor een Belkin of Apple kabel of in ieder geval iets wat gecertificeerd is. Kost iets meer maar dan heb je ook wat garantie.
Aha interessant!quote:Op maandag 25 mei 2015 16:10 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Of voor 7¤ een PortaPow scoren. Geen gezeik bij updates, wegens enkel laden en geen sync![]()
Geen ideequote:Op maandag 25 mei 2015 16:12 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Aha interessant!
Ik had het er misschien bij moeten zeggen maar ik ga er ook enkel mee laden.
Kan dat wel gewoon met al die china kabels?
Ach, dat hoort er bij. Als ik redelijk tevreden tot zeer tevreden ben geef ik altijd 4 of 5 sterren. Als er iets mis is max 3 en dan gaan ze soms zeuren om je review te wijzigen in ruil voor korting. En dat doen we dan maar.quote:Op maandag 25 mei 2015 05:22 schreef Ridocar het volgende:
Ik bedoel, leuk hoor, shoppen, maar dat gebedel om positieve reviews gaat me een klein beetje vervelen...
Ja, en 5x een kabel van 3 euro die allemaal ongeveer 2 weken mee gaan is ook 15 euro.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:55 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik vind 15 euro alleen wel heel duur voor een kabeltje.
hoe is de kwaliteit van die soundbar?quote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef shiznuts het volgende:
Undz! 's Gab scho wiedah neue gadgetzzz!
[ afbeelding ]
True!quote:Op maandag 25 mei 2015 21:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, en 5x een kabel van 3 euro die allemaal ongeveer 2 weken mee gaan is ook 15 euro.
Maar die gaan toch ook snel stuk?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:37 schreef Zspirit het volgende:
Als dat niets is koop ik er gewoon een van apple denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |