Bedanktquote:Op zondag 24 mei 2015 16:53 schreef rene90 het volgende:
trouwens, $14.99 voor de Xiaomi 10.000 mAh bij Gearbest met coupon XM1000 (even inloggen eerst).
Mijn ervaring.. Niet twijfelen. Je raakt die dingen altijd wel kwijt, heb al vaak genoeg mensen gehad die hem willen overkopen en dat ik weer een nieuwe bestel.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef FreaZ het volgende:
[..]
BedanktGelijk een besteld voor moeders. Zit zelf nog te twijfelen...
Same herequote:Op maandag 25 mei 2015 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn ervaring.. Niet twijfelen. Je raakt die dingen altijd wel kwijt, heb al vaak genoeg mensen gehad die hem willen overkopen en dat ik weer een nieuwe bestel.
gebruiken jullie nou echt je powerbank of is het gewoon een gadget voor in de lade? Ik heb er een aantal jaar een gekocht, maar ik ben geen student die lang reist met het ov of een visser die 3 dagen langs de kant van een vijver zit. Ik heb dat ding dus eigenlijk nog nooit gebruikt..quote:
Ik wél. Dagelijks en wekelijks.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
gebruiken jullie nou echt je powerbank of is het gewoon een gadget voor in de lade? Ik heb er een aantal jaar een gekocht, maar ik ben geen student die lang reist met het ov of een visser die 3 dagen langs de kant van een vijver zit. Ik heb dat ding dus eigenlijk nog nooit gebruikt..
Gebruik hem wel, bijvoorbeeld om de PS4 controller op te laden ook omdat die kabel niet lang genoeg is die bij de PS4 zit, of inderdaad even een telefoon die bijna leeg is en je op die manier aan de lader kan gooien. Verder vaak mee als ik op vakantie ga omdat je dan vaak met weinig stopcontacten en dergelijke zit en soms een aantal uur op een vliegveld.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
gebruiken jullie nou echt je powerbank of is het gewoon een gadget voor in de lade? Ik heb er een aantal jaar een gekocht, maar ik ben geen student die lang reist met het ov of een visser die 3 dagen langs de kant van een vijver zit. Ik heb dat ding dus eigenlijk nog nooit gebruikt..
Bij mij is het een ultra hip xiaomi lampje voor naast mijn bedquote:Op maandag 25 mei 2015 11:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
is dat geen Li ion?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij mij is het een ultra hip xiaomi lampje voor naast mijn bed![]()
Dat geeft echt een perfect zacht licht als je midden in de nacht wakker wordt.
Af en toe voor de mp3 speler als ik hem vergeten ben op te laden voor de dag.
Maar ik kijk even naar de 10.000 xiaomi powerbank en daar zitten dus 3 18650 accu's in?
Ik ken geen 3333 mah 18650's, hoe zit dat? Ik kan geen foto's vinden van de binnenkant.
Nep lightningkabels zijn altijd kut. Gewoon een echte halen, heb je veel meer plezier vanquote:Op maandag 25 mei 2015 10:33 schreef Zspirit het volgende:
Heeft iemand nog een mooi adresje voor Lightning & Micro usb kabels?
Zit nu aan deze winkel te denken: http://www.aliexpress.com/store/1035473
Kabels zien er allemaal erg degelijk uit maar wel weinig reviews nog.
Hmm oke. Ik vind 15 euro alleen wel heel duur voor een kabeltje.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nep lightningkabels zijn altijd kut. Gewoon een echte halen, heb je veel meer plezier van
18650's zijn afaik altijd Li-ion.quote:
bij een order kan je ze inzetten, max 30% van de order waarde volgens mij.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:47 schreef TheSatanSlayer het volgende:
weet iemand hoe ik mijn Gearbest points kan omzetten in een coupon? Ik heb een redelijk aantal opgespaard, maar er staat nergens hoe je ze kunt egbruiken
Ik heb er zelf eigenlijk niet veel gebruiksdoeleinden voor als ik het zo even bekijk. Maar ik kan nog even nadenken, want ik moet sowieso wachten tot ze die eerste bestelling verzenden. Anders zul je zien dat ze beide bestellingen tegelijk verzenden en de douane nog even langskomt met de pet...quote:Op maandag 25 mei 2015 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn ervaring.. Niet twijfelen. Je raakt die dingen altijd wel kwijt, heb al vaak genoeg mensen gehad die hem willen overkopen en dat ik weer een nieuwe bestel.
Als je twee losse bestellingen doet wordt het gewoon los verzonden ook. Heb nog nooit meegemaakt dat ze op eigen initiatief twee bestellingen bij elkaar doen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:37 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ik heb er zelf eigenlijk niet veel gebruiksdoeleinden voor als ik het zo even bekijk. Maar ik kan nog even nadenken, want ik moet sowieso wachten tot ze die eerste bestelling verzenden. Anders zul je zien dat ze beide bestellingen tegelijk verzenden en de douane nog even langskomt met de pet...
lipo bedoelde ikquote:
Da's de 5000mAh versiequote:
Heb dit op ebay toch enkele keren meegemaakt, vandaar dat ik er nu mee op pas (ondanks dat het die keren goed ging).quote:Op maandag 25 mei 2015 13:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je twee losse bestellingen doet wordt het gewoon los verzonden ook. Heb nog nooit meegemaakt dat ze op eigen initiatief twee bestellingen bij elkaar doen.
Zat dit weekend nog in buitenkunst. Zonder die xiaomi 10400 was ik er nooit doorheen gekomenquote:Op maandag 25 mei 2015 11:58 schreef wootahH het volgende:
[..]
Misschien is het drie keer 3400mah en afgerond om marketingredenen..quote:Op maandag 25 mei 2015 14:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De bouwtekening.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
C'mon son. Je weet toch dat ur een rievjoe topik is.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:26 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn er ook nog leuke chinese alternatieven voor een smart watch? iemand tips?
Zien er wel top uit maar geen MFi zo te zien. Straks zit je weer met een update met een kabel die niks doet.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:55 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik vind 15 euro alleen wel heel duur voor een kabeltje.
Heb nu gehoord dat Nillkin kabels wel oke zijn: http://www.aliexpress.com(...).32010308.4.9.N930ox
Wellicht dat ik die nog ga proberen.
Mooie headphones!quote:Op maandag 25 mei 2015 16:01 schreef shiznuts het volgende:
Undz! 's Gab scho wiedah neue gadgetzzz!
[ afbeelding ]
Oh nu snap ik het, MFi betekend door apple gecertificeerd ofzo?quote:Op maandag 25 mei 2015 15:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zien er wel top uit maar geen MFi zo te zien. Straks zit je weer met een update met een kabel die niks doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |