Zegt iemand die 7 euro voor wat remvloeistof veel geld vind. Ga jij de auto van je vriendje maar verder vernachelen met je achterlijke acties.quote:
jij moet je bek houden!quote:Op zondag 24 mei 2015 17:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Zegt iemand die 7 euro voor wat remvloeistof veel geld vind. Ga jij de auto van je vriendje maar verder vernachelen met je achterlijke acties.
zo praat je niet tegen m'n chick!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
och het is de moraalridder hoor
moet jij niet buiten spelen?
2006 belde...quote:
Strijkijzer op je hoofd bam bam leg dat thuis maar uitquote:
Dus Acer is geen probleem?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
alles behalve dat
samsung, sony, toshiba, enz enz enz
uhm... je trolt?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
alles behalve dat
samsung, sony, toshiba, enz enz enz
In 2005 waren Toshiba's kwalitatief erg goed, tegenwoordig hoor ik er niets meer over.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:49 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
uhm... je trolt?
-Samsung is gestopt met het verkopen van notebooks in europa.
-Sony, is er mee gekapt omdat de verkoop cijfers tegen vielen.
-Toshiba? hebben hun goede laptops?
Ja, precies. ik hoor er ook nooit meer wat van.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:20 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
In 2005 waren Toshiba's kwalitatief erg goed, tegenwoordig hoor ik er niets meer over.
Misschien koopt niemand het of ze gaan nooit stuk.
In die tijd hadden ze de dat pro 6000 en tecra 9000. Hiervan brak een belangrijke connector in het moederbord.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:20 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
In 2005 waren Toshiba's kwalitatief erg goed, tegenwoordig hoor ik er niets meer over.
Misschien koopt niemand het of ze gaan nooit stuk.
Pentium III in 2005quote:Op zondag 24 mei 2015 21:50 schreef Fer het volgende:
[..]
In die tijd hadden ze de dat pro 6000 en tecra 9000. Hiervan brak een belangrijke connector in het moederbord.
We repareerden ze toen aan de lopende band.
quote:Op zondag 24 mei 2015 12:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dit is FOK!. Speciaal voor al uw oplichterspraktijken.
Goed voor de reputatie van de werkgever ook.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:14 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Helaas is zijn laptop op zijn werk gejat.
En ik zou het na de afschrijving van de laptop van hem krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed voor de reputatie van de werkgever ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoef ik met mijn 'budget' Lenovo echt niet te proberen. Hun zakelijke modellen zijn wel zowat onverwoestbaar.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:23 schreef tja77 het volgende:
Koop een Lenovo, die kun je gewoon laten vallen, je kunt er een kop heet water overheen donderen, en je kunt hem op 180 graden in de oven doen, en dan nog doet ie het.
Lenovo Carbon in mijn bezit, nu 2 jaar ongeveer. Niks op aan te merken. Goedkoop was hij niet, maar ook niet extreem duur.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat hoef ik met mijn 'budget' Lenovo echt niet te proberen. Hun zakelijke modellen zijn wel zowat onverwoestbaar.
De wat duurdere modellen zijn inderdaad beter gebouwd. Mijn Lenovo was 430 euro dus echt het goedkopere segment. De laptop zelf voelt best wel stevig aan maar dingen als het scherm zijn een stuk zwakker.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lenovo Carbon in mijn bezit, nu 2 jaar ongeveer. Niks op aan te merken. Goedkoop was hij niet, maar ook niet extreem duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |