Helaas weinig. Vorige keer al gezocht toen de scharnier brak, nu is het helemaal afgelopen.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:11 schreef n8n het volgende:
Als je handig bent, kijk eerst op marktplaats voor dezelfde met een ander defect.
www.almedo.nl heeft vast wel iets mattie.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:09 schreef Fer het volgende:
En alle winkels dicht om een nieuwe te kunnen kopen.
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar je een scherm + behuizing kan bestellen voor een Asus X52f?
...een monitor lastig mee te nemen is. Denk ik dan. Anders had TS wel een desktop.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:10 schreef Aquafreska het volgende:
Tijdelijk een 2e monitor aansluiten is geen optie omdat?
Dit is FOK!. Speciaal voor al uw oplichterspraktijken.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:17 schreef hoas het volgende:
Verkopen op marktplaats en zeggen dat hij in orde was voor het verzenden.
Daarom altijd vragen om foto's van het (werkende) product met te specifieke dingenquote:Op zondag 24 mei 2015 12:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dit is FOK!. Speciaal voor al uw oplichterspraktijken.
Het is niet zo praktisch.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:10 schreef Aquafreska het volgende:
Tijdelijk een 2e monitor aansluiten is geen optie omdat?
Of een neger met die laptop op z'n hoofd, een appel en een bezem in iedere hand.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom altijd vragen om foto's van het (werkende) product met te specifieke dingen.
Bijvoorbeeld met de krant van vandaag of een pritt stift of een pakje kauwgom.
Het is ook nooit goed. Als TS een Apple had was 'ie ook afgezeken.quote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 mei 2015 12:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Of een neger met die laptop op z'n hoofd, een appel en een bezem in iedere hand.
Asus is anders één van de betrouwbaarste merken.quote:
In 2009quote:Op zondag 24 mei 2015 13:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Asus is anders één van de betrouwbaarste merken.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)baarste-laptops.html
Je kan je vraag misschien beter in DIG stellen of op Tweakers.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:09 schreef Fer het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar je een scherm + behuizing kan bestellen voor een Asus X52f?
Nog steeds één van de meest betrouwbare merken.quote:
Heb twee Asus laptops gehad en eentje hier liggen die stof ligt te happen. Mijn Dell Latitude van het werk is 100x beterquote:Op zondag 24 mei 2015 14:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog steeds één van de meest betrouwbare merken.
Heb je überhaupt ervaring met Asus? Of ben je gewoon zo'n Dell gebruiker die maar iets roept?
Maar zijn die ook daadwerkelijk stuk gegaan? Een laptop die stof ligt te happen kan best oud zijn en nog steeds werken natuurlijk. Ik heb ook twee laptop's van Asus gehad, een netbook en een gewone en heb daar goede ervaring mee. Je moet ze natuurlijk niet op de grond laten flikkeren maar dat kunnen sowieso weinig laptops waarderen.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:25 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Heb twee Asus laptops gehad en eentje hier liggen die stof ligt te happen. Mijn Dell Latitude van het werk is 100x beter. Nooit meer Asus voor mij.
Eentje was na 9 maanden stuk, de oplader aansluiting op de laptop was op een of andere manier niet meer werkendquote:Op zondag 24 mei 2015 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar zijn die ook daadwerkelijk stuk gegaan? Een laptop die stof ligt te happen kan best oud zijn en nog steeds werken natuurlijk. Ik heb ook twee laptop's van Asus gehad, een netbook en een gewone en heb daar goede ervaring mee. Je moet ze natuurlijk niet op de grond laten flikkeren maar dat kunnen sowieso weinig laptops waarderen.
Ik heb voor het werk een Dell en ook daar goede ervaring mee. Voor thuisgebruik heb ik een Lenovo, deze heb ik echter nog niet zo lang en kan ik nog niet echt een oordeel over geven. Enige nare aan de Lenovo was dat deze met spyware werd geleverd (Superfish) en daar kwam ik pas later achter. Gelukkig heeft Lenovo inmiddels wel een tool beschikbaar om deze nare troep te verwijderen maar het maakt niet bepaald een goede indruk op me.
De aansluiting voor de voeding is bij veel laptops sowieso een erg fragiel iets. Ik vind dat bij Apple beter geregeld, als je dan een keer achter de kabel blijft haken dan gaat er niets kapot.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:36 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Eentje was na 9 maanden stuk, de oplader aansluiting op de laptop was op een of andere manier niet meer werkend. Was verder wel een prima laptop. Toen een goedkopere Asus laptop gekocht als tijdelijke vervanger, maar is retetraag
. Daarna weer een Asus gekocht die van de vervanger een reservelaptop heeft gemaakt voor in nood. Maar bij de nieuwe Asus heeft het rand rondom het scherm een scheur en heeft dus een slechte bouwkwaliteit. En dat na maar 3 jaar gebruik. Tevens is hij heel langzaam geworden. Maar ja, een HDD in 2015 hebben
. Een SSD daarentegen
.
Hoop grappenmakers in dit topic dus laat ik het maar even zeggen: terechte klacht, dit is gewoon zwaar kut.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:09 schreef Fer het volgende:
ik heb een laptop van Asus die helemaal werktquote:Op zondag 24 mei 2015 16:28 schreef ChildishGambino het volgende:
ik heb ook een beeldscherm van asus, eentje die wel werkt hh
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar zijn die ook daadwerkelijk stuk gegaan? Een laptop die stof ligt te happen kan best oud zijn en nog steeds werken natuurlijk. Ik heb ook twee laptop's van Asus gehad, een netbook en een gewone en heb daar goede ervaring mee. Je moet ze natuurlijk niet op de grond laten flikkeren maar dat kunnen sowieso weinig laptops waarderen.
Ik heb voor het werk een Dell en ook daar goede ervaring mee. Voor thuisgebruik heb ik een Lenovo, deze heb ik echter nog niet zo lang en kan ik nog niet echt een oordeel over geven. Enige nare aan de Lenovo was dat deze met spyware werd geleverd (Superfish) en daar kwam ik pas later achter. Gelukkig heeft Lenovo inmiddels wel een tool beschikbaar om deze nare troep te verwijderen maar het maakt niet bepaald een goede indruk op me.
Geen geld voor een Apple jongons?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:36 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Eentje was na 9 maanden stuk, de oplader aansluiting op de laptop was op een of andere manier niet meer werkend. Was verder wel een prima laptop. Toen een goedkopere Asus laptop gekocht als tijdelijke vervanger, maar is retetraag
. Daarna weer een Asus gekocht die van de vervanger een reservelaptop heeft gemaakt voor in nood. Maar bij de nieuwe Asus heeft het rand rondom het scherm een scheur en heeft dus een slechte bouwkwaliteit. En dat na maar 3 jaar gebruik. Tevens is hij heel langzaam geworden. Maar ja, een HDD in 2015 hebben
. Een SSD daarentegen
.
Nee wie verkoopt zijn ziel nu aan de duivel genaamd Applequote:Op zondag 24 mei 2015 17:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Geen geld voor een Apple jongons?
Deze geruchten zijn zwaar overdreven.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:05 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Nee wie verkoopt zijn ziel nu aan de duivel genaamd Apple?
Jawel. Ben gewoon niet zo'n fan van Apple.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Geen geld voor een Apple jongons?
Heb je vaker dat je voorkeur ligt bij inferieure zaken?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Jawel. Ben gewoon niet zo'n fan van Apple.
Ik ga geen 1000 euro uitgeven aan een laptop welke ik niet eens zo vaak gebruik. Ik maak het meest gebruik van een gewone pc (je weet wel, zo'n grote kast met een los beeldscherm). De keuze betreft zakelijke laptop is niet aan mij. En alles behalve Apple inferieur noemen is nogal kortzichtig.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je vaker dat je voorkeur ligt bij inferieure zaken?
Dus je hebt inderdaad te weinig geld?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:14 schreef bondage het volgende:
Ik ga geen 1000 euro uitgeven aan een laptop welke ik niet eens zo vaak gebruik.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus je hebt inderdaad te weinig geld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |