Ik vind hun zang niet matig. Mooi harmonisch. Leeftijd is juist een pluspunt.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3 mollige tieners met matige zang en choreo, dat gaat werken
Ze zingen idd heel goed. Maar ze zijn niet de juiste inzending. Te tuttig.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind hun zang niet matig. Mooi harmonisch. Leeftijd is juist een pluspunt.
ach, Kopenhagen was een financiële strop, maar dat kwam o.a. omdat ze een hele nieuwe hal hebben laten (ver)bouwen.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens kan AVROTROS de organisatie van een ESF absoluut niet betalen, dus ze zullen nooit een al te kansrijke inzending doen.
Sinds ze daar mee gestopt zijn, zijn de inzendingen anders wel beter.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:18 schreef GTSTFreakje het volgende:
Eigenlijk moet AVROTROS niet zo eigenwijs doen en gewoon weer een Nationaal Songfestival houden.
Dat is wel waar.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sinds ze daar mee gestopt zijn, zijn de inzendingen anders wel beter.
Allemaal wel goeie artiesten dit. Maar volgens mij is Waylon strategisch gezien het beste. Iedereen herinnert 'm nog, en hij is dan nu in z'n eentje. In het vorige optreden heeft ie niet écht kunnen laten horen wat ie kan, dus hij kan nog verrassen ook. En iedereen weet natuurlijk dat ie de sterren van de hemel kan zingen.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:31 schreef quirina het volgende:
Caro Emerald,Dotan,Mr Probz,Jaqueline Govaert, Sharon den Adel, Kensington,Waylon.
Hup RTL get ur hands on this!quote:Op zondag 24 mei 2015 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
AVROTROS is natuurlijk niet zoiets als ORF, BBC oid. Ze kunnen zoiets als The Voice of X Factor al niet eens betalen, laat staan zoiets als dit. Op Sander Dekker hoeven ze ook niet te rekenen. Zelfs de NOS, zoals in de tijd dat we het nog wel eens organiseerden, gaat dit niet lukken. Alleen de commerciëlen zouden dit aankunnen.
Laat Jaq er maar uit. Solo is dat 3x niks.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:31 schreef quirina het volgende:
Caro Emerald,Dotan,Mr Probz,Jaqueline Govaert, Sharon den Adel, Kensington,Waylon.
Wie maakt er ff een poll? Kunnen we ff voten..
Ik kan t niet.
Allemaal nederlanders die erop reagerenquote:Op zondag 24 mei 2015 12:04 schreef quirina het volgende:
https://mobile.twitter.com/brianmaycom/status/600789975215558657
Dit is wel heel vet!
Festival der wansmaak? Alleen Waylon zou kunnen, vooral gezien z'n bekendheid door TCL, solo speelt hij niet veel klaar. Wat kent men nu eigenlijk van dat langverwachte soloalbum wat hij ná TCL ging uitbrengen?quote:Op zondag 24 mei 2015 11:31 schreef quirina het volgende:
Wie maakt er ff een poll? Kunnen we ff voten..
Ik kan t niet.
Dit. Iedereen helemaal gek er van, oh wow Brian May dit dat zus zo. Gewoon een team die alles delen wat los en vast zit en enigzins met Queen te maken heeft.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Allemaal nederlanders die erop reageren
Brian zit zelf trouwens niet eens achter dat twitteraccount.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |