Bader is de enige optie momenteel (de rest is out met injuries) en ze (Cormier + Bader) moeten interesse/hype voor hun partij creeeren. Dus dan maar een fake beef.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef LacosteUnited het volgende:
Cormier vs. Badermoet er niet aan denken, wordt 25 minuten bovenop elkaar liggen, gister wel genoten van die 1ste ronde van Rumble, die eerste stoot
en dan die reactie van Cormier
paar weken terug compleet gedomineerd door Jones en nu alweer zo reageren
Jones GOAT !!
Voor.... voor het eerst van mijn leven.. op de eerste plek.... Ik ben ontroerd.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:50 schreef n00cL30n het volgende:
Laat het even weten als ik picks heb gemist, ben bezig met een paar hele drukke weken.
(Voorbereidingen op het werk, aangezien ik aankomende week in Lyon zit.)
Maar hier het huidige klassement:
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt dat Machida weer een run op LHW zou gaan maken na zijn tweede verlies op MW. LHW ligt behoorlijk open nu Jones er niet is en de divisie heeft behoefte aan topvechters, volgens mij maakt hij best kans om zijn tweede LWH-belt te pakken.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Bader is de enige optie momenteel (de rest is out met injuries)
Denk dat Overeem 205 ook wel kan halen tegenwoordig.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Machida weer een run op LHW zou gaan maken na zijn tweede verlies op MW. LHW ligt behoorlijk open nu Jones er niet is en de divisie heeft behoefte aan topvechters, volgens mij maakt hij best kans om zijn tweede LWH-belt te pakken.
Jones moet eerst nog twee jaar de cel in dus tegen de tijd dat ze weer vechten is Cormier 39 en Saint Preux de champ.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef Kerftminister het volgende:
Was nog voor Cormier tegen Jones, maar bij een rematch zal dat volledig omgekeerd zijn, wat een onsympathieke, respectloze rare dwerg is die man.
2 jaar niet kunnen trainen en op je voeding kunnen letten betekent het einde van je topsportcarrière.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:18 schreef Nober het volgende:
Carlos Condit vs Thiago Alves in Brazil, weer nachtwerk.
[..]
Jones moet eerst nog twee jaar de cel in dus tegen de tijd dat ze weer vechten is Cormier 39 en Saint Preux de champ.
Netjes, nu ff volhouden en doorzetten!quote:Op zondag 24 mei 2015 18:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voor.... voor het eerst van mijn leven.. op de eerste plek.... Ik ben ontroerd.
ga ik echt niet live kijkenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:18 schreef Nober het volgende:
Carlos Condit vs Thiago Alves in Brazil, weer nachtwerk.
[..]
Jones moet eerst nog twee jaar de cel in dus tegen de tijd dat ze weer vechten is Cormier 39 en Saint Preux de champ.
quote:
Compleet out of shape? Dunno, klinkt als achteraf lullen..quote:Op zondag 24 mei 2015 19:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Johnson... dude.... hij gaf gewoon op als je het mij vraagt... compleet out shape.
Kontje verkopen voor prison roidsquote:Op zondag 24 mei 2015 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
2 jaar niet kunnen trainen en op je voeding kunnen letten betekent het einde van je topsportcarrière.
Kijk maar wat het met Tyson heeft gedaan
Nee dat heeft niets met achteraf lullen te maken, ik heb hem persoonlijk altijd al een zeur gevonden.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Compleet out of shape? Dunno, klinkt als achteraf lullen..
Zijn andere fights duren vaak niet zo lang en weinig wrestling, dan zie je het niet. Zoals Rogan al zei, hij trekt constant sprintjes.. dat vreet energie, daarnaast heeft hij veel spier.
Vergeet niet een mogelijke adrenaline dump, spanning voor de titel etc en de grinding style van Cormier, constant zijn gewicht moeten dragen en moeten werken om in een andere positie te komen.
Precies dit, '' THATS MY BOY !! ''quote:Op maandag 25 mei 2015 15:08 schreef Fyodor het volgende:
Geweldig evenement!
Alleen, die pa van Weidman, wat een droeftoeter zeg:')
ja, zegt Dana altijd over iedereen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Fuck yeah... Cowboy krijgt een titleshot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |