5 á 6 tests per fighter, per jaar.quote:Future drug tests will be "Unannouced, year-round, in and out of competition testing. Urine and blood testing, any place, any where."
Tering, Gus verloor van Rumble.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:53 schreef THEFXR het volgende:
Gus vs Cormier
Best wel slim om die injury te hebben(faken) zodat je nu als beloning een titleshot krijgt.
dat hebben ze gedaan met Cormier vs Rumblequote:Op donderdag 4 juni 2015 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Tering, Gus verloor van Rumble.
Zonder Jones kunnen ze beter de titel vacant doen.
quote:
quote:
ik gebruik hola unblocker om het op de USA te zetten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]wat een BS
Moeten ze echt eens fixen die onzin altijd
Dit. Snelle en eenvoudige oplossing.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik gebruik hola unblocker om het op de USA te zetten.
ik hoop dat hij goed is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Hell yeah!!!!!!!
Net kaartjes gekocht voor stand-up comedy show van niemand minder dan...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Hell yeah!!!!!!!
Net kaartjes gekocht voor stand-up comedy show van niemand minder dan...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog weigh ins op de dag zelf en we zijn daar waar UFC zijn moet.quote:
Dat is te gevaarlijk. Zullen ze nooit doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nu nog weigh ins op de dag zelf en we zijn daar waar UFC zijn moet.
leg dat even uit of was je sarcastisch?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is te gevaarlijk. Zullen ze nooit doen.
Die 24 uur is nodig om vechters weer vloeistoffen in hun lichaam te laten krijgen. Als je ze laat vechten op dezelfde dag dan zullen ze alsnog de weight-cut doen en vervolgens gaan vechten met veel te weinig vloeistof in hun lichaam. Een simpele KO wordt dan direct gigantisch levensbedreigend.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
leg dat even uit of was je sarcastisch?
klopt wel,ja, te weinig water in je kopquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die 24 uur is nodig om vechters weer vloeistoffen in hun lichaam te laten krijgen. Als je ze laat vechten op dezelfde dag dan zullen ze alsnog de weight-cut doen en vervolgens gaan vechten met veel te weinig vloeistof in hun lichaam. Een simpele KO wordt dan direct gigantisch levensbedreigend.
Ze zijn mainstream dus moeten ze wel, kwantiteit over kwaliteit.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:11 schreef superniger het volgende:
Ik word een beetje moe van elke weekend een UFC event.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |