Ja, het is dat ik wist dat het westen aan het einde meer zou stemmen en er dus waarschijnlijk dan wat minder punten naar Rusland zouden gaan, maar ik zat hem in het begin wel te knijpenquote:Op zondag 24 mei 2015 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Italie en Rusland werden ook wel heel erg geholpen door hun startpositie, dat heeft ze veel extra televotes opgeleverd. Ik kan prima leven met het eindresultaat... Italie had ik nog wel kunnen hebben als winnaar maar dat vredesgeneuzel van Rusland, godzijdank waren er nog net genoeg mensen om dat te downgraden
Ik kneep hem ook echt toen landen als Duitsland Rusland meer punten gaven dan Zweden... maar het kwam nog goedquote:Op zondag 24 mei 2015 12:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik wist dat het westen aan het einde meer zou stemmen en er dus waarschijnlijk dan wat minder punten naar Rusland zouden gaan, maar ik zat hem in het begin wel te knijpen. Rusland liep steeds verder uit, gelukkig dat er toch nog iemand overheen is gegaan, al was het dan Zweden.
Ik zat ook zo te twijfelen.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kneep hem ook echt toen landen als Duitsland Rusland meer punten gaven dan Zweden... maar het kwam nog goed
quote:Thank you for voting in this years Barbara Dex Award.
You voted for The Netherlands - Trijntje Oosterhuis.
Ik ook.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook op Ned. gestemd
Geheel terecht, lijkt me.
Ik heb het voor de cijferliefhebbers in een apart topic gezet:quote:Op zondag 24 mei 2015 11:25 schreef aarontje112 het volgende:
Ook wel opmerkelijk dat Italië had gewonnen als er geen jury's waren, vond dit juist een bijdrage waar de jury's voor zouden gaan
Op een gegeven moment toen ook West-Europa Rusland zo massaal ging belonen, vreesde ik wel even het ergste, maar gelukkig kwam het nog goedquote:Op zondag 24 mei 2015 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Italie en Rusland werden ook wel heel erg geholpen door hun startpositie, dat heeft ze veel extra televotes opgeleverd. Ik kan prima leven met het eindresultaat... Italie had ik nog wel kunnen hebben als winnaar maar dat vredesgeneuzel van Rusland, godzijdank waren er nog net genoeg mensen om dat te downgraden
Hij heeft contacten met gerenommeerde songwriters en schrijft idd altijd mee aan de nummers, zodat het ook echt zijn liedjes zijn. Die hij vervolgens vol overgave - zuiver - zal gaan staan zingen, af en toe een betoverende blik de camera in werpend.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:55 schreef Greys het volgende:
Hij hééft dus gewoon mensen die goede nummers voor/met hem schrijven, dat kan geen probleem zijn
Hmm, vooral die tweede is echt lekker.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:55 schreef Greys het volgende:
Ik luister net deze twee achter elkaar.
Hij hééft dus gewoon mensen die goede nummers voor/met hem schrijven, dat kan geen probleem zijn
En hij gaat het niet onderschatten, wat toch vaak gedaan wordt.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij heeft contacten met gerenommeerde songwriters en schrijft idd altijd mee aan de nummers, zodat het ook echt zijn liedjes zijn. Die hij vervolgens vol overgave - zuiver - zal gaan staan zingen, af ten toe een betoverende blik de camera in werpend.
Alhoewel Waylon misschien niet de meest vernieuwende muziek ooit maakt, is hij wat mij betreft nog steeds de beste optie. Van alle kwaliteiten die een songfestivalartiest moet hebben om hoog te scoren, heeft hij gewoon de meeste vinkjes achter zijn naam. Eén van de weinigen waarvan je zeker weet dat hij er geen zooitje van gaat maken of daar verstijfd van de zenuwen op het podium zal staan. Als we hem sturen dan gaat hij gewoon echt voor de winst, dat lijkt me ook zo'n heerlijk gevoel na dit jaar.
En dan mag hij EINDELIJK ook eens zelf iets zeggen tijdens een persconferentie!quote:Op zondag 24 mei 2015 14:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En hij gaat het niet onderschatten, wat toch vaak gedaan wordt.
Hij is er al een keer doorheen gegaan, weet hoe het daar werkt en wat er allemaal op je af komt. Kan zelfs alleen maar beter gaan dit keer, omdat hij niet 50% van zijn tijd kwijt is aan het in toom houden van die blonde giechel.
Er is natuurlijk wel een zeker afbrandrisico. Zo heel slecht was Oostenrijk gisteren ook niet, en die scoorden helemaal geen punten.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:31 schreef Greys het volgende:
Wat me wel tegen zou houden (als ik hem was dus) is dat als hij bv vijfde zou worden de Nederlanders vast 'meh, vorige keer werd hij tweede dus zie je wel dat hij Ilse nodig had' gaan zeggenTerwijl de vijfde plaats gewoon heel goed is. Zeker voor Nederland. Om eens wat te noemen. Dus ik snap best dat het eng zou zijn, puur door dat gedoe met haar de vorige keer.
Ja, met beide nummers waren we alles behalve af gegaan zoals dit jaarquote:Op zondag 24 mei 2015 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hmm, vooral die tweede is echt lekker.
Had hem met dat nummer gestuurd en al die gasten in de stream en het perscentrum hadden ook alleen nog maar ook voor hem gehad.
Ja, maar ik zie hem wel aan voor iemand die daar niet voor terugdeinst. Hij wil juist bewijzen dat hij haar niet nodig heeft. Zolang hij daar zelf zeker genoeg van is hoeft hij van tevoren helemaal niet te denken aan "stel dat, dan denken ze...".quote:Op zondag 24 mei 2015 14:31 schreef Greys het volgende:
Wat me wel tegen zou houden (als ik hem was dus) is dat als hij bv vijfde zou worden de Nederlanders vast 'meh, vorige keer werd hij tweede dus zie je wel dat hij Ilse nodig had' gaan zeggenTerwijl de vijfde plaats gewoon heel goed is. Zeker voor Nederland. Om eens wat te noemen. Dus ik snap best dat het eng zou zijn, puur door dat gedoe met haar de vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |