Dit enquote:Op zondag 24 mei 2015 00:40 schreef grazz het volgende:
Sorry maar gwoon omdat het kan en moet
[ afbeelding ]
Dit in TS aubtwitter:Eurovision twitterde op zondag 24-05-2015 om 00:36:30Don't we know that dress from somewhere? #NED #Eurovision http://t.co/byOAPo8tml reageer retweet
Iedereen welkom, net als twee jaar geleden.quote:
Jaquote:Op zondag 24 mei 2015 00:43 schreef yvonne het volgende:
Dan maar Zweden als het maar geen Rusland is.
Ligt ook dicht bij Zweden, WE KOMEN ER AAN EN WE NEMEN VLAGGETJES MEE.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Iedereen welkom, net als twee jaar geleden.
Alleen nu woon ik in Drenthe nu.....
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:44 schreef yvonne het volgende:
Ja Greys ga IKEA Maar stalken, we komen eraan.
Gratis winkelenquote:
Waar iedereen uit de kast mag.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Gratis winkelenMet zn allen i de Ikea songfestival kijken volgend jaar
Gaat Greys regelen.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Gratis winkelenMet zn allen i de Ikea songfestival kijken volgend jaar
Ikea is een Nederlands bedrijfquote:
Ze hebben ons niet kunnen achterhalen met vorig jaarquote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Shreyas het volgende:
Haha lekker geen podiumplaats voor die domme Belgen, gelukkig buiten de top 3 geëindigd
quote:
Ik ben ooit een halve dag in Malmø geweest.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:51 schreef Joosie200 het volgende:
*grijpt zijn Zweedse vlag erbij* heb ik ooit als souvenir uit Stockholm gehaald toen ik daar op vakantie was
Australië mag elk jaar wel mee gaan doen, het liefst ten koste van het Aziatische Turkije.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:53 schreef Susi het volgende:
Tof dat Australië ook zo hoog nog is geëindigd.
Waarom boeit dat?quote:
That's what she saidquote:Op zondag 24 mei 2015 00:55 schreef grazz het volgende:
Australie daaaaag, hopelijk blijft het bij 1 keer
Nou o.a. voor de poll in mijn kroegquote:
en een imbussleutel.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Zou het pudium volgend jaar uit een ikea pakket bestaan? 46 dozen. 1 sleuteltje
Als je Trijntje de minste punten hebt gegeven waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou o.a. voor de poll in mijn kroeg
Ik wil weten of ik een fles limoncello gewonnen heb.
5 Ausquote:
Hehehetwitter:Queen_UK twitterde op zondag 24-05-2015 om 00:45:20Well. We beat Germany. As usual. #Eurovision2015 reageer retweet
twitter:waylonline twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 23:55:35Ik zou het serieus overwegen... https://t.co/wwCgqigEkL reageer retweet
Yes please!quote:
Dat zou mooi zijnquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please!
Al zal Cornald daar wel een stokje voor steken.
Die heeft andere favorieten
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:04 schreef Joosie200 het volgende:
twitter:waylonline twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 23:55:35Ik zou het serieus overwegen... https://t.co/wwCgqigEkL reageer retweet
Dan nog, zelfs als wij het allemaal willen en Waylon zelf ook, als Cornald het niet wil gaat het niet doorquote:
Hoeveel goede Zweedse shows of films ken je?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:06 schreef grazz het volgende:
1 ding is zeker, de Zweden weten hoe ze top tv moeten maken
Maar daar heeft Trijntje niks aan..quote:Op zondag 24 mei 2015 01:06 schreef grazz het volgende:
1 ding is zeker, de Zweden weten hoe ze top tv moeten maken i.t.t. de Oostenrijkers. Volgend jr weer goed camerawerk, geen gehaast gedoe en een show die ook niet onnodig lang duurt.
We droppen Cornald wel bij Poetin op de stoep, trekken wij door naar Stockholmquote:Op zondag 24 mei 2015 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog, zelfs als wij het allemaal willen en Waylon zelf ook, als Cornald het niet wil gaat het niet door
Én hopelijk weer Petra Mede als presentatrice. Wat een verademing ten opzichte van de andere Kwik, Kwek en Kwak-trio's die de andere landen ervan maken.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:06 schreef grazz het volgende:
1 ding is zeker, de Zweden weten hoe ze top tv moeten maken i.t.t. de Oostenrijkers. Volgend jr weer goed camerawerk, geen gehaast gedoe en een show die ook niet onnodig lang duurt.
Wanneer weten we hoe hoog/laag Trijntje is geeïndigd?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer weten we of Trijn laatste is geëindigd?
Live-show registratie is iets anders dan opnames he? Daar kan het over..quote:Op zondag 24 mei 2015 01:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoeveel goede Zweedse shows of films ken je?
Volgens mij was dat vorig jaar pas een dag later bekend?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Wanneer weten we hoe hoog/laag Trijntje is geeïndigd?
Ohquote:Op zondag 24 mei 2015 01:08 schreef Jif het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vorig jaar pas een dag later bekend?
Jaaaaaaaquote:Op zondag 24 mei 2015 01:04 schreef Joosie200 het volgende:
Nee. Snel na de showquote:Op zondag 24 mei 2015 01:08 schreef Jif het volgende:
[..]
Toen boeide het ook niet.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:08 schreef Jif het volgende:
[..]
Ja, meestal gewoon tijdens de show.quote:
In 2011 stond het dezelfde avond nog op de site.quote:
Ja ik vond Duitsland helemaal niet zo slecht, best leuk nummer welquote:Op zondag 24 mei 2015 01:10 schreef aarontje112 het volgende:
Ik kan best leven met Zweden hoor, en zo leuk dat België 4e is geworden, en sneu voor Duitsland met 0 punten
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:08 schreef Pino112 het volgende:
twitter:vanderzande twitterde op zondag 24-05-2015 om 01:01:44Resultaten vakjury Macedonië en Montenegro tellen wegens onregelmatigheden niet mee, dus dat is 100% televoting geworden #ESC15 reageer retweet
Waylon heeft een wenkbrauw.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:13 schreef capristo het volgende:
Willen we Waylon wel sturen nu Oostenrijk laatste is geworden?
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb zowel @CornaldMaas als @AVROTROS gementiond in de tweet van Waylon
Hoop dat ze ernaar luisteren.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:09 schreef Greys het volgende:
Die tweet ga ik dus ook nog even naar AVROTROS sturen
haha lekker de rest van de nacht refreshenquote:Op zondag 24 mei 2015 01:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom weiger ik te slapen totdat alle stemmen van de halve finales bekend zijn?
Zou Rusland SF1 hebben gewonnen? Wel veen west-europa in die halve finale.. Of was het België?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom weiger ik te slapen totdat alle stemmen van de halve finales bekend zijn?
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vond Duitsland helemaal niet zo slecht, best leuk nummer wel
En dan met een nummer als dat van Australië en de hele zaal moet na drie minuten drooggedweild worden.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:18 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt hyper ivm die Waylontweet
Wij hebben al die redenen genoemd waarom hij moet.
Nu WIL hij ook nog.
GODSAMMEKRAKEN CORNALD ALS JE DIT LAAT LIGGEN.....
Had Oostenrijk niet ook 0 punten?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:10 schreef aarontje112 het volgende:
Ik kan best leven met Zweden hoor, en zo leuk dat België 4e is geworden, en sneu voor Duitsland met 0 punten
Heb jij de Waylon tweet al geRTquote:Op zondag 24 mei 2015 01:19 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan met een nummer als dat van Australië en de hele zaal moet na drie minuten drooggedweild worden.
Wat heeft Cornald daar over te zeggen?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:18 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt hyper ivm die Waylontweet
Wij hebben al die redenen genoemd waarom hij moet.
Nu WIL hij ook nog.
GODSAMMEKRAKEN CORNALD ALS JE DIT LAAT LIGGEN.....
Die zit in de commissie die dat bepaalt....quote:Op zondag 24 mei 2015 01:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat heeft Cornald daar over te zeggen?
Oh. Dus het is eigenlijk allemaal de schuld van Cornald!quote:Op zondag 24 mei 2015 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit in de commissie die dat bepaalt....
Heb Jantje Smit ook getweet, eens zien hoeveel mensen dat gaan doenquote:Op zondag 24 mei 2015 01:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb Cornald getweet, done deal, Waylon mag alvast een hoed gaan uitzoeken.
Jij hebt lef!quote:Op zondag 24 mei 2015 01:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb Jantje Smit ook getweet, eens zien hoeveel mensen dat gaan doen
Cornald, Jantje, AVROTROS, ze zullen vast niet op Twitter spieken, maar bedolven worden onder tig tweets/retweets van Waylon kan geen kwaadquote:
Ik ga de tweet op een t-shirt drukken en dat de komende maanden dragen.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:28 schreef Greys het volgende:
En ik heb een afbeelding van de tweet nog nagemaild aan songfestival@avrotros.nl.
AHAHAHAHAHA Ik hou van jequote:Op zondag 24 mei 2015 01:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga de tweet op een t-shirt drukken en dat de komende maanden dragen.
Dan bel ik Putin op: joh, kan het Mediapark niet plat?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:29 schreef Momo... het volgende:
Als AVROTROS alsnog Jan Smit stuurt dan kijk ik niet.
Me2quote:Op zondag 24 mei 2015 01:15 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:29 schreef Momo... het volgende:
Als AVROTROS alsnog Jan Smit stuurt dan kijk ik niet.
De Belgen weten het al, waarom wij nog niet?quote:
Ja, ook gewoon 3 keer de verbinding weg bij het stemmen. Natuurlijk, dat heb je wel eens, maar drie keer vlot achter elkaar.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef aarontje112 het volgende:
Maar wat ging er weer veel mis in de regieHoeven we ons volgend jaar niet druk om te maken
Ik word weer nerveus.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Rusland en Zweden wonnen de halve finale's zo meteen de hele uitslag volgens songfestivalweblog op twitter.
Ik denk echt dat ze net een-na-laatste werd, met de Finnen achteraan.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ook
Trijn werd 11e met een paar punten verschil op plaats 10, Hongarije, denk/gok ik.
Dat of net andersom nogquote:Op zondag 24 mei 2015 01:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze net een-na-laatste werd, met de Finnen achteraan.
Dit. Al blijf ik dat nog onterecht vinden, Albanië had geen recht van spreken in de finale.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso een wanproductie dit jaar. Waardeloze show, zo slecht dat een team van kleuters het beter zou kunnen. Alles wat er mis kon gaan, ging ook mis. En dan niet een enkele keer, maar meerdere keren. Echt beschamend om je als land zo te presenteren bij zo'n grootschalig evenement waarbij je toch wel een beetje vakmanschap en passie verwacht. Anno 2015 moeten zulke shows strak en vlot, niet op deze manier. Het was meuk, om te huilen gewoon.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ook gewoon 3 keer de verbinding weg bij het stemmen. Natuurlijk, dat heb je wel eens, maar drie keer vlot achter elkaar.
Dat heb ik meestal wel, hoezo?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:38 schreef Greys het volgende:
He maar hadden jullie ook het idee dat het best eerlijk ging allemaal?
Dan kan ik echt niet gelovenquote:Op zondag 24 mei 2015 01:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, er kregen landen 12 punten van landen waarvan ik verwachtte dat ze de volle bak aan de buren zou geven. Rusland kreeg er heel veel terwijl ze verguisd worden. Ze hadden ook niks kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:38 schreef Greys het volgende:
En dat voor het jubileum, ik denk stiekem echt dat Oostenrijk mede daardoor geen punten kreeg. Men wil dit gestuntel niet nog een keer.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:38 schreef Unites het volgende:
[..]
Sowieso een wanproductie dit jaar. Waardeloze show, zo slecht dat een team van kleuters het beter zou kunnen. Alles wat er mis kon gaan, ging ook mis. En dan niet een enkele keer, maar meerdere keren. Echt beschamend om je als land zo te presenteren bij zo'n grootschalig evenement waarbij je toch wel een beetje vakmanschap en passie verwacht. Anno 2015 moeten zulke shows strak en vlot, niet op deze manier. Het was meuk, om te huilen gewoon.
Volgens mij wel vind jij niet dan? Althans vanavond.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:38 schreef Greys het volgende:
Ik had dit jaar meer het eerlijkgevoel. Geen hele idiote burenpunten op twee keer twaalf voor Albanië na.quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat voor het jubileum, ik denk stiekem echt dat Oostenrijk mede daardoor geen punten kreeg. Men wil dit gestuntel niet nog een keer.
Israël kreeg ook punten uit landen waar ik het NOOIT van had verwachtquote:Op zondag 24 mei 2015 01:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, er kregen landen 12 punten van landen waarvan ik verwachtte dat ze de volle bak aan de buren zou geven. Rusland kreeg er heel veel terwijl ze verguisd worden. Ze hadden ook niks kunnen krijgen.
Inderdaad, precies!quote:Op zondag 24 mei 2015 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat voor het jubileum, ik denk stiekem echt dat Oostenrijk mede daardoor geen punten kreeg. Men wil dit gestuntel niet nog een keer.
Normaal aan Armeniëquote:Op zondag 24 mei 2015 01:40 schreef aarontje112 het volgende:
Nederland gaf ook gewoon 12 aan België hoor
En Frankrijk ook...quote:Op zondag 24 mei 2015 01:40 schreef aarontje112 het volgende:
Nederland gaf ook gewoon 12 aan België hoor
En het was ook een slecht liedje van Oostenrijkquote:Op zondag 24 mei 2015 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, zo. Dat wordt de laatste jaren toch al minder.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had dit jaar meer het eerlijkgevoel. Geen hele idiote burenpunten op twee keer twaalf voor Albanië na.
Ja, dat viel mij ook al op ja! Arm Nieuw-Zeelandquote:Op zondag 24 mei 2015 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat wordt de laatste jaren toch al minder.
Ik vond het vooral opvallend dat Australië geen punten aan haar buurlanden gaf.
Nederland gaf ook 12 punten aan Turkije meestal, maar die deden paar jaar niet mee.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:41 schreef Greys het volgende:
Normaal aan Armenië
En dit jaar geheel terecht aan België
http://www.eurovision.tv/page/vienna-2015/about/semi-final-1quote:Op zondag 24 mei 2015 01:42 schreef Jif het volgende:
Resultaten tweede halve finale
http://www.eurovision.tv/page/vienna-2015/about/semi-final-2
Doen ze serieus eerst semi-2 updaten en daarna semi-1?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:42 schreef Jif het volgende:
Azerbeidzjan op het randje.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:42 schreef Jif het volgende:
Cliffhangeeeeeeerrrrquote:Op zondag 24 mei 2015 01:43 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.eurovision.tv/page/vienna-2015/about/semi-final-1
doet nog niks helaas
Zwitserland laatste is vrij opmerkelijk.En verder wel een groot gat tussen plek 10 en 11, dus geen slapeloze nachten voor San Marino. Geeft overigens wel aan dat de Azeri weer opmerkelijk hoog scoren in de finale...quote:Op zondag 24 mei 2015 01:42 schreef Jif het volgende:
Dat wachten is vervelend, he?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:45 schreef Andromache het volgende:
van halve finale 1 zijn ze er nog nie...
LOL @ azerbeidzjanquote:Op zondag 24 mei 2015 01:42 schreef Jif het volgende:
Welk trucje?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:46 schreef aarontje112 het volgende:
Het trucje van azerbeidzjan lijkt ook uitgewerkt
Maar goed ook, ik kan die dame uit 2011 nu nog horen kraaien.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:46 schreef aarontje112 het volgende:
Het trucje van azerbeidzjan lijkt ook uitgewerkt
!!!quote:Op zondag 24 mei 2015 01:47 schreef Greys het volgende:
KOM OP MET DIE PUNTEN
Ik wil weten of ik gewonnen heb
Wat had je ook weer lopen waar je nog mee zou kunnen winnen?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:47 schreef Greys het volgende:
KOM OP MET DIE PUNTEN
Ik wil weten of ik gewonnen heb
Oh dit was de weddenschap in de kroegquote:Op zondag 24 mei 2015 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat had je ook weer lopen waar je nog mee zou kunnen winnen?
Dus eigenlijk 13e dus Greys wint.quote:
Winst Italië - Xquote:Op zondag 24 mei 2015 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dit was de weddenschap in de kroeg
En mijn andere weddenschappen weet ik al niet meer
Griekeland beste balkanlandquote:Op zondag 24 mei 2015 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Winst Italië - X
Trijntje door - X
Die twee weet ik nog
Ik dacht ook nog:
Finland niet door - V
en dan had je er nog 1.
Idd! Toch mooi 2 landen achter ons gehoudenquote:
X dusquote:
Blackstreet en Finse downies.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Idd! Toch mooi 2 landen achter ons gehouden
Gewoon dit jaar als oefening tellen en volgend jaar het jubileum noemen.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:54 schreef Peter het volgende:
De finale was we leuk, volgend jaar weer een echt professioneel feestje.
Je mag de komende tijd best nog even blijven hangen hoor.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:56 schreef Jif het volgende:
het songfestival zit er nu echt op .. ik vond het hier weer hartstikke gezellig!
TOT OVER EEN MAANDJE OF 10
Ho ho het is nog niet afgerondquote:Op zondag 24 mei 2015 01:56 schreef Jif het volgende:
het songfestival zit er nu echt op .. ik vond het hier weer hartstikke gezellig!
TOT OVER EEN MAANDJE OF 10
blijft dit subforum dan bestaan?quote:Op zondag 24 mei 2015 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je mag de komende tijd best nog even blijven hangen hoor.
Doen de meeste hier.
Precies!quote:Op zondag 24 mei 2015 01:58 schreef Greys het volgende:
Ik hysterie gewoon in één ruk door hoor, over Waylon. Ik stop niet nu het ESF is afgelopen, HET BEGINT NU PAS
Precies. Niks afgelopen!!!quote:Op zondag 24 mei 2015 01:58 schreef Greys het volgende:
Ik hysterie gewoon in één ruk door hoor, over Waylon. Ik stop niet nu het ESF is afgelopen, HET BEGINT NU PAS
Ik hoop het wel, tot nu toe maar een keer meegemaakt dat het een tijdje weg was tussendoor.quote:
Waar zouden we anders al ons ESF nieuws moeten halen en delen, onze wensen en ideeën voor volgend jaar bespreken en meer van dat allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |