Ze kan zich wel verkleden als een vrouw, maar een echte #TeamTuinbroek zal het nooit worden.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ophoepelen nu met die walgelijke Conchita.
Precies, net als een Gerard Joling en Gordon die het voor de homo's verpesten.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
Conchita is volgens mij helemaal niet goed voor puberende transgenders, die hebben het al moeilijk genoeg en dan zien ze dat.
Dus om de mensheid vooruit te helpen zou Conchita preventief geruimd moeten worden.
Bah, zieke reactie dit.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
Conchita is volgens mij helemaal niet goed voor puberende transgenders, die hebben het al moeilijk genoeg en dan zien ze dat.
Dus om de mensheid vooruit te helpen zou Conchita preventief geruimd moeten worden.
Precies, voor zulke aanstellerij is geen plaats bij ons.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kan zich wel verkleden als een vrouw, maar een echte #TeamTuinbroek zal het nooit worden.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
Als Nederland veel punten aan Rusland geeft ga ik het land uit.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
Als Nederland veel punten aan Rusland geeft ga ik het land uit.
Oh was dat zij net?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |