Vertelquote:
En dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon als dames mij afwijzen gewoon mes tegen der keel dan geeft ze wel der nummer
Ja Nick. Use your train facts!!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
"Wist je dat deze trein geintroduceerd werd in 2002 en een van de eerste treinen was met het digitale display systeem? Dat wist je vast niet."
- Uhh.. nee, dat klopt, dat wist ik niet.
"Nou, ik weet niks van relaties, dus nu is het jouw beurt,"
Wanna know how i got these scars?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon als dames mij afwijzen gewoon mes tegen der keel dan geeft ze wel der nummer
quote:
Zei met jouw poesje spelen en dan jij met die van haar natuurlijk he ouwe geilebokquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Geo mijn leidinggevende komt vlakbij mij wonen. Had gezegd dat ze welkom is dan om hier te komen haha
Zeiquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei met jouw poesje spelen en dan jij met die van haar natuurlijk he ouwe geilebok![]()
![]()
Als dat zou werken was ik al getrouwd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja Nick. Use your train facts!!
Weet je veel van treinen dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dat zou werken was ik al getrouwd.
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben zo knap dat dames zelf hun nummer in mijn mobiel zetten
In welk parallel universum is dit?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben zo knap dat dames zelf hun nummer in mijn mobiel zetten
Beetje ego boostenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |