Nou, het was een soort van leuk om je gekend te hebben. Ik zal een kaartje sturen naar de begrafenis.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik na mijn gekwetste gevoelens door Ajacied inderdaad een einde aan het leven ga maken.
Dus op de trein naar Rusland om daar te gaan boksen met een beer. Dat lijkt me wel een mooie manier om te gaan
Ik zou het liefst zelfdood verkiezen wanneer ik de mogelijkheid heb om een door oorringen versierde neger mijn luchtpijp dicht te laten knijpen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik na mijn gekwetste gevoelens door Ajacied inderdaad een einde aan het leven ga maken.
Dus op de trein naar Rusland om daar te gaan boksen met een beer. Dat lijkt me wel een mooie manier om te gaan
Je kan ook gewoon Poetin een tik geven, kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Hiervoor wil sp3c denk ik wel oorringen laten zetten. Het is voor een goed doelquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het liefst zelfdood verkiezen wanneer ik de mogelijkheid heb om een door oorringen versierde neger mijn luchtpijp dicht te laten knijpen.
Alleen moet hij wel 100 euro overboeken op de rekening van mijn buurman. Kan hij dat aan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hiervoor wil sp3c denk ik wel oorringen laten zetten. Het is voor een goed doel
Hij doet alsof.quote:
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Geef het maar toe, Stijn, dit is toch wel je droomneger als je dan toch de pijp uit moet
http://mobcup.co/content/jwt/4893939
Adebisiquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Geef het maar toe, Stijn, dit is toch wel je droomneger als je dan toch de pijp uit moet
[ afbeelding ]
Ik overweeg dit in je evaluatierapport mee te nemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Die imgfail was wel weer een beetje jammer. Ik snap het als jullie teleurgesteld in me zijn
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEE.
Een Elton John voor je mislukte pogingen.
[ afbeelding ]
Adebesiquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik te prijzenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Elton John heeft een geadopteerd kind, wat vind je hier van timmmmm?
Of misschien kom je deze beer tegen, kan hij je meteen genezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit Fatima onze vriendschap af te wijzen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
Als ik later kinderen wil, het is te hopen voor ze dat ik dan een lieve vrouw tref, zou ik adopteren ook prefereren
Vond jij Penoza niet kut?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb laatst deze serie gekeken: Hollands Hoop (TV Series 2014– ) - IMDb Ik wist niet dat er ook Nederlandse series waren die niet compleet kut zijn.
Als er zelfs mensen om Dolf Jansen lachen, moet Elton John ook een comedian kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Elton John lijkt weggelopen uit een mislukte comedyserie.
#foreveralonequote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit Fatima onze vriendschap af te wijzen.
Dolf Jansen was een beetje mad vannacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als er zelfs mensen om Dolf Jansen lachen, moet Elton John ook een comedian kunnen zijn
Bij Pauw?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolf Jansen was een beetje mad vannacht.
quote:
twitter:Dolfjansen twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 00:13:01Dank weer voor de vele fijne, inhoudelijke en liefdevolle reacties @pauwnl Treffen we elkaar volgende week weer?!#zinin reageer retweet
Volgens mij ooit wel iets van gezien, maar zou het niet weten.quote:
Was er twitteroorlog?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Dolfjansen twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 00:13:01Dank weer voor de vele fijne, inhoudelijke en liefdevolle reacties @pauwnl Treffen we elkaar volgende week weer?!#zinin reageer retweet
En terecht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit Fatima onze vriendschap af te wijzen.
Rusland en Noorwegen, welke van de twee wint maakt me niet uitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn top is:
1 België
2 Verenigd koninkrijk
3 Noorwegen
3 Cyprus
3 Hongarije
Even serieus, Belgie was gewoon niet goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn top is:
1 België
2 Verenigd koninkrijk
3 Noorwegen
3 Cyprus
3 Hongarije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |