Die werden al weggedraaid net.quote:
MH17quote:
Knap ja. Lang leve visuals en goeie tieten.quote:
Putin zal wel regelen dat ze wint..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:07 schreef Joosie200 het volgende:
Die van Rusland had wel duidelijk een orgasme on stage en ging van haar stokje though
Jammer dat je haar corrigerend ondergoed ziet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap ja. Lang leve visuals en goeie tieten.
Dat.quote:
Het overviel me gewoon bijnaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:13 schreef Greys het volgende:
En die visuals
WINNEN
ALSJEBLIEFT!!!!!!!!
Zweden zal wel winnen. Maar dit verdient het. Met afstand.
Lied, zang, visuals, alles.
Ik vond dit live tien keer beter nog dan in hun gekke videoclipjequote:
Alles aan deze ESF is bagger wat dat betreft.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:14 schreef JaneDoe het volgende:
waarom hebben ze Conchita deze show niet laten presenteren
ze is toch al de heft van de tijd in beeld
Ohhhhhhhh, jaloersquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:15 schreef Greys het volgende:
Over drie weken ga ik naar Rome en dan ga ik vier dagen lang Grande Amore tetteren.
Voor op de achtergrond is het ESF hartstikke leuk. Af en toe even kijken, meestal enkel luisteren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef Joosie200 het volgende:
ESF avond doorstaan met dank aan Fok! en Twitterfeed #ESF15
Voor het eerst van mijn leven naar Romequote:
Dan moet ik mijn bril wel afzettenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:19 schreef JaneDoe het volgende:
nu weet ik t! die zanger van montenegro lijkt op cesar milan!
Ik heb voor het eerst en laatst op OPAAAA gestemdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb zowaar gestemd op Italië
Ik stem nooit
Vergeet de Belg niequote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb zowaar gestemd op Italië
Ik stem nooit
Oeh, beetje clash momentquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:26 schreef grazz het volgende:
Ik heb op Italiaaaaaaaa (wat waren ze goed zeg, damn) en Zweden gestemd
Is dat vaker?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik krijg weer eens geen ontvangstbevestiging
Ik heb daarna maar gebeld.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat vaker?
Of worden, in het kader van economische betrekkingen, alleen stemmen voor Rusland goedgekeurd?
Trijn voor het meest afzichtelijke broekpak, er zat een ander land bij die showde hoe je wel een sexy broekpak kunt hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:28 schreef Jif het volgende:
okeeeeeeeeeeeeeee, ik ben thuis! WIE GAAT ER WINNEN?
ik hoop niet dat dat Frankrijk wasquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Trijn voor het meest afzichtelijke broekpak, er zat een ander land bij die showde hoe je wel een sexy broekpak kunt hebben
1 van hen moet winnen maar liever Italië...ik was echt onder de indruk.quote:
Je had het serieus verwacht?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Net de UK gezien/gehoord, helaas vielen ze een beetje tegen. Met name de zangers kwam in de clip zowel qua zang als qua perfomance beter over. Zenuwen of flink wat werk van de regisseur en de geluidstechnicus? Ik verwacht geen top-5 plaats voor de UK.
Ik hoor de tanks al rijden vanuit België.quote:
Al die landen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:33 schreef Peter het volgende:
België, Zweden, Noorwegen, Servië, Italië en Australië hebben stemmen van me gehad.
Ik zocht de juiste omschrijving maar dit is 'm.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik krijg hier wel een beetje zo'n jaren 90 ZDF-live muzikantenstadl gevoel bij.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:34 schreef Greys het volgende:
Muziek van The Sound of Musictijdens het Songfestival
terwijl ik m&m's eet.
Ik geloof niet dat ik ooit zo gelukkig ben geweest
Nee, toen deden ze een kuise high five, als ik me goed herinner.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef Jif het volgende:
zaten die kussende mannen en kussende vrouwen ook in de semi????
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:36 schreef Greys het volgende:
Echt hoor, als er iemand nou nog even een alpaca het podium opduwt klap ik uit elkaar van gelukkigheid en liefde.
Of Belgiëquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:39 schreef Greys het volgende:
Ik ben strontnerveus voor de puntentelling
Ben zo bang dat het vanaf het elfde land al helemaal duidelijk is dat Zweden of Rusland gaat winnen
Ja nee dan ben ik blijquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:43 schreef Greys het volgende:
Door de zevenentwintig optredens van Conchita vanavond is er helaas geen tijd meer voor de puntentelling. We gaan morgenavond verder hoor ik net.
corset.quote:
oh dan gaan die stemmen net zo snel als de enveloppes in de eerste halve finale.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |