I see what you did therequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:53 schreef Ruif het volgende:
[..]
Huh, vaag. Ik heb er geen linkje voor gemaakt..
Zeker zo'n mongool als deze. Heb je niks aanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
kutmediamarkt
je zou er maar werken
wordt je toch geestdood van al die zeikklanten
Blijkbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:56 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik niet?![]()
Als ik Mediamarkdt typ krijg je dus een automatische link?
Da's voor Danny's nieuwe Cayennequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom staan er allemaal linkjes naar de site van de mediamarkt in dit topic?
Probeer Marktplaats maar eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:04 schreef Ruif het volgende:
[..]
Jammer dat dit niet werkt voor Bristol, Keurslager of Kijkshop
Lolquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:04 schreef Ruif het volgende:
[..]
Jammer dat dit niet werkt voor Bristol, Keurslager of Kijkshop
Kun je dat uitleggen? Zoals ik net al aangaf snap ik dat de Hipsters liever met hun Iphone een online bestelling doen bij een alternatieve kabelboer, die deze dan op een retro scooter laat bezorgen door een roodharige knaap met een baard. Maar wat is er precies mis met de Mediamarkt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Sowieso Mediamarktdaar komt toch echt alleen nog de onderlaag van de samenleving
*edit* sodefuck ja alles wordt automatisch een link.
Vaak enigzins verouderd aanbod, qua prijs helemaal niet zo voordelig als ze willen dat je hoopt, en personeel zonder enige vorm van kennis over de producten?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:07 schreef Ruif het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen? Zoals ik net al aangaf snap ik dat de Hipsters liever met hun Iphone een online bestelling doen bij een alternatieve kabelboer, die deze dan op een retro scooter laat bezorgen door een roodharige knaap met een baard. Maar wat is er precies mis met de Mediamarkt?
Op het laatste punt heb je gelijk, maar qua aanbod en zeker qua prijs concurreren ze gewoon met online winkels?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vaak enigzins verouderd aanbod, qua prijs helemaal niet zo voordelig als ze willen dat je hoopt, en personeel zonder enige vorm van kennis over de producten?
?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef Ruif het volgende:
[..]
Op het laatste punt heb je gelijk, maar qua aanbod en zeker qua prijs concurreren ze gewoon met online winkels?
Wel. Ik heb 3 weken geleden een Huawei Ascend P7 voor ¤250 opgehaald bij de Mediamarkt. Waar krijg jij hem veel goedkoper? Evenals de Galaxy Edge. Op welke site haal jij hem een stuk goedkoper dan bij de Mediamarkt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
?Dit meen je toch niet serieus he?
http://www.mediamarkt.nl/(...)ery=Huawei+Ascend+P7quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:16 schreef Ruif het volgende:
[..]
Wel. Ik heb 3 weken geleden een Huawei Ascend P7 voor ¤250 opgehaald bij de Mediamarkt. Waar krijg jij hem veel goedkoper? Evenals de Galaxy Edge. Op welke site haal jij hem een stuk goedkoper dan bij de Mediamarkt?
Je gelooft niet dat ik er ¤250 voor heb betaald? Zie anders een ander topic van me in DIGquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)ery=Huawei+Ascend+P7
![]()
Met aanbiedingen zijn ze concurrerend ja. Maar daarmee proberen ze dan ook hun goedkope imago in stand te houden. De prijzen van het normale assortiment liggen ver boven gemiddeld
Prima. Ik ben totaal niet trouw aan een winkel. Ik check vooral bij electronica de pricewatch religieus. Vreemd genoeg komt de Mediamarkt nooit echt in de top 5 laagste prijzen van betrouwbare (web)winkels bij de aankopen die ik maak.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:26 schreef Ruif het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik er ¤250 voor heb betaald? Zie anders een ander topic van me in DIGVerder is de Edge nergens veel goedkoper te krijgen en dat betreft geen aanbieding bij de MM.. Geldt ook voor iPad Air, Chromebooks etc. Sterker, ik heb net 3 tv's gecheckt en ook daar is de MM gewoon zeer concurrerend. Ik denk dat je niet goed op de hoogte bent..
4Launch is idd een webshop waar ik vaker aankopen maak.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kom ook zelden bij de mm uit via de pw. Wel 4launch en zo
Waarom doe je dat meerdere keren? Na de eerste keer heb je je boodschap overgebracht en kun je hem verder negeren. Als hij ervoor kiest om verder tegen je aan te praten is dat verder zijn probleem en tijdsverspilling.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Na meerdere malen gezegd te hebben dat we echt geen interesse hebben konden we eindelijk vluchten.
¤ 15 voor een kabeltje zeker?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag ging ik een oplaad kabeltje kopen bij de Mediamarkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |