Gewoon gedaan omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Fatima natuurlijk gewoon een vriendschapsverzoek gestuurd
Als jij stemt op Nederland zal ik op België stemmen. Deal?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wil wel stemmen op België maar heb een belgs nummer dus kan waarschijnlijk niet.
Walgelijk ditquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Fatima natuurlijk gewoon een vriendschapsverzoek gestuurd
Vind je lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Walgelijk ditEn dan krijg ik straks weer tikken omdat ze opeens allemaal verzoeken krijgt van vieze mannetjes
.
Dan ben ik snel klaar, deal.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij stemt op Nederland zal ik op België stemmen. Deal?
Je verwacht het misschien niet van me, maar ik ben ook niet helemaal fanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch niet onverdraagzaam van mij dat ik Conchita een walgelijk schepsel vind?
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch niet onverdraagzaam van mij dat ik Conchita een walgelijk schepsel vind?
Nee dat liedje van Frankrijk kwam even langs.quote:
Oh ja ik loop dus achter, Heb het nog niet gezien.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat liedje van Frankrijk kwam even langs.
Alleen als het liefdevol gedaan wordt.quote:
Gewoon even bijlenen in Brussel toch? Kan gewoonquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Griekenland genoeg geld om het ESF te organiseren=
Ik ga voor dat laatste.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh was hij echt een achtergrondzanger of is dat een matige grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |