SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te stelen en verkopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!
Voor mensen die de voorkeur geven aan Teamspeak heeft ClapClapYourHands een server draaien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jolly_Reaper op 24-05-2015 13:35:30 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Super bedankt voor de info!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Jij bent snel. Had m'n post al ge-edit.Every war is different, every war is the same.![]()
Gaan we nog een heist doen gotcha? vanavond?
edit: kan dekkered ook wel meedoen met een final. heeft ie die 80 k zo
Ich hock in meinem Bonker![]()
Gewoon heistsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
Missies of heist?
Ik wilde trouwens nog weten wat of het minimale huis is die je moet kopen om heists te doen.
Is het zoals een vriend van me zei die rond de 500k?![]()
quote:ben lvl 35 ofzo dus heb redelijke gunsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:10 schreef Blaadjes het volgende:
edit: kan dekkered ook wel meedoen met een final. heeft ie die 80 k zo![]()
t zal wel wat later in de avond zijn voor mijEvery war is different, every war is the same.![]()
top. geef maar aan hoe laat. spelen we een final en heb je dat geld makkelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
[..]
ben lvl 35 ofzo dus heb redelijke guns![]()
t zal wel wat later in de avond zijn voor mij
Ik wil eigenlijk morgen aanhouden, dan is KVDML weer terug. Ik heb een specifieke taak voor hem in die missie.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:10 schreef Blaadjes het volgende:
edit: kan dekkered ook wel meedoen met een final. heeft ie die 80 k zoDaarnaast is het wel fijn als hij geld opstrijkt in de heist.
Ik hoop dat jij dan ook kan?
En Echo als hij nog zin heeft.
Heb het iig helemaal uitgedokterd, dus we gaan het in 1 keer halen.![]()
*op hout afklopt*My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
maakt niet uit ik kan elke heist starten. hoeft niet per se humane labs te zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk morgen aanhouden, dan is KVDML weer terug. Ik heb een specifieke taak voor hem in die missie.Daarnaast is het wel fijn als hij geld opstrijkt in de heist.
Ik hoop dat jij dan ook kan?
En Echo als hij nog zin heeft.
Heb het iig helemaal uitgedokterd, dus we gaan het in 1 keer halen.![]()
*op hout afklopt*
Doen we toch prison break final. Leuk om te doen en echt niet moeilijk. ik zeg 25%
[ Bericht 8% gewijzigd door Blaadjes op 23-05-2015 18:25:23 ]Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik vind alles prima.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
maakt niet uit ik kan elke heist starten. hoeft niet per se humane labs te zijn.
Doen we toch prison break final. Leuk om te doen en echt niet moeilijk. ik zeg 25%![]()
Wou je die nu starten?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
even wachten tot dekkered aangeeft hoe laat hij kanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik vind alles prima.![]()
Wou je die nu starten?
Ah, okay. Dan ga ik nog even een missie van Lester proberen. Moet weer van alles opblazen dus gaat weer wat kosten.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Willen je zo gelijk starten?
Wilde eigenlijk nog wat kijken op youtube maar als je echt snel willen starten dan ga ik naar men pc toe.Every war is different, every war is the same.![]()
nee hoor kijk maar rustig. ik ben nog ff eten. en gotcha een andere missie.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:46 schreef dekkered het volgende:
Willen je zo gelijk starten?
Wilde eigenlijk nog wat kijken op youtube maar als je echt snel willen starten dan ga ik naar men pc toe.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee hoor kijk maar rustig. ik ben nog ff eten. en gotcha een andere missie.Ok. Ik kijk nog een filmpje van 27 minuten en dan doe ik mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee hoor kijk maar rustig. ik ben nog ff eten. en gotcha een andere missie.Every war is different, every war is the same.![]()
yep over 30 min danquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:54 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kan ook mee doen, of hebben jullie niemand nodig ?
Anders ga ik even een uurtje slapen
team compleet
-blaadjes
-gotcha
-So_Surreal
-dekkered
![]()
Iemand nog voorkeur voor een bepaalde taak?Ich hock in meinem Bonker![]()
Welke heist is het ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
yep over 30 min dan
team compleet
-blaadjes
-gotcha
-So_Surreal
-dekkered
![]()
Iemand nog voorkeur voor een bepaalde taak?![]()
Niet echt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
yep over 30 min dan
team compleet
-blaadjes
-gotcha
-So_Surreal
-dekkered
![]()
Iemand nog voorkeur voor een bepaalde taak?
Ik zou alleen ergens vanavond die eerste heist dan nog doen wanneer ik men eigen huis heb.Every war is different, every war is the same.![]()
Ah, ik heb eigenlijk alleen nog maar pilot + demo gedaan.quote:
Dus daar gaat mijn voorkeur naar uit, van die 2 het liefst pilot![]()
![]()
Het is ok ookal heb ik geen pres gedaan?quote:
Ik weet niet hoe dat systeem werkt namelijk.Every war is different, every war is the same.![]()
Maakt mij niet uit. Gister de prison van binnen gezien dus weet nu hoe het moet.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
ok no problem.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ah, ik heb eigenlijk alleen nog maar pilot + demo gedaan.
Dus daar gaat mijn voorkeur naar uit, van die 2 het liefst pilotnee hoor. zetten we gotcha in de heli en kun jij met mij de gevangenis inquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het is ok ookal heb ik geen pres gedaan?
Ik weet niet hoe dat systeem werkt namelijk.Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik weet wel hoe de heist gaat trouwens, heb ze via letsplays gezien hoe ze werken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok no problem.
[..]
nee hoor. zetten we gotcha in de heli en kun jij met mij de gevangenis inEvery war is different, every war is the same.![]()
moet goed komen dan en als er wat fout gaat(wat meestal lullig iets is) doen we het gewoon opnieuwquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe de heist gaat trouwens, heb ze via letsplays gezien hoe ze werken.
Was ik ook gewoon van planquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
moet goed komen dan en als er wat fout gaat(wat meestal lullig iets is) doen we het gewoon opnieuw. T is gewoon irritant als je in een public een heist probeert dat er amper mensen iets zeggen
Every war is different, every war is the same.![]()
Ik vind alles prima.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:01 schreef Blaadjes het volgende:
ow ik heb demo nog nooit gedaan gotcha...ruilen dan?
Bier, check. Microfoon, check. Ik ben zover.
ok je zat nog niet in de crew? Zo niet accept dan even friends requestquote:
Ik had me zelf gister teogevoegd. weet alleen niet of ik al geaccpeteerd ben.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok je zat nog niet in de crew? Zo niet accept dan even friends request
Edit:
Ik ben onderweg naar boven.Every war is different, every war is the same.![]()
ik zie je nog niet bij de crew staan dus dan moet je even mijn request accepten op SCquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik had me zelf gister teogevoegd. weet alleen niet of ik al geaccpeteerd ben.
Edit:
Ik ben onderweg naar boven.Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik wor zo gek van dat ik alle buttons al zo snel vergeet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik zie je nog niet bij de crew staan dus dan moet je even mijn request accepten op SC
Als t goed is zou ik nu wel in de crew moeten zitten.Every war is different, every war is the same.![]()
Nope ik zie je niet. accepteer anders mijn friends request dan kan ik je ook vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik wor zo gek van dat ik alle buttons al zo snel vergeet.
Als t goed is zou ik nu wel in de crew moeten zitten.
kan je niet toevoegen moet divje doen.
ik stuur de request nogmaals
Wil het lukken? M'n bier wordt warm.
Ik weet de button van social club window ingame niet meer. dus kan je vriendschip request ook niet accpeteren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nope ik zie je niet. accepteer anders mijn friends request dan kan ik je ook vinden.
kan je niet toevoegen moet divje doen.
ik stuur de request nogmaalsEvery war is different, every war is the same.![]()
home op numeriekquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik weet de button van social club window ingame niet meer. dus kan je vriendschip request ook niet accpeteren.Ich hock in meinem Bonker![]()
invite verzonden via SC....in game sta je niet bij crew of friends maar op SC wel
geaccpeteerd maar kom in een public lobby te recht..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:38 schreef Blaadjes het volgende:
invite verzonden via SC....in game sta je niet bij crew of friends maar op SC welEvery war is different, every war is the same.![]()
Ik ben er weer.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hij zei net rejected...opnieuw gedaan![]()
![]()
'click-clack-bang!'
[ Bericht 7% gewijzigd door Divje op 23-05-2015 23:25:11 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
whahaaaaaaaaaaaa. my eyesquote:
Dak + kofferbak kunnen ook nog bestickerd wordenquote:maar dacht, doe carbon voor de afwisseling! strijkplankje achterop en fugly wieldoppen en gaan
en off-road banden voor snellere rondetijden
En door dezelfde glitch als bij de panto (dat bumpers verdwijnen enzo) heb ik m'n gewone coquette zonder dak, maar met roll-cage
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Lekker bezig.
Ging vlot! Op de vuilniszakrace na. Toppie.quote:
ah leuk dat jullie gewacht hebbenVandaag kunnen we weer
![]()
Als iemand nog eens races wilt uitwisselen? Ik moet er nog 19![]()
![]()
Volgens mij zijn er nog genoeg die ook nog races moeten uitwisselen.quote:Op zondag 24 mei 2015 08:39 schreef Thrilled het volgende:
ah leuk dat jullie gewacht hebbenVandaag kunnen we weer
![]()
Als iemand nog eens races wilt uitwisselen? Ik moet er nog 19Laat je horen, mensen!
-
Blaadjes, KVDML en Echo, hebben jullie weer om 19:30 tijd?
Zou niet lang moeten duren. Het plan:
- KVDML: Aan jou de taak om in je eentje achter langs te lopen, richting de ladder, onderweg de mannetjes omleggen welke je normaal omlegt. Daarboven hoef je alleen het mannetje om te leggen welke heen en weer loopt.
Als je hiervoor een assault rifle gebruikt dan gaat de kogel niet door hem heen en word je niet gehoord door die twee die er achter staan.
Dat is volgens mij het enige wat je hoeft te doen. Als je op het dak wacht dan komen Blaadjes en ik steeds dichterbij en kun je het dak van die kant afspringen waardoor je gelijk bij de garage bent.
- Blaadjes: Jij en ik kunnen terwijl KVDML dat doet systematisch elk 2-tal omleggen, helemaal tot aan de garage toe. Ook met assault rifles uiteraard.
Ik zal een beetje tempo proberen te houden tijdens het aftellen zodat we in een paar minuten klaar zijn. Ben niet zo goed in opdracht geven (heb er een hekel aan) maar doe m'n best.
- Echo: Saaie klus, maar ik wil dat jij de auto dichtbij houdt zodat wanneer we het signaal geven je gelijk de garage in kan. Scheelt veel tijd en scheelt ook verwarring.
Als Blaadjes en ik met z'n tweeen zijn wanneer we alle 2-tallen omleggen dan is er ook geen millimeter onduidelijkheid over wie er nu moest schieten.
-
Mijn excuses aan allen als ik hier dingen vertel of herhaal die jullie al lang wisten, maar ik wil elk onnodige risico wegnemen.
Nou voel ik me genoodzaakt om straks steeds "Achtung!" te roepen voor elke kill.quote:
achtung eins zwei drei...:Pquote:Op zondag 24 mei 2015 11:31 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nou voel ik me genoodzaakt om straks steeds "Achtung!" te roepen voor elke kill.Ich hock in meinem Bonker![]()
quote:![]()
Ik bewaar dat dansje voor na de heist.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Jij hebt wel alle jezus veel RP bij elkaar geharkt he sinds je weer magquote:Op zondag 24 mei 2015 12:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]![]()
Ik bewaar dat dansje voor na de heist.
Ja, ik had wat verloren tijd in te halen.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij hebt wel alle jezus veel RP bij elkaar geharkt he sinds je weer mag
haha mooi toch.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ja, ik had wat verloren tijd in te halen.
Zijn er misschien mensen die zo rond 4 uur zin hebben de pacific heist te doen?
16.00 uur Pacific heist (20% voor iedereen)
-Blaadjes
-GotchaNL
-?
-?Ich hock in meinem Bonker![]()
Altijd.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha mooi toch.
16.00 uur Pacific heist
-Blaadjes
-?
-?
-?
Edit: M'n hond moet wel weer om half 5 de deur uit. Maar dan kunnen we iig alvast een setup doen. Direct na die setup laat ik m'n hond wel even uit.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik zit even er mee hoe laat de F1 klaar is. Anders doe ik wel mee.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha mooi toch.
16.00 uur Pacific heist
-Blaadjes
-GotchaNL
-?
-?Every war is different, every war is the same.![]()
ok daar kunnen we op wachten...dat zal toch niet heel lang na 4 uur zijn?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik zit even er mee hoe laat de F1 klaar is. Anders doe ik wel mee.Ich hock in meinem Bonker![]()
Klopt. Maar t kan altijd zijn dat t door een crash iets langer wordt zodoende.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok daar kunnen we op wachten...dat zal toch niet heel lang na 4 uur zijn?Every war is different, every war is the same.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2015 12:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha mooi toch.
16.00 uur Pacific heist (20% voor iedereen)
-Blaadjes
-GotchaNL
-KVDML (onder voorbehoud)
-l3vines
Reserve -?Ich hock in meinem Bonker![]()
Was er trouwens niet een Teamspeak server van fok voor alle gam fokkers?
Zie namelijk net dat push to talk wel lukt met je controller op Teamspeak.. (moet ff testen of ventrillo t ook toe laat).Every war is different, every war is the same.![]()
geen idee.. er was iemand hier die aanbood zn eigen teamspeak server in te stellen, maar die heb ik ook niet meer gehoord..
zou wel mijn voorkeur hebben.. mijn mic pakt hij om een of andere reden niet goed.. en dan hoor ik jullie tenminste op hetzelfde volume ipv de een snoeihard en de ander fluisterstil![]()
![]()
Is er wel ergens. Hou er rekening mee dat niet iedereen dat gebruikt. (Ik ben er 1 van.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:06 schreef dekkered het volgende:
Was er trouwens niet een Teamspeak server van fok voor alle gam fokkers?
Zie namelijk net dat push to talk wel lukt met je controller op Teamspeak.. (moet ff testen of ventrillo t ook toe laat).)
Als iemand nog 1x kan noemen waar de TS server zit dan zal ik het in de OP gooien.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Wat is de reden waarom jij hem niet wilt gebruiken?quote:Op zondag 24 mei 2015 13:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Is er wel ergens. Hou er rekening mee dat niet iedereen dat gebruikt. (Ik ben er 1 van.)
Als iemand nog 1x kan noemen waar de TS server zit dan zal ik het in de OP gooien.
Ik heb alleen nog maar grief gehad met de ingame voice namelijk. (en dit in 2 dagen)Every war is different, every war is the same.![]()
Ik gebruik de microfoon alleen wanneer het echt moet en zit er niet op te wachten een extra programma te installeren en draaien wat ik bijna nooit zal gebruiken en als eenzelfde functie al in het spel zit.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:15 schreef dekkered het volgende:
Wat is de reden waarom jij hem niet wilt gebruiken?
Ik heb alleen nog maar grief gehad met de ingame voice namelijk. (en dit in 2 dagen)
ja ik heb eigenlijk ook geen problemen met in game voicequote:Op zondag 24 mei 2015 13:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik gebruik de microfoon alleen wanneer het echt moet en zit er niet op te wachten een extra programma te installeren en draaien wat ik bijna nooit zal gebruiken en als eenzelfde functie al in het spel zit.
maarquote:Op maandag 18 mei 2015 10:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Teamspeak server die gebruikt kan worden is
Adres: kthnxbai.info
Port: 9987 dacht ik
Als jullie een aparte room willen hoor ik het welIch hock in meinem Bonker![]()
Dat is t hem dus juist. Die functie zit niet in het spel. T absurdste van t allemaal is dat ze niet eens fatsoenlijk een knop kan toevoegen van je controller aan voice.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik gebruik de microfoon alleen wanneer het echt moet en zit er niet op te wachten een extra programma te installeren en draaien wat ik bijna nooit zal gebruiken en als eenzelfde functie al in het spel zit.Every war is different, every war is the same.![]()
Gebruik JoyToKey, doe ik ook.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dat is t hem dus juist. Die functie zit niet in het spel. T absurdste van t allemaal is dat ze niet eens fatsoenlijk een knop kan toevoegen van je controller aan voice.
Je stelt dan gewoon de knop in van je controller naar een normale toetsenbord knop, werkt perfect.![]()
Thxquote:Op zondag 24 mei 2015 13:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gebruik JoyToKey, doe ik ook.
Je stelt dan gewoon de knop in van je controller naar een normale toetsenbord knop, werkt perfect.
Every war is different, every war is the same.![]()
Danke schon.quote:
Jawohl, mein herr.quote:
Wat zijn die parachute jumps soms waardeloos. er zitten er een paar tussen waar ik nooit genoeg vaart krijg om uberhaubt de finish te halen.
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat je voor helicopter vliegen en parachute jumps veel beter af bent met een controller.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Auto rijden ookquote:Op zondag 24 mei 2015 13:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Jawohl, mein herr.
Wat zijn die parachute jumps soms waardeloos. er zitten er een paar tussen waar ik nooit genoeg vaart krijg om uberhaubt de finish te halen.
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat je voor helicopter vliegen en parachute jumps veel beter af bent met een controller.Every war is different, every war is the same.![]()
Dat gevoel heb ik helemaal niet...quote:Op zondag 24 mei 2015 13:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Jawohl, mein herr.
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat je voor helicopter vliegen en parachute jumps veel beter af bent met een controller.Ich hock in meinem Bonker![]()
Ik denk dat het ook nog zo is, als iemand eerst gta met controller gespeeld heeft (op een console al eerder omdat die zo vroeg uit was) die heeft meer moeite met toetsenbord.quote:Every war is different, every war is the same.![]()
mwa weet het niet. heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook nog zo is, als iemand eerst gta met controller gespeeld heeft (op een console al eerder omdat die zo vroeg uit was) die heeft meer moeite met toetsenbord.Ich hock in meinem Bonker![]()
ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een duidelijk overzicht van knoppen die ik nodig heb ingame. T is namelijk niet echt een oplossing om elke keer als ik iets niet weet om naar de key layout ingame te gaan.Every war is different, every war is the same.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2015 14:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dan steek ik het op men medicijn gebruik
Komt wel. Kwestie van wennen.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:16 schreef dekkered het volgende:
ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een duidelijk overzicht van knoppen die ik nodig heb ingame. T is namelijk niet echt een oplossing om elke keer als ik iets niet weet om naar de key layout ingame te gaan.
Daar zit t m dus juist, door de hoge medicijn gebruik heb ik moeite met dingen te onthouden. Dus een lijstje zou voor mij wel super zijn. Ma denk dat ik m dan zelf maar ga maken als ik niks kan vinden.quote:Every war is different, every war is the same.![]()
Ik weet niet wat jij kijkt maar die loopt achter. Race is klaar.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:49 schreef Blaadjes het volgende:
http://streamable.com/9f2k
Dit wil ik in de heist niet hebben hoor
Ik wil alleen even weten of we gelijk beginnen of dat ik nog een paar minuten kan douchen?Every war is different, every war is the same.![]()
Ik zal je wiel er niet afrijden. Beloofd.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:49 schreef Blaadjes het volgende:
http://streamable.com/9f2k
Dit wil ik in de heist niet hebben hoor
Ik ga in 10 minuten alvast m'n hond uitlaten. Ben dan in een half uurtje terug. Hopelijk komt dat goed samen met dekkered's formule 1.
Edit: Oh, Dekkered is al klaar. Nou, dan ga ik nu de hond uitlaten. Ben binnen 30 minuten weer terug.
Daarbij betwijfel ik of KVDML beschikbaar is, dus we hebben wellicht een 4e nodig. KVDML, what say you?My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
F1 is klaar.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik zal je wiel er niet afrijden. Beloofd.
Ik ga in 10 minuten alvast m'n hond uitlaten. Ben dan in een half uurtje terug. Hopelijk komt dat goed samen met dekkered's formule 1.Every war is different, every war is the same.![]()
nee joh ik loop niet achterquote:Op zondag 24 mei 2015 15:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij kijkt maar die loopt achter. Race is klaar.
Ik wil alleen even weten of we gelijk beginnen of dat ik nog een paar minuten kan douchen?
Ken mij die f1 schelen. kreeg deze toegezonden
Ich hock in meinem Bonker
Forum Opties Forumhop: Hop naar: