abonnement Unibet Coolblue
pi_152678467
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Je mag ze wel even testen straks. Voorwaarde is wel dat je nog een keer met bob gaat spelen. :P
Iemand helpen is geen straf voor me, hoor. :P
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:18 schreef redboyke het volgende:

waarom speel je nooit op public you lousy gangster :P
Euh, als het goed is zit ik zoals altijd in een gesloten crew sessie, dus open voor jou. Maar... ik bedenk me dat ik Blaadjes' sessie had gejoined.
Ik zal even een nieuwe game starten. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152678907
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Iemand helpen is geen straf voor me, hoor. :P

[..]

Euh, als het goed is zit ik zoals altijd in een gesloten crew sessie, dus open voor jou. Maar... ik bedenk me dat ik Blaadjes' sessie had gejoined.
Ik zal even een nieuwe game starten. :)
Oh ja dat moet ik ook eens afleren. Ik start uit gewoonte steeds invite only ipv crew.

Je ziet me zo wel verschijnen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152679580
Of niet. :)

Krijg net uitnodiging voor bbq dus ik ga me even in de enge buitenwereld begeven.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152680298
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef Blaadjes het volgende:
Of niet. :)

Krijg net uitnodiging voor bbq dus ik ga me even in de enge buitenwereld begeven.
Is dat ook een mod of, die BBQ? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152680828
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Is dat ook een mod of, die BBQ? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Ich hock in meinem Bonker
pi_152683555
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Nemephis het volgende:

Is dat ook een mod of, die BBQ? :P
Zit gewoon in het spel, hoor! :P

My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152704963
Is het overigens een idee (of is het er al...) om een teamspeak server of zoiets op te zetten? Dan hoef ik niet het forum door te spitten om te kijken of er Fok!Crew online is om een heist/missie mee te doen. (Of zit er zoiets al in GTA zelf?) Ik heb heists met randoms inmiddels opgegeven :')
pi_152705437
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:36 schreef bagpiper001 het volgende:
Is het overigens een idee (of is het er al...) om een teamspeak server of zoiets op te zetten? Dan hoef ik niet het forum door te spitten om te kijken of er Fok!Crew online is om een heist/missie mee te doen. (Of zit er zoiets al in GTA zelf?) Ik heb heists met randoms inmiddels opgegeven :')
'Teamspeak' zit in het spel zelf. Zolang je in dezelfde sessie zit kun je met elkaar praten.
Evengoed heeft een fokker ook een teamspeak kanaal. Was het Rezania? Ben het vergeten, sorry.
Geen idee hoeveel er gebruik van maken. Ik iig niet.

Als ik jou was zou ik gewoon op dit forum een heist plannen. Alle mensen weten dan de dag en tijd en kunnen die avond (hopelijk) vrijhouden. Daarbij zijn de fokkers waar ik tot nu mee heb gespeeld degelijke tot zelfs kickass spelers dus dat leidt dan ook nog eens tot veel minder frustraties. :P

Ik zat van het weekend te denken of we niet een of andere agenda-website kunnen gebruiken om dingen te plannen. Maar misschien is dat ook weer teveel van het goede. Zo druk is het in onze crew nou ook weer niet. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152705489
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

'Teamspeak' zit in het spel zelf. Zolang je in dezelfde sessie zit kun je met elkaar praten.
Evengoed heeft een fokker ook een teamspeak kanaal. Was het Rezania? Ben het vergeten, sorry.
Geen idee hoeveel er gebruik van maken. Ik iig niet.

Als ik jou was zou ik gewoon op dit forum een heist plannen. Alle mensen weten dan de dag en tijd en kunnen die avond (hopelijk) vrijhouden. Daarbij zijn de fokkers waar ik tot nu mee heb gespeeld degelijke tot zelfs kickass spelers dus dat leidt dan ook nog eens tot veel minder frustraties. :P

Ik zat van het weekend te denken of we niet een of andere agenda-website kunnen gebruiken om dingen te plannen. Maar misschien is dat ook weer teveel van het goede. Zo druk is het in onze crew nou ook weer niet. :)
Dat er teamspeak in zit, dat weet ik, het punt is dat niet duidelijk is wie wanneer online is (en ik vaak niet van tevoren weet wanneer ik zelf kan spelen) en plannen dus lastig is, maar bedankt! Ik zal het forum wat beter in de gaten houden :)

Oei, dan moet ik op gaan passen, want ik val niet onder de categorie "kick-ass" dus ik zal maar eens aan mijn skills gaan werken dan :P
  maandag 18 mei 2015 @ 10:06:41 #185
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152705582
Teamspeak server die gebruikt kan worden is

Adres: kthnxbai.info
Port: 9987 dacht ik


Als jullie een aparte room willen hoor ik het wel :W
  maandag 18 mei 2015 @ 10:08:44 #186
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152705630
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Teamspeak server die gebruikt kan worden is

Adres: kthnxbai.info
Port: 9987 dacht ik


Als jullie een aparte room willen hoor ik het wel :W
Niceeeeee, held _O_ _O_ _O_
pi_152705822
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:02 schreef bagpiper001 het volgende:

Dat er teamspeak in zit, dat weet ik, het punt is dat niet duidelijk is wie wanneer online is (en ik vaak niet van tevoren weet wanneer ik zelf kan spelen) en plannen dus lastig is, maar bedankt! Ik zal het forum wat beter in de gaten houden :)

Oei, dan moet ik op gaan passen, want ik val niet onder de categorie "kick-ass" dus ik zal maar eens aan mijn skills gaan werken dan :P
Elke fokker een friend invite sturen, dan zie je ze allemaal online. :P

Enne, ik zou me geen zorgen maken over je skills. Iedereen maakt af en toe wel eens geweldige fuckups. Frustrerend tijdens heists maar achteraf lachen we er om. Ik vloog gisteren voor het eerst in zo'n 'harrier' en moest die aan het eind van een heist missie landen. Geen idee wat ik fout deed maar ik viel gewoonweg uit de lucht. Hopsa, opnieuw beginnen. ;(

Belangrijkste is (naar mijn bescheiden mening) dat je jezelf in leven weet te houden tijdens heists.
Dat gezegd hebbende, het is uiteraard wel handig dat mensen iig de singleplayer missies een keer afmaken zodat ze weten hoe te vliegen/parachute springen/klein beetje raak te schieten etc. Geeft een goede basis. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152705919
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Teamspeak server die gebruikt kan worden is

Adres: kthnxbai.info
Port: 9987 dacht ik

Als jullie een aparte room willen hoor ik het wel :W
Geweldig :D _O_

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Elke fokker een friend invite sturen, dan zie je ze allemaal online. :P

Enne, ik zou me geen zorgen maken over je skills. Iedereen maakt af en toe wel eens geweldige fuckups. Frustrerend tijdens heists maar achteraf lachen we er om. Ik vloog gisteren voor het eerst in zo'n 'harrier' en moest die aan het eind van een heist missie landen. Geen idee wat ik fout deed maar ik viel gewoonweg uit de lucht. Hopsa, opnieuw beginnen. ;(

Belangrijkste is (naar mijn bescheiden mening) dat je jezelf in leven weet te houden tijdens heists.
Dat gezegd hebbende, het is uiteraard wel handig dat mensen iig de singleplayer missies een keer afmaken zodat ze weten hoe te vliegen/parachute springen/klein beetje raak te schieten etc. Geeft een goede basis. :)
Het zijn niet mijn sterkste kanten, maar vliegen/rijden/parachute springen kan ik. En soms overleef ik een missie wel eens :)
pi_152706073
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:19 schreef bagpiper001 het volgende:

Het zijn niet mijn sterkste kanten, maar vliegen/rijden/parachute springen kan ik. En soms overleef ik een missie wel eens :)
Het voordeel van heists zijn ook dat je gewoon kunt aangeven wat je zwakste kanten zijn. Als je slecht kunt autorijden dan gewoon iemand anders laten rijden om aan de politie te ontsnappen, om maar een voorbeeld te noemen.
Het komt weinig voor dat iedereen tijdens een heist dezelfde functie heeft.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152713332
Eindelijk nu de story mode uitgespeeld. Wat blijft GTA toch meester in verhalen neerzetten. Geen moment verveeld tijdens de missies of het gevoel dat het al de zoveelste keer was om ergens naartoe te rijden.

Nu ga ik eens beginnen aan de multiplayer. Gister even kort opgestart maar dat zag er al erg leuk uit!

Mijn Social Club naam is wouta27
  Forum Admin maandag 18 mei 2015 @ 15:41:28 #191
58651 crew  murp
murp
pi_152714851
* murp meld zich ook in dit topic GTA <3
pi_152715889
-7 gegolfd net. Potje daarna een -6. Jullie mogen me aanraken. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 18 mei 2015 @ 16:48:34 #193
99295 perezoso
blankjoekel
pi_152717254
Hoe maak je screens? printsceen geeft mij zwart beeld.

Geweldig spel, in het begin vond ik het wat tegenvallen qua damage model & physics maar daar krijg je toch een hoop schoonheid voor terug, kijk mijn ogen uit.

Ook loopt ie goed op mijn oude bak ( q9400 uit 2007 ) met een gtx 760.
pi_152717446
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:48 schreef perezoso het volgende:
Hoe maak je screens? printsceen geeft mij zwart beeld.

Geweldig spel, in het begin vond ik het wat tegenvallen qua damage model & physics maar daar krijg je toch een hoop schoonheid voor terug, kijk mijn ogen uit.

Ook loopt ie goed op mijn oude bak ( q9400 uit 2007 ) met een gtx 760.
In een window krijg je wel beeld of gebruik zoiets als fraps.
Ich hock in meinem Bonker
pi_152718121
Ik wil er graag weer eentje doen:

Heist: The Humane Labs, inclusief alle setup missies
Datum/tijd: Aanstaande vrijdag, 19:30
Crew:
- GotchaNL
-
-
-

Wat is overigens een eerlijke cut? Ik lees hier en daar op fora dat mensen tegenwoordig 20% verwachten. Lijkt me echter niet dat een random pug 20% verdient gezien het hoge "who the fuck are you" gehalte. Maar voor fokkers heb ik dat wel over. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 18 mei 2015 @ 17:18:13 #196
99295 perezoso
blankjoekel
pi_152718254
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

In een window krijg je wel beeld of gebruik zoiets als fraps.
Bedankt.

Iemand verschil gemerkt met de nvidia drivers speciaal voor gta v? Twijfel om te installeren omdat het soepel genoeg draait.

[ Bericht 12% gewijzigd door perezoso op 18-05-2015 17:50:22 ]
  Forum Admin maandag 18 mei 2015 @ 17:53:07 #197
58651 crew  murp
murp
  Forum Admin maandag 18 mei 2015 @ 17:53:57 #198
58651 crew  murp
murp
pi_152719402
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:18 schreef perezoso het volgende:

[..]

Bedankt.

Iemand verschil gemerkt met de nvidia drivers speciaal voor gta v? Twijfel om te installeren omdat het soepel genoeg draait.
waarom updaten als het soepel loopt?
pi_152719416
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik wil er graag weer eentje doen:

Heist: The Humane Labs, inclusief alle setup missies
Datum/tijd: Aanstaande vrijdag, 19:30
Crew:
- GotchaNL
-
-
-

Wat is overigens een eerlijke cut? Ik lees hier en daar op fora dat mensen tegenwoordig 20% verwachten. Lijkt me echter niet dat een random pug 20% verdient gezien het hoge "who the fuck are you" gehalte. Maar voor fokkers heb ik dat wel over. :P
Yo ik ben er...maar vrijdag pas? ;)
Ich hock in meinem Bonker
pi_152719547
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 17:18 schreef perezoso het volgende:

[..]

Bedankt.

Iemand verschil gemerkt met de nvidia drivers speciaal voor gta v? Twijfel om te installeren omdat het soepel genoeg draait.
Wat is de gedachte achter de twijfel?
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')