Aiii....quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je gooit even een halve beker thee over je bank
Waarom doe je dat dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je gooit even een halve beker thee over je bank
Dat regelt Rob Driessen. Geen idee wat de stand van zaken is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:11 schreef sacha het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die vis? qua nieuwe aanvoer? of past dat niet in zijn dieet?
Eens in de zoveel tijd is er een Gupdate.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:11 schreef sacha het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die vis? qua nieuwe aanvoer? of past dat niet in zijn dieet?
het was me in dit huis nog niet overkomen, ik dacht al dat ik iets minder onhandig was geworden ofzo.quote:
Dat scheelt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het was me in dit huis nog niet overkomen, ik dacht al dat ik iets minder onhandig was geworden ofzo.
Gelukkig is de bank megagroot en hoef ik niet op een natte plek te liggen
Keuze genoeg dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
anders zou ik verkassen naar de slaapbank boven, of naar mijn bed
zeg mij alsjeblieft dat je een grap maaktquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
desnoods ga ik op mijn yogamatje liggen
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
desnoods ga ik op mijn yogamatje liggen
ik heb ook nog een spijkermatje, maar daar kun je niet te lang op liggenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:19 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg mij alsjeblieft dat je een grap maakt
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ook nog een spijkermatje, maar daar kun je niet te lang op liggen
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb ook nog een spijkermatje, maar daar kun je niet te lang op liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |