Soort zoekt soort hè.quote:
Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 02:26 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso dat hele gezeik om "vreemd"gaan.![]()
Alsof je je hele leven maar met 1 Homo sapiens leuke dingen zou kunnen doen.
Claimgedrag
Gestenigd nog wel. Wie is hier nou de mafkees?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te worden
kortom: get your head out of your ass. vreemdgaan heeft niks te maken met rebelleren tegen claimgedrag. als je dat zo vervelend vindt, zoek dan maar iemand die dat net zo vervelend vindt en neem een open relatie. ipv je partner voor te liegen over je intenties. sommige mensen vinden dat dat 'claimgedrag' namelijk bijdraagt aan de relatie. dat het feit dat je bepaalde dingen alleen met elkaar deelt het specialer maakt.
Mafkees
Goed verhaalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gestenigd nog wel. Wie is hier nou de mafkees?
steniging is heel normaalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:44 schreef niels0 het volgende:
Gestenigd nog wel. Wie is hier nou de mafkees?
Dit is jou recent overkomen merk ik?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, mongooltje. Het heeft helemaal niks te maken met claimgedrag. Als je zo perse met andere mensen dan je partner dingen wil doen, moet je maar gewoon niet aan een monogame relatie beginnen. Dan moet je maar een open relatie nemen. Vreemdgaan gaat erom dat je in een monogame relatie bepaalde dingen alleen met je partner doet. Doe je het met anderen, achter de rug van je partner om, ben je gewoon een laffe hond. Open relaties prima, moeten mensen lekker zelf weten. Maar als je het achter de rug van je partner om doet, die met jouw een monogame relatie is aangegaan, niet wetende dat jij zijn/haar vertrouwen beschaamt omdat je eigenlijk helemaal niet gelooft in monogamie, ben je gewoon een slap aftreksel van een mens en verdien je wmb gestenigd te worden
kortom: get your head out of your ass. vreemdgaan heeft niks te maken met rebelleren tegen claimgedrag. als je dat zo vervelend vindt, zoek dan maar iemand die dat net zo vervelend vindt en neem een open relatie. ipv je partner voor te liegen over je intenties. sommige mensen vinden dat dat 'claimgedrag' namelijk bijdraagt aan de relatie. dat het feit dat je bepaalde dingen alleen met elkaar deelt het specialer maakt.
Mafkees
Menneke toch, wat een schattig lapje tekst.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Goed verhaal
edit: En nee ik wil natuurlijk niet echt dat die mensen gestenigd worden. Al zou de wereld wel een stuk beter zijn zonder vreemdgangers. Vreemdgaan is echt voor complete losers.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 05:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Menneke toch, wat een schattig lapje tekst.
Jammer voor je heb je niets met mij of mijn keuzes in het leven te maken, steenmannetje.
Nu maar lief gaan slapen, ok?
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 02:26 schreef El_Matador het volgende:
Sowieso dat hele gezeik om "vreemd"gaan.![]()
Alsof je je hele leven maar met 1 Homo sapiens leuke dingen zou kunnen doen.
Claimgedrag
Daar heb je gelijk in. Wees gerust zo'n laffe klootzak als je wil zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 05:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Menneke toch, wat een schattig lapje tekst.
Jammer voor je heb je niets met mij of mijn keuzes in het leven te maken, steenmannetje.
Nu maar lief gaan slapen, ok?
Nee, niet eens. Ben wel eens bedrogen maar is alweer even geleden. Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden.quote:
Het is nooit gelukt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik vind vreemdgaan gewoon in en in triest. Altijd al gevonden.
Ben al ruim 30 jaar getrouwd maar kijk er niet op neer, ieder doet zijn eigen ding.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:06 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Grappig. Sorry hoor, dat ik neerkijk op vreemdgangers
Moet jij weten. Ik beschouw vreemdgangers als mindere mensen, en dat blijf ik ook lekker doen. Vooral omdat ik t zelf nog nooit heb gedaan, en ook nooit zal doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben al ruim 30 jaar getrouwd maar kijk er niet op neer, ieder doet zijn eigen ding.
Droom fijn verder.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:09 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik beschouw vreemdgangers als mindere mensen, en dat blijf ik ook lekker doen. Vooral omdat ik t zelf nog nooit heb gedaan, en ook nooit zal doen.
Ik hoef niet te dromen om mijn eigen mening te hebben hoor, gekkie. En ik hoef ook jouw validatie niet om te weten dat ik het bij het rechte eind heb. Groetjes aan je wijf hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |