Dat is volgens mij maar een heel klein percentage die dat doet. Veel vrouwen zijn als de dood om te worden afgewezen/een blauwtje te lopen. Wel proberen ze hints te geven wanneer ze iemand aantrekkelijk vinden. Veel mannen zijn daar echter blind voor.:pquote:Op maandag 22 juni 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja vrouwen hebben nou eenmaal veel keuze (in de meeste gevallen) maar als zij iemand echt leuk vinden en het een beetje in hun karakter zit zullen zij ook wel een move maken hoor.

Introverte meisjes zullen dat niet zo snel doen nee, maar de extraverte types denk ik wel hoor.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij maar een heel klein percentage die dat doet. Veel vrouwen zijn als de dood om te worden afgewezen/een blauwtje te lopen. Wel proberen ze hints te geven wanneer ze iemand aantrekkelijk vinden. Veel mannen zijn daar echter blind voor.:p

Uit eigen ervaring kan ik dit bevestigen. Eigenlijk vind ik het niet erg als de vrouw het initiatief neemt om een man aan te spreken, maar in 90% (ruwe schatting) van de gevallen moet de man haar aanspreken. Vrouwen geven wel hints af, maar zelf ben ik niet bepaald goed in het lezen van de meer subtielere hints. Het moet bij mij echt overduidelijk zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij maar een heel klein percentage die dat doet. Veel vrouwen zijn als de dood om te worden afgewezen/een blauwtje te lopen. Wel proberen ze hints te geven wanneer ze iemand aantrekkelijk vinden. Veel mannen zijn daar echter blind voor.:p

Kwantitatief wel, kwalitatief niet. Voor veel vrouwen is het ook niet makkelijk. Er zitten wel gasten achter ze aan, maar dit zijn bijna altijd creeps of vage figuren (kijk alleen al naar FOK). Als ze dan een keer een leuke gast tegenkomen blijkt dat hij 3 alternatieven heeft. Pin hem dan maar eens vast zodat hij alleen voor jou gaat..quote:Op maandag 22 juni 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja vrouwen hebben nou eenmaal veel keuze (in de meeste gevallen) maar als zij iemand echt leuk vinden en het een beetje in hun karakter zit zullen zij ook wel een move maken hoor.

Jij zit toch ook achter de vrouwen aan? Jij wilt er toch ook zoveel als mogenlijk versieren.... Wat maakt al die andre creeps en jij die "normale" leuke gast.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Kwantitatief wel, kwalitatief niet. Voor veel vrouwen is het ook niet makkelijk. Er zitten wel gasten achter ze aan, maar dit zijn bijna altijd creeps of vage figuren (kijk alleen al naar FOK). Als ze dan een keer een leuke gast tegenkomen blijkt dat hij 3 alternatieven heeft. Pin hem dan maar eens vast zodat hij alleen voor jou gaat..

Wat bedoel je met vage figuren? Alsof vrouwen niet vaag kunnen zijn en het een match made in heaven blijkt te zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Kwantitatief wel, kwalitatief niet. Voor veel vrouwen is het ook niet makkelijk. Er zitten wel gasten achter ze aan, maar dit zijn bijna altijd creeps of vage figuren (kijk alleen al naar FOK). Als ze dan een keer een leuke gast tegenkomen blijkt dat hij 3 alternatieven heeft. Pin hem dan maar eens vast zodat hij alleen voor jou gaat..

Zeer zeker. Geen idee. Ik ben niet echt normaal te noemen ;-) Maar zeg het ook niet om cool te doen, het is serieus zo.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij zit toch ook achter de vrouwen aan? Jij wilt er toch ook zoveel als mogenlijk versieren.... Wat maakt al die andre creeps en jij die "normale" leuke gast.

Hier wil ik wel wat meer over horen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Zeer zeker. Geen idee. Ik ben niet echt normaal te noemen ;-) Maar zeg het ook niet om cool te doen, het is serieus zo.
Verhalen die vrouwen me vertellen, whatsapp gesprekken die ze me laten lezen, echt serieus... Vroeger snapte ik nooit dat vrouwen naar konden reageren als je ze met goede intenties aanspreekt, maar dat wordt ook steeds duidelijker.

Exen die blijven appen, liefdesbrieven blijven sturen. ''Vrienden'' die ineens liefdesverklaringen gaan uiten na 2 jaar vrienden te zijn. Dronken guys die vlak voor sluitingstijd lamlendig nog wat gaan proberen te ''scoren''. En bovendien gewoon gasten die iets van ze willen, die iets nodig hebben van haar en niet gewoon met de flow van het gesprek mee kunnen gaan.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hier wil ik wel wat meer over horen.

Bedankt voor de toelichting. Mede door zulke verhalen te horen kan ik me iets beter verplaatsen in de positie van de vrouw.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Exen die blijven appen, liefdesbrieven blijven sturen. ''Vrienden'' die ineens liefdesverklaringen gaan uiten na 2 jaar vrienden te zijn. Dronken guys die vlak voor sluitingstijd lamlendig nog wat gaan proberen te ''scoren''. En bovendien gewoon gasten die iets van ze willen, die iets nodig hebben van haar en niet gewoon met de flow van het gesprek mee kunnen gaan.
Naar bedelaars was ik in eerste instantie ook vriendelijk, op een gegeven moment worden het er echter te veel en poeier je ze gewoon af.

De meeste vrouwen vinden die aandacht alleen maar leukquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Om een lekker wijf te zijn in een club waar je gewoon wilt dansen lijkt het me doodvermoeiend als je telkens wordt aangesproken door allemaal gasten

Als het van mannen is die ze leuk vinden ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:33 schreef jasperte het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden die aandacht alleen maar leuk

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dat eenmaal klaar zijn heb ik er blijvend profijt van en een bonk aan zelfvertrouwen bij!

quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:27 schreef Deezertje het volgende:
Al die vakantie en weekendjeswegfoto's op Facebook nu... Ze zullen het best gezellig hebben samen, maar het is wel allemaal lekker selectief. Alleen de happy moments delen. Je leest werkelijk nooit op zulke sites dat ze weer eens bonje gehad hebben over een onbenullig dingetje
Ik sta deze zomer helaas sowieso 2-0 achter.Heb je niet gewoon rosacea/couperose?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dat eenmaal klaar zijn heb ik er blijvend profijt van en een bonk aan zelfvertrouwen bij!A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...

Nee, zijn echt ontstekingen en is helaas erfelijk, meer mensen last van gehad binnen de familie. Toen ik dat andere middel gebruikte was het mooi rustig, maar helaas niet sterk genoeg en kwam 't terug.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon rosacea/couperose?

Hoe heet die aandoening dan? Gewoon Acné?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, zijn echt ontstekingen en is helaas erfelijk, meer mensen last van gehad binnen de familie. Toen ik dat andere middel gebruikte was het mooi rustig, maar helaas niet sterk genoeg en kwam 't terug.
Nu verwacht ik ook geen wonderen straks hoor, gewoon een gladde huid zoals bijna iedereen heeft. Maar je zelfvertrouwen krijgt dan ineens wel een flinke boost dus durf ik wss meer dames aan te spreken, en dat is sowieso al een overwinning dan, ongeacht de uitkomst
Het duurt alleen nog een paar maanden voor resultaat, einde zomer/ begin herfst. En moet ook niet vergeten te genieten van de komende zomer.

Ja. Niet zo erg als je op de meeste plaatjes kan vinden op Google, bij mij zijn het gewoon een aantal plekken waar ze steeds terugkeren. Ook onvoorspelbaar wanneer dus. Heeft niks met stress of voeding te maken, zit echt binnenuit. Als dat van binnen dood is heb ik weer een normale huid zoals ieder anderquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe heet die aandoening dan? Gewoon Acné?

quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Om een lekker wijf te zijn in een club waar je gewoon wilt dansen lijkt het me doodvermoeiend als je telkens wordt aangesproken door allemaal gasten
 klopt wel een beetje
  klopt wel een beetje   

Ah ok, duidelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja. Niet zo erg als je op de meeste plaatjes kan vinden op Google, bij mij zijn het gewoon een aantal plekken waar ze steeds terugkeren. Ook onvoorspelbaar wanneer dus. Heeft niks met stress of voeding te maken, zit echt binnenuit. Als dat van binnen dood is heb ik weer een normale huid zoals ieder ander
 . Ben benieuwd, lijkt me idd wel vervelend.
. Ben benieuwd, lijkt me idd wel vervelend. , tegenwoordig reageer je dan maar met een simpele "jep
, tegenwoordig reageer je dan maar met een simpele "jep  ").
"). 

quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:27 schreef Deezertje het volgende:
Al die vakantie en weekendjeswegfoto's op Facebook nu... Ze zullen het best gezellig hebben samen, maar het is wel allemaal lekker selectief. Alleen de happy moments delen. Je leest werkelijk nooit op zulke sites dat ze weer eens bonje gehad hebben over een onbenullig dingetje
Ik sta deze zomer helaas sowieso 2-0 achter.Heb ik ook last van gehad. Ik heb er ook antibiotica voor gehad. Geen Roaccutane, gelukkig, maar had wel twee kuren nodig. Het heeft mijn zelfvertrouwen ook nooit goed gedaan, maar weet wel dat het altijd over gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dat eenmaal klaar zijn heb ik er blijvend profijt van en een bonk aan zelfvertrouwen bij!
Voor sommige vrouwen is het een afknapper, maar dat is gelukkig voor lang niet alle vrouwen zo. Sowieso, dat je er iets aan laat doen is veel belangrijker dan het resultaat.

Oh die heb je ook wel hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:27 schreef Deezertje het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |