abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153745757
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja vrouwen hebben nou eenmaal veel keuze (in de meeste gevallen) maar als zij iemand echt leuk vinden en het een beetje in hun karakter zit zullen zij ook wel een move maken hoor.
Dat is volgens mij maar een heel klein percentage die dat doet. Veel vrouwen zijn als de dood om te worden afgewezen/een blauwtje te lopen. Wel proberen ze hints te geven wanneer ze iemand aantrekkelijk vinden. Veel mannen zijn daar echter blind voor.:p
  maandag 22 juni 2015 @ 14:21:36 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153745854
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is volgens mij maar een heel klein percentage die dat doet. Veel vrouwen zijn als de dood om te worden afgewezen/een blauwtje te lopen. Wel proberen ze hints te geven wanneer ze iemand aantrekkelijk vinden. Veel mannen zijn daar echter blind voor.:p
Introverte meisjes zullen dat niet zo snel doen nee, maar de extraverte types denk ik wel hoor.

Die hints zijn inderdaad kut. Een vrouw vindt dat als ze een keer zwiept met haar haren dat het al een uitnodiging is om erheen te komen. Loop dan lekker zelf naar die kerel toe joh
Oh.
  maandag 22 juni 2015 @ 14:35:54 #128
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153746224
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 14:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring kan ik dit bevestigen. Eigenlijk vind ik het niet erg als de vrouw het initiatief neemt om een man aan te spreken, maar in 90% (ruwe schatting) van de gevallen moet de man haar aanspreken. Vrouwen geven wel hints af, maar zelf ben ik niet bepaald goed in het lezen van de meer subtielere hints. Het moet bij mij echt overduidelijk zijn.
  maandag 22 juni 2015 @ 21:41:54 #129
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_153758018
We zijn weer teruggevallen op ''De vrouw neemt nooit initiatief'' en ''hints'' :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 22 juni 2015 @ 22:35:29 #130
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_153759967
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja vrouwen hebben nou eenmaal veel keuze (in de meeste gevallen) maar als zij iemand echt leuk vinden en het een beetje in hun karakter zit zullen zij ook wel een move maken hoor.
Kwantitatief wel, kwalitatief niet. Voor veel vrouwen is het ook niet makkelijk. Er zitten wel gasten achter ze aan, maar dit zijn bijna altijd creeps of vage figuren (kijk alleen al naar FOK). Als ze dan een keer een leuke gast tegenkomen blijkt dat hij 3 alternatieven heeft. Pin hem dan maar eens vast zodat hij alleen voor jou gaat..
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 22 juni 2015 @ 23:30:49 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_153761869
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Kwantitatief wel, kwalitatief niet. Voor veel vrouwen is het ook niet makkelijk. Er zitten wel gasten achter ze aan, maar dit zijn bijna altijd creeps of vage figuren (kijk alleen al naar FOK). Als ze dan een keer een leuke gast tegenkomen blijkt dat hij 3 alternatieven heeft. Pin hem dan maar eens vast zodat hij alleen voor jou gaat..
Jij zit toch ook achter de vrouwen aan? Jij wilt er toch ook zoveel als mogenlijk versieren.... Wat maakt al die andre creeps en jij die "normale" leuke gast.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 22 juni 2015 @ 23:52:56 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153762668
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wat bedoel je met vage figuren? Alsof vrouwen niet vaag kunnen zijn en het een match made in heaven blijkt te zijn
Oh.
  maandag 22 juni 2015 @ 23:55:18 #133
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_153762770
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij zit toch ook achter de vrouwen aan? Jij wilt er toch ook zoveel als mogenlijk versieren.... Wat maakt al die andre creeps en jij die "normale" leuke gast.
Zeer zeker. Geen idee. Ik ben niet echt normaal te noemen ;-) Maar zeg het ook niet om cool te doen, het is serieus zo.

Verhalen die vrouwen me vertellen, whatsapp gesprekken die ze me laten lezen, echt serieus... Vroeger snapte ik nooit dat vrouwen naar konden reageren als je ze met goede intenties aanspreekt, maar dat wordt ook steeds duidelijker.
  maandag 22 juni 2015 @ 23:57:27 #134
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153762853
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Zeer zeker. Geen idee. Ik ben niet echt normaal te noemen ;-) Maar zeg het ook niet om cool te doen, het is serieus zo.

Verhalen die vrouwen me vertellen, whatsapp gesprekken die ze me laten lezen, echt serieus... Vroeger snapte ik nooit dat vrouwen naar konden reageren als je ze met goede intenties aanspreekt, maar dat wordt ook steeds duidelijker.
Hier wil ik wel wat meer over horen. :)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 00:01:32 #135
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_153763010
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Hier wil ik wel wat meer over horen. :)
Exen die blijven appen, liefdesbrieven blijven sturen. ''Vrienden'' die ineens liefdesverklaringen gaan uiten na 2 jaar vrienden te zijn. Dronken guys die vlak voor sluitingstijd lamlendig nog wat gaan proberen te ''scoren''. En bovendien gewoon gasten die iets van ze willen, die iets nodig hebben van haar en niet gewoon met de flow van het gesprek mee kunnen gaan.

Naar bedelaars was ik in eerste instantie ook vriendelijk, op een gegeven moment worden het er echter te veel en poeier je ze gewoon af.

Wil niet zeggen dat iedereen zo is hoor, maar kan me goed voorstellen dat als je dit een aantal keer meemaakt als vrouw zijnde dat je verwachtingen van gasten die op je afkomen wel wat bijgesteld worden.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 00:04:26 #136
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153763138
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Exen die blijven appen, liefdesbrieven blijven sturen. ''Vrienden'' die ineens liefdesverklaringen gaan uiten na 2 jaar vrienden te zijn. Dronken guys die vlak voor sluitingstijd lamlendig nog wat gaan proberen te ''scoren''. En bovendien gewoon gasten die iets van ze willen, die iets nodig hebben van haar en niet gewoon met de flow van het gesprek mee kunnen gaan.

Naar bedelaars was ik in eerste instantie ook vriendelijk, op een gegeven moment worden het er echter te veel en poeier je ze gewoon af.
Bedankt voor de toelichting. Mede door zulke verhalen te horen kan ik me iets beter verplaatsen in de positie van de vrouw. :)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 00:09:32 #137
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153763297
Om een lekker wijf te zijn in een club waar je gewoon wilt dansen lijkt het me doodvermoeiend als je telkens wordt aangesproken door allemaal gasten
Oh.
pi_153765210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Om een lekker wijf te zijn in een club waar je gewoon wilt dansen lijkt het me doodvermoeiend als je telkens wordt aangesproken door allemaal gasten
De meeste vrouwen vinden die aandacht alleen maar leuk
  dinsdag 23 juni 2015 @ 01:37:03 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153765271
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 01:33 schreef jasperte het volgende:

[..]

De meeste vrouwen vinden die aandacht alleen maar leuk
Als het van mannen is die ze leuk vinden ja.

Zodra ze aangesproken worden door mannen die ze niet interessant vinden vervalt het leuke gedeelte snel.
Oh.
pi_153767894
Al die vakantie en weekendjeswegfoto's op Facebook nu... Ze zullen het best gezellig hebben samen, maar het is wel allemaal lekker selectief. Alleen de happy moments delen. Je leest werkelijk nooit op zulke sites dat ze weer eens bonje gehad hebben over een onbenullig dingetje :')

Ik sta deze zomer helaas sowieso 2-0 achter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht dat eenmaal klaar zijn heb ik er blijvend profijt van en een bonk aan zelfvertrouwen bij! :)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:32:07 #141
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_153767983
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:27 schreef Deezertje het volgende:
Al die vakantie en weekendjeswegfoto's op Facebook nu... Ze zullen het best gezellig hebben samen, maar het is wel allemaal lekker selectief. Alleen de happy moments delen. Je leest werkelijk nooit op zulke sites dat ze weer eens bonje gehad hebben over een onbenullig dingetje :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht dat eenmaal klaar zijn heb ik er blijvend profijt van en een bonk aan zelfvertrouwen bij! :)
Heb je niet gewoon rosacea/couperose?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_153768118
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Heb je niet gewoon rosacea/couperose?
Nee, zijn echt ontstekingen en is helaas erfelijk, meer mensen last van gehad binnen de familie. Toen ik dat andere middel gebruikte was het mooi rustig, maar helaas niet sterk genoeg en kwam 't terug.

Nu verwacht ik ook geen wonderen straks hoor, gewoon een gladde huid zoals bijna iedereen heeft. Maar je zelfvertrouwen krijgt dan ineens wel een flinke boost dus durf ik wss meer dames aan te spreken, en dat is sowieso al een overwinning dan, ongeacht de uitkomst ;)

Het duurt alleen nog een paar maanden voor resultaat, einde zomer/ begin herfst. En moet ook niet vergeten te genieten van de komende zomer.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:46:03 #143
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_153768209
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, zijn echt ontstekingen en is helaas erfelijk, meer mensen last van gehad binnen de familie. Toen ik dat andere middel gebruikte was het mooi rustig, maar helaas niet sterk genoeg en kwam 't terug.

Nu verwacht ik ook geen wonderen straks hoor, gewoon een gladde huid zoals bijna iedereen heeft. Maar je zelfvertrouwen krijgt dan ineens wel een flinke boost dus durf ik wss meer dames aan te spreken, en dat is sowieso al een overwinning dan, ongeacht de uitkomst ;)

Het duurt alleen nog een paar maanden voor resultaat, einde zomer/ begin herfst. En moet ook niet vergeten te genieten van de komende zomer.
Hoe heet die aandoening dan? Gewoon Acné?
pi_153768264
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:46 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hoe heet die aandoening dan? Gewoon Acné?
Ja. Niet zo erg als je op de meeste plaatjes kan vinden op Google, bij mij zijn het gewoon een aantal plekken waar ze steeds terugkeren. Ook onvoorspelbaar wanneer dus. Heeft niks met stress of voeding te maken, zit echt binnenuit. Als dat van binnen dood is heb ik weer een normale huid zoals ieder ander ;)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:50:58 #145
445676 Wingding
ik ben ik
pi_153768283
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
:D klopt wel een beetje ;)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:55:36 #146
444371 Bowero
Ik ben totaal geweldig.
pi_153768364
Hoi! :D
Ik ben nog steeds totaal geweldig.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:00:37 #147
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_153768447
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja. Niet zo erg als je op de meeste plaatjes kan vinden op Google, bij mij zijn het gewoon een aantal plekken waar ze steeds terugkeren. Ook onvoorspelbaar wanneer dus. Heeft niks met stress of voeding te maken, zit echt binnenuit. Als dat van binnen dood is heb ik weer een normale huid zoals ieder ander ;)
Ah ok, duidelijk :). Ben benieuwd, lijkt me idd wel vervelend.

Zelf heb ik dan rosacea, niet in hele erge vorm hoor, maar wel dat ik snel rood word of gewoon vaak rood ben (mensen zeggen vaak: zo lekker in de zon gezeten :D, tegenwoordig reageer je dan maar met een simpele "jep :)").
Maar het is goed te behandelen door de externe factoren te weten en de juiste middelen te gebruiken (in mijn geval een goede zonnebrandcreme, altijd, ook met dit takkeweer).
Ik ervoer het altijd als negatief dat ik snel rood werd, maar heb vaak genoeg gemerkt dat het eigenlijk absoluut geen probleem was bij m'n "versierpogingen". Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. Maar begrijp idd wel dat het heel slecht is voor je ego.
pi_153768499
quote:

SPOILER
Heb ik ook last van gehad. Ik heb er ook antibiotica voor gehad. Geen Roaccutane, gelukkig, maar had wel twee kuren nodig. Het heeft mijn zelfvertrouwen ook nooit goed gedaan, maar weet wel dat het altijd over gaat.

Voor sommige vrouwen is het een afknapper, maar dat is gelukkig voor lang niet alle vrouwen zo. Sowieso, dat je er iets aan laat doen is veel belangrijker dan het resultaat.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:13:52 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_153769878
quote:

Oh die heb je ook wel hoor.

"Mannen....."
"Kut leven"
"Pffff zo vermoeiend"

Dat soort berichten en dan maar hopen dat mensen gaan reageren. Ik flikker dat soort mensen er direct van af, maar geloof me ze zijn er genoeg!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_153770256
En sommige mensen hebben natuurlijk ook gewoon zelden ruzie.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')