abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152878491
En weer een note erbij natuurlijk. :') Zo doen we dat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_152878595
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:25 schreef Fascination het volgende:
Haha ik moet het altijd heel erg bont maken voor een note :D

Iemand heeft de pik op je denk ik :P
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:56:04 #28
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152880277
quote:
Serieus? Wie heb je zo boos gemaakt dat je steeds notes krijgt? Of beter gezegd, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

On topic: het doel van dit topic is nogal voorbij geschoten heb ik het idee met de meest recente posts. Kan t niet gewoon weer over problemen met versieren gaan ipv andere sociale problemen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152886572
quote:
Omdat je hem een hufter noemde? :')
Ik heb ook een note meer ineens.

quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Wow, kennen jullie die pluff allemaal persoonlijk ofzo?
Mylifeisgrey. En soort van, hij was ook op de meet.
pi_152889700
Nog steeds 4 haha :P
pi_152890408
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mylifeisgrey. En soort van, hij was ook op de meet.
The fak, hij is terug? :o
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:59:35 #32
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152890490
quote:
Waarom zou je daar om geven :') Met mijn vorige account had ik er 150 of zo. Als er echt iets is gaan de modjes wel in je pm/dm zitten.
pi_152912576
Voor wie het nog interesseert... FB verzoek nog niet geaccept, wel nieuwe foto's en vrienden.. las tussen de regels iets over een jongen dus misschien ben ik wel weer net te laat en is ze aan het daten... :) Ben d'r ook niet meer tegengekomen helaas, maar een duidelijke 'geen interesse' dus, al heeft ze m niet geweigerd.

Heb zelf komende week een date dus maakt het al iets minder erg haha..
pi_152934949
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:52 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie het nog interesseert... FB verzoek nog niet geaccept, wel nieuwe foto's en vrienden.. las tussen de regels iets over een jongen dus misschien ben ik wel weer net te laat en is ze aan het daten... :) Ben d'r ook niet meer tegengekomen helaas, maar een duidelijke 'geen interesse' dus, al heeft ze m niet geweigerd.

Heb zelf komende week een date dus maakt het al iets minder erg haha..
Je krijgt toch nooit een bericht van een weigering?

Succes op je date :)
pi_152935010
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef Max23 het volgende:

[..]

Je krijgt toch nooit een bericht van een weigering?

Succes op je date :)
Je kan het wel zien he. Dan staat er gewoon weer "vriend toevoegen" ipv "vriendschapsverzoek is verstuurd"
pi_152935027
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Je kan het wel zien he. Dan staat er gewoon weer "vriend toevoegen" ipv "vriendschapsverzoek is verstuurd"
Oh, weer iets geleerd _O-
pi_152935044
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:35 schreef Max23 het volgende:

[..]

Oh, weer iets geleerd _O-
Waarom heb je mij niet geaccepteerd op fb max? :(
pi_152935083
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Waarom heb je mij niet geaccepteerd op fb max? :(
Ja weet je wat het is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152935110
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:38 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ja weet je wat het is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :')
  dinsdag 26 mei 2015 @ 00:06:07 #40
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152963253
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:56 schreef yats het volgende:

[..]

Serieus? Wie heb je zo boos gemaakt dat je steeds notes krijgt? Of beter gezegd, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

On topic: het doel van dit topic is nogal voorbij geschoten heb ik het idee met de meest recente posts. Kan t niet gewoon weer over problemen met versieren gaan ipv andere sociale problemen?
Och. Het heeft allemaal met elkaar te maken. Stel je eens voor wat voor chick je met zo'n instelling van pluf in je leven krijgt. Bij haar vriendinnen: ''Jah, hij heeft me een diamanten ring gegeven, maar hij moest er gewoon een lening voor afsluiten. Gadverdamme, ik hoef hem niet eens meer''
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_153476256
Hmmm... die meid kwam ik dus weer tegen in de bus: één blik zonder wat te zeggen... geen interesse dus.

Die andere meid van de sportschool die al maanden niks zegt ontloopt me. Ze komt steeds later sporten en zie d'r ook niet meer altijd. Vandaag was ze met een vriendin. Meteen bij binnenkomst keek die vriendin lachend naar haar met zo'n blik: niet gelukt. hij is er nog... Ook geen interesse dus.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 18:23:22 #42
319979 Fok-it
All is well
pi_153476527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... die meid kwam ik dus weer tegen in de bus: één blik zonder wat te zeggen... geen interesse dus.

Die andere meid van de sportschool die al maanden niks zegt ontloopt me. Ze komt steeds later sporten en zie d'r ook niet meer altijd. Vandaag was ze met een vriendin. Meteen bij binnenkomst keek die vriendin lachend naar haar met zo'n blik: niet gelukt. hij is er nog... Ook geen interesse dus.
ik zou niet eens meer bij een sportschool willen sporten waar ik te kennen stond als iemand die je maar beter kan ontlopen tijdens je fitness-uurtje.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 13 juni 2015 @ 03:15:42 #43
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153491413
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

ik zou niet eens meer bij een sportschool willen sporten waar ik te kennen stond als iemand die je maar beter kan ontlopen tijdens je fitness-uurtje.
Lekker toch, nooit hoeven te wachten omdat een toestel dat je wil gebruiken bezet is?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_153491843
quote:

Gebruik de sportschool gewoon om te sporten gozer. Je aanpak werkt niet.
pi_153492728
quote:

Wat heb je bij haar gedaan dan, zelfs ik krijg daar rillingen van over mijn rug als man zijnde o|O :X.

Buiten dat, sport in de sportschool en doe er verder niets.
pi_153494218
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 10:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat heb je bij haar gedaan dan, zelfs ik krijg daar rillingen van over mijn rug als man zijnde o|O :X.

Buiten dat, sport in de sportschool en doe er verder niets.
Maanden creepy aanstaren en nu bekend staan als "die engerd uit de sportschool". Maar Deezertje ziet nu eenmaal iedere scheet die zijn kant op gelaten wordt als blijk van interesse.

Of het is een verdomd goede troll. Het is bijna te ongelofelijk voor woorden je voor te stellen dat iemand daadwerkelijk zo is.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 15 juni 2015 @ 16:54:27 #47
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_153552264
Wordt er hier nog een beetje gehosseld of wa?

Mijn date is een beetje rampzalig afgelopen, heb afgesproken na een (erg leuke) ontmoeting in de plaatselijk club. Leek een ontzettend leuke meid, was erg gezellig maar op de date kwam al vrij snel boven water dat al onze interesses/vrienden/hobbies/ideeën mijlenver uit elkaar lagen. Het was niet ongemakkelijk ofzo en het was evengoed wel gezellig maar het investeren van tijd en moeite niet waard. Helaas, op naar de volgende!
The remedy is the experience.
pi_153552379
Vergeten te melden, leuke dame weer tegengekomen even gepraat maar ze moest snel Door.

Ik Zo wacht of wat ik dan ook zei, ik vind je leuk helaas hoefde ze mijn nummer niet ze had al een piemol
Ik zwaai naar dieren.
pi_153607902
Maagd meld zich.

Na jaren passiviteit en luisteren na standaard tips zoals 'geduld' en 'komt wel' ben ik er klaar mee. Ik wil nu dan toch een begin maken om een actievere houding op te stellen en proberen om wat meer onder de jonge mensen te komen, alleen het probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Ik woon en werk in een omgeving waar alleen mannen zijn, en al sinds mijn middelbare school heb ik mede door mijn technische opleiding ook geen vrouw meer gezien. Dus ik heb helemaal geen ervaring met het contact leggen met vrouwen en vooral versieren is al helemaal moeilijk.

Ondanks dat is mijn frustratie erg groot en wil ik niets anders dan seks met ze hebben maar doordat ik de benodigde sociale vaardigheden en ervaring mis zie ik het somber in.

Weten jullie misschien plekken waar veel jonge mensen, vooral vrouwen samenkomen om eens te experimenteren met eerste contacten leggen.
pi_153607996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
Maagd meld zich.

Na jaren passiviteit en luisteren na standaard tips zoals 'geduld' en 'komt wel' ben ik er klaar mee. Ik wil nu dan toch een begin maken om een actievere houding op te stellen en proberen om wat meer onder de jonge mensen te komen, alleen het probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Ik woon en werk in een omgeving waar alleen mannen zijn, en al sinds mijn middelbare school heb ik mede door mijn technische opleiding ook geen vrouw meer gezien. Dus ik heb helemaal geen ervaring met het contact leggen met vrouwen en vooral versieren is al helemaal moeilijk.

Ondanks dat is mijn frustratie erg groot en wil ik niets anders dan seks met ze hebben maar doordat ik de benodigde sociale vaardigheden en ervaring mis zie ik het somber in.

Weten jullie misschien plekken waar veel jonge mensen, vooral vrouwen samenkomen om eens te experimenteren met eerste contacten leggen.
Verenigingen, uitgaan, bijbaan, festivals?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')