abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152938461
Welkom Spark *O*

Ik vind een bolderkar ook tof, maar voor maar 1 kindje wat in principe best een eind zelf kan lopen een beetje overdreven -O-

Winkelen doe ik meestal als M bij zijn vader is. Als ik weet wat ik moet hebben dan is het wel te doen, maar het is niet echt ontspannen. We doen wel elke woensdag samen de weekboodschappen en daar wil meneer natuurlijk _niet_ in een karretje dus dat is ook altijd een uitdaging :') Goddank is aan het einde een speelhoek, daar kan ik hem dan even neerzetten om mijn lijstje na te lopen.

Bij zo'n bericht:

quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spark gefeliciteerd! *O*

Ik ga met Otje gerust lopend (even) winkelen, ze geeft heel lief een handje, wijst aan wat ze leuk vindt (maar accepteert net zo goed een nee) en vindt roltrappen een groot feest O+
sta ik wel even zo :o te kijken, een kind wat je hand vasthoudt en meeloopt zonder moord en brand te schreeuwen :o :o Het klinkt wel heel knuf O+ En succes met de spuiten dames!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_152938540
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:42 schreef L-E het volgende:

[..]

En waarom is er nog geen opvouwbare bakfiets ontworpen? oO<
Ik zag laatst een advertentie voor een bakfiets die in een paar handelingen omgebouwd kon worden tot wandelwagen! Slechts 3000 dollar! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_152939116
Welkom Sprak, wat heb je daar een leuk peutermeisje!

Dagelijkse / wekelijkse boodschappen gaat prima met de kindjes. Wel met veel geduld en aandacht (laten helpen spullen in het mandje doen, zelfscannen). Maar shoppen voor kleding, dat doe ik niet met peuter erbij. Dat duurt hem gewoon te lang en heb ik mijn aandacht ook te veel nodig bij uitzoeken, passen, etc. Werkt niet idd :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_152939362
Wat knap goitske! Ik zette Eva laatst op een loopfiets met twee wielen en die donderde meteen om! :D

Wat vind ik dit een leuke leeftijd jongens. Ze is zo wijs en kletst ons de oren van het hoofd. Van de week wou ze een banaan en zit ze hardop te denken: 'nog naan, mama vagen mag wel' O+
En laatst zocht ze een kleivormpje die nergens te vinden was en zegt ze: 'auto weg...... Jammer' :')
Soms moeten we echt heel erg lachen om haar uitspraken, heerlijk!
E.
pi_152940723
Heerlijk dat geklets Sparks, kan niet wachten tot Femke ook wat meer zegt. Er komen wel steeds meer losse woordjes, maar combinaties en zinnetjes zijn nog ver weg.

De (week)boodschappen doe ik overigens ook meestal mét de kindjes. Kwestie van iets meer tijd voor uittrekken, en vooral niet proberen te haasten. Lars is vaak de scanmeester, hij loopt met de zelfscanner rond. En als Femke niet rondloopt, maar in het karretje zit, dan stopt zij de (niet-breekbare ;) ) boodschappen in de tas.
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zag laatst een advertentie voor een bakfiets die in een paar handelingen omgebouwd kon worden tot wandelwagen! Slechts 3000 dollar! :D
Er zijn toch wel van die fietskarren die je ook al wandelwagen kunt gebruiken?

Zoiets bijvoorbeeld:
pi_152943419
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:03 schreef Goitske het volgende:

[..]

Jep! Hij rijd op alles tractor, skelter, 12 inch fiets driewieler, loopfiets...hij zat met ruim anderhalf al op een 2 wielerige loopfiets hij is snel met alles
Oh wacht, zijwieltjes. Helemaal niet bij nagedacht dat dat ook een optie was. Denk dat Otje daar ook wel mee uit de voeten kan inderdaad. neefjes en nichtjes gingen met een jaar of drie allemaal naadloos van de loopfiets naar de normale fiets, nooit over zijwieltjes nagedacht
pi_152943553
We gingen vanmorgen naar het peutertheaterfestival. Ze was eerst zo aan het genieten met de knuffels en al het speelgoed, maar van de voorstelling hebben we maar een minuut of tien gezien, knuistjes strak om haar konijn heen en ze zat gewoon te trillen zo eng vond ze het. Gelukkig daarna nog even gespeeld, geschminkt en lekker een groot glas vruchtensap, maar ik baal er nu wel van dat ik net die voorstelling had gekozen. Hij leek op papier zo rustig, lief en knus.

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 09:14 schreef Clubsoda het volgende:
sta ik wel even zo :o te kijken, een kind wat je hand vasthoudt en meeloopt zonder moord en brand te schreeuwen :o :o Het klinkt wel heel knuf O+ En succes met de spuiten dames!
Het kan nog misgaan hier natuurlijk ;) maar Otje is ook gewoon heel rustig, en hoe vreemd het ook mag klinken voor een peuter, heel redelijk. Ik kan echt afspraken met haar maken, en ze weet dat ik heel ver met haar mee ga zo lang zij naar mij luistert.
  maandag 25 mei 2015 @ 13:51:48 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152944046
Spark, was een leuke foto's!

En Shandaly, klinkt als een heerlijke ochtend. En Lars O+ zo lief!

Kletsende kindjes, heerlijk! O+

Ik doe de tussendoor boodschappen wel eens met 3 kinderen. Meer kan ik ook niet meenemen omdat mijn wagentje dan vol kinderen zit dus alles moet in een boodschappentas. De wekelijkse boodschappen doet mijn man met M, dat is prima te doen.

Ophelia, welke voorstelling ben je geweest? Wij gaan volgende week..... hopelijk niet naar enge voorstelling want M is daar ook nogal gevoelig voor.

Nog meer mensen naar de Open Boerderijendag geweest? Wij waren bij een ijsboerderij. Op zich wel leuk. Kindjes hebben lekker gespeeld en op de trampoline gesprongen, ijsje gegeten en geschminkt.
In de auto moest Jolijn huilen omdat ze een Dora koek wilde (heeft ze ook ooit een keer gehad :X ). Op een gegeven moment zei M: "En nu is het klaar met huilen. Waarom moet je huilen? Maar we hebben geen dora koek in huis, dus dat kan nu niet. Thuis gaan we een boterhammetje eten" _O-
pi_152944951
Deze was het Kyara, ik had ook echt bewust deze gekozen met dezelfde reden.

Goed bezig M. :D
  maandag 25 mei 2015 @ 14:26:02 #110
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152945093
Aaah okey, wij gaan naar het peuterfestival in het kabouterbos. Maar weet even niet meer welke voorstelling want er zijn er 3 :')
pi_152946246
quote:
2s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:51 schreef Kyara het volgende:
Spark, was een leuke foto's!

En Shandaly, klinkt als een heerlijke ochtend. En Lars O+ zo lief!

Kletsende kindjes, heerlijk! O+

Ik doe de tussendoor boodschappen wel eens met 3 kinderen. Meer kan ik ook niet meenemen omdat mijn wagentje dan vol kinderen zit dus alles moet in een boodschappentas. De wekelijkse boodschappen doet mijn man met M, dat is prima te doen.

Ophelia, welke voorstelling ben je geweest? Wij gaan volgende week..... hopelijk niet naar enge voorstelling want M is daar ook nogal gevoelig voor.

Nog meer mensen naar de Open Boerderijendag geweest? Wij waren bij een ijsboerderij. Op zich wel leuk. Kindjes hebben lekker gespeeld en op de trampoline gesprongen, ijsje gegeten en geschminkt.
In de auto moest Jolijn huilen omdat ze een Dora koek wilde (heeft ze ook ooit een keer gehad :X ). Op een gegeven moment zei M: "En nu is het klaar met huilen. Waarom moet je huilen? Maar we hebben geen dora koek in huis, dus dat kan nu niet. Thuis gaan we een boterhammetje eten" _O-
JD is vorige week bij de boerderij hier in het dorp geweest. Billie vond het machtig, de koeien, de tractor, het hooi. Hij heeft het er drie dagen over gehad O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 25 mei 2015 @ 15:15:19 #112
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152946299
Ja,ik vind het echt zo leuk!

Meiden wilden dit keer ook geschminkt, voor het eerst. En dan ook all the way. Wit met koeievlekken. Meestal laat ik bij M een soort light versie doen maar die wilde nu ook helemaal :D Ze waren ook helemaal trots dat ze nu koetjes waren O+
pi_152946634
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Oh wacht, zijwieltjes. Helemaal niet bij nagedacht dat dat ook een optie was. Denk dat Otje daar ook wel mee uit de voeten kan inderdaad. neefjes en nichtjes gingen met een jaar of drie allemaal naadloos van de loopfiets naar de normale fiets, nooit over zijwieltjes nagedacht
Jan was 2 jaar 3 maanden dat hij begon te fietsen, kon er net via de bagagedrager op klimmen, voeten konden nog niet aan de grond dus zijwielen moest wel hij is nu 2 1/2
pi_152946978
Eva kreeg een 12 inch fiets met zijwieltjes op haar derde verjaardag. Daar stapte ze op En reed weg. Driewielers snappen ze allebei niet. Hoewel Rosalie nu wel probeert maar de kracht lijkt te missen (of de logica van het rondtrappen)

En pffff de beruchte week is hier weer gestart. Normaal verga ik die dag van de hoofdpijn, maar aangezien ik vrij ben heb ik er maar eens aan toegegeven. Ik heb tot 14.00 liggen slapen :o :@
pi_152947624
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:48 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Makkelijk! Zou wel een beetje een goede nemen, niet zo'n vouwding van de Praxis dan want die gaat het niet houden ben ik bang. Wij hebben deze http://www.beachtrekker.de/products/beachtrekker-life
Echt een fijn ding, lekker groot, heel stevig, goede banden die ook makkelijk over het strand rijden bijvoorbeeld en klein op te vouwen, stuk kleiner dan een kinderwagen iig :).
Dat gaat toch niet op het strand met die kleine wielen?
pi_152947706
Lekker Danic!

Kyara, klinkt als een leuk uitje! Wij waren zaterdag al op de kinderboerderij, we zagen wel dat het zondag schapenscheerdag was met activiteiten, maar gister was I. Zo leuk in de tuin aan het spelen dat we het maar gelaten hebben.

Peuter krijgt een loopfietsje volgende maand al hij 3 wordt. We hebben er nu 1 van de speelotheek geleend en hij snapt het wel een beetje, maar gaat nog niet heel hard. Hij is ook redelijk klein, hij last er echt nog maar net op.

Sneu voor Otje! I. vond de voorstelling van de gruffalo ook erg spannend, hoewel hij het boekje uit zijn hoofd kent ongeveer. Hij was wel 1 van de jongsten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_152948201
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
We gingen vanmorgen naar het peutertheaterfestival. Ze was eerst zo aan het genieten met de knuffels en al het speelgoed, maar van de voorstelling hebben we maar een minuut of tien gezien, knuistjes strak om haar konijn heen en ze zat gewoon te trillen zo eng vond ze het. Gelukkig daarna nog even gespeeld, geschminkt en lekker een groot glas vruchtensap, maar ik baal er nu wel van dat ik net die voorstelling had gekozen. Hij leek op papier zo rustig, lief en knus.

[..]

Het kan nog misgaan hier natuurlijk ;) maar Otje is ook gewoon heel rustig, en hoe vreemd het ook mag klinken voor een peuter, heel redelijk. Ik kan echt afspraken met haar maken, en ze weet dat ik heel ver met haar mee ga zo lang zij naar mij luistert.
Jammer dat ze de voorstelling zo eng vond.

Met Luc gaat het sinds hij 2 is zoveel beter, we maken inderdaad ook afspraken en dat werkt hier ook heel goed. Winkelen met Luc gaat ook prima en houdt ook altijd zonder zeuren mijn hand vast. Hij weet waar hij los mag lopen en waar niet en dat werkt hier gelukkig prima.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_152948359
Ik val weer eens binnen.
Ik mis soms echt 'het makkelijke'. Mijn tweetal is nu ook super leuk, maar het is minder relaxed om in m'n eentje met ze op pad te gaan. Lukt allemaal wel, maar is toch heel anders. Alleen met ze gaan lukt ook niet vaak genoeg met man die amper thuis is. Wel jammer. Maar afgezien daarvan: wat is dit een super leuke tijd!! (2,5 zijn ze nu).
Met een meidenkwartet
pi_152948855
Bij een dure speciaalzaak schoenen voor je dochter kopen a ¤ 100,- want alleen het beste is goed genoeg voor haar.

En er dan drie weken later achter komen dat ze niet zo goed tegen de wasmachine kunnen .. je wilde ze even wassen omdat ze een spuitluier had want ziek.

:{ :'( :')

Ik wilde er ook heel graag op uit o.a. de boerendag. Maar aangezien iedereen hier al sinds woensdag ziek, zwak en misselijk is, is ons hele weekend in het water gevallen. :{

Baal er gruwelijk van want dit zijn de spaarzame momentjes die ik momenteel met ze heb.

Gelukkig heb ik over 5 weken zomervakantie. Komt er iets meer rust in de tent.

[ Bericht 28% gewijzigd door Twinkle20 op 25-05-2015 17:06:25 ]
pi_152949178
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 10:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat knap goitske! Ik zette Eva laatst op een loopfiets met twee wielen en die donderde meteen om! :D

Wat vind ik dit een leuke leeftijd jongens. Ze is zo wijs en kletst ons de oren van het hoofd. Van de week wou ze een banaan en zit ze hardop te denken: 'nog naan, mama vagen mag wel' O+
En laatst zocht ze een kleivormpje die nergens te vinden was en zegt ze: 'auto weg...... Jammer' :')
Soms moeten we echt heel erg lachen om haar uitspraken, heerlijk!
Hij dus echt niet, het is motorisch heel sterk, wel handig met een broer die anderhalf jaar jonger is maar gevolg is wel dat soms wordt hij ouder geschat en denken mensen dat hij meer kan en geestelijk ook verder is maja hij is gewoon 2 1/2
pi_152949196
Beterschap twinkel!
Hier 1 dag samen mn man heeft gewoon hele weekend moeten werken
pi_152950797
Bijna 2,5.... Hij is zooooo leuk!
pi_152951766
Terug van een weekje vakantie. Was erg gezellig. Veel gedaan met peuter en bijna elke nacht heeft ze bij me in bed geslapen O+
pi_152953209
We misten je al Omen :W

Twinkle Beterschap. En balen van die schoenen zeg! Daar zou ik goed ziek van zijn!
pi_152954014
Wat balen zeg Twinkle. Ik baalde ook zo toen mn oudste dr schoenen op dag 3 al krassen op de neus van de schoenen had.

Klinkt goed Omen!

Mijn (morgen precies) 2,5 jarige ging vandaag voor het aller eerst met de trein. Hij vond t helemaal geweldig! O+ O+
*poef* nu is het weg
  maandag 25 mei 2015 @ 22:12:30 #126
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152959474
Wat balen Twinkle! En beterschap :*

Ik vind het knap Goitske!

Omen, welkom terug!

Wat leuk KJ! Hij vindt het echt helemaal geweldig he :D

Wij hadden vandaag voor de eerste keer een poepje op het potje. Van D. En ze was heul erg trots. Was ook nog eens op eigen initiatief. Hopelijk doet goed voorbeeld, goed volgen....
pi_152966091
Kj pretletter *O*

Trein gaan we van de zomer ook een keertje doen!

Hoop het ook voor je Kyara *O* . Wat knap!

Zo.. afgelopen nacht geen kots of diarree gezien.. geen bedden verschonen. Geen kindjes onder de douche hoeven te zetten. Dus hopelijk zijn ze aan de betere hand *O*
pi_152967657
KJ dat snoetje O+

Goed bezig D. ^O^
pi_152968022
Klinkt positief Twinkle ^O^
pi_152983583
KJ, wat een gave foto O+
En al 2,5 jaar *O*

Kyara, knap van D *O*

Twinkle, gelukkig dat de kindjes aan de betere hand zijn :*
pi_152983844
Gisteren zat ik mijn vakantiefoto's terug te kijken en kwam ik een foto tegen waar je zo goed ziet hoe temperamentvol Riley is en ik raakte daar zo ontroerd van. Het maakte me toen zo gelukkig dat ik zo'n temperamentvol kindje heb.
Op momenten dat Riley zo bezig is, kan het mij zo onzeker maken of ik het allemaal wel goed doe (er zijn trouwens ook momenten dat ik weet dat ik,het goed doe hoor).
Maar die foto liet mij beseffen dat ik haar gewoon zo geweldig vind O+
  dinsdag 26 mei 2015 @ 20:09:07 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152986226
Sparkling nog gefeliciteerd met je mooie dame O+

En dan zag ik nog leuke jommetjes voorbij komen van Goitske en KJ O+

Wij hadden een drukke dag gisteren, heerlijk naar het strand geweest en ook nog bij de Open boerderij dag. Dame wilde perse op het witte paard en dat was niet de kleinste :X
Plaatje bij het praatje en gewoon ff spammen ;) Omdat het kan. :P

:P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_152986287
Och wat een pretletter Susie :)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:47:29 #134
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152990627
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:58 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren zat ik mijn vakantiefoto's terug te kijken en kwam ik een foto tegen waar je zo goed ziet hoe temperamentvol Riley is en ik raakte daar zo ontroerd van. Het maakte me toen zo gelukkig dat ik zo'n temperamentvol kindje heb.
Op momenten dat Riley zo bezig is, kan het mij zo onzeker maken of ik het allemaal wel goed doe (er zijn trouwens ook momenten dat ik weet dat ik,het goed doe hoor).
Maar die foto liet mij beseffen dat ik haar gewoon zo geweldig vind O+
Prachtig stuk. Nu wil ik de foto zien :D
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:47:56 #135
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152990654
Leuke foto's Susie! Wat wordt ze groot! En held op dat paard!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 21:49:08 #136
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152990715
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Och wat een pretletter Susie :)
Op het strand was haar broek op een gegeven moment natuurlijk nat, dus die uit en vervolgens ging ze in haar onderbroek (nog met jas etc aan) in de zee zitten :X Pretletter inderdaad :Y
pi_152991075
Wat een vrolijkerd KJ! Je kan zien dat hij echt geniet van de treinreis.

Susie, wat heeft ze lang haar O+ En ook al zo'n pretletter!

Kyara, wat superknap!!

Hoi Omen , welkom terug van vakantie. Ik zag dat je prachtige foto's had op Facebook O+

Twinkle, schoon en fris gebleven? :+
E.
pi_152991204
Ik heb een fikse oorontsteking te pakken en krijg spontaan medelijden met al die kleine kindjes die dat zo vaak hebben. Ik ben geen watje maar deze pijn is behoorlijk afschuwelijk.
Gelukkig kan ik Eva al wel veel uitleggen en begrijpt ze al heel veel. Ze zei vandaag eerst: 'mama dokter weest'.
Al zei ze vanavond: 'Ava pijn oor' mevrouw de papegaai heeft ook wat opgevangen 😂
E.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:01:49 #139
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_152991312
Pff net even boos na het lezen van flints schriftje van het kinderdagverblijf.
Flint praat op het kdv gewoon niet.
Hij vertikt het gewoon
Zelf denk ik dat dit komt omdat hij vanalles te doen heeft en omdat de groep soms groot is met vooral oudere kindjes.
Thuis praat hij veel en heel duidelijk en herhaald alles wat je zegt....
Staat er in zijn schriftje dat ze zijn taalontwikkeling meer gaan stimuleren. Opzich prima maar dit is niet overlegd met mij toen ik hem kwam halen. Ik wil eerst weten hoe! Want ik ken flint, als hij iets echt moet en hij heeft geen zin wordt het alleen een groter drama! Bovendien mag hij van mij ook best gewoon kind zijn die gewoon lekker speelt op zijn manier... Als ze dit vanmiddag hadden gezegd toen ik hem kwam halen had ik om uitleg kunnen vragen en dingen kunnen toelichten
Want hij gaat op dit moment juist thuis super hard met praten ( veilige plek) morgen toch eens bespreken....

Oh susie wat fijn! Wij nog 69 dagen en dan een week aan het strand kan niet wachten!!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:09:21 #140
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152991675
Op zich niet zo verkeerd toch dat ze daar aandacht aan besteden? Ik begrijp geloof ik het probleem niet zo maar misschien ben ik daarin weer te makkelijk. Hij zal toch geen schade oplopen als ze wat woordjes met hem oefenen lijkt me?
pi_152991832
Eens met kyara, al kan ik me wel voorstellen dat je liever had gehad dat ze het ook even persoonlijk besproken hadden.
E.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:15:57 #142
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152991998
Ik denk dat het meer "boosheid" is over het feit dat ze het in het schriftje moet lezen en het niet mondeling is besproken. Lijkt mij ook niet meer dan logisch dat ze dat met je bespreken eigenlijk?
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:16:53 #143
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_152992042
Ik had het graag toegelicht zodat ik bijvoorbeeld kon vertellen dat hij heel erg graag leest daar daag je hem mee uit en vindt hij leuk.
Moet geen " verplicht " riedeltje worden want dan gooit hij zn kont tegen de krib...
( boos is ook een groot woord baalde er vooral van dat ze mij niet even mee laten denken is misschien betere omschrijving)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:18:45 #144
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152992146
Ik vind het alleen maar goed dat ze een mogelijke taalachterstand signaleren en daarop acteren. Als je dat soort dingen niet wilt moet je je kind niet naar een kdv brengen, die hebben namelijk allemaal een pedagogisch beleid waarin dit soort dingen staan beschreven.
Dat de communicatie te wensen overlaat staat buiten discussie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_152992148
Ik denk dat ze hem ook niet op een stoel zetten en woorden laten opdreunen ;) ze doen dat, neem ik aan, op zo'n manier dat hij denkt dat ze spelen maar in werkelijkheid leert hij ook nog eens wat extra taal.
Ik kan me wel goed voorstellen dat je baalt van de communicatie, zou ik ook hebben.
E.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:19:15 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152992173
Ik zou t ook niet leuk vinden als ze zoiets in een schriftje schrijven. Moet idd gewoon even mondeling. Dat ze er mee willen oefenen (mits op een speelse manier) is opzich alleen maar goed natuurlijk :Y

En haaaai :W ik hou t niet bij hier!
pi_152992218
Heeee LB! Hoe is het met jouw mooie E?
E.
pi_152992232
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:16 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik had het graag toegelicht zodat ik bijvoorbeeld kon vertellen dat hij heel erg graag leest daar daag je hem mee uit en vindt hij leuk.
Moet geen " verplicht " riedeltje worden want dan gooit hij zn kont tegen de krib...
( boos is ook een groot woord baalde er vooral van dat ze mij niet even mee laten denken is misschien betere omschrijving)
Een echte peuter dus. :D kont tegen de krib, zo nu en dan.
Maar ze hadden het even mondeling toe kunnen lichten, ben ik het mee eens.
Make my day!
pi_152992237
*spam*

die MED voor de regels :)

[ Bericht 85% gewijzigd door Kyara op 26-05-2015 22:28:24 ]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:22:18 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152992327
E vindt het de laatste tijd best moeilijk / spannend om naar het kdv gebracht te worden. Ze zit nu een maand op de peutergroep. maar het is blijkbaar toch nog niet zo vertrouwd als de babygroep. Ze is ook bekaf aan het eind van de dag :') Al krijg ik haar dan niet mee naar huis omdat ze zo lekker aan het spelen is, dus ze heeft het er wel leuk.

Maar ze is sowieso een beetje wiebelig momenteel, herkennen de moeders van leeftijdsgenootjes dit? Snel huilen, soms huilend wakker (nachtmerrie?), snel moe (maar soms na een uurtje middagslaap al weer wakker :X ) etc etc....
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:23:39 #151
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_152992402
Nou van taalachterstand is naar mijn idee geen sprake van omdat hij thuis wel volop praat en duidelijk
Ik denk zelf dat hij zich niet " vrij" genoeg voelt op de groep door misschien de grote van de groep. Hij oogt ook altijd erg verlegen terwijl hij thuis en buiten huis juist super vrij is
Dit denk ik omdat hij een tijd terug er was en weinig kindjes en hij dan wel ineens praat!
Dan heb je denk ik een ander soort probleem dan niet willen/ kunnen praten!
Morgen ga ik sowieso even navragen hoe en wat.
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:23:40 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152992405
Verder gaat ze onverminderd als een speer :o Er komen hele volzinnen uit, ze heeft vandeweek mijn kleren uitgezocht (stond voor de kast: "Deze? Neeee. Deze dan? Nee ook niet. Wil je deze aan mama? Ja? :') O+ )
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:24:39 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152992450
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef Ereshkigal het volgende:
Nou van taalachterstand is naar mijn idee geen sprake van omdat hij thuis wel volop praat en duidelijk
Ik denk zelf dat hij zich niet " vrij" genoeg voelt op de groep door misschien de grote van de groep. Hij oogt ook altijd erg verlegen terwijl hij thuis en buiten huis juist super vrij is
Dit denk ik omdat hij een tijd terug er was en weinig kindjes en hij dan wel ineens praat!
E praatte op het kdv ook veel minder dan thuis geloof ik hoor :Y Nu staat het mondje zelden meer stil, maar het duurde daar veel langer voor ze haar hoorden praten.
pi_152992519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef Ereshkigal het volgende:
Het KDV zegt dus dat hij nooit praat. Hoe lang zit hij nu al in die groep? En heb je de indruk dat hij het er wel op zijn gemak is?
Make my day!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:28:52 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152992644
Ja kut, moest een spammert editen, is mijn eigen post weg.

Echt, mod zijn is zwaar.
pi_152992697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:24 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

E praatte op het kdv ook veel minder dan thuis geloof ik hoor :Y Nu staat het mondje zelden meer stil, maar het duurde daar veel langer voor ze haar hoorden praten.
Hier ook zo ja, lijkt me wel normaal.

Wat knap van E joh! Al zo goed praten O+

We zijn vorige week trouwens weer met Eva bij de kinderarts geweest, ze was weer iets aangekomen dus dat is fijn! Ze weegt 11,5 kilo met kleren aan en is 87,5 cm.
De Movicolon die ze heeft voorgeschreven gekregen twee maanden terug doet zijn werk goed want momenteel komt er vrijwel dagelijks ontlasting. We moeten het nog zes weken dagelijks geven en dan kijken of het lukt om hem om de dag te geven. Als dat ook goed gaat na een paar weken helemaal stoppen. Gaat het niet moeten we terug komen en worden er verdere onderzoeken in gang gezet. De kinderarts denkt aan een zware obstipatie die een keer goed opgelost moet worden maar wij geloven er niet zo heel erg in, het speelt al twee jaar tenslotte en eerder zat ze ook aan de Movicolon. Maar we proberen het wel, als we ook maar de indruk krijgen dat het weer vastloopt hangen we meteen weer aan de telefoon.
E.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:31:06 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152992768
Eresh, de communicatie verdient geen schoonheidsprijs, ik dacht ook dat je pislink was nav je eerste post, begrijp nu je nuance beter. Maar ze zullen waarschijnlijk spelenderwijs beetje met hem gaan oefenen, zou me daar niet te druk om maken.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:34:00 #158
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_152992905
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef agter het volgende:

[..]

Het KDV zegt dus dat hij nooit praat. Hoe lang zit hij nu al in die groep? En heb je de indruk dat hij het er wel op zijn gemak is?
Vanaf september vorig jaar
Overgang was erg lastig voor hem
Als ik hem kom halen speelt hij wel maar is hij zo anders als thuis ( terughoudend) hij is ook een van de jongste daar op de groep.
Ligt er ook enorm aan wie er op de groep is trouwens ja...meneer heeft voorkeur haha...buiten dat gaat hij super graag er naar toe en krijg ik hem amper mee naar huis dus dat zit wel goed...hij kijkt wat meer de kat uit de boom zeg maar
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_152993063
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:34 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Vanaf september vorig jaar
Overgang was erg lastig voor hem
Als ik hem kom halen speelt hij wel maar is hij zo anders als thuis ( terughoudend) hij is ook een van de jongste daar op de groep.
Ligt er ook enorm aan wie er op de groep is trouwens ja...meneer heeft voorkeur haha...buiten dat gaat hij super graag er naar toe en krijg ik hem amper mee naar huis dus dat zit wel goed...hij kijkt wat meer de kat uit de boom zeg maar
Klinkt niet vreemd hoor.
meer alsof ie wat moeite heeft zijn plek in de groep in te nemen.
Make my day!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:39:34 #160
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_152993210
Daarom denk ik dat taal geen prioriteit heeft maar meer plek in de groep? Al weet ik zeker dat als ze gaan lezen hij dit geweldig vindt...Hopelijk weten ze waar ze aan beginnen dan wil hij niks anders meer boekenwurm :)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_152993307
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:39 schreef Ereshkigal het volgende:
Daarom denk ik dat taal geen prioriteit heeft maar meer plek in de groep? Al weet ik zeker dat als ze gaan lezen hij dit geweldig vindt...Hopelijk weten ze waar ze aan beginnen dan wil hij niks anders meer boekenwurm :)
Hopelijk gaat het hand in hand: als hij zich meer verbaal uit, hij zijn plekje beter in kan nemen.
Make my day!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:42:32 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152993360
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:29 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Hier ook zo ja, lijkt me wel normaal.

Wat knap van E joh! Al zo goed praten O+

We zijn vorige week trouwens weer met Eva bij de kinderarts geweest, ze was weer iets aangekomen dus dat is fijn! Ze weegt 11,5 kilo met kleren aan en is 87,5 cm.
De Movicolon die ze heeft voorgeschreven gekregen twee maanden terug doet zijn werk goed want momenteel komt er vrijwel dagelijks ontlasting. We moeten het nog zes weken dagelijks geven en dan kijken of het lukt om hem om de dag te geven. Als dat ook goed gaat na een paar weken helemaal stoppen. Gaat het niet moeten we terug komen en worden er verdere onderzoeken in gang gezet. De kinderarts denkt aan een zware obstipatie die een keer goed opgelost moet worden maar wij geloven er niet zo heel erg in, het speelt al twee jaar tenslotte en eerder zat ze ook aan de Movicolon. Maar we proberen het wel, als we ook maar de indruk krijgen dat het weer vastloopt hangen we meteen weer aan de telefoon.
Oef, wel fijn dat het nu werkt, maar ik hoop dat dat met afbouwen ook zo blijft!

En verder vind ik die overeenkomst tussen onze Evaatjes zo mooi :D O+ Mijne woog de dag na dr verjaardag 11,9 kilo bij 88 cm :D
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:55:35 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152993944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Verder gaat ze onverminderd als een speer :o Er komen hele volzinnen uit, ze heeft vandeweek mijn kleren uitgezocht (stond voor de kast: "Deze? Neeee. Deze dan? Nee ook niet. Wil je deze aan mama? Ja? :') O+ )
O+

En was het wat? Gecombineerd met regenlaarzen?

Peuters en regenlaarsjes <3
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:57:09 #164
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_152994018
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:55 schreef Kyara het volgende:

[..]

O+

Liefst alleen romper en regenlaarzen ;-)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:58:48 #165
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152994088
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:57 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Liefst alleen romper en regenlaarzen ;-)
ja :D

liefst nog zonder romper.

Maar wel vlindervleugels, ketting en een haarspeldje
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:00:13 #166
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152994147
Oh deze moet ik even delen. Haal hem zo weer weg dus svp niet quoten

*knip*

[ Bericht 47% gewijzigd door Kyara op 27-05-2015 00:05:45 ]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:00:43 #167
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_152994169
Vergeet de veel te grote zonnebril niet
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:01:52 #168
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152994218
en de handtas. Want "schappetjes" doen. O+
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:15:53 #169
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_152994779
Aaah M. GE-WEL-DIG weer _O- !

Oh hai, ik hier? Ja ik lees nog mee, maar maak weinig spannends mee met mijn bijna-kleuter die d'r oren door het doucheputje gespoeld heeft :').
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:27:19 #170
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152995211
Aaaah, vertel eens wat meer NTS!!!

en bijna-kleuter :X (vooral figuurlijk dan toch)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:44:43 #171
37306 Ereshkigal
ereshkigal
pi_152995764
Oh...shit...
Ik had gehoopt dat zodra ze kleuter worden die oren wel ineens zn werk zouden doen...:|
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:48:43 #172
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_152995877
Ze is sinds Piranha in het zkh gelegen heeft amper meer te handelen. En nu Piranha 'iets' meer aandacht vraagt dan gemiddeld is het helemaal bal. Van pannekoek op de tv smeren tot je duurste badolie leegknijpen in de wc, 2 minuten geen ogen op haar is vragen om ellende.
Dus mijn moeder is nu semi-permanent in huis om o.a. als collega-politieagent op treden.

Morgen gesprek op de basisschool over de mogelijkheid tot overdracht, waarschijnlijk start ze na de zomervakantie al.
  woensdag 27 mei 2015 @ 00:05:01 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152996331
Oh ja, draak gaat eerder starten he. Spannend! Hopelijk krijg je het allemaal geregeld.

Het zijn wel een heleboel spannende dingen hoor ;) Nee, maar wel heftige periode zo. Hopelijk brengt school straks meer uitdaging maar ook rust en structuur :*
pi_152998205
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:48 schreef NotTheSame het volgende:
Ze is sinds Piranha in het zkh gelegen heeft amper meer te handelen. En nu Piranha 'iets' meer aandacht vraagt dan gemiddeld is het helemaal bal. Van pannekoek op de tv smeren tot je duurste badolie leegknijpen in de wc, 2 minuten geen ogen op haar is vragen om ellende.
Dus mijn moeder is nu semi-permanent in huis om o.a. als collega-politieagent op treden.

Morgen gesprek op de basisschool over de mogelijkheid tot overdracht, waarschijnlijk start ze na de zomervakantie al.
Omg! Wat een gedoe vond 2x een sudo incident al irritant genoeg!
Fijn dat ze eerder kan starten hopelijk brengt dat haar meer rust en uitdaging
pi_152998329
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:44 schreef Ereshkigal het volgende:
Oh...shit...
Ik had gehoopt dat zodra ze kleuter worden die oren wel ineens zn werk zouden doen...:|
Oost Indisch doof blijven ze :+ (hoewel toen mijn kleuter echt niet luisterende bleken zijn oren echt kapot te zijn ;))

En wat een drukte hier! Leuk!
Ik heb alles gelezen, maar ben de helft vergeten :@
Las iets over extra taal stimulatie. De manier waarop is een beetje jammer gegaan idd. Wel fijn dat ze het signaleren en misschien met wat extra stimulatie durft ie ook meer te praten daar, gewoon door de extra aandacht.

Praten gaat hier wel goed :') haar bijnaam is scheepstoeter, alles moet een een volume gezegd worden pfff. Kleuter zegt ook regelmatig tegen haar dat ze niet moet schreeuwen :') maar het is vaak enthousiasme van haar. Dramaqueen in de dop is het wel. Een echt meisje ool wel :D
Vrijdag zijn ze bij kleuter op school samen op de foto geweest. Ben heel benieuwd naar hoe de foto geworden is :D

En ze blijft maar groot worden...
  woensdag 27 mei 2015 @ 08:14:00 #176
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152998646
Sonnetje wat wordt ze alweer groot! O+

Hier ook een die niet goed luistert, of hoort eigenlijk, want 18 juni worden er buisjes geplaatst. Hopelijk luistert ze daarna dus beter ;)

En 15 juni heb ik al een kennismakingsgesprek met de directrice van de basisschool :X Alleen omdat ik had gemaild of ze in de berengroep geplaatst kom worden en hoe het straks gaat met de wendagen. Ze pakt lekker door in ieder geval :D
  woensdag 27 mei 2015 @ 09:41:50 #177
171422 LadyBlack
paint it black
pi_152999807
quote:

[..]

O+

_O-

Nee ze had een uiterst charmante jurk voor me uitgezocht. Met een zwarte maillot, en dat wou ze dan zelf ook aan graag oO<
pi_153000620
Susie, wat een leuke dame O+

quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Prachtig stuk. Nu wil ik de foto zien :D
Bij deze. Ze was het er even niet mee eens :D

Spark, beterschap :*
Fijn dat de movicolon zijn wek goed doet.
Grappig dat jouw E en LB haar E zo gelijk opgaan qua lengte en gewicht O+

Eres, niet een nette manier om het alleen in het schriftje te zetten en het niet te overleggen met jou. Maar wel fijn dat ze zo letten op de taalontwikkeling van de kinderen

LB, haai :W
En heel herkenbaar dat wiebelige. Ik heb haar sinds haar tweede al vaker een nachtje in mijn bed gehad dan de eerste twee jaar opgeteld.
Leuk dat ze zo goed praat O+
En kleding helpen uitzoeken. Hoe lief O+ . Riley helpt me niet met uitzoeken, maar als ik dan een jurkje aantrek krijg ik wel haar volle goedkeuring: "Mooi, mama"

Kyara, :* voor het zware leven van een mod

quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:00 schreef Kyara het volgende:
Oh deze moet ik even delen. Haal hem zo weer weg dus svp niet quoten

*knip*
Aaah. Gemist -O-

Peuters met regenlaarzen O+
Ze doet ze zelf aan hier. Vaak wel aan de verkeerde voet. Zelf schoenen aandoen gaat hier steeds beter. Maar dus wel 9 van de 10 keer verkeerde voet

NTS, :W
Hopelijk komen jullie gauw in rustiger vaarwater. Lief dat je moeder wel meehelpt. :*

Sonnetje, wat is jouw meisje al groot. O+
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:38:29 #179
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153004079
Dacht inderdaad al dat je die bedoelde. Geweldige foto O+

Regenlaarsjes doen ze hier ook zelf aan. Soms ook verkeerde voet inderdaad. Gewone schoenen gaan wat lastiger maar willen ze ook perse zelf doen }:| Uit gaat dan weer iets te makkelijk. (in een winkelwagentje schoen uittrekken en weggooien. En dat je daar dan pas bij de auto achterkomt en vervolgens weer alle winkels langs kan om die schoen te zoeken }:| Volgende keer duct tape.
pi_153005039
Oh schoen uittrekken. Hier dus ook. Zodra we ergens stil staan, gaan die dingen uit :D
Of in de auto. Staan we bij de afslag naar de winkel en doet zij ze uit. Uitleg dat we er bijna zijn, wordt gewoon genegeerd :D
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:21:42 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153005323
Ja, of er vliegt ineens een schoen door de auto :X

De meiden zitten in een beleefde fase. "papa, mag ik een slokje water drinken?" "mama, mag ik even buiten spelen?" (ja, inclusief het slokje en het even :') ). Stond laatst in de rij bij de kassa met de kinderen en we moesten beetje lang wachten dus ik gaf ze zo'n alfabetkoekje. Hoor je zo in 3-voud "dank je wel mama!" en dan J en nog even achteraan "dank je wel lieve mama" O+

(dat was ook een gevalletje, doen ze anders noooooooooit :') )
pi_153005794
Sommige fases mogen best lang duren he?

Femke kan in haar autostoel niet bij haar voetjes, en zo te horen is dat maar goed ook ;) Ze heeft ook iets tegen haar slabbertje trouwens. En ze heeft zelf ontdekt hoe ze dat strikje daarvan loskrijgt, dus tijdnes het eten moeten we regelmatig opnieuwe het slabbertje strikken. Al vraag ik me soms ook wel eens af waarom, want ze veegt haar handjes sowieso regelmatig af onder haar slab... of in haar haren :X
Afgelopen weekend had ik wentelteefjes gebakken, lekker met een beetje suiker erover... Na de lunch zag ze er zelf ook uit als een wentelteefje ;) met suikerkorreltjes óveral!

Prachtige foto Omen, O+
en Sonnetje ook, jee wat wordt ze al groot! :o

NTS :*
pi_153006014
Beleefde peuters O+
Op de camping moest mijn zus laatst niesen 's avonds. Hoorden we uit de de slaapkamer: "Sondheid" :D

Shandaly, hier eet ze ook zonder slabbetje. Slabbetjes zijn voor baby's :{w
En een wentelteefje Femke. Hoe lief klinkt dat O+
pi_153006278
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:21 schreef Kyara het volgende:
Ja, of er vliegt ineens een schoen door de auto :X

De meiden zitten in een beleefde fase. "papa, mag ik een slokje water drinken?" "mama, mag ik even buiten spelen?" (ja, inclusief het slokje en het even :') ). Stond laatst in de rij bij de kassa met de kinderen en we moesten beetje lang wachten dus ik gaf ze zo'n alfabetkoekje. Hoor je zo in 3-voud "dank je wel mama!" en dan J en nog even achteraan "dank je wel lieve mama" O+

(dat was ook een gevalletje, doen ze anders noooooooooit :') )
Wat een welopgevoede peutertjes zeg. :+
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:54:32 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153006345
Zonder slab eten :o
Avondeten gaat misschien nog wel. Maar yoghurt zonder slab? :N :N :N
pi_153006358
quote:

[..]

O+

Aiden is gek op z'n regenlaarsjes. En ze passen precies bij zijn jas (waar hij ook gek op is) en de laarsjes geven licht tijdens het lopen. 8-)
pi_153007098
Ik heb echt nog nooit een slab gebruikt bij het avondeten. Wat een ondingen zeg. Dan maar alles onder.

En dat beleefde heerlijk he. Gister had ik overleg op school en moesten ze daar even spelen o.a. bij de andere juf. Zegt kyan dankje voor het spelen juf kelly O+

En dan de andere kant. Net gooit hij alles in de put. Gelukkig had ik het door voor hij er echt iets belangrijks in gooide.
pi_153007110
Oh en Riley en Elise ♡
pi_153020353
Liever toch een slab dan 3 keer per dag omkleden... zo leuk vind ik de wasmachine nou ook weer niet ;)
En momenteel hebben we sowieso een probleem... Schijnbaar zit heel Eindhoven en een deel van de omgeving zonder water. Er komt geen druppel meer uit de kraan... :'( Ik hoop maar dat het snel is opgelost.

Femmetje is een beetje ziekjes vandaag... dacht eerst dat ze zo hangerig was omdat ze geen middagdutje had gedaan, maar toen ons bouwvakkertje ook niet wilde eten merkten we toch dat er meer aan de hand was. 39+ koorts :(
Hopelijk wordt ze niet misselijk... als ze gaat spugen hebben we een groot probleem zo zonder water
  woensdag 27 mei 2015 @ 21:22:56 #190
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_153021072
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 14:17 schreef As1981 het volgende:
Ik heb echt nog nooit een slab gebruikt bij het avondeten. Wat een ondingen zeg. Dan maar alles onder.

En dat beleefde heerlijk he. Gister had ik overleg op school en moesten ze daar even spelen o.a. bij de andere juf. Zegt kyan dankje voor het spelen juf kelly O+

En dan de andere kant. Net gooit hij alles in de put. Gelukkig had ik het door voor hij er echt iets belangrijks in gooide.
Hier ook nooit een slab. Bij geen van de kinderen. Vreselijk. Ook mensen die hun kind er de hele dag mee laten lopen, echt vreselijk.
Bram zegt bij alles wat hij krijgt dankoewel. Een kassameisje moest er laatst heel erg om lachen.
pi_153021450
Luc kwijlt (nog steeds ;( ) zo erg dat hij wel zo'n kwijlslabbetje om moet anders is zijn shirt de hele dag zeiknat :(
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:05:25 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153023191
E krijgt alleen een slab om als ze er om vraagt, of als ze pasta met tomatensaus eet en mooie kleren aan heeft oO< Maar over het algemeen eet ze echt netjes genoeg om zonder te doen. Gelukkig maar, want ook zij kan ze zelf afkrijgen :')

Oh en ik moet nog even O+ O+ O+ voor de meisjes van Susie, Sonnetje en Omen! Zo leuk, die plaatjes in actie O+
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:07:34 #193
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_153023275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
E krijgt alleen een slab om als ze er om vraagt, of als ze pasta met tomatensaus eet en mooie kleren aan heeft oO< Maar over het algemeen eet ze echt netjes genoeg om zonder te doen. Gelukkig maar, want ook zij kan ze zelf afkrijgen :')

Oh en ik moet nog even O+ O+ O+ voor de meisjes van Susie, Sonnetje en Omen! Zo leuk, die plaatjes in actie O+
Tomatensaus bleekt eruit in de zon.
  woensdag 27 mei 2015 @ 22:12:32 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153023487
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 22:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tomatensaus bleekt eruit in de zon.
Goeie tip ^O^

Maar toch vind ik voorkomen nog beter dan genezen oO<
pi_153025280
Hier ook geen slabben meer. Ze blieven geen saus, dus dat probleem hebben we niet. En appelmoes gaat er wel uit in de was :+
pi_153025643
Ik heb geen slab meer gebruikt sinds ze 1 is :D. Het is wel veel wassen, maar ik heb een hekel aan slabs wassen!

Maar ik ga weer... Nog 3 maanden, als hoort ze al meer hier dan in het dreumestopic.
Home is where the O+ is...
pi_153027378
Ik haat wassen en ben daarom fan van de Ikea verfschorten als slab. Werkt perfect en simpel schoon te maken met een doekje.
pi_153027423
Wij hebben maar 1 slab: zo'n neopreen ding. Wordt dagelijks gebruikt en gaat gewoon de vaatwasser mee in. Ideaal. :)
Make my day!
pi_153030000
Sonnetje, wat een grote dame al!

NTS, het klinkt behoorlijk pittig :*

Omen, ze kijkt inderdaad alsof ze het ergens Heel Erg niet mee eens is :D

Kyara :o wat praten jouw dames al goed joh! En nog beleefd ook, keurig :D

Beterschap Shandaly! Is ze nog gaan spugen?

Eva vond vanochtend 5.15 een mooie tijd wakker te worden. Verdomde kiezen :( ze zitten haar al een paar weken te irriteren en er zitten grote bulten maar doorkomen, ho maar..
Tijd voor koffie :Y)
E.
pi_153030079
Hier ook al heel lang geen slab meer. Shirts zijn na een dag toch wel vies. Alleen voor tomatensaus op een licht shirt nog een enkele keer het ikeaschort. Maar dat laat hij wel gewoon zitten gelukkig :).
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')