abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:08:39 #1
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152865816
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

vrijdag 22 mei 2015 @ 21:10:03 #2
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152865877
Leuke peuteranekdotes in het vorige deel.

Ik mis Omen trouwens! Wat ben je stil, gaat het wel goed met je?
pi_152866338
Oh Danic wat heftig zeg. Ik hoor hier niet meer dus had het niet meegekregen. Wanneer krijg je de uitslagen?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:39:22 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_152866914
Die tweeling van jou Kyara! _O- Ik heb zo'n medelijden met M, die krijgt nog wat te stellen met ze.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:44:15 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152867111
Ja :D hoewel het me ook heel erg meevalt hoe hij met ze om gaat. Meiden hebben nog wel ontzag voor hem als grote broer en zo voelt hij zich ook. Maar daarnaast ook veel samenspelen door het geringe leeftijdsverschil. En ze stimuleren elkaar daarin ook heel erg. De meiden slepen M mee in hun klim- en stoeispellen en M de meiden in de fantasiespelletjes.

Wel sneu is dat als mensen vragen of het een tweeling is, M meteen roept dat ze een drieling zijn. Hij wil er graag bijhoren of zo, beseft dat het iets "speciaals" is en dat hij daar buiten staat.
pi_152867114
Ook hallo allemaal, ik ga vanaf nu weer proberen de draad een beetje op te pakken :9
Leuk dat er nog zoveel actief zijn hier!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:45:48 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152867174
Hoi Xanteh! Leuk dat je je hier ook weer komt melden. Hoe gaat het bij jullie? Hoe is het met C?

Heb ik het goed onthouden dat zij ook wat motorische ontwikkelingsachterstand had? Heeft ze dat helemaal bijgehaald? Of ben ik nu vreselijk in de war en zeg ik hele rare dingen :D
pi_152867327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh Danic wat heftig zeg. Ik hoor hier niet meer dus had het niet meegekregen. Wanneer krijg je de uitslagen?
Dinsdag bellen voor de bloeduitslagen.
De 25e naar de kinderarts. Als ik dinsdag bel dan ook een vervolgafspraak maken bij de ka. Maar donderdag was er nog geen rooster van juli.
Ik merk wel dat ik er met Eva over kan praten. Bijzonder, maar het lijkt in die zin wel zijn vruchten af te werpen. Ik leg alles uit en ook wat er afgelopen donderdag is besproken/gebeurd.
Ze gaf nu zelf ook aan dat het poepen zeer deed en ze het er niet uit kreeg.
En gezien de stickers die we nu plakken zal ze wel movicolon gaan adviseren denk ik.
Het is voor mij iig ook een goede eye opener.

Ze heeft deze week ook 3x een ongelukje gehad, terwijl ze dat echt maar sporadisch had. Maar dat hou ik nu even op een terugval ivm school. Alles bij elkaar is het echt veel wat er gebeurd.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:51:32 #9
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152867392
Hahaha Kyara, wat een boefjes :D O+

Opstandig, drammerig en dwars. Check!
Momenteel is "dood liggen" zijn ding. Gaat hij zomaar op bijvoorbeeld een druk schoolplein of middenin de supermarkt op zijn rug op de grond liggen met zijn ogen dicht.
De reacties van omstanders zijn wat jammer, maar ik heb ontdekt dat negeren het beste werkt en dat hij dan het snelst weer opstaat. Vaak verzucht hij dan ook nog even "Oooooowkeeee, ik kom al."

Vanmiddag heeft hij boompje geklommen met zijn grote broer.
Hij was er vet goed in :o

Hoi oudgedienden :W
.... met gevoel voor drama....
pi_152867411
Haha, dat heb je goed onthouden Kyara. Ze is een maand of elf geleden begonnen met lopen, ongeveer twee maanden na haar tweede verjaardag. Ze heeft sindsdien een behoorlijke inhaalslag gemaakt gelukkig. Alleen durft ze nog niet van de trap naar beneden (de grote trap thuis), of is dat normaal op deze leeftijd? Of heeft iemand misschien tips?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:54:04 #11
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152867492
Xanteh, en als ze achteruit naar beneden gaat, beentjes eerst?
pi_152867615
Of zittend op haar billen naar beneden?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:59:34 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152867749
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:51 schreef Xanteh het volgende:
Haha, dat heb je goed onthouden Kyara. Ze is een maand of elf geleden begonnen met lopen, ongeveer twee maanden na haar tweede verjaardag. Ze heeft sindsdien een behoorlijke inhaalslag gemaakt gelukkig. Alleen durft ze nog niet van de trap naar beneden (de grote trap thuis), of is dat normaal op deze leeftijd? Of heeft iemand misschien tips?
:D kwam omdat M ook vrij laat was met lopen ;)
Naar beneden aan de leuning durfde M trouwens ook pas toen hij echt groot genoeg was om de leuning vast te houden. Daarvoor ging hij achteruit maar wilde ook nog heel erg vaak gedragen worden.

Heb/had jij ook fysio?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:59:55 #14
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152867772
Kersjes _O-

en bomen klimmen :o dan merk je wel dat hij grote broers heeft :D
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:13:06 #15
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152868249
Ja he? Maar je groeit er in mee. No way dat ik mijn oudste in bomen liet klimmen toen hij 2 jaar oud was.
Maar nu bij nummer 3? Alles gaat zoveel sneller en natuurlijker lijkt het wel.

Kijk nou:
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 22:21:55 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152868578
Even een vraagje voor de peutermama's. Een vriendin van me is net bevallen dus we gaan binnenkort op kraambezoek. Nou heeft ze nog een dochter van 3,5 jaar en ik wil graag ook een klein cadeautje voor haar kopen. Ik weet dat ze helemaal gek is op Frozen en op De Kleine Zeemeermin. Iemand een idee wat zij leuk zou vinden?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_152868831
Wat een heerlijke klimgeit(en) bij kersjes

En ook weer nieuwe oude gezichten, welkom

Danic wat een heftige ochtend maar hopelijk snel duidelijkheid
(Hier inmiddels ander middel als movicolon ondanks ze 2x per dag kan poepen, maar ook hele andere klachten dus eigenlijk geen toegevoegde waarde)

Meneer is vooral boos als zuslief uit school bij iemand afspreekt
dan wil hij ook afspreken, dus zeg ik als jij op school zit mag jij ook afspreken, wat hij dan dolblij met yes! Antwoord

kyara wat een lekker ondeugend stel heb je
pi_152868929
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:21 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje voor de peutermama's. Een vriendin van me is net bevallen dus we gaan binnenkort op kraambezoek. Nou heeft ze nog een dochter van 3,5 jaar en ik wil graag ook een klein cadeautje voor haar kopen. Ik weet dat ze helemaal gek is op Frozen en op De Kleine Zeemeermin. Iemand een idee wat zij leuk zou vinden?
Mijn dochter van 4 kreeg een luisterleesboek van Frozen en een plastic Olaf (die uit elkaar kan) dat vond ze erg leuk. Maar ligt een beetje aan het kind. Ook een stempelset van Frozen kreeg ze en vind ze leuk maar de ander (die is dan wel 2) kan daar totaal niet mee omgaan. Of je moet gekleurde muren leuk vinden :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:38:35 #19
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152869213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:21 schreef MaJo het volgende:
Ik zag van de week bij het Kruidvat speelsets liggen met jonge Anna en Elsa-poppen van Frozen.
Inclusief kleine Olaf. Kosten ¤ 10 en zag er heel cute uit :Y
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 23:03:20 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152870089
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn dochter van 4 kreeg een luisterleesboek van Frozen en een plastic Olaf (die uit elkaar kan) dat vond ze erg leuk. Maar ligt een beetje aan het kind. Ook een stempelset van Frozen kreeg ze en vind ze leuk maar de ander (die is dan wel 2) kan daar totaal niet mee omgaan. Of je moet gekleurde muren leuk vinden :+
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:38 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Ik zag van de week bij het Kruidvat speelsets liggen met jonge Anna en Elsa-poppen van Frozen.
Inclusief kleine Olaf. Kosten ¤ 10 en zag er heel cute uit :Y
Bedankt voor de tips, hier kan ik wel wat mee ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_152885730
Heeft iemand hier Efteling ervaring met eigen buggy? Vast wel toch? Wij gaan volgende week maar onze buggy (Nuna Pepp) was niet zo heel goedkoop :'). Ik ben bang dat ie gejat wordt, terwijl wij leuk. In Carnaval Festival zitten ofzo. Hoe bevallen die wagentjes van de Efteling zelf? Of heeft iemand een tip? Ik At te denken aan m'n kettingslot van de fiets mee te nemen maar dat is misschien wat gortig? Zon dikke schakelketting, weet je wel?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152885764
Je kan daar ook een slot huren. Kost je geloof ik alleen borg.
*poef* nu is het weg
pi_152885900
Oh!! Dat is handig!
  zaterdag 23 mei 2015 @ 18:04:59 #25
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152886175
Er staan dure kinderwagens rijen dik. Ik heb mijn dure easywalker er altijd gewoon neer gezet.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_152886561
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:04 schreef laziness het volgende:
Er staan dure kinderwagens rijen dik. Ik heb mijn dure easywalker er altijd gewoon neer gezet.
Ja. Ongetwijfeld. Maar toch. Zou het erg zonde vinden.
pi_152887284
Ik heb een abonnement en heb de eerste jaren mijn dure bugaboo gewoon geparkeerd. Net als in alle andere pretparken trouwens. Alleen naar Disneyland Parijs had ik destijds een slot meegenomen omdat ik kort ervoor had gehoord dat er een buggyroofbende actief was. Maar na drie keer kloten met dat slot ook maar gewoon erop gegokt dat ze 'm niet zouden stelen ;)
pi_152887673
Die trekwagentjes van de efteling zijn best handig ook :Y. Ik vond het 25 weken zwanger nog best te doen om peuter te trekken daarmee.En peuter vond het fantastisch om erin te zitten (maar probleem bij ons was dat buggy gewoon niet meer paste met 2 volwassenen en 3 kinderen in de auto).

[ Bericht 15% gewijzigd door Phaidra op 23-05-2015 19:29:38 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 23 mei 2015 @ 19:25:31 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152887802
Wij hebben onze buggy (met panterprint >:) ) ook gewoon overal neergezet. Misschien vonden mensen m te lelijk om te jatten, maar hij was er elke keer nog. Mijn ouders gaan regelmatig met J. naar de Efteling en zetten hun buggy ook gewoon overal neer, tot nu toe ook steeds goed gegaan... (maar da's ook een kringlooptweedehandsje)
pi_152888020
Ohhh dat klinkt allemaal wel goed! Ik heb er misschien ook een ehm.. Raar beeld bij dan. Ik wantrouw mensen dan misschien ofzo :D

Thanks ladies! Nu hopen dat Billie het ook leuk vindt.
pi_152888346
Kuukske, ik had vorig jaar dezelfde vraag en kreeg dezelfde antwoorden.
Dus toen hebben we het maar uitgeprobeerd. En het gaat echt goed. Niemand die eraan zit.
Ik zou het echt wel durven gokken hoor. De volgende keer gaat de buggy ook mee en zet ik hem weer niet op slot.

Ga je morgen? Zie je dat zitten in een pinksterweekend? (Lees: DRUK)
pi_152888362
Oh lezen 8)7
Je gaat volgende week
pi_152888948
Ik had een dure kinderwagen en buggy mee.
Het is gewoon goed gekomen, Maarja je weet maar nooit.
Ik heb wel onze kinderwagen in center parcs op slot gezet. Maar dat had er vooral mee te maken dat die week ervoor een paar kinderwagens waren gejat (vertelde ze heel netjes bij de receptie).

[ Bericht 1% gewijzigd door Loj op 23-05-2015 20:22:39 ]
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:25:46 #34
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152889263
Ik heb trouwens wel een slotje voor de buggy, idd gebruikt bij het zwembad van zo'n vakantiepark. Is een dun knaloranje kabelslot van de HEMA (was niet meer dan een tientje geloof ik). Voor een fiets doet t waarschijnlijk niet veel, maar bij een buggy werkt het vast diefstalontmoedigend (zeker als er 10 buggy's naast staan zonder slot ;))
pi_152890119
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 19:49 schreef danic het volgende:
Kuukske, ik had vorig jaar dezelfde vraag en kreeg dezelfde antwoorden.
Dus toen hebben we het maar uitgeprobeerd. En het gaat echt goed. Niemand die eraan zit.
Ik zou het echt wel durven gokken hoor. De volgende keer gaat de buggy ook mee en zet ik hem weer niet op slot.

Ga je morgen? Zie je dat zitten in een pinksterweekend? (Lees: DRUK)
nee volgende week, teamuitje van mans werk.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:51:40 #36
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152890170
Vorig jaar in de Efteling hadden we een karretje dat we halverwege ergens achter gelaten hebben. Verder gewoon alles gelopen en heel eventjes in de drager. M was toen 2,5.
pi_152892766
Wij hebben ook een of ander grijs hemaslotje. Ligt standaard in het mandje van de buggy.
pi_152893095
Hiervoor, voor het vliegtuig, dierentuinen etc, hebben wij er toen een paraplubuggy van 25 euro bij gekocht.
En stiekem gebruik ik die best veel. Lekker makkelijk in de auto enzo.
Alleen die kleine wieltjes zijn zo onhandig in het bos enzo.
Make my day!
pi_152895657
Ik heb nog nooit mijn buggy op slot gezet, parkeren, dierentuinen, huisjes, enz. Maar ik ben heel goed gelovig. Ik geloof niet dat men ze steelt.

Ik vond de karretjes van de efteling niks. Veel te ruim voor mij 2 jarige toen waardoor hij niet lekker zat.

Overigens ben ik nu buggy loos want nadat we ze op de vlucht hebben ingecheckt in het vliegtuig zijn ze spoorloos verdwenen :o
pi_152898758
Zo dan! Dat is lekker :(
Ik begrijp uitje berichtje dat het er twee waren?
En nu? Wordt het uitgezocht?
pi_152908388
Buggt gebruiken we eigenlijk nooit meer, bem ik blij om. Langzamerhand ga je steeds minder zooi meeslepen ;) Voor de Efteling hadden we idd zo'n karretje een maand geleden. Ging ook prima. Al zijn er blijkbaar ook mensen die je karretje 'pikken' 8)7 Dan krijg je wel een nieuwe, maar toch. Onbehoorlijk gedrag.

Wat zuur As! Ik neem aam dat dat wel vergoed wordt?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_152910352
Wij gebruiken de buggy nog heel vaak, voor beide kinderen. Nog nooit ergens op slot gezet, maar goed, wij vinden een simpele chicco buggy prima rijden. Als hij ooit eens gepikt zou worden, hebben we er thuis nog 3:D
  zondag 24 mei 2015 @ 20:19:25 #43
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_152925740
Ik heb echt een schurfthekel aan buggy's.
We hebben er wel een, maar voor een dagje Efteling neem ik die echt niet mee!
Er past bijna niks op of aan, en zodra je kind opstaat kukelt hij om. Aaaargghh!

Wij hebben vorig jaar zomer een opvouwbare bolderkar gekocht, en die nemen we altijd mee naar de Efteling (abo ftw *O*)
Neemt opgevouwen in de auto minder plaats in dan de buggy, je kan er meerdere kinderen en 10x zoveel zooi in kwijt en hij blijft altijd overeind staan!
Ideaal.
En toen we vorige zomer pas na middernacht het park verlieten, was dat geen enkel probleem. Peuter lag op een gegeven moment gewoon heerlijk relaxt en languit onder een dekentje in de kar te slapen.
pi_152925877
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:19 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan buggy's.
We hebben er wel een, maar voor een dagje Efteling neem ik die echt niet mee!
Er past bijna niks op of aan, en zodra je kind opstaat kukelt hij om. Aaaargghh!

Wij hebben vorig jaar zomer een opvouwbare bolderkar gekocht, en die nemen we altijd mee naar de Efteling (abo ftw *O*)
Neemt opgevouwen in de auto minder plaats in dan de buggy, je kan er meerdere kinderen en 10x zoveel zooi in kwijt en hij blijft altijd overeind staan!
Ideaal.
En toen we vorige zomer pas na middernacht het park verlieten, was dat geen enkel probleem. Peuter lag op een gegeven moment gewoon heerlijk relaxt en languit onder een dekentje in de kar te slapen.
Wij hebben ook zo'n bolderkar en iedere keer twijfel ik weer wat nou handiger is om mee te nemen.
Zet je die wel op slot? Of zijn de mensen daar net zo eerlijk mee als met buggy ' s?
pi_152928130
Ik heb een buggy, kinderwagen, draagdoek, draagzak en een duobuggy...
Nu wil ik zo'n bolderkar! :')
Bedankt he :P
pi_152928183
Bolderkar O+ Een bakfiets maar dan zonder fiets, geniaal O+
pi_152928228
Ja met dikkere bandjes. Bolderkar op het strand O+
pi_152928293
Jaja, maak t nog erger...
Ik ben al aan het googelen en marktplaats aan het afspeuren :')
pi_152928389
Toch heb ik nog nooit in mijn leven gedacht: Had ik nu maar een bolderkar gehad! Dus ik koop er geen :7
pi_152928486
Dank je LE, dat moest ik ff horen....
(Maar ik ga nog wel ff door met googelen/marktplaatsen ;) )
pi_152928504
Whehehe ik heb hem voor vaderdag gegeven. Goed excuus :7
pi_152928526
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:21 schreef Loj het volgende:
Ik heb een buggy, kinderwagen, draagdoek, draagzak en een duobuggy...
Nu wil ik zo'n bolderkar! :')
Bedankt he :P
Bij de Multinate was er een opklapbare in de aanbieding voor 59 euro.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_152928622
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:22 schreef L-E het volgende:
Bolderkar O+ Een bakfiets maar dan zonder fiets, geniaal O+
Maar past een opvouwbare bolderkar in een bakfiets, dat is de vraag ... :7
pi_152928634
Een (paraplu)buggy hebben wij nog nooit gehad. Ik gebruik eigenlijk altijd nog de grote Quinny wandelwagen als iets te ver is om te lopen voor Femke. En als een draagdoek niet uitkomt.

In de praktijk komt het er op neer dat dat alleen op maandag is, als we naar het zwembad gaan. Want daar is het wel een handig parkeerplekje voor Femke als ik mezelf nog af moet drogen en aankleden.
Heb er al wel over zitten denken om te proberen 'm te verkopen en dan zo'n buggy aan te schaffen... maar dat zou dan alleen zijn om wat meer ruimte in de auto over te houden. Verder lijkt een buggy me eigenlijk alleen maar onhandig. Beetje vanwege de argumenten van Kersjes...
  zondag 24 mei 2015 @ 21:41:35 #55
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152928913
Fuk. Nu wil ik ook een bolderkar. Vooral een opvouwbare. Passen daar 3 peuters in?
pi_152928952
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Maar past een opvouwbare bolderkar in een bakfiets, dat is de vraag ... :7
En waarom is er nog geen opvouwbare bakfiets ontworpen? oO<
  zondag 24 mei 2015 @ 21:45:08 #57
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152929029
Ik haat buggy's. Wij hebben er een enkele voor M (gekocht omdat ik de mutsy niet meer in de auto kreeg met mega zwangere buik). We hadden ooit ook een duobuggy maar dat is dus een buggy maar dan 2x zo erg. De meiden wilden er ook net in dus die verkocht. Nu gebruik ik de duo nog wel regelmatig, vooral ook omdat isnu eenmaal niet 3 kinderen tegelijk kan dragen (been there, done that :X).

We hebben nu wel besloten om geen wagen mee te nemen op vakantie. Hooguit een enkele buggy

Of een opvouwbare bolderkar....
pi_152929049
Hoi allemaal! Eva en ik komen ons hier officieel melden. Donderdag is ze twee geworden, vrijdag vierden ze het op de opvang en vandaag thuis. Het was heerlijk! Ze straalde van oor tot oor O+

We gingen van een prachtige baby

Naar een heerlijke dreumes

Naar een ontzettend wijze en kletsgrage peuter

Ik ben zo verliefd op haar O+
E.
  zondag 24 mei 2015 @ 21:46:12 #59
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_152929062
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:31 schreef Tally het volgende:

[..]

Bij de Multinate was er een opklapbare in de aanbieding voor 59 euro.
Daar vond ik die stok zo raar van. Waar je de kar aan trekt zegmaar. Anders dan bij de duurdere .

En ja. Ik wil ook zo'n ding 😂
pi_152929084
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:41 schreef Kyara het volgende:
Fuk. Nu wil ik ook een bolderkar. Vooral een opvouwbare. Passen daar 3 peuters in?
Ja. Mijn meiden passen nu nog net naast elkaar. Daar kan peuter 3 tegenover. Ideaal ding. Gebruik het echt vaak. Past perfect in de auto. Vandaag nog slapende dames het strand mee af gereden.
Of voor een dagje weg om alle spullen in de doen. Zo handig.
Met een meidenkwartet
pi_152929163
Welkom Sparks!
pi_152929168
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:41 schreef Kyara het volgende:
Makkelijk! Zou wel een beetje een goede nemen, niet zo'n vouwding van de Praxis dan want die gaat het niet houden ben ik bang. Wij hebben deze http://www.beachtrekker.de/products/beachtrekker-life
Echt een fijn ding, lekker groot, heel stevig, goede banden die ook makkelijk over het strand rijden bijvoorbeeld en klein op te vouwen, stuk kleiner dan een kinderwagen iig :).
pi_152929212
Welkom met je peuter Spark! :)
pi_152929234
Ik gebruik nog regelmatig de wandelwagen van Joolz. Winkelen is met een loslopende peuter alles behalve handig en ontspannend. :P
Meestal vind hij het ook geen probleem, geloof ik.
Maar wie weet is zo'n kar wel een optie, later als ie echt te groot is voor de wandelwagen. Al vind ik die opvouwbare wel afzichtelijk en of zo'n ding in mijn auto past, betwijfel ik ook. :)

En hij zegt eindelijk "opa". :P *O*
pi_152929344
Wij hebben een niet-opklapbare bolderkar. Hout, luchtbanden. Je weet wel. Horror. Nooit gebruikt, staat lelijk in de weg. Buh.

Zon opklapbare lijkt me stukken handiger! Zeker met stranddagjes enzo!
pi_152929391
Ik vind eerlijk gezegd winkelen met een wandelwagen ook vreselijk... Dat je altijd maar op zoek moet naar de lift om bij een andere verdieping te komen...
Wie heeft het trouwens verzonnen dat *als* een kledingwinkel meer dan 1 verdieping heeft, dat ze de kinderkleding *altijd* boven plannen? Dat juist de mensen met wandelwagens die die dingen nodig hebben er moeilijk kunnen komen?
pi_152929478
Winkelen met kinderen is gewoon kut. Kinderwagen is onhandig omdat je nergens doorheen past en afhankelijk bent van lift of roltrap. Draagzak/doek is onhandig omdat je dan niet je kleding kan passen. En zo'n kind laten lopen is leuk als je niets wil kopen en de tijd en energie hebt om alles wat hij uit het rek haalt weer geduldig terug te zetten (we weten allemaal dat we het nu niet over slechts 4 items hebben ;( )

Er bekruipt me steeds vaker het gevoel dat het heul niet handig is om kinderen te hebben :')
pi_152929512
met een buggy op de roltrap wil gelukkig nog wel..

Maar ik ben groot fan van online shoppen voor kleding enzo :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_152929544
Handig niet nee, tof wel! (Meestal ;) )

Zo dubbel ook: áls ik dat lekker handig in mijn eentje aan het winkelen ben, ben ik wel jaloers op andere mensen die hun (kleine) kindjes bij zich hebben. Alsof ik dan eigenlijk wil laten weten dat ik ook wel echt twee van die mooie mensjes op de wereld heb gezet, maar niemand dat aan mij kan zien :@
pi_152929652
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:00 schreef Shandaly het volgende:

Zo dubbel ook: áls ik dat lekker handig in mijn eentje aan het winkelen ben, ben ik wel jaloers op andere mensen die hun (kleine) kindjes bij zich hebben. Alsof ik dan eigenlijk wil laten weten dat ik ook wel echt twee van die mooie mensjes op de wereld heb gezet, maar niemand dat aan mij kan zien :@
Dat heb ik echt nooit. Ik ben zelden tot nooit zonder kind, maar als wel dan kijk ik vol medelijden naar die ouders die hun best doen de kinderschare in het gareel te krijgen en ook nog te 'genieten' van een lekker middagje winkelen. Ik benijd ze niet. Echt, niet.
  zondag 24 mei 2015 @ 22:06:24 #71
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152929722
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:48 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Makkelijk! Zou wel een beetje een goede nemen, niet zo'n vouwding van de Praxis dan want die gaat het niet houden ben ik bang. Wij hebben deze http://www.beachtrekker.de/products/beachtrekker-life
Echt een fijn ding, lekker groot, heel stevig, goede banden die ook makkelijk over het strand rijden bijvoorbeeld en klein op te vouwen, stuk kleiner dan een kinderwagen iig :).
Binnenkort keertje afspreken? Kan jij mijn Tula testen en ik jouw bolderkar?

Hoewel, ik zie nu de prijs.... :X is hier iets boven budget :D

Zo'n praxis ding kan voor op vakantie nog best wel een idee zijn. Ga er niet mee boodschappen doen of zo.

[ Bericht 15% gewijzigd door Kyara op 24-05-2015 22:11:45 ]
pi_152929752
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:03 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat heb ik echt nooit. Ik ben zelden tot nooit zonder kind, maar als wel dan kijk ik vol medelijden naar die ouders die hun best doen de kinderschare in het gareel te krijgen en ook nog te 'genieten' van een lekker middagje winkelen. Ik benijd ze niet. Echt, niet.
Nee, dat heb ik inderdaad alleen met de moeders met kleine kindjes die rustig/slapend in een wagentje of doek zitten. De zen-gevallen ;) Bij de stressende denk ik vooral "hah, dat heb ik vandaag toch slimmer aangepakt ;) "

Vanmiddag zijn we een eindje wezen rijden (nieuwe auto moest uitgelaten worden ;) ) en we zijn uiteindelijk terecht gekomen bij een tentje waar Speeseend me ooit eens voor getipt had. Zo tof! Kruising tussen ontzettend gezellig restaurantje en Ballorig. Lars en Femke ging helemaal uit hun bol, terwijl wij heerlijk achter goede koffie met heerlijke appeltaart zaten.
En Lars was weer zo lief voor z'n zusje... O+ O+ Hij heeft z'n halve ijsje aan haar gevoerd. En in het peutergedeelte stond geschreven "als je dit kunt lezen, mag je hier niet in. t/m 3 jaar", dus hij bleef buiten... maar wilde eigenlijk ook wel heel graag met Femke spelen. Dus toen heb ik hem maar gezegd dat als ie voorzichtig deed met de kleine kindjes dat hij dan best z'n zusje mocht helpen bij het glijbaantje enzo. Trots als een pauw stapte hij erin, want hij ging als grote broer zijn zusje helpen O+ O+
  zondag 24 mei 2015 @ 22:08:20 #73
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152929772
Als ik ga winkelen dan zet ik ze alledrie in een AH karretje en dan scheuren we het winkelcentrum door. Inderdaad niet stil blijven staan bij kledingrekken of zo want dan zit je karretje nog voller :')
pi_152929845
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:06 schreef Kyara het volgende:

[..]

Binnenkort keertje afspreken? Kan jij mijn Tula testen en ik jouw bolderkar?
Yes!
pi_152929860
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:03 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd ja :D ik kan echt genieten van even winkelen zonder Eva erbij hoor, als ze wel meegaat dan kan ik haar weer tussen de kledingrekken vandaan trekken of honderd keer zeggen dat ze ergens niet aan mag komen en heb ik eind van de dag nog niet waarvoor ik ging.

Een bolderkar lijkt me trouwens ook wel wat. Een buggy hebben we ook maar gebruiken we alleen als we met de auto weg gaan. Eva wil tegenwoordig voornamelijk zelf lopen en de Bugaboo gaat vanuit huis nog mee voor als ze moe is.
E.
pi_152929944
Spark gefeliciteerd! *O*

Ik ga met Otje gerust lopend (even) winkelen, ze geeft heel lief een handje, wijst aan wat ze leuk vindt (maar accepteert net zo goed een nee) en vindt roltrappen een groot feest O+
pi_152929972
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 21:42 schreef L-E het volgende:

[..]

En waarom is er nog geen opvouwbare bakfiets ontworpen? oO<
Jaah, een vouwbakfiets, eentje die in de trein mee kan (niet die halfbakken oplossing van Gazelle).
pi_152929988
Sticker kreeg een loopfiets voor zijn verjaardag. Een supertoffe, want wij zijn tof en hij ook, dus ja.

Maar hij wil het huis niet meer verlaten zonder dat ding. Dus elke keer dat we ergens heen gaan waar de loopfiets niet mee kan is het Grootsch Drama, huilen, gillen, de stervende zwaan x 1 miljoen. Volgend jaar krijg hij iets ontofs voor zn verjaardag. Een barbie ofzo ;(
pi_152930022
Ik ben niet zo'n winkelaar eigenlijk... meestal spaar ik het op totdat ik echt bepaalde dingen nodig heb, en dan ga ik dus in mijn eentje met een heel lijstje de stad in. Dat is zonder kinderen (en man btw) een stuk efficienter. Overigens begin ik ook meer en meer het online shoppen te waarderen...
pi_152930069
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Jaah, een vouwbakfiets, eentje die in de trein mee kan (niet die halfbakken oplossing van Gazelle).
MET EEN INGEBOUWDE MACHINE AAN HET STUUR WAAR CHOCOLADEVLA MET SLAGROOM UIT KOMT OMFG *O*
pi_152930098
Bolderkar om de loopfiets in mee te nemen L-E :Y)

quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:18 schreef L-E het volgende:

[..]

MET EEN INGEBOUWDE MACHINE AAN HET STUUR WAAR CHOCOLADEVLA MET SLAGROOM UIT KOMT OMFG *O*
Vla? Slush puppies jah. (snOtje heeft ook een keer een hapje gehad rond pasen en verklaart sindsdien bijna dagelijks dat ze die dingen lust)
pi_152930130
Slush puppies zijn voor mietjes jonguh.
pi_152930211
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:20 schreef L-E het volgende:
Slush puppies zijn voor mietjes jonguh.
Mijn kind mag geen koeiemelk Ik vind vla goor dus slush puppies roelen. :{w
pi_152930242
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:23 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Mijn kind mag geen koeiemelk dus slush puppies roelen. :{w
Die chocoladevla-inbouw-dinges zit er toch niet voor de kinderen, gekkie
pi_152930294
Zie edit :+

En nu ga ik nog braaf even een naald in mezelf steken voor ik m'n bed in kruip.
pi_152930298
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef danic het volgende:
Zo dan! Dat is lekker :(
Ik begrijp uitje berichtje dat het er twee waren?
En nu? Wordt het uitgezocht?
Ja allebei de buggy's.

We hebben nu het vervolg formulier ingevuld met hoe oud ze zijn en prijs enz. Maar ja dan de vraag hoeveel je er voor terug krijgt.

Ik ga denk ik geen buggy meer kopen. Want we hebben een opvouwbare bolderkar en dragers.
Maar nu afwachten of we dat ook zo redden.

We gebruikten ze alleen bij lange dagjes uit maar toch irritant dat ze nu weg zijn.
pi_152930360
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zie edit :+

En nu ga ik nog braaf even een naald in mezelf steken voor ik m'n bed in kruip.
*Naaldinsteekboks* (waarom eigenlijk?)
pi_152930597
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:27 schreef L-E het volgende:

[..]

*Naaldinsteekboks* (waarom eigenlijk?)
IUI, hopelijk een broertje of zusje voor de muppet. O+
pi_152930665
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:33 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

IUI, hopelijk een broertje of zusje voor de muppet. O+
Aaahhh, tof! O+ Succes!

(Veel leukere reden dan mijn naalden :( )
pi_152930792
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:35 schreef L-E het volgende:

(Veel leukere reden dan mijn naalden :( )
Dat vermoedde ik al, waarom mag jij precies?
pi_152930864
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik al, waarom mag jij precies?
Ivm een longembolie in het verleden moet ik tot 6 weken na elke bevalling bloedverdunners prikken.
pi_152931138
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Ivm een longembolie in het verleden moet ik tot 6 weken na elke bevalling bloedverdunners prikken.
Some people have all the luck ... -O-
pi_152931251
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Some people have all the luck ... -O-
Ach nee, ik vind het niet erg. Nog twee weken, dan is het klaar :)
pi_152932154
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:00 schreef Shandaly het volgende:

Een hele dikke +1 :D :@
pi_152932326
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:25 schreef As1981 het volgende:

[..]

Ja allebei de buggy's.

We hebben nu het vervolg formulier ingevuld met hoe oud ze zijn en prijs enz. Maar ja dan de vraag hoeveel je er voor terug krijgt.

Ik ga denk ik geen buggy meer kopen. Want we hebben een opvouwbare bolderkar en dragers.
Maar nu afwachten of we dat ook zo redden.

We gebruikten ze alleen bij lange dagjes uit maar toch irritant dat ze nu weg zijn.
Ook al een bolderkar :D

Nou zie hier: indien peuter aanwezig in huishouden, bolderkar noodzakelijk :+

Maar hoeveel ervoor terug.......gaat dat ook niet via je reisverzekering? Je bagage is dan toch meeverzekerd? Of heb je een eigen risico?
We gaan deze zomer voor het eerst vliegen sinds 4 jaar dus geen idee hoe dat met maatschappijen en kwijtgeraakte buggy's werkt hoor.
pi_152937964
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 22:16 schreef L-E het volgende:
Sticker kreeg een loopfiets voor zijn verjaardag. Een supertoffe, want wij zijn tof en hij ook, dus ja.

Maar hij wil het huis niet meer verlaten zonder dat ding. Dus elke keer dat we ergens heen gaan waar de loopfiets niet mee kan is het Grootsch Drama, huilen, gillen, de stervende zwaan x 1 miljoen. Volgend jaar krijg hij iets ontofs voor zn verjaardag. Een barbie ofzo ;(
Werkt uitleggen niet? Werkt bij Jan vrij goed soms drama

hier was de loopfiets verdwenen... Dus snel een nieuwe gekochtgekocht die is binnen, dag later vind mn man met hond uit laten de loopfiets terugterug.. Hij is een week weg geweest.

Hij kwam er achter dat de "brommer" weg was dus moest het vertellen hij keek zo beteuterdbeteuterd.... Dat hij een nieuwe kreeg was ^O^ samen besteld online, krijgt hij van opa een oma ook nog de kruitvat aanbieding.... Dus nu heb ik er 3 -O-

De ene boven weg gezet die is met een ruim half jaar ofzo voor Teun...

Maar loopfiet Is hier ook hot hot hot! De normale fiets ook by the way...

pi_152938265
Normale fiets met trappers? Muppet racet lekker op haar loopfiets, maar zo ver zijn we echt nog niet.
pi_152938280
Loopfiets!
Ow vindt het super :)
Wij hebben er twee, maar eentje is nog te hoog voor Ow. Dus over een jaar hebben ze er allebei een :)
pi_152938375
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Normale fiets met trappers? Muppet racet lekker op haar loopfiets, maar zo ver zijn we echt nog niet.
Jep! Hij rijd op alles tractor, skelter, 12 inch fiets driewieler, loopfiets...hij zat met ruim anderhalf al op een 2 wielerige loopfiets hij is snel met alles

pi_152938425
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:48 schreef Loj het volgende:
Loopfiets!
Ow vindt het super :)
Wij hebben er twee, maar eentje is nog te hoog voor Ow. Dus over een jaar hebben ze er allebei een :)
Ik heb ook een lagere loopfiets zat hij met ruim anderhalf op, staat nu op de middelste stand, voor teun heb ik ook eentje al staan dus dat is ook zo'n lagere

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')