klacht: FA's staan toe dat het hier een zooitje gaat worden!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:39 schreef Snakey het volgende:
Blijf eens binnen de hekken van KLB met je onzin.
hou je niet van spelen ofzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:35 schreef DikkeFappert het volgende:
Dit terwijl KLB alleen voor serieuze klachten is bedoeld zoals deze!
Bewijs hier:
[..]
klacht: FA's staan toe dat het hier een zooitje gaat worden!
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
lurken in OUD, wat ben je dan voor mongool
heb je ook tips voor mij?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
Verander je mail adres naar nep@nep.co en laat een nieuw password verzenden.
Nope. Heb net gegeten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal wel iets met pics worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nope. Heb net gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dikkefappert@gmail.com niet anoniem genoeg??quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
Verander je mail adres naar nep@nep.co en laat een nieuw password verzenden.
hoeveel pogingen ga jij nog doen voordat je er achterkomt dat madelief niet te neuken valt door mensen zoals jij?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Lees haar onderschrift en huiver
Wie heeft het over anoniem zijn? Ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:52 schreef DikkeFappert het volgende:
[..]
Is dikkefappert@gmail.com niet anoniem genoeg??
Niets 'gaat'. Dat is het hier al.quote:klacht: FA's staan toe dat het hier een zooitje gaat worden!
En wat voor mens ben ik dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:53 schreef DikkeFappert het volgende:
[..]
hoeveel pogingen ga jij nog doen voordat je er achterkomt dat madelief niet te neuken valt door mensen zoals jij?
is dit hoe mensen worden die niet verder komen dan fappen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:53 schreef DikkeFappert het volgende:
[..]
hoeveel pogingen ga jij nog doen voordat je er achterkomt dat madelief niet te neuken valt door mensen zoals jij?
of ik uberhaupt lolquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En wat voor mens ben ik dan?
Ik hoop gewoon dat iemand mij mailtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie heeft het over anoniem zijn? Ik niet in ieder geval.
dat de fa's dit soort mensne toelatenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Frustratie is de enige emotie die TS kent, gezien zijn topics, best sneu
Dit is zooooo'n open deur.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat de fa's dit soort mensne toelaten
Zo wordt het natuurlijk een zooitje he, hier is nu juist de jostiband voor opgerichtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat de fa's dit soort mensne toelaten
ja dat krijg je ervan als ik tiploos door het leven gaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |