SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 22-05-2015 19:39:18 ]S. 2014
J. 2016
wandelen, knuffelen, naar de bomen boven je kijken, naar de mobiel boven z'n hoofd. naar jouw gekke bekken die je trekt, je kunt hem je handen laten volgen met z'n ogenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Cholula het volgende:
Volgens mij wel GM.
Ik voel me echt een ontzettende sukkel, maar wat doe je eigenlijk met een baby van 9 weken? Of is samen kijken naar bewegende blaadjes genoeg?
oooh, dit probleem had ik toen ook! Maar je kunt ook niet zo veel. Wij deden dansen, ik zong liedjes, oefenen met buikliggen, en heel veel knuffelenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Cholula het volgende:
Volgens mij wel GM.
Ik voel me echt een ontzettende sukkel, maar wat doe je eigenlijk met een baby van 9 weken? Of is samen kijken naar bewegende blaadjes genoeg?
Knuffelen, liedjes zingen, kusjes geven... laat de kleine je gezicht rustig bekijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:52 schreef Cholula het volgende:
Volgens mij wel GM.
jupquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:10 schreef ingee het volgende:
Nee, die krijgen zeer verbaasde opmerkingen van hun leidinggevende als ze het wagen om een dag ouderschapsverlof per week aan te vragen.
Ik vind het af en toe ook lastig om te bedenken wat ik met Sjaak kan doen, maar het wordt wel steeds leuker. Hij lacht nu bewust enzoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:02 schreef Cholula het volgende:
Dan doe ik het wel goed denk ik. We dansen, ik zing liedjes, maak hem aan het lachen, leg hem op zijn buik, we kijken samen naar gekleurde dingen en ik lees hem voor.![]()
Over fulltime werken: ik vind het stom dat ik me constant moet verdedigen (of in ieder geval dat gevoel heb) dat ik straks weer vijf dagen per week aan de slag ga. Doen mensen dat ook bij verse vaders?
nee, burgerlijker. Dat moet je niet verwarren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:16 schreef ingee het volgende:
Mag ik even totaal off topic opmerken dat ik net ons eigen versgelegde grasveldje gemaaid heb en dat ik me nu ineens 100x volwassener voel dan bij het krijgen van een baby?
Wtf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine babietjes zijn er vooral om heeeeul veeeeeul geknuffeld te worden![]()
Bij Djenna wist ik ook niet zo goed wat ik in die fase met der aan moest. Nu met Boaz was ik veel relaxter en liet het hem vooral bepalen. Hem volgen en het kwam/komt wel goed![]()
Cholula herkenbaar. Ik ben geen mens om parttime te werken, maar toch telkens die vraag en mensen kunnen soms echt heel verwijtende opmerkingen maken waardoor jij een slechte moeder lijkt![]()
Ik ben daar klaar mee voort hoor. Als mensen het vragen zeg ik gewoon dat ik geen mens ben om parttime te werken en daarmee klaar![]()
Denk dat het een discussie is die je nooit gaat winnen. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt![]()
stemmig zwart.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:08 schreef Crumpette het volgende:
Welke kleur stoel SQ?
Twinkle wat naarhoop voor je dat ze snel opknappen en jullie het zelf niet krijgen
Nee, wel heb ik vanmiddag een hele heftige documentaire gezien ..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef geppie het volgende:
Die Saar![]()
Iemand Ali B bij DWDD gezien/ gehoord met zijn emo![]()
lied?
Ja, net terug geluisterdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef geppie het volgende:
Die Saar![]()
Iemand Ali B bij DWDD gezien/ gehoord met zijn emo![]()
lied?
Oh echt? Inclusief bevestigingsbeugels?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:40 schreef Dyre het volgende:
Ja, ik ben een beetje terughoudend met pillen geven, maar ik begin wel te twijfelen of ik haar niet een paracetamolletje had moeten geven voor de nacht. Ik ga haar er niet meer voor wakker maken, maar als ze zelf nog wakker wordt ga ik het wel doen.
SQ, ik vind die aanbieding bij de Wehkamp nog steeds wel duur hoor. In de winkel waar ik mijn moederfiets heb gekocht is de normale prijs van de Yepp Mini 57,50.
Waar Wehkamp die 88 euro vandaan haalt
Geen idee? Is dat de montage adapter?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh echt? Inclusief bevestigingsbeugels?
Oh, zo'n slaapkussen is wel handig misschien. Een windscherm lijkt me ook wel praktisch ivm vliegjes enzoquote:Ja, ik had op Bol al gekeken maar die zwarte was duurder daar? En ik heb er nu een slaapkussen bij. Totaal 70 euro en ik hoef mn deur niet uit
Weet het niet, hij zit sinds een paar dagen ook in de wandelwagen inzet (veel te zien ineens) en hij moet vaak wel snachts nog dingen verwerken via huils, maar dan wordt hij nooit wakker.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:50 schreef Hilmo het volgende:
Och dyre en twinkle veel beterschap voor jullie baby's![]()
Wat eng lijkt me overgeven bij baby's. Hier nog nooit gehad.
Crump, oh jee, ook richting de verlatingsangst? Klinkt een beetje wat wij hebben sinds een maand, al accepteert R niet een knuffel maar moet de borst![]()
Ik heb een bobike via marktplaats gekocht voor 20 euro. Binnenkort eens poetsen.
Op de meeste fietsen past het wel! Heb je een mothership?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:54 schreef Dyre het volgende:
[..]
Geen idee? Is dat de montage adapter?
https://www.fietsonline.c(...)i/yepp-mini-wit.html
Ik wil er ook eentje kopen, maar ik snap er de ballen van natuurlijk met dat monteren
[..]
Oh, zo'n slaapkussen is wel handig misschien. Een windscherm lijkt me ook wel praktisch ivm vliegjes enzo
En hoe weet ik in vredesnaam of het zitje uberhaupt op mijn fiets past?
(hij wordt als suggestie gegeven bij mijn fiets als accessoire, dus het zal wel, maar dan nog, past alles op alles of is het een wilde gok?)
T is een heel fijn zitje! Ff doorhebben hoe te monteren maar dan is t makkelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:54 schreef Dyre het volgende:
[..]
Geen idee? Is dat de montage adapter?
https://www.fietsonline.c(...)i/yepp-mini-wit.html
Ik wil er ook eentje kopen, maar ik snap er de ballen van natuurlijk met dat monteren
[..]
Oh, zo'n slaapkussen is wel handig misschien. Een windscherm lijkt me ook wel praktisch ivm vliegjes enzo
En hoe weet ik in vredesnaam of het zitje uberhaupt op mijn fiets past?
(hij wordt als suggestie gegeven bij mijn fiets als accessoire, dus het zal wel, maar dan nog, past alles op alles of is het een wilde gok?)
Samen fietsen lijkt me ook superleukquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb er wel zin in om straks samen te fietsenLekker kusjes op haar koppie geven
![]()
Crump, hopelijk herpakt ie zich snel!
het is croc-rubber, daar zet je gewoon de tuinslang opquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:04 schreef Dyre het volgende:
Ik heb weer met mijn blije hoofd een witte besteld, want dat staat natuurlijk heel erg leuk bij mijn aquablauwe fiets. Totdat L er een keer overheen spuugt of er een kakjepakje in maakt en dan heb ik spijt
9,5 haalt ie echt nog niet, dan schiet ie weer buiten de curve.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:11 schreef Crumpette het volgende:
Mja ik gok dat mijn baby nu 9-9.5 weegt bij nog geen 6 maanden?
Jaloers is. Een aquablauwe fiets.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:04 schreef Dyre het volgende:
Ik heb weer met mijn blije hoofd een witte besteld, want dat staat natuurlijk heel erg leuk bij mijn aquablauwe fiets. Totdat L er een keer overheen spuugt of er een kakjepakje in maakt en dan heb ik spijt
De Yepp maxi is voor achterop en t/m zes jaar. Daar zit mijn kleuter van 114cm in. Daar wil jij je ventje van 9 maanden niet inzetten hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:06 schreef Crumpette het volgende:
Mijn enige vraag is of het met 9 maanden nog zin zal hebben om de mini te kopen.. tot 15 kg toch?
Zal morgen eens op de weegschaal gaan met m. Nou ben ik ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
9,5 haalt ie echt nog niet, dan schiet ie weer buiten de curve.
Zelfs Boaz van Twinkle is nog lang geen 15 kilo en die steekt er flink bovenuit
Het was ook grotendeels een garpje gelukkigquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:17 schreef laziness het volgende:
[..]
De Yepp maxi is voor achterop en t/m zes jaar. Daar zit mijn kleuter van 114cm in. Daar wil jij je ventje van 9 maanden niet inzetten hoor
De beschrijving zegt wel vanaf 9 maanden maar ik vind dat ronduit gevaarlijk.
Mijn bollie past ook hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:06 schreef Crumpette het volgende:
Mijn enige vraag is of het met 9 maanden nog zin zal hebben om de mini te kopen.. tot 15 kg toch?
Tis ook lastig om te bepalen, voor mijn gevoel was hij echt zwaarder als zijn zus van 14 kg. (niet dat hij er veel onder zat ..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
9,5 haalt ie echt nog niet, dan schiet ie weer buiten de curve.
Zelfs Boaz van Twinkle is nog lang geen 15 kilo en die steekt er flink bovenuit
Hoe ouder ze worden in het eerste jaar, hoe minder hard de groei gaat is mijn ervaringquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:06 schreef Crumpette het volgende:
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:20 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Tis ook lastig om te bepalen, voor mijn gevoel was hij echt zwaarder als zijn zus van 14 kg. (niet dat hij er veel onder zat ..)
Hij zal door dat garpje van vannacht ook wel weer wat minder wegen![]()
Maar meten is weten!![]()
Keertje naar het cb van de week ofzo?
Ik ben benieuwd hoe oud mijne wordt in haar eerste jaarquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hoe ouder ze worden in het eerste jaar, hoe minder hard de groei gaat is mijn ervaring![]()
die is ook geen 15 kilo, gok ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn bollie past ook hoorDinsdag weer eens even wegen wn meten
Gnorfquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe oud mijne wordt in haar eerste jaar
mwhehehequote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe oud mijne wordt in haar eerste jaar
Ooh nee dat geloof ik ook niet...ze is de lengte in geschoten dus ben even benieuwd of de lijn nu verder bijtrekt.quote:
Ze worden standaard de eerste 2 jaar gevolgd (iedere 3 maanden ongeveer). En daarna alleen indien nodig. (maar dat verwachten we niet bij L)quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wat goed Dyre!
Hoe lang moeten jullie nog bij de prematurenpoli lopen?
Verbrassen, toch? Brassen is wat twee concurrerende verenigingen doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier is dat een hele normale uitdrukking
hier in Brabant nemen ze taalregels wat minder nauw, burdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Verbrassen, toch? Brassen is wat twee concurrerende verenigingen doen.
Ik had even een mental picture van een jasjedasje vechtende fapquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier in Brabant nemen ze taalregels wat minder nauw, burdmaar sorry, ik zal er op letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kind heeft chronische zweetkakken, dus ja die ruiken al als echte voetenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Vraagje, ruiken de voetjes van jullie baby's ook al zo echt naar voeten? Ik vind dat zo maf
Die is twee jaar geleden overleden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een plaatje, selvaria!
Flauwe humor had ik al![]()
heb je al een golden retriever?
Er zat hier in: eerste leesboekje van Van Dale, liedjesboek "zing mee met kleine ezel" van Rindert Kromhout, een boekenlegger en een boekenbon van 5 euro bij de Nijmeegse kinderboekenwinkelquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben twee van die koffertjes. Schoonmama is bibliothecaresse en ik heb zelf ook I lid gemaakt van de bieb hier. ik kreeg laatst van Baard zijn moeder ook dat nieuwe liedjesboekje gewoon los, die vind ik wel heel leuk. Maar wat voor kortingscoupon zit er bij jullie in dan?
We hoeven vandaag niks, maar gaan zo wel even de stad in of zo. Niet binnen blijven zitten in ieder geval, daar worden we nog veel duffer van...
In een pannetje met kokend water is het zo ontdooid, maar je kan het ook nu al uit de vriezer halen en in de koelkast zettenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:51 schreef faptist het volgende:
R. huilt in haar slaap.. zoals honden dat weleens kunnen doen.
Ik word er zelf emotioneel van. wat gebeurt er met me?
En Selvaria
Wat een prachtig meisje! <3
Dat heb ik ook! Ik lach tegenwoordig hardop (!!) om grappen in films. Zelfs wanneer ze eigenlijk helemaal niet zo grappig zijn. Mijn man kijkt dan echt naar me van ' wat doe je '..
Hij vroeg laatst ook al of ik stuk was.![]()
Ik weet het niet. Het lijkt wel of er een bepaalde remming af is. Het maakt alles wel een stuk makkelijker
Hier geen bieb abonnement voor de kleine. Ik heb een abonnement en dat vind ik wel prima.
Man wil graag met me naar The Avengers vanavond. Wij gaan altijd naar Marvel films in de bios.. maar nu zou dat opeens een oppas en gekolfde melk in flesjes betekenen.
Ik vind het eng!
Hoe lang heeft zo'n flesje borstvoeding eigenlijk nodig om te ontdooien? (± 140 ml)
even inhaken: 36,3 is niet te laag hequote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:28 schreef Dyre het volgende:
Huggyduggybuggy inderdaad![]()
Ik had beide zomerslaapzakjes van L in de was gegooid, dus vannacht en vanochtend heeft ze in haar winterslaapzakje geslapen. (met zelfde kleding als altijd) Omdat ze ook gevaccineerd is en gisteravond iets verhoging had heb ik haar maar wel getemperatuurd, om in de gaten te houden of het niet te warm was allemaal. En nu heeft ze 36.3?
Even lekker warm (nog warmer?) aankleden dan maar en over een uur nog maar even temperaturen.
Afgezien vh gillen en huilen is t heel herkenbaar...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:39 schreef Dyre het volgende:
Pff, een schone luier is wel een gevecht zeg nu iedere keer. Ze wil perse niet op haar rug liggen op het aankleedkussen en op de buik wil ze alleen maar tijgeren en klimmen en over de rand hangen.
Zodra ik iets uit probeer te trekken is het gillen en huilen. 'Even snel dan is het gebeurd' werkt inmiddels ook niet meer echt. We moeten het maar een keer filmen
Ja hoor, hier ook. Uit en aankleden is een compleet drama. Liedjes zingen, haar afleiden met een knuffeltje,... Het werkt allemaal voor geen meter, en dat is al sinds een maand of 2quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:39 schreef Dyre het volgende:
Pff, een schone luier is wel een gevecht zeg nu iedere keer. Ze wil perse niet op haar rug liggen op het aankleedkussen en op de buik wil ze alleen maar tijgeren en klimmen en over de rand hangen.
Zodra ik iets uit probeer te trekken is het gillen en huilen. 'Even snel dan is het gebeurd' werkt inmiddels ook niet meer echt. We moeten het maar een keer filmen
Dat ik bij de Vero Modaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:28 schreef ingee het volgende:
Met mijn extra zwangerschapskilo's zonder na te denken de Zara ingelopen.
Hallo complex!
Die fase is hier nog steeds bezig.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja hoor, hier ook. Uit en aankleden is een compleet drama. Liedjes zingen, haar afleiden met een knuffeltje,... Het werkt allemaal voor geen meter, en dat is al sinds een maand of 2![]()
Iets met fase. Hoop ik.
quote:
Ik lees meequote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:46 schreef faptist het volgende:
Trouwens: over auto's gesproken..
ik ben toe aan een andere auto.
Rij nu in een Corolla g6.r
Die heerlijk, betrouwbaar en voor mij luxe rijd (airco, ruime kofferbak & cruisecontrol), maar 3 Deurs en dat begint vervelend te worden.
Tips voor nieuwe wagen?
Budget is 6000. Liefst formaat hatchback of sedan. Woon in het centrum met een geliefde straat om in te parkeren :-(
vanmiddag nog geweest met dochterlief. ik ben heel gauw weer naar buiten gerend .. ik kan echt niet tegen dat hysterische gegraai in de bakken en tussen de rekkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik was twee jaar geleden trouwens op de 1e zondag na het vakantiegeld bij de Primark in Rotterdam Alexander. Dat moet je echt niet willen! Ik stond toen niet stil bij dat vakantiegeld, maar om 11.55u stond het HELE plein vol met mensen die allemaal heel graag om 12.00u naar binnen wilden om al hun geld uit te geven... Hysterisch was het![]()
Nu weet ik beter
Ik ben erg blij met mijn Skoda Fabiaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:46 schreef faptist het volgende:
Trouwens: over auto's gesproken..
ik ben toe aan een andere auto.
Rij nu in een Corolla g6.r
Die heerlijk, betrouwbaar en voor mij luxe rijd (airco, ruime kofferbak & cruisecontrol), maar 3 Deurs en dat begint vervelend te worden.
Tips voor nieuwe wagen?
Budget is 6000. Liefst formaat hatchback of sedan. Woon in het centrum met een geliefde straat om in te parkeren :-(
Tenzij voor Zaraquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:19 schreef Crumpette het volgende:
Ingee, de zara is ook alleen voor kleine spaanse meisjes zonder figuur of kindniet meer heengaan!
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:53 schreef Radyhyn het volgende:
Heb net gecheckt.. Graham Norton inderdaad (*O*).. en tis BBC1
Helll yeah!quote:
Eu..? Verkeerde apparatuur?!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:56 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Helll yeah!![]()
Oven staat ook al aan om er straks bitterballen in te keilen
'Straks' dan ben ik al naar bed hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:56 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Helll yeah!![]()
Oven staat ook al aan om er straks bitterballen in te keilen
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Na twee verdrietige dagen condoleance en crematie werd ik vanavond zo gelukkig van m'n mini die bij de Italiaan vrolijk m'n halve maaltijdsalade en fruittoetje mee zat te eten en daarna met de leuke ober ging zitten flikflooien. Ik moest er bijna van huilen, zoveel hou ik van haar.
Wat lief!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Na twee verdrietige dagen condoleance en crematie werd ik vanavond zo gelukkig van m'n mini die bij de Italiaan vrolijk m'n halve maaltijdsalade en fruittoetje mee zat te eten en daarna met de leuke ober ging zitten flikflooien. Ik moest er bijna van huilen, zoveel hou ik van haar.
Niemand die je er op veroordeeld hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef AwayTL het volgende:
Jullie hebben echt vaak van die uit elkaar spat van liefde posts.
Ik doe dat ook wel hoor, typ het alleen niet. Ben meer van beeld dan van woorden
Ja maar dat is precies wat ik niet wil... rust creeere werkt uiteindelijk wel bij Saar, dan valt ze van pure saaiheid in slaap.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef ingee het volgende:
GM: songfestival aanzetten. Hier ook een sprongetje oid, want er is al dagen niks goed, maar ESF heeft kleurtjes! en geluidjes! Feest!
Maar jouw mini is ook nog wat jonger he, toen saar nog zo mini was zat ze ook vaak s'avonds bij ons.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:21 schreef ingee het volgende:
Hier ook hoor! Maar soms heb ik daar even schaan en kijken we allemaal ESF.
Nee? Ik denk dat je een prima mama bent. Niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef faptist het volgende:
Oh razz..
Bedankt voor het delen. Wordt er helemaal gelukkig van.
Mijn R is vandaag eigenlijk alleen maar aan het slapen. Klein beetje drinken af en toe en dan weer verder tukken.
Ben ik een slechte moeder omdat ik haar niet in bed laat slapen, maar alleen maar op schoot /borst hou?
Ik wil haar gewoon bij me houden en liefhebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Foto: checkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:59 schreef Radyhyn het volgende:
Jullie hebben toch zeker ook wel een mooie foto in klederdracht laten maken en paling gevist hé
quote:Op zondag 24 mei 2015 08:19 schreef snoenk het volgende:
Ik heb een ehhh geen idee welk merk maar is type koekblik. Alles past erin maar zou ook wel eens een echte volwassen auto willen met knopjes waardoor dingen automagisch gaan
als jij hier achterstaat is het goed, kind krijgt wat het wil toch? Eten liefde en slaap ( en neem aan een schone luierquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef faptist het volgende:
Oh razz..
Bedankt voor het delen. Wordt er helemaal gelukkig van.
Mijn R is vandaag eigenlijk alleen maar aan het slapen. Klein beetje drinken af en toe en dan weer verder tukken.
Ben ik een slechte moeder omdat ik haar niet in bed laat slapen, maar alleen maar op schoot /borst hou?
Ik wil haar gewoon bij me houden en liefhebben.
Dit is niet lullig bedoeld, want je doet het super in je eentje.quote:Op zondag 24 mei 2015 09:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hier ook geen autoal leen ik hem wel zo nu en dan.
Elin kan niet tegen prikkels. Als ze ergens anders is en vreemde mensen hangen over d'r heen of willen haar vasthouden begint ze met huilen en er komt geen einde aan. Zo ben ik gister tijdens een verjaardags etentje na 3 u naar huis gestormd zonder m'n bord leeg te eten of fatsoenlijk doei te zeggen![]()
Ze bleef maar gillen. Ik had de fout gemaakt om Elin bij iemand op schoot te zetten die Elin niet goed kent ( ik wel tho ). Ze vroeg erom en ik vond het best. Vanaf toen wat het drama. En dit is nu de vierde keer dat dit voorvalt. Volgend weekend hebbenen ik een verjaardag van een van m'n beste vriendinnetjes.. We gaan er samen heen.. Ik hoop dat dit nu wel goed gaat. Ze heeft daar al twee keer liggen gillen. E is echt een andere baby als we niet thuis zijn. En vooral ontroostbaar.
Heb dan altijd dat gevoel dat mensen denken: och dat arme kind, och die arme LT, tja misschien kan ze het alleen allemaal niet aan. Tis ook wat he, zo'n alleenstaande ouder ( veel mensen weten niet dat ik inmiddels drie mnd een nieuweheb, maar dat vind ik wel prima )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is mevrouw in bed, aan het handsabbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's gemaakt met de ipad, dus kwaliteit is wat minder. Ik moet de echte camera aan mijn lijf plakken, alle foto's zijn anders van die mindere kwaliteit.
Grappig, dit is precies de reden waarom wij ons kind dus wél overal mee naartoe nemen. Ik ben ervan overtuigd dat kuiken zo makkelijk is, juist omdat we het zo doen (maar uiteraard hebben we geen vergelijkingsmateriaal en dit geldt voor ons, niet per se ook voor een ander).quote:Op zondag 24 mei 2015 09:55 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoeld, want je doet het super in je eentje.
Maar dit is dus exact de reden waarom ik mijn kinderen niet overal mee naar toe sjouw. Ze vinden het niet leuk, hoe graag ik ook zou willen dat ze overal gemakkelijk mee naar toe zouden kunnen.
Ja, zo wilde ik ook zijn en dat wilde ik ook doen. Lekker in de doek mee naar festival en de kermis ( met oorbescherming) verjaardag etc, maar helaas. Het resulteerde in gekrijs va 3 uur in de middag. Hij was overprikkeld.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grappig, dit is precies de reden waarom wij ons kind dus wél overal mee naartoe nemen. Ik ben ervan overtuigd dat kuiken zo makkelijk is, juist omdat we het zo doen (maar uiteraard hebben we geen vergelijkingsmateriaal).
oohquote:Op zondag 24 mei 2015 17:55 schreef JufMariska het volgende:
Ik zit een lolbroek pastinaak te voeren![]()
https://vimeo.com/128726339
Is dat durp n btj in de buurt of niet?quote:Op zondag 24 mei 2015 11:24 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik ben zelf ook gauw overprikkelt.
Away; ik begrijp je. Maar helaas kan het niet altijd anders. Ik roep wel leuk " e gaat lekker overal mee naartoe " maar eigenlijk kom ik nog amper ergens.
Als ik al naar een verjaardag of feest ga is het iets waar ik niet onderuit kan. Dus familie of goede vrienden met een speciale verjaardag of andere gelegenheid. Daar komen dan meestal ook meteen m'n zussen en ouders. Met een partner(in de buurt) kan je nog zeggen dat of hij of ik ga, of afwisselen. Maar dat heb ik nog niet.
Ik woon in een dorp waar ik niemand ken. Ik heb geen auto, e kan nog niet op de fiets en ov is hier ook niet handig. Dus haar wegbrengen of hier in de buurt droppen is nog geen optie. ( m'n vriendinnen wonen ook allemaal ver weg ivm studies of relaties )
Als ik straks begin met werken/studie is er geen andere keuze dan een GO.
Maar voor een verjaardag, Meh.
Op Moederdag washier en ben ik alleen naar m'n ouders geweest. Dat was prettig
![]()
Vanavond zou ik op visite gaan bij vrienden. GoT kijken. Ze halen me op en brengen me thuis. Ik vraag me af of dit handig is met Elin ivm gisteren. Maar me volledig isoleren is ook geen optie en ik wil ook geen vrienden kwijtraken.
Het is ook niet dat ik er elke week heen ga/moet maar eens per maand of twee maanden vind ik zelf ook wel fijn om er eens "uit" te zijn.
Al zijn deze maanden wel erg druk met feesten en verjaardagen en tripjes.![]()
Ik moet ook niet zeuren, want Elin is voorbeeldig. Maar ergens anders zijn dan hier of bijwil ze gewoon niet
Echt meer. Of ze wil niet bij een onbekende voor haar zitten. Want het gaat goed tot het punt dat ze bij een ander opschoot gaat.
En dat ga ik dus eerst eens schrappen nu.
gokje: 45 km?quote:Op zondag 24 mei 2015 18:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is dat durp n btj in de buurt of niet?
R'dam?
Noh! Jouw baby ook al! Die zet er wel de sokken in om dreumes te worden hequote:Op zondag 24 mei 2015 19:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
Halfjaarbaby's
Ik ben slecht bijgelezen, druk geweest en moe. Maaarrrr mijn baby zwaait![]()
![]()
en dat moet ik even delen hoor
. Morgen proberen te filmen.
De eerste x schrok ik me dood... ze verslikte zich er ook nog in en ik was hysterisch... dus niks raars aan hoor, en stom genoeg went het en probeer je het de volgende keer alleen nog te ontwijken.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:09 schreef twist02 het volgende:
Bijlezen en reageren lukt me nu echt nog niet sorrymaar boh wat zijn alle cliché's over baby's waar zeg...wat kun je je zorgen maken om zo'n kleintje
![]()
Vanmiddag op visite bij zwager en schoonzus en ze geeft een minuut nadat ik klaar was echt gewoon bijna een volle fles terugterwijl ze normaal (tsja, wat is 'normaal' bij een baby van 10 dagen oud?) nooit wat teruggeeft, echt hooguit 2 druppels uit d'r mondhoekje ofzo.
En nu voel ik me weer een muts dat ik er zo van schrok omdat ik weet dat het normaal is dat baby's wel eens spugen en dit ook echt niet de laatste keer wasen zelf had ze er 5 minuten later al geen last meer van natuurlijk.
En heb al veel 'engere' dingen gelezen hier en die ouders zouden waarschijnlijk tekenen voor één keer spugen en en...
Pfff...wat een weekdier word je van zo'n baby! Maar ze zijn dan ook zo![]()
/lief dagboek
Wandelboks!quote:Op zondag 24 mei 2015 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh twist, maar dat is toch ook gewoon ontzettend schrikken! I heeft dat ook eens gedaan en mijn stoere kerel stond er bij te huilen..
Foto's van mooie meisjes..
En jongens, wat hebben wij een heerlijke dag gehad! We hebben een mooie wandelroute gelopen - langs heide, zandvlaktes en door het bos, met I in de doek. 6,3 km was het, maar volgens mij zijn ze de 1 er vergeten voor te zetten.. Ik heb zo ontzettend genoten van mijn twee mannen.
.
Wat super fijnquote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
JAAAAA, mijn meiden zijn sinds vanavond allebei thuis. Eindelijk. Na bijna 10 weken ziekenhuis mocht vandaag N mee naar huis. L was al bijna een weekje thuis. Eindelijk kan ik hier mee gaan schrijven over mijn meisjes.
Ohh wat fijn!!quote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
JAAAAA, mijn meiden zijn sinds vanavond allebei thuis. Eindelijk. Na bijna 10 weken ziekenhuis mocht vandaag N mee naar huis. L was al bijna een weekje thuis. Eindelijk kan ik hier mee gaan schrijven over mijn meisjes.
Jazeker. Afgelopen week hebben we met L kunnen proefdraaien. Nu met 2 wordt het ietsje drukker. Kijken hoe dat weer gaat lopen!quote:Op zondag 24 mei 2015 22:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ohh wat fijn!!
Vind je het spannend om ze samen thuis te hebben?
Wat fijn!quote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Wat een geweldig nieuwsquote:Op zondag 24 mei 2015 22:01 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Extra voeding ook geprobeerd?quote:Op maandag 25 mei 2015 07:45 schreef AwayTL het volgende:
Wat doen jullie trouwens met een baby die echt alleen maar wil jammeren?
Op schoot is niet goed, wagen niet, in de auto niet, kleedje niet, stoel even, tula ging wel goed gisteren, maar moet nog wat meer oefenen met rugdragen om het langer vol te houden.
Laten jullie dan gewoon op schoot een beetje piepen, zodat hij weet dat je er voor hem bent?
Frans krijgt al veel te veel eten, dus honger is het niet. Badje ga ik straks doenquote:Op maandag 25 mei 2015 07:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Extra voeding ook geprobeerd?
Ik zou verder idd vooral wiegen/dragen/knuffelen. Maar vermoeiend is het wel na een tijd
Wat ik verder zou proberen is een warm badje (want misschien buikpijn of niet zo lekker, of gewoon als een soort reset)
Oh sorryquote:Op maandag 25 mei 2015 08:00 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Frans krijgt al veel te veel eten, dus honger is het niet. Badje ga ik straks doen.
Niet slecht voor een eerste nacht. Ga lekker genieten vandaag. Wat heerlijk dat ze allebei lekker thuis zijn nu.quote:Op maandag 25 mei 2015 07:59 schreef Shopaholic1984 het volgende:
N moest wel een beetje wennen vannacht. Wakker om 2, 5 en 8. L was wakker om 3 en 7. Op zich valt t mee.
Wel lekker dat ik mezelf niet perse aan hoef te kleden vandaag. Niet meer naar het ziekenhuis. Maar lekker in ons eigen huis...
Haha geeft niet, badje is toch goed advies!quote:Op maandag 25 mei 2015 08:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh sorryik lees eigenlijk veel te slecht bij om advies te kunnen geven! Zit nog steeds een beetje op het laatstetienpostsniveau
joepie! En dan kan ze iig niet knarsenquote:Op maandag 25 mei 2015 08:38 schreef Skittles het volgende:
Shop, wat fijn dat ze allebei thuis zijn!Heel veel plezier van beide meisjes!
Tandje 3 is doorwe zaten de hele tijd te loeren naar de boventanden, maar Lou doet het anders en heeft nu een ondertand erbij
Gelukkig niet!quote:Op maandag 25 mei 2015 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joepie! En dan kan ze iig niet knarsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |