Iemand de deur uitschoppen zonder dat die persoon iets nuttigs heeft om naartoe te gaan is dan ook enkel voor je eigen gemak en rust dan dat het die persoon helpt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mijn broertje is erger.
Maar goed, hij wil niet. Hoe komt hij aan zijn levensbehoeften? Laat de ouders dat afpakken.
Internetabonnement opzeggen, z'n spullen naar het pandjeshuis brengen, verplichten in te schrijven bij de sociale huurstichting, elke dag de deur uit schoppen tot het avondeten etc.
maar ja, bij mn broertje helpt dat ook niet.
Ja oké dat laatste was alleen maar mijn suggestie, is nooit uitgevoerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand de deur uitschoppen zonder dat die persoon iets nuttigs heeft om naartoe te gaan is dan ook enkel voor je eigen gemak en rust dan dat het die persoon helpt.
Nee, gewoon niet te veel bemoeien met andermans leven. Zeker niet als je daar behoorlijk wat ergernissen door kan vermijden en ruzie met je ouders.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lekker is dat, je eigen broertje en ouders niet helpen omdat je al het huis uit bent
Dan moet ie nog wel aangenomen worden.quote:Op zondag 24 mei 2015 09:59 schreef dieblikje het volgende:
3 jaar dienst in de landmacht zal hem goed doen.
En dat meen ik serieus.
Als je gezond en sportief bent is dat geen probleem.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan moet ie nog wel aangenomen worden.
Dan moet ie dat dus ook willenquote:Op zondag 24 mei 2015 10:02 schreef dieblikje het volgende:
[..]
Als je gezond en sportief bent is dat geen probleem.
Op de psychologische keuring kan je vertellen wat ze willen horen.
Ik snap niet dat iemand het niet zou willen. Ik heb de mooiste jaren van mijn leven in dienst beleefd. Maar jongens die blij zijn met een uitkering zoeken ze inderdaad niet :-)quote:Op zondag 24 mei 2015 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan moet ie dat dus ook willen
Ik denk ook dat dit soort jongetjes er wat aan hebben om in dienst te gaan, maar mijn broertje is helaas blij zat met z'n uitkering.
Dit dus. Schreeuw TS weer met zijn mooie verhalenquote:
Die herinner ik me nog welquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Weer een pareltje van deze Tokkie-TS.![]()
WGR / getuige staan geweldsdelict
Zolang papa en mama dit blijven faciliteren, ga jij geen ene fuck verschil kunnen maken, behalve wat extra stress en verscherpte familieverhoudingen. De enige oplossing is dat je ouders beslissen dat het voldoende is geweest zodat jullie samen één front kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:13 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hij wil absoluut niet in dienst. En hem laten opnemen etc vinden mijn ouders geen optie want die denken nog altijd dat het iets tijdelijks is wel weer overgaat en dat ze hem zelf kunnen helpen.
Mijn pa werkt zon 40 tot meestal 50 uur in de week, als hij thuiskomt heeft hij vaak geen zin meer in gezeur en gedoe. Vandaar dat als ik het onderwerp dan aansnijd ik ook de boord eraf krijg omdat hij daar geen zin in heeft
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:12 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Denk ik ook. TS doet voorkomen haar zaakjes op orde te hebben:
[..]
Echter in werkelijkheid:
[..]
TS is slachtoffer van geweld geworden:
[..]
Echter is het broertje van TS niet de enige die agressief is:
[..]
Dan was je nu dood, hij probeerde je te wurgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:13 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hij heeft mijn moeder geschopt en geslagen, toen ik haar wilde helpen heeft hij mij gewurgd. En gister kwam ik thuis en had hij mijn moeder weer geslagen.
Ja die pohi van ts valt in het niet met jouw pohi. Bij ts waren er enkele inconsistente dingen die opvielen, maar bij jou is het een groot drama van je 1e tot je laatste post. Jij bent de grootste droeftoeter in R&P en KLB, en daar is veel drama voor nodig om dat te bewerkstelligen. Sterkte ermee...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |