En niet te missen, de geweldige inspirerende *kuch* fanpagina op Facebook:quote:Indigo Sexplosion = Flowerbomb viktor & rolf
Indigo Just orange = Boss orange
Indigo Stripes & squares = Burberry
Indigo Apl = Be dilicious DKNY
Indigo ET = Thiere mugler Alien
Bijou d'or = J'adore Dior
Forbidden love Lola Color = Lolita lempicka
La fleur = Kenzo flower
Dolce donna light blue = Dolce & Gabanna light blue
Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
DIe heb ik 2x, 1 voor thuis en 1 voor op het werk. Kan je uitleggen waarom je die van Starbucks handiger vindt? Want voorzover ik kan zien zou het vrij gelijkwaardig moeten functioneren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:21 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
gepost door CherryLips
Heb ik er dus twee van gekocht. Ik vind ze leuker om ze gewoon zo te laten staan, als decoratie in de keuken. Al zal ik misschien na een tijdje zoiets hebben van dat is fout.
Deze grote beker van Starbucks, erg goede kwaliteit is handiger voor gebruik, lekker om je eigen ijskoffie in te doen. Met hetzelfde soort rietje.
[ afbeelding ]
OMG musthavequote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:21 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
gepost door CherryLips
Heb ik er dus twee van gekocht. Ik vind ze leuker om ze gewoon zo te laten staan, als decoratie in de keuken. Al zal ik misschien na een tijdje zoiets hebben van dat is fout.
Deze grote beker van Starbucks, erg goede kwaliteit is handiger voor gebruik, lekker om je eigen ijskoffie in te doen. Met hetzelfde soort rietje.
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet hip, serieus niet, maar het is gewoon een handige beker.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Als ik iets niet ben dan is het wel hip, dus als je je imago nog wilt redden moet je die mason jars niet kopen.
Meer inhoud, van hard plastic, deksel sluit af met een rubberen ring.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
DIe heb ik 2x, 1 voor thuis en 1 voor op het werk. Kan je uitleggen waarom je die van Starbucks handiger vindt? Want voorzover ik kan zien zou het vrij gelijkwaardig moeten functioneren.
Die kan je ook kopen bij xenos alleen zonder starbuckslogoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik ben ook niet hip, serieus niet, maar het is gewoon een handige beker.
[..]
Meer inhoud, van hard plastic, deksel sluit af met een rubberen ring.
Ja, Action ook, maar die is wat minder van kwaliteit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Die kan je ook kopen bij xenos alleen zonder starbuckslogo
Vorig jaar gekocht. Was er best blij mee maar ik liet hem 1x vallen (niet eens hoge afstand) en hij was kapotquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Die kan je ook kopen bij xenos alleen zonder starbuckslogo
is het een nieuw prodct of al wat ouder?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef Mixende_match het volgende:
hi, ik ben bij mij in utrecht al alle actions afgeweest, maar ben dus nog steeds op zoek naar deze sieradenhanger: [ afbeelding ]
iemand deze toevallig ergens gespot??
oh die is vast ideaal voor mn derbyspullenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:52 schreef Miniem het volgende:
@chatgirl
Degene die een festival/hiking tas laatst zocht. Ik heb vandaag gekeken voor je en heb hem gevonden.
Hij is er ook in zwart.
Met schouderbanden dus! Ook een normaal handvat.
Echt ideaal.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
is dat een nieuw artikel?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:52 schreef Miniem het volgende:
@chatgirl
Degene die een festival/hiking tas laatst zocht. Ik heb vandaag gekeken voor je en heb hem gevonden.
Hij is er ook in zwart.
Echt ideaal.
al wat ouder helaas, maar is er eens uit gegaan en weer terug gekomen, en nu blijkbaar weer eruit..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:38 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
is het een nieuw prodct of al wat ouder?
Nee, hebben ze al een tijdje.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:26 schreef Elleska het volgende:
[..]
is dat een nieuw artikel?
hier vandaag niet in de winkel gezien. was juist wezen kijken voor een nieuwe vakantietas nadat we de huidige afgelopen weekend weer hebben gesloopt (kan het wel weer repareren maar er is nu zoveel aan opgelapt dat ik het tijd vind voor een nieuwe)
Vergelijkbare tas van Northface die ik heb is 7 keer zo duurquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh die is vast ideaal voor mn derbyspullen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, hebben ze al een tijdje.
Paar maanden terug voor het eerst gezien. Bij het filiaal waar ik was lag hij tussen de andere tassen en naast de hiking tas.
Die Action versie natuurlijkquote:
Die is vast ook wel van een beetje betere kwaliteit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vergelijkbare tas van Northface die ik heb is 7 keer zo duur
Maar echt fijn met schouderbanden en hij is waterdicht. Lekker stevig materiaal ook.
Je weet het nooitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Die is vast ook wel van een beetje betere kwaliteit.
Top! Bedankt!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:52 schreef Miniem het volgende:
@chatgirl
Hij is er ook in zwart.
Echt ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |