Je kan het ze vragenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja we denken ook aan opmengen met methadon, ik vraag me af hoe ze hier tegenaan kijken bij OUD
Gewoon eens vragenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja we denken ook aan opmengen met methadon, ik vraag me af hoe ze hier tegenaan kijken bij OUD
Ik ben benieuwd wat daar uit komtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Huehuehuehue topic is zich aan het vormen in mijn hoofd, mss na het eten
Koppel haar aan teuntjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze is pas iets van vier hoor viespeuk
Teun heeft al een schattig vriendinnetje, Evy... blond meisje, met een rood jasjequote:
hoe oud is teun?uithuwelijken? Mijn nichtje is zes.....omg en zij is super mooiquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Teun heeft al een schattig vriendinnetje, Evy... blond meisje, met een rood jasjegisteren speelden e hier, en hij echt heel wijs alles aanwijzen en drinken halen voor haar
hij gaf zelfs zijn laatste chocolatje aan haar
bips*quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol beter zoekt hij een dame die niet haar bibs showt
3 juli wordt hij 5quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoe oud is teun? Mijn nichtje is zes.....omg en zij is super mooi
O. Begreep ik nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ze is pas iets van vier hoor viespeuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Teun is wel wat gewend met zo'n vaderquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol beter zoekt hij een dame die niet haar bibs showt
Liefquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Teun heeft al een schattig vriendinnetje, Evy... blond meisje, met een rood jasjegisteren speelden e hier, en hij echt heel wijs alles aanwijzen en drinken halen voor haar
Benieuwd wanneer de ghb tevoorschijn komt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wehehehehehequote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer de ghb tevoorschijn komt.
ik hoop dat ze niet snel een slotje zettenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik vrees alleen de gevolgen van zo'n topic
Nou ik dacht meer aan invallen, kinderbescherming en die ellendequote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik hoop dat ze niet snel een slotje zetten
Goed verhaal verder
Kan je daarna een klaagtopic hier op KLB openenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ik dacht meer aan invallen, kinderbescherming en die ellende
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan je daarna een klaagtopic hier op KLB openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |