quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die schakel ik eerst uit met een hogere dosis GHB dan normaal natuurlijk
Ze komen je halenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey een busje stopt voor de deur
Dit heb ik ook altijdquote:
Jammer dat je afgetroefd werdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb bijna chloro binnengehengeld met mijn charmes, je had erbij moeten zijn
arme blondje_93quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook altijdsrs soms tot eng aan toe... blijven maar staren...
maar ik las ergens dat babys vaak gefixeert kunnen raken op symmetrische vormen en gebeurd ook vaker bij knappe mensen... dus tja...
Hahahahaquote:
haha. Nu bukt ze om onder de toonbank te kijken en zie ik haar bilspleetquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar ik las ergens dat babys vaak gefixeert kunnen raken op symmetrische vormen en gebeurd ook vaker bij knappe mensen... dus tja...
Vandaar dat Teun soms tegen me aan looptquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh? watquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha. Nu bukt ze om onder de toonbank te kijken en zie ik haar bilspleet
Dat is denk ik te wijten aan een te lichte portie GHB.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vandaar dat Teun soms tegen me aan loopthij ziet me niet
Ja we denken ook aan opmengen met methadon, ik vraag me af hoe ze hier tegenaan kijken bij OUDquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is denk ik te wijten aan een te lichte portie GHB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |