iddquote:
miss had hij hongerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:33 schreef deadprez het volgende:
gvd tyfusbezorger moet opschieten ik heb honger
dan klap ik hemquote:
Wheheh. Vond het altijd wel vermakelijk om te lezen, want eerlijk is eerlijk; hij heeft er wel enorm veel verstand van.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk van dat applegefap en tv gezeik af.
dan gebruik ik wel een wapenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij slaat nog geen deuk in een pakje pep
heh wat?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die fien is wel druk he in US hoe zie je er nu uit
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ooit een rat laten opereren, was geen succes.
US hoe zie je er nu uit wordt overspoeld door ene fien1989quote:
Ja klopt en met dat overal automatisch linkjes van maken zoals Ziggo, ja dat is ook debiel, sorry hoor, is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wheheh. Vond het altijd wel vermakelijk om te lezen, want eerlijk is eerlijk; hij heeft er wel enorm veel verstand van.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat deadprez niet weet is dat ik de pizzalijn heb omgeleid... ik ben de man die de 'pizza' komt brengen... muhahahaha...
oh godquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat deadprez niet weet is dat ik de pizzalijn heb omgeleid... ik ben de man die de 'pizza' komt brengen... muhahahaha...
marktplaatsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja klopt en met dat overal automatisch linkjes van maken zoals Ziggo, ja dat is ook debiel, sorry hoor, is gewoon irritant.
Mweh, boeit me niet zoveel. Snap ook wel dat Danny geld binnen moet krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja klopt en met dat overal automatisch linkjes van maken zoals Ziggo, ja dat is ook debiel, sorry hoor, is gewoon irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |