Zou ik ook zeggen als ik het me niet meer kon herinneren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo spannend was het nou ook weer niet hoor.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik het me niet meer kon herinneren.
Jaquote:
pizza kan altijdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pizza met hoofdpijn? Is dat wel zo slim?
oh shit das wel klotequote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja6 jaar nu, vraag is hoe lang nog
arm beestje heeft een tumor op z'n rug, wss goedaardig, maar hij kan knappen en dan is het over... opereren kan ook niet want dan gaat 'ie ook dood. Hij heeft geen pijn of zo.
Ja precies. Hij heeft sowieso echt een super goed leven hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh shit das wel klotenou ja, gwn het beestje nog maar laten genieten zolang het gaat
sadistquote:
Ja had ik vanmiddag al gezien voor ik de post shit ging doen, inclusief de shit die nu verwijderd is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
BUG / Woord 'Ziggo' in andere kleur en met lijntje er onder
veel leuker, #92
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja had ik vanmiddag al gezien voor ik de post shit ging doen, inclusief de shit die nu verwijderd is.
SLAYERRRquote:
Nou zeg, zo erg was het nou ook weer niet. Mijn posts waren gewoon nog leesbaar.quote:
Truequote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou zeg, zo erg was het nou ook weer niet. Mijn posts waren gewoon nog leesbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |