Nelom had gisteren weer een paar geweldige voorzetten.............quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uh ja, hij heeft wel een goede voorzet. Als iedere voorzet aankwam dan speelde hij nu bij Real Madrid.
Nelom en Karsdorp zijn in een 5-3-2 systeem iig een stuk minder kwetsbaar en worden op hun sterke punten benut.
Vaak kan je aan de bouw en manier van lopen van een speler al zien of het iets is of niet.. Het is misschien wat kort door de bocht, maar zowel bij Immers als bij Nelom zie je aan de manier van bewegen al dat ze geen goede voetballers zijn. Bij Nelom denk ik als ik hem zie lopen: alleen het handtasje ontbreekt nog. En de motoriek van Immers hoeven we het niet over te hebben..echt een verschrikkelijke voetballer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Nelom had gisteren weer een paar geweldige voorzetten.............
Want?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:20 schreef RijstNatie het volgende:
Locadia van psv is te huur, geef het door aan mvg
t was gratis....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:37 schreef heiden6 het volgende:
Wtf, ik heb dinsdag een kaartje besteld maar niets ontvangen. Van de week al een keer gebeld tijdens mijn pauze maar toen moest ik lang wachten, nu bel ik net weer en krijg ik een melding dat ze gesloten zijn en alleen geopend zijn op werkdagen van 9 tot 17, verbinding wordt verbroken. Weet iemand wat ik nu kan doen om te zorgen dat ik toch binnenkom zondag? Echt heel amateuristisch dit!
Nee, alleen voor seizoenkaarthouders. Ik heb 11,75 betaald. Gewoon via de website van Feyenoord zelf, voor de duidelijkheid.quote:
Kan je geen mail sturen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, alleen voor seizoenkaarthouders. Ik heb 11,75 betaald. Gewoon via de website van Feyenoord zelf, voor de duidelijkheid.
Edit: dit staat op de website:
SERVICE & TICKETS VRIJDAG EN MAANDAG GESLOTEN
Feyenoord Service & Tickets is vrijdag 22 mei (vandaag) tot en met maandag 25 mei (Tweede Pinkersdag) gesloten. Dat betekent dat de afdeling vanaf aankomende dinsdag 26 mei weer volgens de reguliere openingstijden bereikbaar is, via telefoonnummer 0900-1908 (¤ 0,45 p/g).
http://www.feyenoord.nl/n(...)-en-maandag-gesloten
Vanochtend om half negen geplaatst. Erg handig dit.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik nu even doen, maar denk dat daar ook niet op gereageerd wordt als de afdeling dicht is.quote:
Die kans is aanwezig inderdaad. Zou wel erg knullig zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga ik nu even doen, maar denk dat daar ook niet op gereageerd wordt als de afdeling dicht is.
Behoorlijk ja!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig inderdaad. Zou wel erg knullig zijn.
Bewijsje afdrukken en naar het stadion gaan. Ik verwacht niet dat het uitverkocht zal zijn...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, alleen voor seizoenkaarthouders. Ik heb 11,75 betaald. Gewoon via de website van Feyenoord zelf, voor de duidelijkheid.
Edit: dit staat op de website:
SERVICE & TICKETS VRIJDAG EN MAANDAG GESLOTEN
Feyenoord Service & Tickets is vrijdag 22 mei (vandaag) tot en met maandag 25 mei (Tweede Pinkersdag) gesloten. Dat betekent dat de afdeling vanaf aankomende dinsdag 26 mei weer volgens de reguliere openingstijden bereikbaar is, via telefoonnummer 0900-1908 (¤ 0,45 p/g).
http://www.feyenoord.nl/n(...)-en-maandag-gesloten
Vanochtend om half negen geplaatst. Erg handig dit.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga dat sowieso zondag ruim voor de wedstrijd proberen maar denk niet dat het veel zin heeft. Heb in elk geval een mail gestuurd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bewijsje afdrukken en naar het stadion gaan. Ik verwacht niet dat het uitverkocht zal zijn...
Ja, ik ben met je eens dat er spelers rondlopen die niet van het niveau zijn wat we nastreven, maar ik zie wel een stijgende lijn. Met het oog op het feit dat we 5 jaar terug bijna failliet waren, nu behoorlijk gezond en ieder jaar kunnen doorselecteren met verhuur van spelers die (nog) niet goed genoeg zijn, dan bekijken of ze stappen maken. Schaken en Verhoek weg, Bilal en Achahbar erbij is wmb gewoon prima management.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op zich wel eens met je betoog m.b.t. de spelersgroep, maar ook hier bespeur ik weer de neiging tot te snelle tevredenheid.. het is iets te positief allemaal. Met een kritiekloze houding kom je als topclub nooit verder. Een voorbeeld: je kan zeggen dat het positief is hoe Manu zich heeft ontwikkeld. Maar als je iets kritischer kijkt dan zie je een speler die tekort komt voor het niveau dat Feyenoord wil nastreven. Of je moet als club eens eerlijk zijn en stoppen met het woord 'kampioenschap' in de mond te nemen. Als de verwachtingen lager zijn en je accepteert dat een 4e plek normaal is, zal er ook minder kritiek komen.
En ja, dat is echt weer typisch amateuristisch Feyenoordquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het heel vreemd om gewoon zonder tijdige aankondiging te besluiten om op de laatste werkdag voor een thuiswedstrijd de klantenservice de hele dacht dicht te gooien?
Waarschijnlijk was deze dag al gesloten geplanned toen ze er nog van uit gingen dat we geen play offs hoefden te spelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het heel vreemd om gewoon zonder tijdige aankondiging te besluiten om op de laatste werkdag voor een thuiswedstrijd de klantenservice de hele dacht dicht te gooien?
Ja, maar plaats het dan op zijn minst ruim van tevoren op de site, maar eigenlijk kun je het gewoon al niet maken gesloten te blijven, kut voor de werknemers, maar het seizoen is gewoon niet afgelopen, wij moeten toch ook tegen die playoffs aan kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was deze dag al gesloten geplanned toen ze er nog van uit gingen dat we geen play offs hoefden te spelen.
Ben het me je eens hoor, maar ik weet ook hoe dit in het echt gaat. Ze hadden gewoon die lamballen die het veroorzaakt hebben bij de Ticketservice aan de telefoon moeten zetten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar plaats het dan op zijn minst ruim van tevoren op de site, maar eigenlijk kun je het gewoon al niet maken gesloten te blijven, kut voor de werknemers, maar het seizoen is gewoon niet afgelopen, wij moeten toch ook tegen die playoffs aan kijken
Topsportklimaat dit datquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Ja, verstandige teksten inderdaad. Nu kan ik wel indenken dat die RDK plannen wellicht te weinig geld gaan opbrengen, en dat die verbouwing een kortere levensduur heeft dan een nieuw stadion, maar als het echt allemaal zo is, laat het als Feyenoord zijnde dan lekker onderzoeken, dan zou dast er toch ook uit moeten komen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:37 schreef heiden6 het volgende:
Deel 885823420934 van de soap rond het stadion.
Verstandige teksten van deze man.![]()
De laatste stuiptrekking.. na 2 maanden iedere week dit soort positief gelul te hebben gehoord kunnen we rustig concluderen dat Feyenoord zondag de laatste wedstrijd van het seizoen zal gaan spelen.quote:Van Bronckhorst heeft er vertrouwen in dat zijn ploeg dit zondag in eigen huis nog kan goedmaken: "Ik ben ervan overtuigd dat we met de steun van ons legioen de achterstand kunnen ombuigen", zegt de opvolger van Fred Rutten op de website van Feyenoord.
Ik ben juist blij dat we eindelijk van dat depressieve gelul van Rutten af zijn. Je moet als trainer vertrouwen uitstralen, als je dit niet zegt gaat het natuurlijk nooit lukken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De laatste stuiptrekking.. na 2 maanden iedere week dit soort positief gelul te hebben gehoord kunnen we rustig concluderen dat Feyenoord zondag de laatste wedstrijd van het seizoen zal gaan spelen.
Idd, wat moet hij anders zeggen? Dit wordt 3x niks en we worden a.s. zondag compleet ingemaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat we eindelijk van dat depressieve gelul van Rutten af zijn. Je moet als trainer vertrouwen uitstralen, als je dit niet zegt gaat het natuurlijk nooit lukken.
Dat weet ik wel. Daarom zou ik niet geschikt zijn voor dat vakquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat we eindelijk van dat depressieve gelul van Rutten af zijn. Je moet als trainer vertrouwen uitstralen, als je dit niet zegt gaat het natuurlijk nooit lukken.
Je moet ze printen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:37 schreef heiden6 het volgende:
Wtf, ik heb dinsdag een kaartje besteld maar niets ontvangen. Van de week al een keer gebeld tijdens mijn pauze maar toen moest ik lang wachten, nu bel ik net weer en krijg ik een melding dat ze gesloten zijn en alleen geopend zijn op werkdagen van 9 tot 17, verbinding wordt verbroken. Weet iemand wat ik nu kan doen om te zorgen dat ik toch binnenkom zondag? Echt heel amateuristisch dit!
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je moet ze printen.
De optie om een kaartje naar je te sturen is er niet. Gewoon inloggen op feyenoord/tickets and dan zoeken naar tickets printen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kan je nog kaartjes via viagogo regelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik las vandaag dat het al helemaal uitverkocht is. maar sommige gaan hier nog iets printen
Slechte trolls ook niet, maar hey, hier ben je.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
Een opstelling van Feyenoord en het woord ideaal in een zin; das nooit grappig
Toornstra is vreselijk uit vorm ja, maar vind je Vilhena nou zo lekker in vorm dan? Je kan beter een willekeurige middenvelder uit de A opstellen, die zal het waarschijnlijk beter doen. Verder vraag ik mij af of Bilal zondag al weer helemaal fit is, gezien z'n kramp. Denk niet dat hij het 90 minuten kan volhouden (alhoewel ik vond dat hij mij wel positief opviel gister)quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:09 schreef IkBenNietFries het volgende:
Ideale opstelling voor zondag volgens mij (zal waarschijnlijk niet gebeuren.)
------------------------Vermeer------------------------
Karsdorp--Van Beek--Kongolo--Woudenberg
-----------------------Clasie----------------------------
----------Vilhena---------------Toornstra------------
Bilal------------------Achahbar----------------Manu
Eventueel Toornstra wisselen voor Immers of Karsdorp op die positie gebruiken. Toornstra is vreselijk uit vorm, was gewoon pijnlijk om aan te zien gisteren. Het doet me pijn om dit te zeggen maar wellicht is Immers op dit moment beter op die positie.
Ahmadi laat het ook niet meer zien en met Clasie hebben we al een controlerende middenvelder/spelverdeler. Vilhena heeft die extra aanvallende drang en kan goed samenspelen met de flankspelers.
Vond Bilal gister trouwens erg goed spelen. Zoals ie zelf zegt heeft ie aardig wat tijd in het krachthonk gespendeerd toen ie niet mocht spelen. Ik zeg: geef hem veel speeltijd, ik zie het er wel in zitten.
Dit dus. Echtquote:
Met niet ontvangen bedoel ik natuurlijk dat er niets is gemaild. Ik kom niet uit een ei.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je moet ze printen.
De optie om een kaartje naar je te sturen is er niet. Gewoon inloggen op feyenoord/tickets and dan zoeken naar tickets printen.
Tja, kennelijk word je op dat niveau ingeschaald.. Zou ook dankzij Klaas kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:41 schreef Pascalus het volgende:
https://twitter.com/IsGuddeAlWeg
![]()
Stond tussen mijn volg-suggesties.
geef mij maar weer de schuld joh sufferdjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, kennelijk word je op dat niveau ingeschaald.. Zou ook dankzij Klaas kunnen natuurlijk
Ja wat is er dan niet gemailed? De kaartjes krijg je iig nooit per mail.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met niet ontvangen bedoel ik natuurlijk dat er niets is gemaild. Ik kom niet uit een ei.Gaat toch al jaren via de mail?
Ik heb ze voor de vorige thuiswedstrijd nog per mail gehad, gewoon een PDF.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja wat is er dan niet gemailed? De kaartjes krijg je iig nooit per mail.
Schijnbaar wel, want er wordt niets gemaild.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met niet ontvangen bedoel ik natuurlijk dat er niets is gemaild. Ik kom niet uit een ei.Gaat toch al jaren via de mail?
Ja, maar dit is een play off. Misschien dat de dingetjes nu anders gaan. Idk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb ze voor de vorige thuiswedstrijd nog per mail gehad, gewoon een PDF.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, want er wordt niets gemaild.
Je kunt je kaartjes ophalen en printen via Feyenoord.nl als je daar inlogt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan is jouw vorige thuiswedstrijd vast al enige tijd geleden, want dat is al lang niet meer zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb naar aanleiding van jullie berichten hier even ingelogd bij het ticketgebeuren via Feyenoord.nl, maar zie daar nergens iets terug van het kaartje wat ik gekocht heb.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een play off. Misschien dat de dingetjes nu anders gaan. Idk.
Gewoon even op de ticket website rondkijken of je ze nog kan printen oid, anders weet ik het ook niet.
https://feyenoord.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=321938quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb naar aanleiding van jullie berichten hier even ingelogd bij het ticketgebeuren via Feyenoord.nl, maar zie daar nergens iets terug van het kaartje wat ik gekocht heb.
Je hebt ze wel via de ticketshop van Feyenoord gekocht en een oontvangstbevestiging gekregen? Of heb je ze via de ticketbox gekocht?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb naar aanleiding van jullie berichten hier even ingelogd bij het ticketgebeuren via Feyenoord.nl, maar zie daar nergens iets terug van het kaartje wat ik gekocht heb.
Vorige thuiswedstrijd als in de afgang tegen Vitesse vorige week.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan is jouw vorige thuiswedstrijd vast al enige tijd geleden, want dat is al lang niet meer zo.
Tenzij je ze via Viagogo of Vriendenloterij hebt verkregen.
'quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
https://feyenoord.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=321938
Gelukkig heb je ons, wij zijn altijd openquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'
Ja, gevonden, thanks!
![]()
Blijft wel vreemd dat het niet ook per mail als PDF verstuurd is zoals de vorige keren dat ik een kaartje heb besteld wel gebeurde.MAar ja, als ze zomaar ineens de klantenservice dichtdoen hebben ze dit misschien ook wel zomaar ineens veranderd.
Wat een liefde hier.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons, wij staan er altijd voor je
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een liefde hier.
Als je zondag in de buurt van vak Y bent kun je een biertje of een patatje van me krijgen.
quote:
Check! En de wedstrijd begint een uur later, dus meer tijd om in te drinken voordat we naar die bak ellende moeten staren.quote:
Tuurlijkquote:
Gudde heeft geen ene fuk gepresteerd voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:19 schreef Roland010 het volgende:
Ik ben niet zo iemand die direct roept dat iedereen maar weg moet als het even tegenzit, maar is die Gudde destijds niet aangenomen met als een van de belangrijkste hoofdtaken om op den duur dat nieuwe stadion van de grond te krijgen? (O.a. vanwege z'n netwerk bij de gemeente Rotterdam)
Hoeveel jaar zijn we nu verder, 7 ofzo?Maar het verbouwde/nieuwe stadion lijkt eerder verder weg dan ooit nu dan dat het een stapje dichterbij is gekomen...
Maar helaas hoor je nog weinig echt kritische geluiden vanuit die Blokland en andere bestuursleden. Die moeten toch ook wel beseffen dat de toekomst van Feyenoord op het spel begint te staan op deze manier lijkt me. Zeker die Blokland, die er juist miljoenen van z'n eigen euro's en bovendien dat van z'n zakenvrienden in heeft gepompt om de club te redden en gezond naar de top te brengen.
Of wachten ze, in het belang van rust rondom Gio/het team even met een crisis en zal die kritiek/actie na de play-offs gaan komen? Dat kun je beter direct daarna aan het begin van de zomerstop doen, voordat er straks weer de pleuris uitbreekt midden in het komende seizoen
Ja hij had 2 belangrijke taken, de eenwording van de club met de amateurs e.d. en de bouw van een nieuw stadion dmv zijn contacten met de gemeente.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:19 schreef Roland010 het volgende:
Ik ben niet zo iemand die direct roept dat iedereen maar weg moet als het even tegenzit, maar is die Gudde destijds niet aangenomen met als een van de belangrijkste hoofdtaken om op den duur dat nieuwe stadion van de grond te krijgen? (O.a. vanwege z'n netwerk bij de gemeente Rotterdam)
Hoeveel jaar zijn we nu verder, 7 ofzo?Maar het verbouwde/nieuwe stadion lijkt eerder verder weg dan ooit nu dan dat het een stapje dichterbij is gekomen...
Maar helaas hoor je nog weinig echt kritische geluiden vanuit die Blokland en andere bestuursleden. Die moeten toch ook wel beseffen dat de toekomst van Feyenoord op het spel begint te staan op deze manier lijkt me. Zeker die Blokland, die er juist miljoenen van z'n eigen euro's en bovendien dat van z'n zakenvrienden in heeft gepompt om de club te redden en gezond naar de top te brengen.
Of wachten ze, in het belang van rust rondom Gio/het team even met een crisis en zal die kritiek/actie na de play-offs gaan komen? Dat kun je beter direct daarna aan het begin van de zomerstop doen, voordat er straks weer de pleuris uitbreekt midden in het komende seizoen
Ik hoop op een volle Kuip en iedereen er vol gas achter maar dat zal wel niet.quote:
quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 23 mei 2015 06:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Check! En de wedstrijd begint een uur later, dus meer tijd om in te drinken voordat we naar die bak ellende moeten staren.
Ik ben zeker geen fan van die man en hij heeft genoeg dingen fout gedaan, maar nu doe je hem een klein beetje te kort. Hij heeft blijkbaar door zo streng te zijn wat betreft het geld dat allemaal direct in z'n geheel naar aflossingen ging zelfs toen Feyenoord in topsnelheid weer uit de slechtste categorie was gepromoveerd en al richting de gezonde categorie ging zowel de KNVB als de investeerders (die echt niet zomaar hun geld aan iedereen gaan geven) zwaar overtuigd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gudde heeft geen ene fuk gepresteerd voor Feyenoord.
Dat Feyenoord nu uit de rode cijfers is heeft te maken met de mensen op Varkenoord.
Nu doet het bestuur of zij dat allemaal geregeld hebben.....ik kotst op die gasten.
Maar is ie zo close met Blokland en de rest van het bestuur dat die hem de hand boven het hoofd blijven houden dan ofzo? Waarom geen ultimatum voor het definitief doorhakken van die zeer belangrijke knopen bijvoorbeeld? Want iedereen ziet toch dat z'n hoofdtaak (dat stadion dus) 1 compleet fiasco is geworden?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja hij had 2 belangrijke taken, de eenwording van de club met de amateurs e.d. en de bouw van een nieuw stadion dmv zijn contacten met de gemeente.
Beide hopeloos gefaald en volgens VI heeft hij ook nog een slechte relatie met Aboutaleb en de UEFA.
Nou nou, optimistquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Het spelbeeld morgen:
Feyenoord probeert kooltje maken
Lukt niet
Counter Heerenveen: 0-1
Feyenoord probeert nog harder om kooltje te maken
Lukt niet
Counter Heerenveen: 0-2
Aangezien Heerenveen er ook weinig van bakt zullen ze nog wel wat grote kansen om zeep helpen en blijft het bij 0-2. Hooguit 1-2 als bij een wanhoopsoffensief Feyenoord per ongeluk scoort
Iedereen, zowel de spelers als de supporters en zelfs de media, gunt Gio zo gigantisch hard een mooie start van z'n carriere als hoofdcoach (zeker na die toch best dappere stap die hij nu neemt): dat moet toch wel iets teweeg brengen in De Kuip, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Nergens op gebaseerd maar heb wel goed gevoel voor morgen.
De vorige keren dat Feyenoord play offs speelde ging het niet anders.. Alleen door geluk kunnen we morgen winnen, als per ongeluk een bal goed valt en Feyenoord als eerste scoortquote:
Ik denk dat je de Kuip/het Legioen onderschat. Zie m'n vorige post: er is volgens mij zelden een coach bij Feyenoord gestart met zo'n enorme gunfactor. Intern vanuit de club en de supporters maar ook extern in de media en zelfs in Amsterdam en Eindhoven zal iedereen Gio gewoon ergens wel sympathiek vinden en tevens respect hebben voor z'n carierre als voetballer. Niet dat je voor die sympathie uit Amsterdam en Eindhoven iets koopt, maar het was om even aan te geven dat dit niet te vergelijken is met wedstrijden onder iemand als Erwin Koeman, Leon Vlemmings en zelfs niet als Verbeek of Van Marwijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De vorige keren dat Feyenoord play offs speelde ging het niet anders.. Alleen door geluk kunnen we morgen winnen, als per ongeluk een bal goed valt en Feyenoord als eerste scoort
Vind het een mooie gedachte, alleen geloof ik er niet in.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:13 schreef Roland010 het volgende:
Ze kunnen dus morgen niet alleen op basis van geluk winnen, maar op basis van een compleet losgaande Kuip en spelers die helemaal voluit gaan om hun nieuwe coach en de fans niet teleur te stellen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gudde heeft geen ene fuk gepresteerd voor Feyenoord.
Dat Feyenoord nu uit de rode cijfers is heeft te maken met de mensen op Varkenoord. Pim Blokland
Nu doet het bestuur of zij dat allemaal geregeld hebben.....ik kotst op die gasten.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De vorige keren dat Feyenoord play offs speelde ging het niet anders.. Alleen door geluk kunnen we morgen winnen, als per ongeluk een bal goed valt en Feyenoord als eerste scoort
Het is heel simpel.. voor Feyenoord betekent het meedoen aan de play-offs altijd dat het seizoen mislukt is.. voor de andere ploegen is meedoen aan de play-offs vaak juist wat ze wilden bereiken. Die mentale tik heeft Feyenoord nooit kunnen overwinnen in de play-offs..integendeel zelfs want het werd altijd een afgang. Er wijst werkelijk helemaal niets op dat het nu anders zal gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Het verschil is deze keer misschien dat er een trainer zit die eigenlijk volgend seizoen pas zou beginnen. Voor de spelers en de coach voelt het misschien niet alsof dit seizoen al is afgelopen, maar alsof het nieuwe seizoen al is begonnen. Dat zou wel eens het verschil kunnen maken. Al wordt het nu meteen lastig, want de uitgang is al heel dichtbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is heel simpel.. voor Feyenoord betekent het meedoen aan de play-offs altijd dat het seizoen mislukt is.. voor de andere ploegen is meedoen aan de play-offs vaak juist wat ze wilden bereiken. Die mentale tik heeft Feyenoord nooit kunnen overwinnen in de play-offs..integendeel zelfs want het werd altijd een afgang. Er wijst werkelijk helemaal niets op dat het nu anders zal gaan
Wishfull thinking. Ik snap dat je het doet, maar zo zal het in de hoofden van de spelers echt niet werken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het verschil is deze keer misschien dat er een trainer zit die eigenlijk volgend seizoen pas zou beginnen. Voor de spelers en de coach voelt het misschien niet alsof dit seizoen al is afgelopen, maar alsof het nieuwe seizoen al is begonnen. Dat zou wel eens het verschil kunnen maken. Al wordt het nu meteen lastig, want de uitgang is al heel dichtbij.
quote:,,Laten we die mensen nou eens wat teruggeven zondag. Het lijkt soms alsof we niet meer kunnen scoren, dat moet nu maar eens voorbij zijn.''
Ik ben ook een veel te grote optimistquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wishfull thinking. Ik snap dat je het doet, maar zo zal het in de hoofden van de spelers echt niet werken.
Het feit dat iemand als El Ahmadi, die niet kan schieten, in NL op het hoogste niveau kan spelen zegt genoeg.quote:
Dat heb ik bij 90% van de spelers in de eredivisie eigenlijk.. qua techniek ondermaats, handelingssnelheid laag..fysiek zeer zwak. Dat laatste is trainbaar, heb nooit begrepen waarom al die slappe watjes in de eredivisie niet wat meer een krachttraining doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het feit dat iemand als El Ahmadi, die niet kan schieten, in NL op het hoogste niveau kan spelen zegt genoeg.
Larson en Thern twijfelachtig voor morgen. Dat zou wel wat schelenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Nergens op gebaseerd maar heb wel goed gevoel voor morgen.
Precies. En dan wordt er altijd gezegd dat Messi fysiek ook niet veel soeps is. Mensen die dat argument gebruiken snappen er niets van. Messi heeft meer functionele kracht dan 95% van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij 90% van de spelers in de eredivisie eigenlijk.. qua techniek ondermaats, handelingssnelheid laag..fysiek zeer zwak. Dat laatste is trainbaar, heb nooit begrepen waarom al die slappe watjes in de eredivisie niet wat meer een krachttraining doen.
Dat klopt.. types als Messi en Aguero zijn sterker dan je zou denken..laten zich niet zomaar van de bal zetten. Dat zie je bij Boetius wel om de haverklap gebeuren..snap echt niet dat er kennelijk niemand is bij de club die er wat van zegtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. En dan wordt er altijd gezegd dat Messi fysiek ook niet veel soeps is. Mensen die dat argument gebruiken snappen er niets van. Messi heeft meer functionele kracht dan 95% van de Eredivisie.
Had hij een andere keuze dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:28 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Iedereen, zowel de spelers als de supporters en zelfs de media, gunt Gio zo gigantisch hard een mooie start van z'n carriere als hoofdcoach (zeker na die toch best dappere stap die hij nu neemt): dat moet toch wel iets teweeg brengen in De Kuip, dat kan niet anders.
Bij Rutten was dat helemaal verdwenen, er hoopten volgens mij meer mensen op z'n vertrek dan dat ze er nog zin in hadden.
FEYENOORD had afgelopen 10 jaar een schuld van 40 miljoen euro en er was nog geen fuk aan de hand. Het maakt echt geen reet uit hoeveel schulden Feyenoord heeft, de club kan gewoon niet ten onder gaan. Hoewel gudde en een paar andere staatsmongolen in de kuip anders willen doen overkomen om veren in hun eigen reet te steken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen fan van die man en hij heeft genoeg dingen fout gedaan, maar nu doe je hem een klein beetje te kort. Hij heeft blijkbaar door zo streng te zijn wat betreft het geld dat allemaal direct in z'n geheel naar aflossingen ging zelfs toen Feyenoord in topsnelheid weer uit de slechtste categorie was gepromoveerd en al richting de gezonde categorie ging zowel de KNVB als de investeerders (die echt niet zomaar hun geld aan iedereen gaan geven) zwaar overtuigd.
Hij had ook Munstermans voorbeeld een beetje kunnen volgen en allerlei gokjes kunnen nemen om sneller weer aan te haken als club met b.v. Jong Feyenoord naar de Jupiler League, vrouwenvoetbal en een aantal dure topversterkingen te huren via een ietwat dubieuze constructie met een investeerdersmaatschappij in voetballers. Dat deed ie, hoe enorm verleidelijk het misschien ook was toen je steeds zo dicht bij Ajax en dus 25+ miljoen aan CL-geld in de buurt kwam als tweede, bewust allemaal niet en waar Feyenoord alleen maar lof van de KNVB kreeg voor het beleid, kreeg Twente een echt zeer fikse straf van 6 punten in mindering. Blijkbaar krijg je als club niet zomaar een pluim van de KNVB voor je beleid als club onder curatele. Uiteindelijk is dat allemaal onder zijn eindverantwoordelijkheid gebeurt (net als het succes van Varkenoord en de aanstelling van Koeman en Van Geel) en daar mag hij zeker ook wel gedeeltelijk de eer voor krijgen. Al heeft ie niet alles zelf goed gedaan, hij heeft wel die mensen om zich heen verzameld en ze hun werk/financiele investeringen en eisen laten doen.
Alleen nu is het volgens mij echt op. Sportief loopt het even kut nu, maar Feyenoord zit financieel gezien in redelijk vaarwater, er is wat eigen vermogen en er staat erg veel (toekomstig) kapitaal op het veld. Alleen die allergrootste stap naar de top, dat stadion, lukt hem gewoon niet meer. Daarvoor hebben ze misschien toch echt een daadkrachtiger 'zwaargewicht' voor nodig. Gudde was degene die de rust bij Feyenoord met z'n zeer behouden beleid en het opzij zetten van z'n eigen ego toch wel terug heeft gebracht op financieel gebied... Alleen nu staan ze echt stil.
Maar hoe je het ook wendt of keert: onder hem is wel 15 jaar (of langer) aan rotzooi van z'n voorgangers opgeruimd in hoog tempo. Dan kun je zeggen: "ja maar Blokland en z'n miljoenen" maar die miljoenen hebben z'n voorgangers om welke redenen dan ook nooit binnen kunnen halen bij Blokland, of ze waren er te trots voor.
Dat dacht Bosz ook.. beleid gebaseerd op roulette moet je niet meer willen bij Feyenoordquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
1 keer Champions league spelen en je verdient het allemaal 3 x keer terug.
welke goede spelers haalde bosz dan>?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat dacht Bosz ook.. beleid gebaseerd op roulette moet je niet meer willen bij Feyenoord
Makaay, van Bronckhorst, Landzaat bvquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke goede spelers haalde bosz dan>?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
1 keer Champions league spelen en je verdient het allemaal 3 x keer terug.
Helemaal niet, komt vooral door dat van den Herik eruit getrapt werd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is precies de gedachte waardoor Feyenoord in eerste instantie in de financiële problemen is gekomen.
En Twente momenteel.
Waarom zou ik als supporter de macht niet aan een rijke oliesjeik willen geven en wel aan gudde waar je geen klote aan heb? Het zijn allebei klootzakken maar geef mij liever die sjeik die geld in Feyenoord steekt!quote:
Ik weet nog wel een injectie voor Klaasquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klaas ga lekker Fifa spelen en doe dan een financiële injectie.
Yep, las het. Prima nieuws. Al was Heerenveen sowieso slecht donderdag, ook met Larson en Thern.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Larson en Thern twijfelachtig voor morgen. Dat zou wel wat schelen
Precies dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is precies de gedachte waardoor Feyenoord in eerste instantie in de financiële problemen is gekomen.
En Twente momenteel.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een injectie voor Klaas
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Larson en Thern twijfelachtig voor morgen. Dat zou wel wat schelen
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een injectie voor Klaas
Welke ziel? het is wel de enige manier wil je nog wat betekenen in Europa.quote:
Ik heb nog een sk voor Z1. Als je 'm zelf komt halen, mag je gratis.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:03 schreef renwan het volgende:
Ik heb trouwens nog een kaart over voor morgen voor W1, voor een tientje mag je 'm hebben.
Tenzij ik je een totale lul vind (hoi klaas) dan heb je gewoon pech
Ok stuur ffquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:03 schreef renwan het volgende:
Ik heb trouwens nog een kaart over voor morgen voor W1, voor een tientje mag je 'm hebben.
Tenzij ik je een totale lul vind (hoi klaas) dan heb je gewoon pech
Zo'n sjeik gaat heel de boel ombouwen en heeft schijt aan alle culturen van een club.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Welke ziel? het is wel de enige manier wil je nog wat betekenen in Europa.
Manchester City is er alleen maar beter van geworden. Heeft geloof ik een van de laagste toegangsprijzen van Engeland met geweldige faciliteiten.
Vrienden van Feyenoord is pas je ziel verkopen met die talentpools
Niet mijn verkoop proberen te saboterenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog een sk voor Z1. Als je 'm zelf komt halen, mag je gratis.
Als Rutten nog iets langer was gebleven met z'n chagrijnige hoofd hadden we er nog Fred Bull van kunnen maken ook.quote:
En dan zilver blauw ipv rood wit.quote:
WELKE clubcultuur heeft Feyenoord dan tegenwoordig?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo'n sjeik gaat heel de boel ombouwen en heeft schijt aan alle culturen van een club.
Nee, dat moet je willen.
onderwegquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:59 schreef Kopsterk het volgende:
Nou sjeiks, waar wachten jullie nog op!? klaasweetalles van het fok! forum heeft zijn goedkeuring gegeven.
Ik denk eerder dat Bilal na maximaal een uur echt op zal zijn. En ja, hopelijk eindelijk Achahbar weer in de spits.quote:Op zondag 24 mei 2015 09:53 schreef De_Pel het volgende:
Beginnen met Boetius, Hakkebar en Bilal. Na een uur Boetius vervangen voor Manu. Kazim alleen gebruiken als je een alles-of-niets-stormram nodig hebt.
Uitdoelpunten tellen niet dubbel dacht ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 10:17 schreef Grifte het volgende:
Ik zie het niet goed komen vandaag, met een verdediging die sinds de winter tegen elke kuttegenstander wel een kool tegenkrijgt, terwijl we aanvallend niet in staat lijken om er minimaal drie te maken.
Maargoed, op naar het Kuipie straks en hopen op een meevaller.
Daarom joh, lekker genietenquote:Op zondag 24 mei 2015 10:23 schreef exile79 het volgende:
Straks lekker in de zon op het terras biertje happen en in de kuip ook lekker in de zon. Dat die pot verloren wordt weet ik nu al. niet meer druk om maken.
quote:Op zondag 24 mei 2015 11:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Uitdoelpunten tellen niet dubbel dacht ik.
Dit denk ik ookquote:Op zondag 24 mei 2015 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Precies, gewoon Europees systeem inderdaad. Dat moge na al die jaren toch wel bekend zijn lijkt me.
Ik denk overigens ook dat we gaan winnen vanmiddag. Met 2-1
gewoon door 2 doelpunten te maken en de nul te houden!quote:Op zondag 24 mei 2015 11:39 schreef Toekito het volgende:
We redden het gewoon. Vraag alleen niet hoe
Manu op links. Anass centrum, Bilal rechts. Dan zou je er nog weleens eentje in kunnen krijgenquote:Op zondag 24 mei 2015 11:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Penalties vanmiddag!
Voorhoede wat mij betreft
Kazim op rechts
anas in het centrum
boetius op links
Mocht anas niet goed gaan in de spits dan kan er gewoon gewisseld worden met kazim
Boetius eventueel manu
Alleen liggen we er bij een 2-1 overwinning uit. Bij een 3-1 overwinning worden het pas penalties.quote:Op zondag 24 mei 2015 11:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit denk ik ook
Penalty's zouden wel leuk zijn, alleen voor een eventuele PO finale wat minder
Wat bazel jij nou weer, gek.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen liggen we er bij een 2-1 overwinning uit. Bij een 3-1 overwinning worden het pas penalties.
Een tegendoelpunt is dus desastreus.
Alleen penalties bij 1-0.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen liggen we er bij een 2-1 overwinning uit. Bij een 3-1 overwinning worden het pas penalties.
quote:Op zondag 24 mei 2015 13:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
is dat zo? Wat doen ze bij een 3-1 uitslag dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat bazel jij nou weer, gek.
Alleen bij 1-0 Feyenoord na 120 minuten penanties.
Je had beter niets meer kunnen zeggenquote:Op zondag 24 mei 2015 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
is dat zo? Wat doen ze bij een 3-1 uitslag dan?
Dan staat het namelijk 3-3.
Uitdoelpunten tellen toch dubbel?quote:
Ben je nu serieus of zit ik in Bananasplit?quote:Op zondag 24 mei 2015 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij 3-1 is Feyenoord door.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uitdoelpunten tellen toch dubbel?
Of is dat alleen bij een gelijkspel?
Damn, toch ingewikkelder dan ik dacht.
Je zit in ieder geval in het verkeerde topic.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je nu serieus of zit ik in Bananasplit?
Dit is geen Feyenoord Netwerk dus ik zit gewoon goed.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je zit in ieder geval in het verkeerde topic.
Say what????quote:Op zondag 24 mei 2015 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uitdoelpunten tellen toch dubbel?
Of is dat alleen bij een gelijkspel?
Damn, toch ingewikkelder dan ik dacht.
Ik hoop op Boetius op links en Basacikoglu ipv Manu.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Say what????![]()
Kazim op de bank is wel een mooie impuls van Gio overigens, maar dan wordt het Boeet - Anass - Manu met Toornstra erachter??
dit kan niet serieus zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook goed mogelijk. Anyway, allang mooi dat Kazim eens mag banken.quote:Op zondag 24 mei 2015 09:57 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Bilal na maximaal een uur echt op zal zijn. En ja, hopelijk eindelijk Achahbar weer in de spits.
[..]
Nooit zelfbenoemd hoor. Maar fijn dat jullie me schijnbaar zo zien.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Genieten, dat juist jij, als zelfbenoemd intellectueel van dit topic, nu zoiets uitbraakt
[..]
Hello, Hello, hey. Ik ben de enige echte intellectueel op dit forum.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Genieten, dat juist jij, als zelfbenoemd intellectueel van dit topic, nu zoiets uitbraakt
Oh ja, jij was toch diegene die vond dat PEC Zwolle een betere selectie heeft dan Feyenoord?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hello, Hello, hey. Ik ben de enige echte intellectueel op dit forum.
je zit hier altijd in bananasplit domboquote:Op zondag 24 mei 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lul niet ik ben het grootste genie op dit forum, dat weet iedereenquote:Op zondag 24 mei 2015 14:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hello, Hello, hey. Ik ben de enige echte intellectueel op dit forum.
Ik dacht al dat je HMF was.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lul niet ik ben het grootste genie op dit forum, dat weet iedereen
Hennes Maurits frank???? nooit van gehoordquote:
Okquote:Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef Merkie het volgende:
@FR1908Nieuws: Peter Houtman: "Typerend voor #Feyenoord dat ook vandaag de Kuip gewoon weer vol zit." #feyhee
Moet echt kotsen van dit soort uitspraken altijd. Feyenoordsupporters vinden zichzelf altijd zo geweldig.
Eensquote:Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef Merkie het volgende:
@FR1908Nieuws: Peter Houtman: "Typerend voor #Feyenoord dat ook vandaag de Kuip gewoon weer vol zit." #feyhee
Moet echt kotsen van dit soort uitspraken altijd. Feyenoordsupporters vinden zichzelf altijd zo geweldig.
Wat denk je Rene? Gaan ze het redden?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef GGMM het volgende:
Hoekschop Feyenoord.
Daaruit zijn jullie heel vaak gevaarlijk.
Gewoon kut.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:45 schreef Downwards het volgende:
Nelom is een type Willems, maar dan zonder passeerbeweging, voorzet, techniek en schot.
En zonder fysiek en agressie in zijn spel.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:45 schreef Downwards het volgende:
Nelom is een type Willems, maar dan zonder passeerbeweging, voorzet, techniek en schot.
quote:Op zondag 24 mei 2015 13:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[..]
Domme actie. Heeft alle geluk van de wereld dat de Heerenveen speler de bal schampt. Anders staat het 0-1 en moet Feyenoord er 3 maken.quote:
Waarom?quote:
Zwolle.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:13 schreef Downwards het volgende:
Anass is een leuk spitsje. Zou volgend seizoen wel wat zijn voor een Willem II of NEC.
Van nature nog wel. Kazim is van nature een waterdrager.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Omdat Boeitius echt niks kan en Kazim van nature een vleugelspeler is
omdat rutte een laf coach is die met toornstra rechtsbuiten ging spelenquote:Op zondag 24 mei 2015 16:19 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom kon Rutten dit nooit bedenken?
Rutten krijgt echt te veel kritiek.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:19 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom kon Rutten dit nooit bedenken?
welke ontwikkeling ??/dat ze een jaar stil hebben gestaan met hun ontwikkeling bedoel jequote:Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Rutten krijgt echt te veel kritiek.
Is de man achter de ontwikkeling van Achahbar,Manu en Karsdorp
Die kwamen dan ook niet in een gespreid bedje terechtquote:Op zondag 24 mei 2015 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gio eerste thuis wedstrijd zo spelen dat is Koeman en Rutte niet gelukt.
Manu?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gio wel dan?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die kwamen dan ook niet in een gespreid bedje terecht
gio natuurlijk wel ....idioot!quote:Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Achahbar? Hij heeft hem nooit een kans gegeven man, die gast had altijd het talent al, Rutten speelde liever met Te Vrede. Manu is een blind paard, zonder hem zijn we beter af en Karsdorp is geen rechtsback, kan niet verdedigen die vent. Daarnaast heeft hij de ontwikkeling van Kongolo, Vilhena, Boëtius, Basacikoglu volledig op de rem gezet.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gio toch totaal niet?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dankzij Rutten heb je nog uitzicht op Europees voetbal.
Lul niet zo dom idioot.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dankzij Rutten heb je nog uitzicht op Europees voetbal.
Je bent niet de enige, GGMM.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:25 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Rutten Kazim constant boven Achahbar verkoos.
De man van de achteruitgang in ontwikkeling van JP, Tonnie en Bassiequote:Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
ik denk dat rutte teveel in de reet van martin van geel zat ,,.en van geel niet belachelijk wilde maken met zijn zoveelste miskoop.....quote:Op zondag 24 mei 2015 16:25 schreef GGMM het volgende:
Als je niet echt verwend bent de afgelopen weken dan is vandaag toch wel een meevaller. Al heeft Heerenveen wel de mogelijkheden gehad om Feyenoord pijn te doen. Alles moet alleen van Slagveer komen.quote:
Wat ik niet snap is dat hij Te Vrede bracht ipv Achahbar in die wedstrijd tegen Romequote:Op zondag 24 mei 2015 16:25 schreef GGMM het volgende:
Ja en dat die Boëtius niet opstelde terwijl die rechtsback constant een enorm gat achterliet.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat hij Te Vrede bracht ipv Achahbar in die wedstrijd tegen Rome
Nieuwe vorm van chantagequote:Op zondag 24 mei 2015 16:27 schreef Henrys het volgende:
Waarom is die klaas nog niet gebanned? Ik vind dit wel een erg goedkope manier van Fok om abonnementen te verkopen voor de block functie
bedoel je mijquote:Op zondag 24 mei 2015 16:27 schreef Henrys het volgende:
Waarom is die klaas nog niet gebanned? Ik vind dit wel een erg goedkope manier van Fok om abonnementen te verkopen voor de block functie
je moeder ook toen jij geboren werdquote:Op zondag 24 mei 2015 16:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan HMF die hersenletsel heeft opgelopen
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je moeder ook toen jij geboren werd
Du gewoon aan HMF?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan HMF die hersenletsel heeft opgelopen
quote:Op zondag 24 mei 2015 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je moeder ook toen jij geboren werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |