abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152854253
Locadia van psv is te huur, geef het door aan mvg
Nothing to see here, carry on
pi_152854320
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 12:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Uh ja, hij heeft wel een goede voorzet. Als iedere voorzet aankwam dan speelde hij nu bij Real Madrid.
Nelom en Karsdorp zijn in een 5-3-2 systeem iig een stuk minder kwetsbaar en worden op hun sterke punten benut.
Nelom had gisteren weer een paar geweldige voorzetten.............
pi_152854392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Nelom had gisteren weer een paar geweldige voorzetten.............
Vaak kan je aan de bouw en manier van lopen van een speler al zien of het iets is of niet.. Het is misschien wat kort door de bocht, maar zowel bij Immers als bij Nelom zie je aan de manier van bewegen al dat ze geen goede voetballers zijn. Bij Nelom denk ik als ik hem zie lopen: alleen het handtasje ontbreekt nog. En de motoriek van Immers hoeven we het niet over te hebben..echt een verschrikkelijke voetballer.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:26:38 #5
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_152854417
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:20 schreef RijstNatie het volgende:
Locadia van psv is te huur, geef het door aan mvg
Want?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_152854430
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:26 schreef PIETR het volgende:

[..]

Want?
Van Geel houdt van gratis en goedkoop
pi_152856450
Wtf, ik heb dinsdag een kaartje besteld maar niets ontvangen. Van de week al een keer gebeld tijdens mijn pauze maar toen moest ik lang wachten, nu bel ik net weer en krijg ik een melding dat ze gesloten zijn en alleen geopend zijn op werkdagen van 9 tot 17, verbinding wordt verbroken. Weet iemand wat ik nu kan doen om te zorgen dat ik toch binnenkom zondag? Echt heel amateuristisch dit! :X
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:38:11 #8
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_152856481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:37 schreef heiden6 het volgende:
Wtf, ik heb dinsdag een kaartje besteld maar niets ontvangen. Van de week al een keer gebeld tijdens mijn pauze maar toen moest ik lang wachten, nu bel ik net weer en krijg ik een melding dat ze gesloten zijn en alleen geopend zijn op werkdagen van 9 tot 17, verbinding wordt verbroken. Weet iemand wat ik nu kan doen om te zorgen dat ik toch binnenkom zondag? Echt heel amateuristisch dit! :X
t was gratis....
pi_152856525
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

t was gratis....
Nee, alleen voor seizoenkaarthouders. Ik heb 11,75 betaald. Gewoon via de website van Feyenoord zelf, voor de duidelijkheid.

Edit: dit staat op de website:

SERVICE & TICKETS VRIJDAG EN MAANDAG GESLOTEN
Feyenoord Service & Tickets is vrijdag 22 mei (vandaag) tot en met maandag 25 mei (Tweede Pinkersdag) gesloten. Dat betekent dat de afdeling vanaf aankomende dinsdag 26 mei weer volgens de reguliere openingstijden bereikbaar is, via telefoonnummer 0900-1908 (¤ 0,45 p/g).

http://www.feyenoord.nl/n(...)-en-maandag-gesloten

Vanochtend om half negen geplaatst. Erg handig dit. 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Bericht 27% gewijzigd door heiden6 op 22-05-2015 15:44:51 ]
pi_152856610
Blom is scheidsrechter zondag.
pi_152856759
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, alleen voor seizoenkaarthouders. Ik heb 11,75 betaald. Gewoon via de website van Feyenoord zelf, voor de duidelijkheid.

Feyenoord Service & Tickets is vrijdag 22 mei (vandaag) tot en met maandag 25 mei (Tweede Pinkersdag) gesloten. Dat betekent dat de afdeling vanaf aankomende dinsdag 26 mei weer volgens de reguliere openingstijden bereikbaar is, via telefoonnummer 0900-1908 (¤ 0,45 p/g).

Kan je geen mail sturen?
pi_152856778
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Kan je geen mail sturen?
Ga ik nu even doen, maar denk dat daar ook niet op gereageerd wordt als de afdeling dicht is.
pi_152856789
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ga ik nu even doen, maar denk dat daar ook niet op gereageerd wordt als de afdeling dicht is.
Die kans is aanwezig inderdaad. Zou wel erg knullig zijn.
pi_152856797
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Die kans is aanwezig inderdaad. Zou wel erg knullig zijn.
Behoorlijk ja!
pi_152856933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Bewijsje afdrukken en naar het stadion gaan. Ik verwacht niet dat het uitverkocht zal zijn... :+
BFF met GGMM
pi_152857176
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bewijsje afdrukken en naar het stadion gaan. Ik verwacht niet dat het uitverkocht zal zijn... :+
Ik ga dat sowieso zondag ruim voor de wedstrijd proberen maar denk niet dat het veel zin heeft. Heb in elk geval een mail gestuurd.
pi_152857218
Ligt het nou aan mij of is het heel vreemd om gewoon zonder tijdige aankondiging te besluiten om op de laatste werkdag voor een thuiswedstrijd de klantenservice de hele dacht dicht te gooien? _O-
pi_152857497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Op zich wel eens met je betoog m.b.t. de spelersgroep, maar ook hier bespeur ik weer de neiging tot te snelle tevredenheid.. het is iets te positief allemaal. Met een kritiekloze houding kom je als topclub nooit verder. Een voorbeeld: je kan zeggen dat het positief is hoe Manu zich heeft ontwikkeld. Maar als je iets kritischer kijkt dan zie je een speler die tekort komt voor het niveau dat Feyenoord wil nastreven. Of je moet als club eens eerlijk zijn en stoppen met het woord 'kampioenschap' in de mond te nemen. Als de verwachtingen lager zijn en je accepteert dat een 4e plek normaal is, zal er ook minder kritiek komen.
Ja, ik ben met je eens dat er spelers rondlopen die niet van het niveau zijn wat we nastreven, maar ik zie wel een stijgende lijn. Met het oog op het feit dat we 5 jaar terug bijna failliet waren, nu behoorlijk gezond en ieder jaar kunnen doorselecteren met verhuur van spelers die (nog) niet goed genoeg zijn, dan bekijken of ze stappen maken. Schaken en Verhoek weg, Bilal en Achahbar erbij is wmb gewoon prima management.

Als we weer wat te besteden hebben zul je weer verdere stappen kunnen maken. Natuurlijk gaat het niet allemaal voor de wind, zitten er missers tussen en is niet iedereen van hoopvol niveau, maar Van Geel weghonen lijkt me niet reeel. Hij heeft de afgelopen jaren meer dan prima werk geleverd wat mij betreft.

De enige misser is dat ie geen 1e spits heeft kunnen strikken dit seizoen, voor volgend seizoen staat ie al klaar (Kuyt), en voor het jaar erop wellicht ook al (Herrmann).

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:02 schreef heiden6 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het heel vreemd om gewoon zonder tijdige aankondiging te besluiten om op de laatste werkdag voor een thuiswedstrijd de klantenservice de hele dacht dicht te gooien? _O-
En ja, dat is echt weer typisch amateuristisch Feyenoord :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_152857705
quote:
Waarschijnlijk was deze dag al gesloten geplanned toen ze er nog van uit gingen dat we geen play offs hoefden te spelen. ;)
BFF met GGMM
pi_152857758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was deze dag al gesloten geplanned toen ze er nog van uit gingen dat we geen play offs hoefden te spelen. ;)
Ja, maar plaats het dan op zijn minst ruim van tevoren op de site, maar eigenlijk kun je het gewoon al niet maken gesloten te blijven, kut voor de werknemers, maar het seizoen is gewoon niet afgelopen, wij moeten toch ook tegen die playoffs aan kijken :(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_152857799
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:25 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, maar plaats het dan op zijn minst ruim van tevoren op de site, maar eigenlijk kun je het gewoon al niet maken gesloten te blijven, kut voor de werknemers, maar het seizoen is gewoon niet afgelopen, wij moeten toch ook tegen die playoffs aan kijken :(
Ben het me je eens hoor, maar ik weet ook hoe dit in het echt gaat. Ze hadden gewoon die lamballen die het veroorzaakt hebben bij de Ticketservice aan de telefoon moeten zetten.
BFF met GGMM
pi_152857839
quote:
Topsportklimaat dit dat _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_152858038

Deel 885823420934 van de soap rond het stadion.

Verstandige teksten van deze man. ^O^
pi_152860096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:37 schreef heiden6 het volgende:

Deel 885823420934 van de soap rond het stadion.

Verstandige teksten van deze man. ^O^
Ja, verstandige teksten inderdaad. Nu kan ik wel indenken dat die RDK plannen wellicht te weinig geld gaan opbrengen, en dat die verbouwing een kortere levensduur heeft dan een nieuw stadion, maar als het echt allemaal zo is, laat het als Feyenoord zijnde dan lekker onderzoeken, dan zou dast er toch ook uit moeten komen?
Het is gewoon een op hun pik getrapt zooitje daar, die gewoon alleen HNS voor ogen hadden, en die, zoals hij netje verwoord, iedereen buiten de bestuurskamer 'lastige jongens' vindt en geen aangedragen ideeen wenst te ontvangen.
pi_152860129
quote:
Van Bronckhorst heeft er vertrouwen in dat zijn ploeg dit zondag in eigen huis nog kan goedmaken: "Ik ben ervan overtuigd dat we met de steun van ons legioen de achterstand kunnen ombuigen", zegt de opvolger van Fred Rutten op de website van Feyenoord.
De laatste stuiptrekking.. na 2 maanden iedere week dit soort positief gelul te hebben gehoord kunnen we rustig concluderen dat Feyenoord zondag de laatste wedstrijd van het seizoen zal gaan spelen.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 18:00:09 #26
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152860139
Je weet zeker dat je je kaartje niet zelf moet uitprinten?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 18:10:28 #27
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_152860481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De laatste stuiptrekking.. na 2 maanden iedere week dit soort positief gelul te hebben gehoord kunnen we rustig concluderen dat Feyenoord zondag de laatste wedstrijd van het seizoen zal gaan spelen.
Ik ben juist blij dat we eindelijk van dat depressieve gelul van Rutten af zijn. Je moet als trainer vertrouwen uitstralen, als je dit niet zegt gaat het natuurlijk nooit lukken.
pi_152860723
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat we eindelijk van dat depressieve gelul van Rutten af zijn. Je moet als trainer vertrouwen uitstralen, als je dit niet zegt gaat het natuurlijk nooit lukken.
Idd, wat moet hij anders zeggen? Dit wordt 3x niks en we worden a.s. zondag compleet ingemaakt.
pi_152860782
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel. Daarom zou ik niet geschikt zijn voor dat vak :P
pi_152861914
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:37 schreef heiden6 het volgende:
Je moet ze printen.
De optie om een kaartje naar je te sturen is er niet. Gewoon inloggen op feyenoord/tickets and dan zoeken naar tickets printen.
pi_152861961
Ik heb er wel vertrouwen in voor komende zondag

Feyenoord domineerde gewoon heel de wedstrid gisteren, vandaar dat gio ook zo teleurgesteld was van dat tegendoelpunt dat duidelijk buitenspel was. Maar daar praat niemand meer over.

Feyenoord gaat winnen!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_152861985
Zijn er nog kaartjes los?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:01:14 #33
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152861998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:57 schreef Vasion het volgende:

[..]

Je moet ze printen.
De optie om een kaartje naar je te sturen is er niet. Gewoon inloggen op feyenoord/tickets and dan zoeken naar tickets printen.
Dat dacht ik dus ook. :P vak Z1 sta ik zondag. Nu maar hopen op een goede afloop. *O*
pi_152862031
Ik las vandaag dat het al helemaal uitverkocht is. maar sommige gaan hier nog iets printen :'(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_152862045
We gaan ook winnen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:04:15 #36
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152862093
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik las vandaag dat het al helemaal uitverkocht is. maar sommige gaan hier nog iets printen :'(
Misschien kan je nog kaartjes via viagogo regelen?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:09:48 #37
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_152862221
Ideale opstelling voor zondag volgens mij (zal waarschijnlijk niet gebeuren.)

------------------------Vermeer------------------------
Karsdorp--Van Beek--Kongolo--Woudenberg
-----------------------Clasie----------------------------
----------Vilhena---------------Toornstra------------
Bilal------------------Achahbar----------------Manu

Eventueel Toornstra wisselen voor Immers of Karsdorp op die positie gebruiken. Toornstra is vreselijk uit vorm, was gewoon pijnlijk om aan te zien gisteren. Het doet me pijn om dit te zeggen maar wellicht is Immers op dit moment beter op die positie.

Ahmadi laat het ook niet meer zien en met Clasie hebben we al een controlerende middenvelder/spelverdeler. Vilhena heeft die extra aanvallende drang en kan goed samenspelen met de flankspelers.

Vond Bilal gister trouwens erg goed spelen. Zoals ie zelf zegt heeft ie aardig wat tijd in het krachthonk gespendeerd toen ie niet mocht spelen. Ik zeg: geef hem veel speeltijd, ik zie het er wel in zitten.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:25:45 #38
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_152862640
Een opstelling van Feyenoord en het woord ideaal in een zin; das nooit grappig
  vrijdag 22 mei 2015 @ 19:30:05 #39
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_152862757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
Een opstelling van Feyenoord en het woord ideaal in een zin; das nooit grappig
Slechte trolls ook niet, maar hey, hier ben je.
pi_152863477
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:09 schreef IkBenNietFries het volgende:
Ideale opstelling voor zondag volgens mij (zal waarschijnlijk niet gebeuren.)

------------------------Vermeer------------------------
Karsdorp--Van Beek--Kongolo--Woudenberg
-----------------------Clasie----------------------------
----------Vilhena---------------Toornstra------------
Bilal------------------Achahbar----------------Manu

Eventueel Toornstra wisselen voor Immers of Karsdorp op die positie gebruiken. Toornstra is vreselijk uit vorm, was gewoon pijnlijk om aan te zien gisteren. Het doet me pijn om dit te zeggen maar wellicht is Immers op dit moment beter op die positie.

Ahmadi laat het ook niet meer zien en met Clasie hebben we al een controlerende middenvelder/spelverdeler. Vilhena heeft die extra aanvallende drang en kan goed samenspelen met de flankspelers.

Vond Bilal gister trouwens erg goed spelen. Zoals ie zelf zegt heeft ie aardig wat tijd in het krachthonk gespendeerd toen ie niet mocht spelen. Ik zeg: geef hem veel speeltijd, ik zie het er wel in zitten.
Toornstra is vreselijk uit vorm ja, maar vind je Vilhena nou zo lekker in vorm dan? Je kan beter een willekeurige middenvelder uit de A opstellen, die zal het waarschijnlijk beter doen. Verder vraag ik mij af of Bilal zondag al weer helemaal fit is, gezien z'n kramp. Denk niet dat hij het 90 minuten kan volhouden (alhoewel ik vond dat hij mij wel positief opviel gister)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:41:37 #41
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_152867003
https://twitter.com/IsGuddeAlWeg
:')

Stond tussen mijn volg-suggesties.
Ik ben inmiddels overleden.
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 21:44:48 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_152867135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Topsportklimaat dit dat _O_
Dit dus. Echt :') :') :')
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_152867780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:57 schreef Vasion het volgende:

[..]

Je moet ze printen.
Met niet ontvangen bedoel ik natuurlijk dat er niets is gemaild. Ik kom niet uit een ei. :') Gaat toch al jaren via de mail? :P
pi_152868436
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:41 schreef Pascalus het volgende:
https://twitter.com/IsGuddeAlWeg

Stond tussen mijn volg-suggesties.
Tja, kennelijk word je op dat niveau ingeschaald.. Zou ook dankzij Klaas kunnen natuurlijk
pi_152868729
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:17 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Tja, kennelijk word je op dat niveau ingeschaald.. Zou ook dankzij Klaas kunnen natuurlijk
geef mij maar weer de schuld joh sufferdje

hahaha

gelukkig is die pagina niet van mij

die sufkut heeft natuurlijk wel gelijk :O
pi_152868744
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Met niet ontvangen bedoel ik natuurlijk dat er niets is gemaild. Ik kom niet uit een ei. :') Gaat toch al jaren via de mail? :P
Ja wat is er dan niet gemailed? De kaartjes krijg je iig nooit per mail.
pi_152868784
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:26 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ja wat is er dan niet gemailed? De kaartjes krijg je iig nooit per mail.
Ik heb ze voor de vorige thuiswedstrijd nog per mail gehad, gewoon een PDF.
pi_152868833
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Schijnbaar wel, want er wordt niets gemaild.

Je kunt je kaartjes ophalen en printen via Feyenoord.nl als je daar inlogt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_152868842
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, maar dit is een play off. Misschien dat de dingetjes nu anders gaan. Idk.
Gewoon even op de ticket website rondkijken of je ze nog kan printen oid, anders weet ik het ook niet.
pi_152868889
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Schijnbaar wel, want er wordt niets gemaild.

Je kunt je kaartjes ophalen en printen via Feyenoord.nl als je daar inlogt.
quote:

[..]

pi_152868948
quote:

[..]

Dan is jouw vorige thuiswedstrijd vast al enige tijd geleden, want dat is al lang niet meer zo. :P

Tenzij je ze via Viagogo of Vriendenloterij hebt verkregen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_152868975
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ja, maar dit is een play off. Misschien dat de dingetjes nu anders gaan. Idk.
Gewoon even op de ticket website rondkijken of je ze nog kan printen oid, anders weet ik het ook niet.
Heb naar aanleiding van jullie berichten hier even ingelogd bij het ticketgebeuren via Feyenoord.nl, maar zie daar nergens iets terug van het kaartje wat ik gekocht heb.
pi_152869039
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heb naar aanleiding van jullie berichten hier even ingelogd bij het ticketgebeuren via Feyenoord.nl, maar zie daar nergens iets terug van het kaartje wat ik gekocht heb.
https://feyenoord.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=321938
pi_152869108
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je hebt ze wel via de ticketshop van Feyenoord gekocht en een oontvangstbevestiging gekregen? Of heb je ze via de ticketbox gekocht?
pi_152869309
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan is jouw vorige thuiswedstrijd vast al enige tijd geleden, want dat is al lang niet meer zo. :P

Tenzij je ze via Viagogo of Vriendenloterij hebt verkregen.
Vorige thuiswedstrijd als in de afgang tegen Vitesse vorige week. ;)

En nee, niet via Viagogo of de Vriendenloterij, via de website van Feyenoord zelf.

pi_152869401
quote:
'
Ja, gevonden, thanks!

^O^

Blijft wel vreemd dat het niet ook per mail als PDF verstuurd is zoals de vorige keren dat ik een kaartje heb besteld wel gebeurde. :? MAar ja, als ze zomaar ineens de klantenservice dichtdoen hebben ze dit misschien ook wel zomaar ineens veranderd. :')
pi_152869607
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

'
Ja, gevonden, thanks!

^O^

Blijft wel vreemd dat het niet ook per mail als PDF verstuurd is zoals de vorige keren dat ik een kaartje heb besteld wel gebeurde. :? MAar ja, als ze zomaar ineens de klantenservice dichtdoen hebben ze dit misschien ook wel zomaar ineens veranderd. :')
Gelukkig heb je ons, wij zijn altijd open O+
pi_152869639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:49 schreef Vasion het volgende:

[..]

Gelukkig heb je ons, wij staan er altijd voor je O+
Wat een liefde hier. O+

Als je zondag in de buurt van vak Y bent kun je een biertje of een patatje van me krijgen. ^O^
pi_152869713
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een liefde hier. O+

Als je zondag in de buurt van vak Y bent kun je een biertje of een patatje van me krijgen. ^O^
pi_152870155
Friet zal je bedoelen.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:23:57 #61
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152870718
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:05 schreef Sloggi het volgende:
Friet zal je bedoelen.
_O-
  Moderator zaterdag 23 mei 2015 @ 01:18:18 #62
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152873665
Morgen nog veel fokkers Erbij?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152874821
Ik ben niet zo iemand die direct roept dat iedereen maar weg moet als het even tegenzit, maar is die Gudde destijds niet aangenomen met als een van de belangrijkste hoofdtaken om op den duur dat nieuwe stadion van de grond te krijgen? (O.a. vanwege z'n netwerk bij de gemeente Rotterdam)
Hoeveel jaar zijn we nu verder, 7 ofzo? :{ Maar het verbouwde/nieuwe stadion lijkt eerder verder weg dan ooit nu dan dat het een stapje dichterbij is gekomen...

Maar helaas hoor je nog weinig echt kritische geluiden vanuit die Blokland en andere bestuursleden. Die moeten toch ook wel beseffen dat de toekomst van Feyenoord op het spel begint te staan op deze manier lijkt me. Zeker die Blokland, die er juist miljoenen van z'n eigen euro's en bovendien dat van z'n zakenvrienden in heeft gepompt om de club te redden en gezond naar de top te brengen.

Of wachten ze, in het belang van rust rondom Gio/het team even met een crisis en zal die kritiek/actie na de play-offs gaan komen? Dat kun je beter direct daarna aan het begin van de zomerstop doen, voordat er straks weer de pleuris uitbreekt midden in het komende seizoen :')

[ Bericht 26% gewijzigd door Roland010 op 23-05-2015 04:27:34 ]
pi_152874926
Het lijkt me sowieso overigens dat als BAM en RDK met hun plannen bij de laatste 2 bouwbedrijven verkozen zijn ze zoveel mogelijk onderzocht en afgebakend zijn en beide veel goede kanten en allebei ook wat minder goede kanten hebben maar dat zowel de plannen van BAM als die van RDK redelijk goed tot zeer goed zijn en bijna nauwelijks rampzalig kunnen uitpakken of extreem grote risico's bevatten. Anders hadden het überhaupt al niet de meest 2 serieuze opties horen te zijn in eerste instantie. Wat kan de keuze voor de minst goed uitpakkende optie van die twee voor schade opleveren ten opzichte van de (achteraf) best uitpakkende optie? Vast niet meer dan nu nog een of twee jaar onzekerheid/stilstand. :{ Veel schadelijk dus dat laatste.

Het schijnt nu al bijna 10 miljoen gekost te hebben, dit hele debacle (los van de naamschade en het beschadigde vertrouwen van potentiële investeerders zoals de gemeente), zonder dat je ook maar iets hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Roland010 op 23-05-2015 04:43:59 ]
pi_152875021
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:18 schreef Jimbo het volgende:
Check! En de wedstrijd begint een uur later, dus meer tijd om in te drinken voordat we naar die bak ellende moeten staren.
pi_152875707
quote:
Tuurlijk ^O^
pi_152875836
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:19 schreef Roland010 het volgende:
Ik ben niet zo iemand die direct roept dat iedereen maar weg moet als het even tegenzit, maar is die Gudde destijds niet aangenomen met als een van de belangrijkste hoofdtaken om op den duur dat nieuwe stadion van de grond te krijgen? (O.a. vanwege z'n netwerk bij de gemeente Rotterdam)
Hoeveel jaar zijn we nu verder, 7 ofzo? :{ Maar het verbouwde/nieuwe stadion lijkt eerder verder weg dan ooit nu dan dat het een stapje dichterbij is gekomen...

Maar helaas hoor je nog weinig echt kritische geluiden vanuit die Blokland en andere bestuursleden. Die moeten toch ook wel beseffen dat de toekomst van Feyenoord op het spel begint te staan op deze manier lijkt me. Zeker die Blokland, die er juist miljoenen van z'n eigen euro's en bovendien dat van z'n zakenvrienden in heeft gepompt om de club te redden en gezond naar de top te brengen.

Of wachten ze, in het belang van rust rondom Gio/het team even met een crisis en zal die kritiek/actie na de play-offs gaan komen? Dat kun je beter direct daarna aan het begin van de zomerstop doen, voordat er straks weer de pleuris uitbreekt midden in het komende seizoen :')
Gudde heeft geen ene fuk gepresteerd voor Feyenoord.

Dat Feyenoord nu uit de rode cijfers is heeft te maken met de mensen op Varkenoord.

Nu doet het bestuur of zij dat allemaal geregeld hebben.....ik kotst op die gasten.
pi_152876487
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 03:19 schreef Roland010 het volgende:

Ja hij had 2 belangrijke taken, de eenwording van de club met de amateurs e.d. en de bouw van een nieuw stadion dmv zijn contacten met de gemeente.

Beide hopeloos gefaald en volgens VI heeft hij ook nog een slechte relatie met Aboutaleb en de UEFA.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:02:36 #69
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152877081
quote:
Ik hoop op een volle Kuip en iedereen er vol gas achter maar dat zal wel niet. :'(
pi_152877516
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 06:10 schreef exile79 het volgende:

[..]

Check! En de wedstrijd begint een uur later, dus meer tijd om in te drinken voordat we naar die bak ellende moeten staren.
Dit dus _O_
pi_152877856
Het spelbeeld morgen:

Feyenoord probeert kooltje maken
Lukt niet
Counter Heerenveen: 0-1
Feyenoord probeert nog harder om kooltje te maken
Lukt niet
Counter Heerenveen: 0-2

Aangezien Heerenveen er ook weinig van bakt zullen ze nog wel wat grote kansen om zeep helpen en blijft het bij 0-2. Hooguit 1-2 als bij een wanhoopsoffensief Feyenoord per ongeluk scoort
pi_152878111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat Feyenoord nu uit de rode cijfers is heeft te maken met de mensen op Varkenoord.

Nu doet het bestuur of zij dat allemaal geregeld hebben.....ik kotst op die gasten.
Ik ben zeker geen fan van die man en hij heeft genoeg dingen fout gedaan, maar nu doe je hem een klein beetje te kort. Hij heeft blijkbaar door zo streng te zijn wat betreft het geld dat allemaal direct in z'n geheel naar aflossingen ging zelfs toen Feyenoord in topsnelheid weer uit de slechtste categorie was gepromoveerd en al richting de gezonde categorie ging zowel de KNVB als de investeerders (die echt niet zomaar hun geld aan iedereen gaan geven) zwaar overtuigd.

Hij had ook Munstermans voorbeeld een beetje kunnen volgen en allerlei gokjes kunnen nemen om sneller weer aan te haken als club met b.v. Jong Feyenoord naar de Jupiler League, vrouwenvoetbal en een aantal dure topversterkingen te huren via een ietwat dubieuze constructie met een investeerdersmaatschappij in voetballers. Dat deed ie, hoe enorm verleidelijk het misschien ook was toen je steeds zo dicht bij Ajax en dus 25+ miljoen aan CL-geld in de buurt kwam als tweede, bewust allemaal niet en waar Feyenoord alleen maar lof van de KNVB kreeg voor het beleid, kreeg Twente een echt zeer fikse straf van 6 punten in mindering. Blijkbaar krijg je als club niet zomaar een pluim van de KNVB voor je beleid als club onder curatele. Uiteindelijk is dat allemaal onder zijn eindverantwoordelijkheid gebeurt (net als het succes van Varkenoord en de aanstelling van Koeman en Van Geel) en daar mag hij zeker ook wel gedeeltelijk de eer voor krijgen. Al heeft ie niet alles zelf goed gedaan, hij heeft wel die mensen om zich heen verzameld en ze hun werk/financiele investeringen en eisen laten doen.

Alleen nu is het volgens mij echt op. Sportief loopt het even kut nu, maar Feyenoord zit financieel gezien in redelijk vaarwater, er is wat eigen vermogen en er staat erg veel (toekomstig) kapitaal op het veld. Alleen die allergrootste stap naar de top, dat stadion, lukt hem gewoon niet meer. Daarvoor hebben ze misschien toch echt een daadkrachtiger 'zwaargewicht' voor nodig. Gudde was degene die de rust bij Feyenoord met z'n zeer behouden beleid en het opzij zetten van z'n eigen ego toch wel terug heeft gebracht op financieel gebied... Alleen nu staan ze echt stil.

Maar hoe je het ook wendt of keert: onder hem is wel 15 jaar (of langer) aan rotzooi van z'n voorgangers opgeruimd in hoog tempo. Dan kun je zeggen: "ja maar Blokland en z'n miljoenen" maar die miljoenen hebben z'n voorgangers om welke redenen dan ook nooit binnen kunnen halen bij Blokland, of ze waren er te trots voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door Roland010 op 23-05-2015 12:07:35 ]
pi_152878303
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja hij had 2 belangrijke taken, de eenwording van de club met de amateurs e.d. en de bouw van een nieuw stadion dmv zijn contacten met de gemeente.

Beide hopeloos gefaald en volgens VI heeft hij ook nog een slechte relatie met Aboutaleb en de UEFA.
Maar is ie zo close met Blokland en de rest van het bestuur dat die hem de hand boven het hoofd blijven houden dan ofzo? Waarom geen ultimatum voor het definitief doorhakken van die zeer belangrijke knopen bijvoorbeeld? Want iedereen ziet toch dat z'n hoofdtaak (dat stadion dus) 1 compleet fiasco is geworden?
pi_152878403
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Het spelbeeld morgen:

Feyenoord probeert kooltje maken
Lukt niet
Counter Heerenveen: 0-1
Feyenoord probeert nog harder om kooltje te maken
Lukt niet
Counter Heerenveen: 0-2

Aangezien Heerenveen er ook weinig van bakt zullen ze nog wel wat grote kansen om zeep helpen en blijft het bij 0-2. Hooguit 1-2 als bij een wanhoopsoffensief Feyenoord per ongeluk scoort
Nou nou, optimist :+

Ach, ik blijf erbij: dit precies zelfde elftal heeft (hoewel Feyenoord zwaar tekort gedaan is qua punten die ze aan de toppers hebben overgehouden) Ajax, PSV en Sevilla soms bij vlagen van de mat getikt en heeft in die wedstrijden geen enkele keer onder gedaan aan de tegenstander. Integendeel: ze waren in de meeste wedstrijden, zoals de wedstrijden tegen Ajax, simpelweg de betere. Daar koop je misschien weinig voor, maar dat kan toch niet weg zijn allemaal? Zeker niet met Gio z'n trainersdebuut straks in een volle Kuip moet het toch weer een beetje terug kunnen komen?

[ Bericht 12% gewijzigd door Roland010 op 23-05-2015 12:24:34 ]
pi_152878423
Nergens op gebaseerd maar heb wel goed gevoel voor morgen.
pi_152878535
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen, zowel de spelers als de supporters en zelfs de media, gunt Gio zo gigantisch hard een mooie start van z'n carriere als hoofdcoach (zeker na die toch best dappere stap die hij nu neemt): dat moet toch wel iets teweeg brengen in De Kuip, dat kan niet anders.

Bij Rutten was dat helemaal verdwenen, er hoopten volgens mij meer mensen op z'n vertrek dan dat ze er nog zin in hadden.
pi_152878606
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:18 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Nou nou, optimist :+

De vorige keren dat Feyenoord play offs speelde ging het niet anders.. Alleen door geluk kunnen we morgen winnen, als per ongeluk een bal goed valt en Feyenoord als eerste scoort
pi_152879370
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De vorige keren dat Feyenoord play offs speelde ging het niet anders.. Alleen door geluk kunnen we morgen winnen, als per ongeluk een bal goed valt en Feyenoord als eerste scoort
Ik denk dat je de Kuip/het Legioen onderschat. Zie m'n vorige post: er is volgens mij zelden een coach bij Feyenoord gestart met zo'n enorme gunfactor. Intern vanuit de club en de supporters maar ook extern in de media en zelfs in Amsterdam en Eindhoven zal iedereen Gio gewoon ergens wel sympathiek vinden en tevens respect hebben voor z'n carierre als voetballer. Niet dat je voor die sympathie uit Amsterdam en Eindhoven iets koopt, maar het was om even aan te geven dat dit niet te vergelijken is met wedstrijden onder iemand als Erwin Koeman, Leon Vlemmings en zelfs niet als Verbeek of Van Marwijk.
Ze kunnen dus morgen niet alleen op basis van geluk winnen, maar op basis van een compleet losgaande Kuip en spelers die helemaal voluit gaan om hun nieuwe coach en de fans niet teleur te stellen.
pi_152879472
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:13 schreef Roland010 het volgende:

Ze kunnen dus morgen niet alleen op basis van geluk winnen, maar op basis van een compleet losgaande Kuip en spelers die helemaal voluit gaan om hun nieuwe coach en de fans niet teleur te stellen.
Vind het een mooie gedachte, alleen geloof ik er niet in.
pi_152879618
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 09:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat Feyenoord nu uit de rode cijfers is heeft te maken met de mensen op Varkenoord. Pim Blokland

Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:35:46 #81
277865 Sejt
Ondertitel
pi_152879843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Zoals gewoonlijk zijn er mensen zichzelf al in aan het dekken. Ik heb er veel vertrouwen in, al zal het niet makkelijk worden tegen een ploeg die op de counter gaat spelen. Hopelijk voert Gio één of twee veranderingen door (Achahbar -> Kazim sowieso) en gaat het legioen los!
I love my mispoken words.
pi_152879909
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:35 schreef Sejt het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Het is heel simpel.. voor Feyenoord betekent het meedoen aan de play-offs altijd dat het seizoen mislukt is.. voor de andere ploegen is meedoen aan de play-offs vaak juist wat ze wilden bereiken. Die mentale tik heeft Feyenoord nooit kunnen overwinnen in de play-offs..integendeel zelfs want het werd altijd een afgang. Er wijst werkelijk helemaal niets op dat het nu anders zal gaan
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:48:57 #83
262211 hhh38
pi_152880111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is heel simpel.. voor Feyenoord betekent het meedoen aan de play-offs altijd dat het seizoen mislukt is.. voor de andere ploegen is meedoen aan de play-offs vaak juist wat ze wilden bereiken. Die mentale tik heeft Feyenoord nooit kunnen overwinnen in de play-offs..integendeel zelfs want het werd altijd een afgang. Er wijst werkelijk helemaal niets op dat het nu anders zal gaan
Het verschil is deze keer misschien dat er een trainer zit die eigenlijk volgend seizoen pas zou beginnen. Voor de spelers en de coach voelt het misschien niet alsof dit seizoen al is afgelopen, maar alsof het nieuwe seizoen al is begonnen. Dat zou wel eens het verschil kunnen maken. Al wordt het nu meteen lastig, want de uitgang is al heel dichtbij.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:52:15 #84
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_152880189
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het verschil is deze keer misschien dat er een trainer zit die eigenlijk volgend seizoen pas zou beginnen. Voor de spelers en de coach voelt het misschien niet alsof dit seizoen al is afgelopen, maar alsof het nieuwe seizoen al is begonnen. Dat zou wel eens het verschil kunnen maken. Al wordt het nu meteen lastig, want de uitgang is al heel dichtbij.
Wishfull thinking. Ik snap dat je het doet, maar zo zal het in de hoofden van de spelers echt niet werken.
pi_152880529
El Ahmadi

quote:
,,Laten we die mensen nou eens wat teruggeven zondag. Het lijkt soms alsof we niet meer kunnen scoren, dat moet nu maar eens voorbij zijn.''
  zaterdag 23 mei 2015 @ 14:11:58 #86
262211 hhh38
pi_152880609
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wishfull thinking. Ik snap dat je het doet, maar zo zal het in de hoofden van de spelers echt niet werken.
Ik ben ook een veel te grote optimist ;(
pi_152880909
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:07 schreef Pleun2011 het volgende:
El Ahmadi

[..]

Het feit dat iemand als El Ahmadi, die niet kan schieten, in NL op het hoogste niveau kan spelen zegt genoeg.
pi_152880959
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:25 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Het feit dat iemand als El Ahmadi, die niet kan schieten, in NL op het hoogste niveau kan spelen zegt genoeg.
Dat heb ik bij 90% van de spelers in de eredivisie eigenlijk.. qua techniek ondermaats, handelingssnelheid laag..fysiek zeer zwak. Dat laatste is trainbaar, heb nooit begrepen waarom al die slappe watjes in de eredivisie niet wat meer een krachttraining doen.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 14:31:17 #89
319979 Fok-it
All is well
pi_152881067
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Larson en Thern twijfelachtig voor morgen. Dat zou wel wat schelen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 23 mei 2015 @ 14:40:45 #90
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_152881267
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat heb ik bij 90% van de spelers in de eredivisie eigenlijk.. qua techniek ondermaats, handelingssnelheid laag..fysiek zeer zwak. Dat laatste is trainbaar, heb nooit begrepen waarom al die slappe watjes in de eredivisie niet wat meer een krachttraining doen.
Precies. En dan wordt er altijd gezegd dat Messi fysiek ook niet veel soeps is. Mensen die dat argument gebruiken snappen er niets van. Messi heeft meer functionele kracht dan 95% van de Eredivisie.

Je moet een bepaalde basiskracht hebben. Niet iedereen hoeft het fysiek van Balotelli of Depay te hebben, maar knulletjes als Boëtius of Andersen, dat kan echt niet. Zo weinig fysiek kun je zelfs met snelheid en techniek niet compenseren. Zelfde gold destijds voor Aissati. Technisch zeer ver bovengemiddeld, goede werklust, fantastisch schot. Maar hij redde het met name op zijn fysiek niet.
pi_152881393
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies. En dan wordt er altijd gezegd dat Messi fysiek ook niet veel soeps is. Mensen die dat argument gebruiken snappen er niets van. Messi heeft meer functionele kracht dan 95% van de Eredivisie.

Dat klopt.. types als Messi en Aguero zijn sterker dan je zou denken..laten zich niet zomaar van de bal zetten. Dat zie je bij Boetius wel om de haverklap gebeuren..snap echt niet dat er kennelijk niemand is bij de club die er wat van zegt
  zaterdag 23 mei 2015 @ 15:08:04 #92
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_152882074
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:28 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Iedereen, zowel de spelers als de supporters en zelfs de media, gunt Gio zo gigantisch hard een mooie start van z'n carriere als hoofdcoach (zeker na die toch best dappere stap die hij nu neemt): dat moet toch wel iets teweeg brengen in De Kuip, dat kan niet anders.

Bij Rutten was dat helemaal verdwenen, er hoopten volgens mij meer mensen op z'n vertrek dan dat ze er nog zin in hadden.
Had hij een andere keuze dan?
pi_152882514
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:59 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik ben zeker geen fan van die man en hij heeft genoeg dingen fout gedaan, maar nu doe je hem een klein beetje te kort. Hij heeft blijkbaar door zo streng te zijn wat betreft het geld dat allemaal direct in z'n geheel naar aflossingen ging zelfs toen Feyenoord in topsnelheid weer uit de slechtste categorie was gepromoveerd en al richting de gezonde categorie ging zowel de KNVB als de investeerders (die echt niet zomaar hun geld aan iedereen gaan geven) zwaar overtuigd.

Hij had ook Munstermans voorbeeld een beetje kunnen volgen en allerlei gokjes kunnen nemen om sneller weer aan te haken als club met b.v. Jong Feyenoord naar de Jupiler League, vrouwenvoetbal en een aantal dure topversterkingen te huren via een ietwat dubieuze constructie met een investeerdersmaatschappij in voetballers. Dat deed ie, hoe enorm verleidelijk het misschien ook was toen je steeds zo dicht bij Ajax en dus 25+ miljoen aan CL-geld in de buurt kwam als tweede, bewust allemaal niet en waar Feyenoord alleen maar lof van de KNVB kreeg voor het beleid, kreeg Twente een echt zeer fikse straf van 6 punten in mindering. Blijkbaar krijg je als club niet zomaar een pluim van de KNVB voor je beleid als club onder curatele. Uiteindelijk is dat allemaal onder zijn eindverantwoordelijkheid gebeurt (net als het succes van Varkenoord en de aanstelling van Koeman en Van Geel) en daar mag hij zeker ook wel gedeeltelijk de eer voor krijgen. Al heeft ie niet alles zelf goed gedaan, hij heeft wel die mensen om zich heen verzameld en ze hun werk/financiele investeringen en eisen laten doen.

Alleen nu is het volgens mij echt op. Sportief loopt het even kut nu, maar Feyenoord zit financieel gezien in redelijk vaarwater, er is wat eigen vermogen en er staat erg veel (toekomstig) kapitaal op het veld. Alleen die allergrootste stap naar de top, dat stadion, lukt hem gewoon niet meer. Daarvoor hebben ze misschien toch echt een daadkrachtiger 'zwaargewicht' voor nodig. Gudde was degene die de rust bij Feyenoord met z'n zeer behouden beleid en het opzij zetten van z'n eigen ego toch wel terug heeft gebracht op financieel gebied... Alleen nu staan ze echt stil.

Maar hoe je het ook wendt of keert: onder hem is wel 15 jaar (of langer) aan rotzooi van z'n voorgangers opgeruimd in hoog tempo. Dan kun je zeggen: "ja maar Blokland en z'n miljoenen" maar die miljoenen hebben z'n voorgangers om welke redenen dan ook nooit binnen kunnen halen bij Blokland, of ze waren er te trots voor.
FEYENOORD had afgelopen 10 jaar een schuld van 40 miljoen euro en er was nog geen fuk aan de hand. Het maakt echt geen reet uit hoeveel schulden Feyenoord heeft, de club kan gewoon niet ten onder gaan. Hoewel gudde en een paar andere staatsmongolen in de kuip anders willen doen overkomen om veren in hun eigen reet te steken.

De laaste 10 jaar heeft Feyenoord denk ik als je al die transfersommen bij elkaar optelt ook nog is minimaal 20 tot 30 miljoen aan spelers uitgegeven ondanks die schuld.

Feyenoord is een club die gewoon met een schuld van 10 tot 20 miljoen kan hebben. Niets aan de hand.

Het kapitaal moet op het veld staan alleen dan verdien je geld. Dat snappen die kneuzen in de kuip niet zo goed.

1 keer Champions league spelen en je verdient het allemaal 3 x keer terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 23-05-2015 15:34:49 ]
pi_152882678
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat dacht Bosz ook.. beleid gebaseerd op roulette moet je niet meer willen bij Feyenoord
pi_152882768
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat dacht Bosz ook.. beleid gebaseerd op roulette moet je niet meer willen bij Feyenoord
welke goede spelers haalde bosz dan>?
pi_152882871
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

welke goede spelers haalde bosz dan>?
Makaay, van Bronckhorst, Landzaat bv
  Forum Admin zaterdag 23 mei 2015 @ 15:43:44 #97
35723 crew  GGMM
pi_152882983
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
:D
Dat is precies de gedachte waardoor Feyenoord in eerste instantie in de financiële problemen is gekomen.

En Twente momenteel. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_152883067
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is precies de gedachte waardoor Feyenoord in eerste instantie in de financiële problemen is gekomen.

Helemaal niet, komt vooral door dat van den Herik eruit getrapt werd.

Ik ben een voorstanden voor dat Feyenoord net als Manchester United en City en PSG gewoon een rijke oliesjeik binnenhaalt. Lekker belangrijk allemaal dat buitenstaanders het voor het zeggen krijgen..

Feyenoord heeft diverse kansen daartoe gehad maar die mongool van een gudde wil lekker zijn eigen positie veilig stellen.
  Forum Admin zaterdag 23 mei 2015 @ 15:48:05 #99
35723 crew  GGMM
pi_152883096
Ok.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_152883214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:48 schreef GGMM het volgende:
Ok.
Waarom zou ik als supporter de macht niet aan een rijke oliesjeik willen geven en wel aan gudde waar je geen klote aan heb? Het zijn allebei klootzakken maar geef mij liever die sjeik die geld in Feyenoord steekt!
pi_152883288
Klaas ga lekker Fifa spelen en doe dan een financiële injectie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_152883422
Nou sjeiks, waar wachten jullie nog op!? klaasweetalles van het fok! forum heeft zijn goedkeuring gegeven.
pi_152884490
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klaas ga lekker Fifa spelen en doe dan een financiële injectie.
Ik weet nog wel een injectie voor Klaas
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_152885022
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Yep, las het. Prima nieuws. Al was Heerenveen sowieso slecht donderdag, ook met Larson en Thern.
pi_152885060
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Precies dit.
  Forum Admin zaterdag 23 mei 2015 @ 17:18:55 #106
35723 crew  GGMM
pi_152885208
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef renwan het volgende:

[..]

_O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_152886067
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef renwan het volgende:

[..]

pi_152886133
Ik heb trouwens nog een kaart over voor morgen voor W1, voor een tientje mag je 'm hebben.

Tenzij ik je een totale lul vind (hoi klaas) dan heb je gewoon pech
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_152887155
Je ziel verkopen aan oliesjeiks :')
pi_152887428
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:53 schreef Vasion het volgende:
Je ziel verkopen aan oliesjeiks :')
Welke ziel? het is wel de enige manier wil je nog wat betekenen in Europa.

Manchester City is er alleen maar beter van geworden. Heeft geloof ik een van de laagste toegangsprijzen van Engeland met geweldige faciliteiten.

Vrienden van Feyenoord is pas je ziel verkopen met die talentpools
pi_152889944
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:03 schreef renwan het volgende:
Ik heb trouwens nog een kaart over voor morgen voor W1, voor een tientje mag je 'm hebben.

Ik heb nog een sk voor Z1. Als je 'm zelf komt halen, mag je gratis. ;)
BFF met GGMM
pi_152890008
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:03 schreef renwan het volgende:

Ok stuur ff
pi_152890658
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 19:08 schreef Henrys het volgende:

[..]

Welke ziel? het is wel de enige manier wil je nog wat betekenen in Europa.

Manchester City is er alleen maar beter van geworden. Heeft geloof ik een van de laagste toegangsprijzen van Engeland met geweldige faciliteiten.

Vrienden van Feyenoord is pas je ziel verkopen met die talentpools
Zo'n sjeik gaat heel de boel ombouwen en heeft schijt aan alle culturen van een club.
Nee, dat moet je willen. :')
pi_152890830
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb nog een sk voor Z1. Als je 'm zelf komt halen, mag je gratis. ;)
Niet mijn verkoop proberen te saboteren :(

We zouden met 3 man gaan maar 1 iemand heeft afgezegd, nu zit ik met die kaart over :')
Welkom vader renwan ^O^
pi_152893918
Red Bull Feyenoord past wel.
pi_152893943
Of Red Bull Rotterdam.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 23:01:24 #117
357045 Grifte
Feijenoord
pi_152897726
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:02 schreef Rickertman96 het volgende:
Of Red Bull Rotterdam.
Als Rutten nog iets langer was gebleven met z'n chagrijnige hoofd hadden we er nog Fred Bull van kunnen maken ook.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 23:06:23 #118
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152898024
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:02 schreef Rickertman96 het volgende:
Of Red Bull Rotterdam.
En dan zilver blauw ipv rood wit. :D :{ :'(
pi_152899466
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 21:03 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zo'n sjeik gaat heel de boel ombouwen en heeft schijt aan alle culturen van een club.
Nee, dat moet je willen. :')
WELKE clubcultuur heeft Feyenoord dan tegenwoordig?

Allemaal zakkenvullers die hun positie alleen maar willen veiligstellen.
pi_152904722
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 15:59 schreef Kopsterk het volgende:
Nou sjeiks, waar wachten jullie nog op!? klaasweetalles van het fok! forum heeft zijn goedkeuring gegeven.
onderweg

pi_152908781
zo 24 mei 2015, 06:57
Wat doet Gio met spitspositie?

door Marcel van der Kraan
ROTTERDAM -
Giovanni van Bronckhorst moet een grote knoop doorhakken rond de aanvalslinie van Feyenoord. Grijpt hij terug op de voorhoede van het laatste succesvolle optreden in Alkmaar tegen AZ, waar Elvis Manu en Anass Achahbar een grote rol hadden of ploetert hij voort met de niet scorende aanval van de laatste weken?

Feyenoord-speler Colin Kazim-Richards
Foto: ANP

Anass Achahbar
Foto: ANP Pro Shotst
In Alkmaar stond Colin Kazim-Richards weliswaar nog als centrumspits opgesteld, maar die zou vanmiddag ook nog wel eens uit de voorhoede kunnen verdwijnen. De Turkse international is al geruime tijd uit vorm. Feyenoord heeft de optie in zijn contract gelicht en hem vastgelegd omdat hij transfervrij was voor de Rotterdammers (en niet voor andere clubs).
Kazim-Richards is een sterke aanvaller, die voor de breedte nuttig is. Maar op de lange termijn lijkt hij niet de eerste spits te worden. Toch is het handig om hem nog niet te laten schieten, zolang er geen betere spitsen in huis zijn gehaald.
In de return van de play-offs tegen SC Heerenveen zit Van Bronckhorst als coach te wachten op een aanvaller die zijn ploeg aan doelpunten helpt. Achahbar bewees eerder tegen PSV dat hij in een volle Kuip en onder druk wel degelijk kan presteren.
Bovendien is het vertrouwen in Achahbar binnen Feyenoord groot, aangezien de club hem zonder aarzelen ook een nieuw contract heeft gegeven.
pi_152909127
Je kan Kazim beter als breekijzer gebruiken.
  zondag 24 mei 2015 @ 09:53:20 #123
393053 De_Pel
Is weg.
pi_152909185
Beginnen met Boetius, Hakkebar en Bilal. Na een uur Boetius vervangen voor Manu. Kazim alleen gebruiken als je een alles-of-niets-stormram nodig hebt.
pi_152909250
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 09:53 schreef De_Pel het volgende:
Beginnen met Boetius, Hakkebar en Bilal. Na een uur Boetius vervangen voor Manu. Kazim alleen gebruiken als je een alles-of-niets-stormram nodig hebt.
Ik denk eerder dat Bilal na maximaal een uur echt op zal zijn. En ja, hopelijk eindelijk Achahbar weer in de spits.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zondag 24 mei 2015 @ 10:17:12 #125
357045 Grifte
Feijenoord
pi_152909499
Ik zie het niet goed komen vandaag, met een verdediging die sinds de winter tegen elke kuttegenstander wel een kool tegenkrijgt, terwijl we aanvallend niet in staat lijken om er minimaal drie te maken.

Maargoed, op naar het Kuipie straks en hopen op een meevaller.
pi_152909600
Straks lekker in de zon op het terras biertje happen en in de kuip ook lekker in de zon. Dat die pot verloren wordt weet ik nu al. niet meer druk om maken.
pi_152909635
Feyenoord _O_.

Kut play-offs :(
pi_152909806
Zolang Kazim niet start komt alles goed
  zondag 24 mei 2015 @ 10:48:14 #129
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152909974
Zijn we al kampioen?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152910202
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 10:17 schreef Grifte het volgende:
Ik zie het niet goed komen vandaag, met een verdediging die sinds de winter tegen elke kuttegenstander wel een kool tegenkrijgt, terwijl we aanvallend niet in staat lijken om er minimaal drie te maken.

Maargoed, op naar het Kuipie straks en hopen op een meevaller.
Uitdoelpunten tellen niet dubbel dacht ik.
pi_152910247
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 10:23 schreef exile79 het volgende:
Straks lekker in de zon op het terras biertje happen en in de kuip ook lekker in de zon. Dat die pot verloren wordt weet ik nu al. niet meer druk om maken.
Daarom joh, lekker genieten :7
  zondag 24 mei 2015 @ 11:05:23 #132
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152910294
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2015 11:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Uitdoelpunten tellen niet dubbel dacht ik.
pi_152910341
REGLEMENT PLAY-OFFS
De play-off ronden worden gespeeld volgens een knock-out systeem waarbij iedere ronde bestaat uit een uit- en een thuiswedstrijd. Indien de desbetreffende deelnemers evenveel punten hebben behaald, is het doelsaldo bepalend voor het behalen van de volgende ronde. Is ook het doelsaldo gelijk, dan geldt het volgende

a. de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten tellen dubbel;

b. indien de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten geen uitsluitsel geven, wordt een verlenging gespeeld:

- onmiddellijk na het verstrijken van de reguliere speeltijd van de tweede wedstrijd in een speelronde, wordt opnieuw geloot voor de doelkeuze;

- er wordt 2 x 15 minuten verlengd;

- na 15 minuten wordt van doel gewisseld;

- de in de verlenging door de uitspelende deelnemer gescoorde doelpunten tellen dubbel;

- indien de wedstrijd, nadat 2 x 15 minuten verlenging is gespeeld, niet door een van beide deelnemers is beslist, valt de beslissing door het nemen van strafschoppen op de wijze zoals is vastgelegd in de Spelregels Veldvoetbal.
pi_152910382
Verkeerd gedacht dus.
pi_152910530
Precies, gewoon Europees systeem inderdaad. Dat moge na al die jaren toch wel bekend zijn lijkt me.

Ik denk overigens ook dat we gaan winnen vanmiddag. Met 2-1 :(
pi_152910552
quote:
6s.gif Op zondag 24 mei 2015 11:08 schreef Sloggi het volgende:
Verkeerd gedacht dus.
Geeft niks, overkwam Scaken ook wel eens.
pi_152910781
Penalties vanmiddag!

Voorhoede wat mij betreft

Kazim op rechts
anas in het centrum
boetius op links

Mocht anas niet goed gaan in de spits dan kan er gewoon gewisseld worden met kazim
Boetius eventueel manu
  zondag 24 mei 2015 @ 11:33:50 #138
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152910946
Ik heb er ook zin, lekker weer, biertje, gaat helemaal goed komen dit. (Hoop ik dan)
pi_152910980
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Precies, gewoon Europees systeem inderdaad. Dat moge na al die jaren toch wel bekend zijn lijkt me.

Ik denk overigens ook dat we gaan winnen vanmiddag. Met 2-1 :(
Dit denk ik ook :')
Penalty's zouden wel leuk zijn, alleen voor een eventuele PO finale wat minder ;)
  zondag 24 mei 2015 @ 11:39:52 #140
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152911057
We redden het gewoon. Vraag alleen niet hoe ;)
Sporten voor Sophia
pi_152911610
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 11:39 schreef Toekito het volgende:
We redden het gewoon. Vraag alleen niet hoe ;)
gewoon door 2 doelpunten te maken en de nul te houden!

Het is allemaal niet zo ingewikkeld goser\!
  Moderator zondag 24 mei 2015 @ 12:34:10 #142
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 24 mei 2015 @ 12:35:16 #143
262211 hhh38
pi_152912184
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:34 schreef Slobeend het volgende:
Kazim zo goed als zeker op de bank _O_
Jaaaaa _O_
  zondag 24 mei 2015 @ 13:04:51 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_152912851
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 11:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Penalties vanmiddag!

Voorhoede wat mij betreft

Kazim op rechts
anas in het centrum
boetius op links

Mocht anas niet goed gaan in de spits dan kan er gewoon gewisseld worden met kazim
Boetius eventueel manu
Manu op links. Anass centrum, Bilal rechts. Dan zou je er nog weleens eentje in kunnen krijgen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_152913108
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 11:35 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dit denk ik ook :')
Penalty's zouden wel leuk zijn, alleen voor een eventuele PO finale wat minder ;)
Alleen liggen we er bij een 2-1 overwinning uit. Bij een 3-1 overwinning worden het pas penalties.

Een tegendoelpunt is dus desastreus.
pi_152913121
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alleen liggen we er bij een 2-1 overwinning uit. Bij een 3-1 overwinning worden het pas penalties.

Wat bazel jij nou weer, gek.

Alleen bij 1-0 Feyenoord na 120 minuten penanties.
pi_152913122
quote:

[..]

Alleen penalties bij 1-0.
pi_152913138
quote:

[..]

_O- _O-
pi_152913165
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat bazel jij nou weer, gek.

Alleen bij 1-0 Feyenoord na 120 minuten penanties.
is dat zo? Wat doen ze bij een 3-1 uitslag dan?

Dan staat het namelijk 3-3.
pi_152913179
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je had beter niets meer kunnen zeggen
pi_152913210
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Je had beter niets meer kunnen zeggen
Uitdoelpunten tellen toch dubbel?

Of is dat alleen bij een gelijkspel?

Damn, toch ingewikkelder dan ik dacht. :')
pi_152913232
quote:

[..]

Ben je nu serieus of zit ik in Bananasplit?
pi_152913234
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bij 3-1 is Feyenoord door.
pi_152913275
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je zit in ieder geval in het verkeerde topic. :)
pi_152913289
Speciaal voor Tomatenboer

1-0 = Verlenging
2-0 = Feyenoord door

Vanaf elke minimale overwinning voor Feyenoord met doelpunten voor Heerenveen dus 2-1 = Heerenveen door
pi_152913293
Achahbar speelt op de plek van Kazim, zeggen ze bij FOX.
pi_152913296
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je zit in ieder geval in het verkeerde topic. :)
Dit is geen Feyenoord Netwerk dus ik zit gewoon goed.
  Moderator zondag 24 mei 2015 @ 13:27:48 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152913338
Anass gaat dat hele Heerenveen wegspelen.
pi_152913397
Echt niet
pi_152913490
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Say what???? _O-

Kazim op de bank is wel een mooie impuls van Gio overigens, maar dan wordt het Boeet - Anass - Manu met Toornstra erachter?? :9~
pi_152913533
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 13:33 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Say what???? _O-

Kazim op de bank is wel een mooie impuls van Gio overigens, maar dan wordt het Boeet - Anass - Manu met Toornstra erachter?? :9~
Ik hoop op Boetius op links en Basacikoglu ipv Manu.

Maar sowieso hoopgevend dat Achahbar speelt. ^O^
  zondag 24 mei 2015 @ 13:57:14 #162
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152913981
quote:

[..]

dit kan niet serieus zijn.
Sporten voor Sophia
pi_152914074
quote:

[..]

zondag 24 mei 2015 @ 14:01:48 #164
393053 De_Pel
Is weg.
pi_152914103
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 09:57 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Bilal na maximaal een uur echt op zal zijn. En ja, hopelijk eindelijk Achahbar weer in de spits.
Ook goed mogelijk. Anyway, allang mooi dat Kazim eens mag banken.
  zondag 24 mei 2015 @ 14:05:02 #165
393053 De_Pel
Is weg.
pi_152914200
quote:

[..]

_O- _O-

Genieten, dat juist jij, als zelfbenoemd intellectueel van dit topic, nu zoiets uitbraakt :')
pi_152914258
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 14:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

_O- _O-

Genieten, dat juist jij, als zelfbenoemd intellectueel van dit topic, nu zoiets uitbraakt :')
Nooit zelfbenoemd hoor. Maar fijn dat jullie me schijnbaar zo zien. :)

Verder makkelijk scoren dit.

Hadden we in ons elftal maar zo'n scorend vermogen. :P
  zondag 24 mei 2015 @ 14:23:14 #167
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_152914727
quote:

[..]

:') :') :')
pi_152914745
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 14:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

_O- _O-

Hello, Hello, hey. Ik ben de enige echte intellectueel op dit forum.
pi_152915143
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 14:24 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Oh ja, jij was toch diegene die vond dat PEC Zwolle een betere selectie heeft dan Feyenoord?
pi_152915329
quote:

[..]

je zit hier altijd in bananasplit dombo
pi_152915372
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 14:24 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

lul niet ik ben het grootste genie op dit forum, dat weet iedereen
  Forum Admin zondag 24 mei 2015 @ 14:49:07 #172
35723 crew  GGMM
pi_152915490
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

lul niet ik ben het grootste genie op dit forum, dat weet iedereen
Ik dacht al dat je HMF was.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_152915519
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 14:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik dacht al dat je HMF was.
Hennes Maurits frank???? nooit van gehoord
  zondag 24 mei 2015 @ 14:55:00 #174
277865 Sejt
Ondertitel
pi_152915682
Gio ^O^ Achahbar, Boëtius en Bilal in de voorhoede.
I love my mispoken words.
pi_152915999
Hopen dat Heerenveen snel 2x scoort zodat het 0-5 staat.
  zondag 24 mei 2015 @ 15:12:51 #176
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_152916235
Streampie doen ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_152916915
Achahbar ipv Kazim dus, top
  zondag 24 mei 2015 @ 15:31:54 #178
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_152916982
@FR1908Nieuws: Peter Houtman: "Typerend voor #Feyenoord dat ook vandaag de Kuip gewoon weer vol zit." #feyhee

Moet echt kotsen van dit soort uitspraken altijd. Feyenoordsupporters vinden zichzelf altijd zo geweldig. :{
2000 light years from home
pi_152916996
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Streampie doen ?
  zondag 24 mei 2015 @ 15:32:30 #180
319979 Fok-it
All is well
pi_152917008
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef Merkie het volgende:
@FR1908Nieuws: Peter Houtman: "Typerend voor #Feyenoord dat ook vandaag de Kuip gewoon weer vol zit." #feyhee
Moet echt kotsen van dit soort uitspraken altijd. Feyenoordsupporters vinden zichzelf altijd zo geweldig. :{
Ok
pi_152917014
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef Merkie het volgende:

Eens
  zondag 24 mei 2015 @ 15:34:07 #182
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152917092
Nelom. Flikker toch op :r
  zondag 24 mei 2015 @ 15:36:45 #183
319979 Fok-it
All is well
pi_152917210
Nelom come onn :r
  zondag 24 mei 2015 @ 15:37:06 #184
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152917220
Bijna.
  Forum Admin zondag 24 mei 2015 @ 15:39:55 #185
35723 crew  GGMM
pi_152917323
Hoekschop Feyenoord.

Daaruit zijn jullie heel vaak gevaarlijk. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 mei 2015 @ 15:42:01 #186
319979 Fok-it
All is well
pi_152917411
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:39 schreef GGMM het volgende:
Hoekschop Feyenoord.

Daaruit zijn jullie heel vaak gevaarlijk. :)
Wat denk je Rene? Gaan ze het redden?
  Forum Admin zondag 24 mei 2015 @ 15:42:34 #187
35723 crew  GGMM
pi_152917437
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat denk je Rene? Gaan ze het redden?
Ik hoop het!
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_152917529
Nelom is een type Willems, maar dan zonder passeerbeweging, voorzet, techniek en schot.
  zondag 24 mei 2015 @ 15:47:01 #189
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152917593
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:45 schreef Downwards het volgende:
Nelom is een type Willems, maar dan zonder passeerbeweging, voorzet, techniek en schot.
Gewoon kut.
pi_152917631
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:45 schreef Downwards het volgende:
En zonder fysiek en agressie in zijn spel.
pi_152917648
Iemand nog een werkende stream?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Forum Admin zondag 24 mei 2015 @ 15:48:51 #192
35723 crew  GGMM
pi_152917652
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand nog een werkende stream?
foxsports.nl
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_152917661
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

foxsports.nl
Grappig
  zondag 24 mei 2015 @ 15:49:29 #194
319979 Fok-it
All is well
pi_152917684
Mulder
pi_152917696
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Grappig
sopcast kanaal 12433
  zondag 24 mei 2015 @ 15:50:45 #196
268260 Dr.Mikey
pi_152917731
Kut blom geef dan minstens geel.
R.I.P DTS.
pi_152917741
Is al geregeld :P
pi_152917744
Achahbar _O_
pi_152917747
Achahbar _O_
pi_152917778
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Is al geregeld :P
Waar? :P
pi_152917790
Lekker _O_
  zondag 24 mei 2015 @ 15:54:25 #202
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152917846
Ik heb het idee dat Toornstra niet in vorm is.
  Forum Admin zondag 24 mei 2015 @ 15:57:46 #203
35723 crew  GGMM
pi_152917967
Vermeer neemt weer lekker veel risico.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_152918009
Vermeer _O- Wat een baas.
Feyenoord Rotterdam
pi_152918062
Ik vind het beter dan normaal gaan. Achahbar brengt zo veel meer voetbal voorin dan Kazan, en Bassiedinges speelt ook wel o.k. Verwacht niet dat we gaan winnen/door gaan trouwens.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 24 mei 2015 @ 16:01:33 #206
268260 Dr.Mikey
pi_152918072
Baas Vermeer die gast poorten _O_
R.I.P DTS.
pi_152918087
NELOM!!!!!!!!!!!! Homo
  zondag 24 mei 2015 @ 16:02:23 #208
319979 Fok-it
All is well
pi_152918095
Nelom tieft lekker op fucking downie
  zondag 24 mei 2015 @ 16:02:37 #209
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152918100
Kongolo :')
pi_152918101
Nelom moeten ze zijn voeten afhakken. Hem laten voetballen kan je niemand aan doen.
Feyenoord Rotterdam
pi_152918113
Goed hersteld _O_
  zondag 24 mei 2015 @ 16:03:35 #212
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152918128
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Goed hersteld _O_
Dat wel gelukkig.
  zondag 24 mei 2015 @ 16:04:20 #213
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152918149
Nelom :')
  zondag 24 mei 2015 @ 16:04:25 #214
319979 Fok-it
All is well
pi_152918153
Anass speelt lekker hoor
pi_152918154
Achahbar doet het echt goed hoor
pi_152918167
quote:

[..]

quote:

[..]

zondag 24 mei 2015 @ 16:06:49 #217
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152918211
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Haha. Mooi man.
pi_152918232
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Achahbar doet het echt goed hoor
Ook erg rustig aan de bal telkens.
  zondag 24 mei 2015 @ 16:07:38 #219
21467 franske19
Hit the deck!
pi_152918238
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Baas Vermeer die gast poorten _O_
Domme actie. Heeft alle geluk van de wereld dat de Heerenveen speler de bal schampt. Anders staat het 0-1 en moet Feyenoord er 3 maken.
  zondag 24 mei 2015 @ 16:08:42 #220
268260 Dr.Mikey
pi_152918269
Bilal en Achabar bevalt me wel.
R.I.P DTS.
pi_152918299
Feyenoord beter dan ik had verwacht. ^O^
  zondag 24 mei 2015 @ 16:09:49 #222
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152918305
JAAAA
  zondag 24 mei 2015 @ 16:10:25 #223
319979 Fok-it
All is well
pi_152918323
HOPPAAA
pi_152918325
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 24 mei 2015 @ 16:10:38 #225
420172 siaman
Ojadasawa
pi_152918327
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 24 mei 2015 @ 16:10:48 #226
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152918333
Achahbar _O_
pi_152918336
ANASSGOD
  zondag 24 mei 2015 @ 16:11:09 #228
268260 Dr.Mikey
pi_152918348
Yes!
R.I.P DTS.
  zondag 24 mei 2015 @ 16:11:14 #229
319979 Fok-it
All is well
pi_152918352
Anass _O_ Wat een baas
  zondag 24 mei 2015 @ 16:11:28 #230
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152918358
Doet 'ie goed hoor.
pi_152918362
"geluk"
pi_152918363
Wat een verademing is Anass in de spits t.o.v. Kazim zeg _O_
pi_152918373
Die anchabar heeft toch wel wat meer kwaliteiten als kazim in de spits joh

hij speelt echt goed

net als tegen az en psv

hij maakt het waar
  zondag 24 mei 2015 @ 16:11:53 #234
420172 siaman
Ojadasawa
pi_152918379
Kijk je mee Kazim })
pi_152918386
Anas is echt een held.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 24 mei 2015 @ 16:12:43 #236
268260 Dr.Mikey
pi_152918402
Onze eigen Messi.
R.I.P DTS.
pi_152918415
goede diepe bal van nelom zeg
pi_152918426
Anass is een leuk spitsje. Zou volgend seizoen wel wat zijn voor een Willem II of NEC.
pi_152918432
Het lek is boven.
pi_152918442
Coolsingel al afgehuurd jongons?
pi_152918451
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:13 schreef Sloggi het volgende:
Het lek is boven.
Koolsingel volgend jaar, want Dirk.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 24 mei 2015 @ 16:14:48 #242
21467 franske19
Hit the deck!
pi_152918462
Uth is best een kneus.
pi_152918474
Kan Kazim niet op linksbuiten?
pi_152918476
Volgend jaar 4-4-2 met Achahbar en Kuyt in de spits :9~
  zondag 24 mei 2015 @ 16:15:38 #245
319979 Fok-it
All is well
pi_152918487
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:15 schreef Henrys het volgende:
Kan Kazim niet op linksbuiten?
Waarom? :')
  zondag 24 mei 2015 @ 16:16:37 #246
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_152918515
Oef Clasie.
pi_152918519
Wat een spel ineens :D
pi_152918531
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:13 schreef Downwards het volgende:
Anass is een leuk spitsje. Zou volgend seizoen wel wat zijn voor een Willem II of NEC.
Zwolle.
  zondag 24 mei 2015 @ 16:17:06 #249
319979 Fok-it
All is well
pi_152918538
Bilal ziet Karsdorp alleen te vaak over het hoofd
pi_152918555
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom? :')
Omdat Boeitius echt niks kan en Kazim van nature een vleugelspeler is
pi_152918559
Ik zit me voor het eerst in weken niet meer kapot te ergeren aan Feyenoord. Dat is een groot pluspunt :P
  zondag 24 mei 2015 @ 16:17:47 #252
268260 Dr.Mikey
pi_152918568
Damn wat voetbalt Feyenoord lekker bij vlagen.
R.I.P DTS.
pi_152918569
IK ZIE DE HAND VAN GOD

IK ZIE DE HAND VAN GIO

*O*
  zondag 24 mei 2015 @ 16:18:10 #254
319979 Fok-it
All is well
pi_152918579
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:17 schreef Henrys het volgende:

[..]

Omdat Boeitius echt niks kan en Kazim van nature een vleugelspeler is
Van nature nog wel. Kazim is van nature een waterdrager.
  Moderator zondag 24 mei 2015 @ 16:18:10 #255
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_152918580
Achahbar of Kazim maakt zo'n groot verschil _O_
pi_152918584
Goed teken wel dat Gio 'mannetjes' als Kazim op de bank durft te zetten, en met deze aanval speelt die wel een bal kunnen aannemen en de bal bij een medespeler kunnen krijgen. Helaasch heb ik nog steeds het nare voorgevoel dat de onaantastbare Haagse God volgend jaar weer op 10 te vinden is.
Feyenoord Rotterdam
pi_152918585
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:16 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Zwolle.
Gaat Necid weg?
pi_152918599
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:18 schreef Downwards het volgende:

[..]

Gaat Necid weg?
Waarschijnlijk wel. Juventus wss.
pi_152918603
Wat een voetbal!
pi_152918623
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:18 schreef Tortugal het volgende:
Wat een voetbal!
Een kinderhand is al snel gevuld.
pi_152918629
Ja, Feyenoord speelt inderdaad goed. Hadden wat moeite in de eerste 15 minuten, maar daarna er goed uitgekomen. De beweeglijkheid voorin is verfrissend om te zien.
pi_152918632
WERELD van verschil met een week geleden

maar ja uitkijken voor dat kut heerenveen met hun kut counters
pi_152918637
Waarom kon Rutten dit nooit bedenken?
pi_152918652
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:19 schreef Kerftminister het volgende:
omdat rutte een laf coach is die met toornstra rechtsbuiten ging spelen
pi_152918701
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:19 schreef Kerftminister het volgende:
Rutten krijgt echt te veel kritiek.

Is de man achter de ontwikkeling van Achahbar,Manu en Karsdorp
pi_152918702
Van Gastel zit 's avond net wat te vaak met kaas en leverworst voor de buis.
pi_152918718
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:21 schreef Henrys het volgende:

[..]

welke ontwikkeling ??/dat ze een jaar stil hebben gestaan met hun ontwikkeling bedoel je
  zondag 24 mei 2015 @ 16:22:57 #268
268260 Dr.Mikey
pi_152918729
Gio eerste thuis wedstrijd zo spelen dat is Koeman en Rutte niet gelukt.
R.I.P DTS.
pi_152918735
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gio eerste thuis wedstrijd zo spelen dat is Koeman en Rutte niet gelukt.
Die kwamen dan ook niet in een gespreid bedje terecht
  zondag 24 mei 2015 @ 16:23:38 #270
319979 Fok-it
All is well
pi_152918744
quote:

[..]

Manu? :')__
Cambuur is de club achter de ontwikkeling van Manu
pi_152918746
Feyenoord gelijk in de hemel. :')
Groot fan van User Wotte
pi_152918748
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef Downwards het volgende:

[..]

Gio wel dan?
  zondag 24 mei 2015 @ 16:23:57 #273
268260 Dr.Mikey
pi_152918752
Achabar --> Messi
R.I.P DTS.
pi_152918753
quote:

[..]

gio natuurlijk wel ....idioot!
  zondag 24 mei 2015 @ 16:24:12 #275
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_152918756
Een goal tegen Heerenveen. De hand van Gio is zichtbaar.
pi_152918766
Achahbar is echt een baas.
Groot fan van User Wotte
pi_152918767
quote:

[..]

Achahbar? Hij heeft hem nooit een kans gegeven man, die gast had altijd het talent al, Rutten speelde liever met Te Vrede. Manu is een blind paard, zonder hem zijn we beter af en Karsdorp is geen rechtsback, kan niet verdedigen die vent. Daarnaast heeft hij de ontwikkeling van Kongolo, Vilhena, Boëtius, Basacikoglu volledig op de rem gezet.
  zondag 24 mei 2015 @ 16:24:42 #278
268260 Dr.Mikey
pi_152918773
quote:

[..]

Gio toch totaal niet?
R.I.P DTS.
pi_152918775
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Gio wel dan?
Dankzij Rutten heb je nog uitzicht op Europees voetbal.
pi_152918779
Het had 3-0 kunnen staan.

Eindelijk kansen

de laaste 5 wedstrijden 2 kansen gezien...
  zondag 24 mei 2015 @ 16:25:08 #281
319979 Fok-it
All is well
pi_152918783
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Downwards het volgende:

[..]

:') Troll
pi_152918791
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:24 schreef Downwards het volgende:

[..]

Lul niet zo dom idioot. :D

Waar baseer je dit soort onzin op?
  Forum Admin zondag 24 mei 2015 @ 16:25:28 #283
35723 crew  GGMM
pi_152918796
Ik vraag me toch af waarom Rutten Kazim constant boven Achahbar verkoos.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 mei 2015 @ 16:25:40 #284
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_152918802
Achahbar, die speelt volgend jaar bij nac
pi_152918803
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:25 schreef GGMM het volgende:
Je bent niet de enige, GGMM.
pi_152918818
quote:

[..]

De man van de achteruitgang in ontwikkeling van JP, Tonnie en Bassie
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_152918822
quote:
ik denk dat rutte teveel in de reet van martin van geel zat ,,.en van geel niet belachelijk wilde maken met zijn zoveelste miskoop.....
  zondag 24 mei 2015 @ 16:26:55 #288
21467 franske19
Hit the deck!
pi_152918839
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef Tjacka het volgende:
Feyenoord gelijk in de hemel. :')
Als je niet echt verwend bent de afgelopen weken dan is vandaag toch wel een meevaller. Al heeft Heerenveen wel de mogelijkheden gehad om Feyenoord pijn te doen. Alles moet alleen van Slagveer komen.
pi_152918855
Waarom is die klaas nog niet gebanned? Ik vind dit wel een erg goedkope manier van Fok om abonnementen te verkopen voor de block functie
pi_152918869
quote:
Wat ik niet snap is dat hij Te Vrede bracht ipv Achahbar in die wedstrijd tegen Rome
pi_152918891
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:28 schreef Henrys het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat hij Te Vrede bracht ipv Achahbar in die wedstrijd tegen Rome
Ja en dat die Boëtius niet opstelde terwijl die rechtsback constant een enorm gat achterliet.
pi_152918894
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:27 schreef Henrys het volgende:
Waarom is die klaas nog niet gebanned? Ik vind dit wel een erg goedkope manier van Fok om abonnementen te verkopen voor de block functie
Nieuwe vorm van chantage ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_152918904
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:27 schreef Henrys het volgende:
bedoel je mij

En waarom zou ik een ban moeten krijgen dan lulletje?
pi_152919006
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:29 schreef eight het volgende:

[..]

Nieuwe vorm van chantage ;(
Hij doet me denken aan HMF die hersenletsel heeft opgelopen
pi_152919018
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:33 schreef Henrys het volgende:

[..]

je moeder ook toen jij geboren werd
pi_152919032
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

:') _O-
  Forum Admin zondag 24 mei 2015 @ 16:34:42 #297
35723 crew  GGMM
pi_152919033
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:33 schreef Henrys het volgende:

[..]

Du gewoon aan HMF?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_152919047
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

pi_152919048
Pfffff jezus
  zondag 24 mei 2015 @ 16:35:40 #300
319979 Fok-it
All is well
pi_152919065
Dit wordt nog wel 1-1 ben ik bang
  zondag 24 mei 2015 @ 16:36:39 #301
319979 Fok-it
All is well
pi_152919092
gvd man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')