Gewoon doen joh, wat let je!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb een heel onderbouwd pleidooi klaarstaan om naar de AVROTROS te mailen. Zal ik? Of zal ik het maar deleten?![]()
Ik kan ze allemaal aanvinken als zijnde "Mee eens!!" (Stuur maar op namens heel Nederlandquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:31 schreef Greys het volgende:
Echt, als je al die redenen zo op een rijtje ziet, we zouden toch dom zijn om het niet te doen?
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:31 schreef Greys het volgende:
Echt, als je al die redenen zo op een rijtje ziet, we zouden toch dom zijn om het niet te doen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan ze allemaal aanvinken als zijnde "Mee eens!!" (Stuur maar op namens heel Nederland)
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:31 schreef Greys het volgende:
Oh echt? Dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat sowieso.
De redenen kloppen ook gewoon. Ik zou geen andere Nederlandse artiest kunnen opnoemen waar dit hele rijtje voor geldt. Bovendien heeft hij dus (volgens de Story) gezegd dat hij het nog wel eens wil doen. Misschien dat er nog ff bij vermelden?
Ik had een linkje in dat andere topic gezet.quote:
Dat zou behoorlijk kut zijn als ze hem op basis van wat anderen over hem gezegd hebben nooit meer zouden overwegen en niet beoordelen op de artiest die hij is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:37 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan er weinig tegenin brengen. Hooguit is de rel vorig jaar achter de schermen misschien veel erger geweest dan wij weten, en is dat voor de AvroTros reden om hem nooit meer te overwegen.
Mijn dochter met Waylonquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lijk echt zo'n mega Waylon dweper maar echt, ik ben nog nooit naar een optreden van hem geweest, ik heb geen CD's van hem, ik ben geen groupie ofzo, ik zweer dat ik het alleen uit Eurovisieoogpunt zeg.
Volgens mij kunnen ze hem helemaal niks kwalijk nemen. Hij heeft zijn opdracht (een geweldig optreden geven) tot in de perfectie uitgevoerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou behoorlijk kut zijn als ze hem op basis van wat anderen over hem gezegd hebben nooit meer zouden overwegen en niet beoordelen op de artiest die hij is.
Ik bedoel meer dat hij zich misschien onmogelijk heeft gedragen, en dat (nog) niet naar buiten is gekomen. Van Glennis Grace is het ook pas later bekend geworden dat ze rond het ESF knallende ruzie met haar manager had, en daarom 2 volle dagen alleen in haar hotelkamer is gebleven, ipv promotie te doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou behoorlijk kut zijn als ze hem op basis van wat anderen over hem gezegd hebben nooit meer zouden overwegen en niet beoordelen op de artiest die hij is.
Komen ze zelfs opduiken in een willekeurige V&D?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn dochter met Waylon(en links een of andere dame die er perse ook bij moest..)
[ afbeelding ]
Dit was nét na het ESF vorig jaar, promotietourquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komen ze zelfs opduiken in een willekeurige V&D?
Zo veel mensen duiken er tegenwoordig niet meer op bij V&Dquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komen ze zelfs opduiken in een willekeurige V&D?
Ik zeg sturenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:30 schreef Greys het volgende:
Of ik kan wel het stukje met de redenen noemen, dat durf ik nog wel.
Redenen waarom we Waylon solo moeten sturen en niet iemand anders. Als jullie dat lezen, kan je eigenlijk ook maar één conclusie trekken, toch?![]()
- Als hij een funky dansbaar heftig zweterig soullied doet, met 3 blazers, is dat heell origineel want zulke nummers hoor je eigenlijk nooit op het Eurovisie.
- In buitenlands Eurovisieland (lees: de échte fans en dat zijn dus degenen die de moeite nemen om te stemmen) kennen ze hem nu nog van vorig jaar.
- De vorige keer heeft hij op het Eurovisie niet echt kunnen laten horen wat hij allemaal kan qua zang en performance, dus dat zal verrassend zijn voor de kijkers.
- De echte Eurovisiefans/kenners in het buitenland waren weg van vooral Waylon en hebben ook andere (solo)optredens van hem op de diverse Eurovisiewebsites geplaatst na het songfestival.
- Hij zal zeer gedreven zijn het resultaat van vorige keer te verbeteren (de reden kunnen we naar raden.)
- Nederland was vol van zijn optreden bij DWDD met Freddie Mercury.
- Hij heeft de looks (kijk naar Zweden dit jaar, dat is belangrijk)
- Hij heeft de contacten (o.a. in Amerika) om een goed nummer te schrijven
- De pers in het buitenland heeft van tevoren lekker iets om over te schrijven (lees: dus veel aandacht van tevoren) omdat hij eerder als helft van een duo meedeed
- Hij zingt ontzettend goed live
- Hij zal de spanning aankunnen, hij heeft al op dat Eurovisiepodium gestaan, in tegenstelling tot mensen als Og3ne, Douwe Bob etc.
True, nog even en het kan sowieso niet meerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo veel mensen duiken er tegenwoordig niet meer op bij V&D
In dat geval kunnen ze Ilse meer kwalijk nemen, want die kwam bijvoorbeeld al niet opdagen toen ze vooraf bij Daniel Dekker in de Gouden Uren zouden komen. Die hing alleen aan de telefoon en Waylon stond daar alleen. (Het beroemde tranen-filmpje)quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij zich misschien onmogelijk heeft gedragen, en dat (nog) niet naar buiten is gekomen. Van Glennis Grace is het ook pas later bekend geworden dat ze rond het ESF knallende ruzie met haar manager had, en daarom 2 volle dagen alleen in haar hotelkamer is gebleven, ipv promotie te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |