Of we gaan gewoon het AVROTROS gebouw bezetten, we eisen dat ze lering trekken en niet terugvallen in oude denkpatronen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:03 schreef Jane het volgende:
Het gaat volgend jaar gewoon weer net zo'n drama worden. Je voelt het gewoon aankomen, in alles.
Ik denk dat we meer kans hebben als we in Den Haag gaan lobbyen voor het stopzetten van hun subsidiequote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon het AVROTROS gebouw bezetten, we eisen dat ze lering trekken en niet terugvallen in oude denkpatronen.
En lobbyen voor de Fok!commissie ipv het allegaartje bij AVROTROS natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat we meer kans hebben als we in Den Haag gaan lobbyen voor het stopzetten van hun subsidie
Compensatie gezwets, na een date met mij kijk ik wel of ik er waarde aan hecht.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:24 schreef messi18 het volgende:
http://wiwibloggs.com/201(...)ld-date-a-guy/93976/
Eigenlijk denk ik dat Anouk gewoon 'boos' is op Trijntje omdat ze het nummer uiteindelijk niet meer heeft gezongen zoals zij het wou. Anouk wou het heel strak volgens mij net zoals bij de studioversie en aan de ene kant kan ik dat best begrijpen, want op die manier is het wel een echte meezinger en maakt het de zaal ook enthousiast. Dat was het 'catchy' deel van de song. Trijntje en co hadden dus voor een andere aanpak gekozen en ik denk dat ze daar niet zo goed tegen kanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:13 schreef Greys het volgende:
Anouk heeft zich gewoon doodgeschaamd dat haar naam aan deze aanfluiting verbonden was. Maar ze kon waarschijnlijk ook niet zeggen 'mijn god doe normaal Trijn, je krijgt dit nummer niet want je maakt er toch een teringzooi van'. Want ze moesten immers nog samenwerken aan dat album. Wat een kutsituatie eigenlijk voor Anouk
Ik blijf het onzin vinden om het alleen, of voornamelijk aan Pannecoucke te wijten.quote:
Baas Gremdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:50 schreef Greys het volgende:
OMG, die dominee Gremdaad net bij DWDD, die zat enorm te pleiten dat Waylon naar het Eurovisie moet volgend jaar![]()
![]()
Ja, tof he?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:50 schreef Greys het volgende:
OMG, die dominee Gremdaad net bij DWDD, die zat enorm te pleiten dat Waylon naar het Eurovisie moet volgend jaar![]()
![]()
Heerlijk hoe hij Trijntje afkraakte zonder haar naam te hoeven noemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Gremdaat was lekker op dreef bij DWDD jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:05 schreef Greys het volgende:
Oh hij heet Gremdaat. Met een t. Sorry
Maar ook nog even die subtiele sneer naar Ilse
Moest je ook een beetje huilen bij het nummer van AliB?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:04 schreef Greys het volgende:
Hahaha ja! "Waylon weet tenminste wat hij doet en die gaat daar dan ook niet in een ehhh... raar kostuum staan".
Als die volgend jaar gaat, ga ik heel hard huilen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Moest je ook een beetje huilen bij het nummer van AliB?
Ja. Maar niet om het nummer zelf maar om zijn tranen. Dat werkt op mij altijd nogal aanstekelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Moest je ook een beetje huilen bij het nummer van AliB?
Ja, echt hij probeerde zich zo stoer te houden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar niet om het nummer zelf maar om zijn tranen. Dat werkt op mij altijd nogal aanstekelijk.
Ik zou het eerst met ons delen. Al dan niet nadat wij ons morgenavond collectief bezat hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb een heel onderbouwd pleidooi klaarstaan om naar de AVROTROS te mailen. Zal ik? Of zal ik het maar deleten?![]()
Dat durf ik dus nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou het eerst met ons delen. Al dan niet nadat wij ons morgenavond collectief bezat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |