Oh top! We wachten MM nog even af, anders is-ie voor jouquote:Op maandag 8 juni 2015 19:27 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Als MM hem niet wilt, wil ik anders wel!
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik verkoop mijn Oscha Margo Verona, 50% hennep, 50% katoen. 250 gsm, en al heerlijk zacht. Door de hennep lekker sterk en erg geschikt voor oudere kinderen. Te koop tot en met woensdag (dan reis ik naar NL, en ik neem 'm alleen mee als ik em aan iemand in NL verkoop, anders blijft ie hier). 120 excl verzenden, evt halen omgeving Rotterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste foto is het meest kleurecht
P.S. ik ben niet goed in vouwen, maar ik beloof om 'm te strijken voor ik 'm opstuur
Dat regenboog shirt heb ik hier ook nog liggen, maatje 68, dat welquote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:10 schreef faptist het volgende:
Mwuh, ingee is me voor met uber cute polkadot broekje, de onesie en regenboog shirt.
Great minds think alike!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:10 schreef faptist het volgende:
Mwuh, ingee is me voor met uber cute polkadot broekje, de onesie en regenboog shirt.
Leuk! Wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:51 schreef L-E het volgende:
Is er interesse in de playmobil Sinterklaasboot? Deze dus: https://www.degrotespeelg(...)as-met-stoomboot.jpg
Ze zit nu in 62/68.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:55 schreef ingee het volgende:
[..]
Great minds think alike!
Hoe groot is jouw gup? Net niet de moeite om ze hierna weer door te sturen of wel?
Waar zit je aan te denken? Er mag hier wel het eea weg, vind ikquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:04 schreef ymme het volgende:
Iemand dan misschien peuterspeelgoed te koop?
Ik pm je morgen even!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is voor de spaarpot van Oudste, dus 7,-?
Wat heb je allemaal wat weg kan ;-)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar zit je aan te denken? Er mag hier wel het eea weg, vind ik
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:07 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ Sonnetje
Wat vraag je daarvoor?
Die is ook te gebruiken vanaf 3 maanden ongeveer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |