Mouse, dat dacht ik ook, maar ben helemaal om! Het is ongeveer net zoveel werk als een draagzak omgespen en zit zooooveel beter!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hoe dik is ie, en welke maat? En knoopt ie een beetje makkelijk/soepel? Ik twijfel of ik t aandurf, knopen (ben meer van de draagzakken), maar t lijkt me met een echte mini wel fijn...
Ik heb een Hema slaapzak 86-104. Blauw-wit gestreept met groene biezen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:54 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek nog een paar zomerslaapzakken voor een jongen, maat 100 of vergelijkbaar. Iemand?
Wat zou je daarvoor willen hebben en heb je evt. een fotootje? Mag ook per DM verderquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb een Hema slaapzak 86-104. Blauw-wit gestreept met groene biezen.
En een rode met Jip & Janneke.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat zou je daarvoor willen hebben en heb je evt. een fotootje? Mag ook per DM verder.
Is dat een gatenbh voor t kolven? Ik heb er een maar zou de maat moeten opzoeken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Crosspostje:
Voordat ik met de naaimachine bezig ga: heeft er iemand een pumpease liggen in maat L waar ze vanaf wil? Mijn XL is te groot geworden
staat in het label. Opmeten kan ook! Tof!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat een gatenbh voor t kolven? Ik heb er een maar zou de maat moeten opzoeken.
+1...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:00 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht dat Google dat even.
Maar die plaatjesbij pumpease.
Die kunnen echt niet .
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit altijd zo als ik kolf op mijn werk?
of als ik de tuin hark:
http://blogs.babycenter.c(...)raking_jen_jamar.jpg
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit altijd zo als ik kolf op mijn werk?
of als ik de tuin hark:
http://blogs.babycenter.c(...)raking_jen_jamar.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |