Kyara, mag ik van jou de volgende spulletjes:quote:
Ik zal eens aan mijn man vragen of hij nú al een fietsstoeltje hier thuis wil hebben. Ben bang van niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:02 schreef Zoë23 het volgende:
ik zie het Kyara
Verder in grotere maten nog voldoende van S en nichtje (zus heeft er een zoontje bij gekregen)
Ik verkoop ons Yepp baby fietsstoeltje zgan met windscherm in de kleur blauw. Foto's maak ik voor wie geïnteresseerd is (mag via pm/dm)
En onze Tinylove mobielroze/meisjes. Ook via pm/dm
Ik kom er morgen even op terug okey?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Kyara, mag ik van jou de volgende spulletjes:
Maat 80, van de foto 'los spul'
Het spijkerdingetje
1 spijkertuniekje
1 zo'n bloemenlegging
Maat 86, los spul wil ik graag een iets betere foto van het rokje, kan dat ?
En van de broekjes, wil ik zo'n roze hebben. Is het dikke of dunne stof ?!
Hey!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:44 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn man vragen of hij nú al een fietsstoeltje hier thuis wil hebben. Ben bang van niet.
Wat vraag je ervoor? (Mag evt inderdaad wel via pm, met een paar fotootjes)
Heb ik ook ooit eens gehad... maar toen vergat ik wat er in zat, en tegen de tijd dat ik eraan dacht was het alweer te klein...quote:Op maandag 25 mei 2015 19:58 schreef laziness het volgende:
Ik heb zo'n mooie bak waar ik te groot buitenkansjes in bewaar en die bak is heel geduldig
In de zak met positiekleding die ik heb gekregen zit geloof ik een feestelijke zomer positiejurk maat M. Het is een nogal aparte kleur geloof ik maar ik kijk vanavond even voor je.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:29 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben voor een bruiloft (in juni) op zoek naar een beetje feestelijke (zomer)positiejurk in maat m/38. Heeft iemand toevallig nog wat liggen?
Top, thanks!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:39 schreef Malteser het volgende:
[..]
In de zak met positiekleding die ik heb gekregen zit geloof ik een feestelijke zomer positiejurk maat M. Het is een nogal aparte kleur geloof ik maar ik kijk vanavond even voor je.
Zelf pas ik overigens nog steeds in een aantal jurkjes van voor de zwangerschap. Degene waar stretch in de stof zit.
Ik kijk straks voor je!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Top, thanks!
Ik heb toevallig zelf mijn feest-jurkjes gepast van het weekend, maar dat wordt 'm niet. Zijn allemaal nogal strakke niet stretchy modellen. Of er zitten onderjurkjes in die omhoog kruipen.
Héél verstandig!quote:Op maandag 25 mei 2015 19:58 schreef laziness het volgende:
Ik heb zo'n mooie bak waar ik te groot buitenkansjes in bewaar en die bak is heel geduldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |