Nope.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:12 schreef Trollscience het volgende:
nick heb je wel eens animal collective geluisterd
Steek 'm.quote:
No.quote:
No.quote:
Oh weet niet, niet meer naar gekekenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:16 schreef DrNick het volgende:
Waren de kaartjes van Odezsa verzet, LB? Dacht dat je ze eerst vandaag zou kunnen kopen.
Had het voor vandaag in mijn agenda gezet, maar er staat nu 5 juniquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh weet niet, niet meer naar gekeken
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had het voor vandaag in mijn agenda gezet, maar er staat nu 5 juni
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neem aan dat je leraar nu dood is?
Nee, ik heb geëist dat hij mij een compensatiecijfer geeftquote:
ben je een schijterd ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, ik heb geëist dat hij mij een compensatiecijfer geeft
Neuh, ben niet zo gewelddadigquote:
14.gifquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder geweld kun je nergens
angst is de sleutel naar succes
het weekend komt in zicht..quote:
niet echt wild, morgen handbal kijken (landskampioenschap) zondag beetje niksen, maandag naar motorcross.quote:
zal ik in jouw plaats gaan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:35 schreef DrNick het volgende:
Puick, puick. Vanavond uit eten met le zusje.
ooooh chill, chill!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt wild, morgen handbal kijken (landskampioenschap) zondag beetje niksen, maandag naar motorcross.
jij?
de mens komt ook uit de natuur en de mens maakt gifquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het komt uit de natuur, hoe kan het gif zijn
Jayden stahpquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de mens komt ook uit de natuur en de mens maakt gif
mind = blown
Eerder pessimismequote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha wp is een emotieloze robot hahhaah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verkeerde fotoquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerder pessimismega met je fa2's ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook heel eventjes om over te stappen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkeerde foto
ik ben morgen trouwens in utrecht![]()
Watquote:
Ohja.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is een creeper
[..]
[ afbeelding ] zo iets
dat is echt zo fucking lelijk sorryquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is een creeper
[..]
[ afbeelding ] zo iets
HAHA derde keer ??quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:18 schreef Amarantha het volgende:
1x raden waar Kuroi weer mee thuis komt ..![]()
Jaquote:
Hebbie wat laten vallen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Nooooooo laminaat buigt krom door water
Heb je geen handschoenen ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:16 schreef Amarantha het volgende:
En toen deed de kat er niks meer aan. Ik durf dat beest niet weg te halen
Er staat een potje om heen. Ik ga er zo een papiertje onderschuiven, buiten neergooienquote:
ook jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja hoor lekker lang weekenden met jou?
Je fiets?quote:
Dayum.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dayum.
Slechte zaak.
Al heb ik daar zelf ook een handje van.
#RipLekkereRussin
Je stond er nota bene 2 uur achter.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens. Maar makkelijk praten achteraf
Koop dan gelijk Captain Crunch voor je dinnetje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang niet geweest. Misschien ooit weer eens doen.
Als ik er aan denk, goed ideequote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Koop dan gelijk Captain Crunch voor je dinnetje.
was ff winkelen met de familie jwzquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang niet geweest. Misschien ooit weer eens doen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Koop dan gelijk Captain Crunch voor je dinnetje.
quote:
quote:
Kan je lekker scheikunde lerenquote:
quote:
i second this motionquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit topic is toe aan een andere TT. Ik stel "bier en tieten" voor
14.gifquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit topic is toe aan een andere TT. Ik stel "bier en tieten" voor
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, stiekem heb ik een hekel aan die superlange plaatjes als het ook gewoon zo opgelost kan worden.
quote:
Zou wel een grote gat zijn sinds ie gay isquote:
Een groot gat*quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou wel een grote gat zijn sinds ie gay is
* LittleBrownie geeft stickerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een groot gat*
But good one![]()
Al weten we natuurlijk niet of hij ontvangt, oh.. linkerhand
Oh nee, niet jij ook al aan de hallucinogene drugs. Je bent al ontsnapt uit Zeeland, het is niet meer nodig om het leuk te hebben.quote:
You make the world a better place. Al is het gifje net wat te snelquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
Het kostte me een hele 10 minuten zie ik.
Wat denken jijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee, niet jij ook al aan de hallucinogene drugs. Je bent al ontsnapt uit Zeeland, het is niet meer nodig om het leuk te hebben.
Hmm, vond 2 seconden per slide wel oke. Maar misschien dat de eerste twee met wat meer tekst een seconde langer kunnen ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
You make the world a better place. Al is het gifje net wat te snel
* LittleBrownie geeft nog een stickerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, vond 2 seconden per slide wel oke. Maar misschien dat de eerste twee met wat meer tekst een seconde langer kunnen ja.
Ben je al aan het hoppen als een paard?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komen jij hieujjrrrr met jouw zakje en zonneschijn
DIT ZOU TUSSEN ONS BLIJVENquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben je al aan het hoppen als een paard?
quote:
Oh.quote:
Heijnquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Favorite place in Holland.. Not Rotterdam.. Not Amsterdam..
The Albert Hein!
Misschien zoquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je die over autisme en die over Hawking wel gekeken?
Ik heb niet eens gekliktquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godver, ik dacht met Hawking erbij is het ideale clickbait
and you put it in your zakje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Favorite place in Holland.. Not Rotterdam.. Not Amsterdam..
The Albert Hein!
paddestoel? No no no champignonquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lastig.. ligt er aan hoe je het wilt bekijken.
Ik vraag bij werk vaak "Wilt u nog de kassabon?" Heb af en toe klanten die dan verstaan of ze een tasje willenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, het is me niet opgevallen dat je onduidelijk articuleerde.is dat een ding?
Ja maar jij hebt gehoorproblemenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
Denk qua je woorden afmaken wel, maar je praat regelmatig binnenmonds en zacht.
Die stand-up is volgens mij de oorzaak van dat ze nu allemaal aan de kassa wegen. Whehe.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
It says.. 10 cents, and then.. you fill the bag!
Ook. +Dat wat ik zei.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt gehoorproblemen
Dat zijn twee woorden die niet op elkaar lijken. Apart.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vraag bij werk vaak "Wilt u nog de kassabon?" Heb af en toe klanten die dan verstaan of ze een tasje willen
Oblivious bij de AH tot dat hij er mee kwamquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die stand-up is volgens mij de oorzaak van dat ze nu allemaal aan de kassa wegen. Whehe.
Waarschijnlijk ook mensen met hoorproblemenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn twee woorden die niet op elkaar lijken. Apart.
En iedere Nederlander braaf z'n zakje afwegen, tot ze ineens beseften dat dat kon.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oblivious bij de AH tot dat hij er mee kwam
Lijkt me dat ik niet binnenmonds zeg of te zacht. Misschien wel te snelquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook mensen met hoorproblemen
Thanksquote:
dit was allang bekend en ingecalculeerd hoor, bij de jumbo weeg je ook nog zelf.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En iedere Nederlander braaf z'n zakje afwegen, tot ze ineens beseften dat dat kon.
Misschien roosviceequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
5x buisjes, tig hoortesten en een uitgebreid onderzoek bij het audiologisch centrum, conclusie.. ik heb een normaal gehoor.
Dus of het is slechter geworden, het zit verstopt of het heeft andere redenen.. dunno. Zou ik onderhand korting krijgen?
Vraag niet om mijn mening als je het niet serieus neemt en alles gaat weerleggen wat in jouw voordeel werktquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lijkt me dat ik niet binnenmonds zeg of te zacht. Misschien wel te snel
Gewoon een extra stuk fruit erinquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit was allang bekend en ingecalculeerd hoor, bij de jumbo weeg je ook nog zelf.
Het komt wel goedquote:
Dat was voor van te zachtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag niet om mijn mening als je het niet serieus neemt en alles gaat weerleggen wat in jouw voordeel werkt
Maar, je articulatie is goed. En ook accentloos.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Binnenmonds kan wel, maar te zacht not sure bij jou
als dit de eerste keer is dat je het hoort dan ligt het aan de anderquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Binnenmonds kan wel, maar te zacht not sure bij jou
Ja van beide dingen eigenlijk wel maar zou best kunnen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
als dit de eerste keer is dat je het hoort dan ligt het aan de ander
Vaak kan je wel zelf wegen, maar ik heb al tijden geen weegschaal meer gezien waar ook echt een sticker uit komt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij de AH (bij ons iig) kan je bij de kassa en zelf wegen
Oh hier welquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vaak kan je wel zelf wegen, maar ik heb al tijden geen weegschaal meer gezien waar ook echt een sticker uit komt.
Heb je wel gepraat?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:21 schreef DrNick het volgende:
2 leuke jongens en 2,5 leuk meisje vandaag. 0 nummers.
Ik doe wat fout.
Ik denk, not sure, dat daar de fout zitquote:
Zou kunnen ja, idk tho???quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk, not sure, dat daar de fout zit
Ja weet niet misschien ben je ook te lelijkquote:
Eyoquote:
w0w0w0w sh0tsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja weet niet misschien ben je ook te lelijk
Plausibel!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja weet niet misschien ben je ook te lelijk
#rekt #360noscope #illuminatiequote:
Begin met "hallo"quote:
Ik heb wel een nummer van een super leuke kerel, maar wel bezet.quote:
supquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Check.
En dan zeggen ze hoi.
En wat moet ik dan zeggen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Is je naam rails? Want ik wil er wel overheen"
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Is je naam rails? Want ik wil er wel overheen"
Je vader? :squote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer van een super leuke kerel, maar wel bezet.
"Je zal het vast vaak horen, maar je ziet er leuk uit. Aangenaam, DrNick (pussydestroyer) "quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Check.
En dan zeggen ze hoi.
Mn vader is niet zoooo leukquote:
wil je een keer wat drinken voor ja lachen voor nee doe je een achterwaartse flikflakquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Check.
En dan zeggen ze hoi.
Goede tip wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Je zal het vast vaak horen, maar je ziet er leuk uit. Aangenaam, DrNick (pussydestroyer) "
Oh, die is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je een keer wat drinken voor ja lachen voor nee doe je een achterwaartse flikflak
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
"Je doet me denken aan spoorwegovergang"
"lekker ding ding ding ding"
Works everytimequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:30 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon: ''Heey ik wil je eerst neuken dan je telefoonnummer vragen''
Awh, lievquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
"Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.. dus hoi, ik ben Nick en ik vind dit best eng maar ik vond je er leuk uit zien"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |